Strona 3 z 4

: 2013-04-09, 22:17
autor: Maro
Fajnie że auto zadowala właściciela nagraj jakiś filmik kolego :-)

: 2013-04-18, 09:26
autor: ciepanek
No i pojawilo sie pare fotek po zalozeniu nowych felg i umyciu auta:)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2013-04-18, 16:35
autor: misiar90
Piękne auto,felgi mega pasuja. Jedyny minus to ten wiszący końcowy tłumik-tak ma być?

: 2013-04-18, 21:26
autor: MacGayver
misiar90 pisze:Jedyny minus to ten wiszący końcowy tłumik-tak ma być?
Przecież ja go robiłem, gdyby nie musiał tak być to myślisz że bym zrobił? :-P
U Ciepanka idzie belka od haka i niestety tłumik musi być dużo niżej niż by się tego chciało :)

p.s. mam nadzieję że na dniach ogarnę resztę zdjęć bo ost jakoś nie ma kiedy, zlot coraz bliżej to i jest co robić :-P

: 2013-04-18, 21:28
autor: Maro
Macu mówi prawde sam widziałem na żywo że belka przeszkadza :-/

: 2013-04-19, 06:37
autor: misiar90
Jak mus to mus. Teraz wszyscy czekaja na filmik bo pewnie jest czego posłuchać :)

: 2013-04-19, 07:36
autor: bombel
MacGayver pisze: Przecież ja go robiłem, gdyby nie musiał tak być to myślisz że bym zrobił? :-P
No to partacz jesteś, bio ja też mam z tyłu belkę i mam wydech idealnie spasowany :P

[ Dodano: 2013-04-19, 08:39 ]
Obrazek

: 2013-04-19, 07:42
autor: DubSon
bombel pisze:ja też mam z tyłu belkę
MacGayver pisze:U Ciepanka idzie belka od haka
:D

: 2013-04-19, 07:56
autor: Szalony
Bombel......... belka od zawiasu, to nie belka od haka :-P

Nie to że bym podpuszczał, ale przydałaby się jakaś konfrontacja z maximą Maca :-P

Jeśli chodzi o wydech, to faktycznie wygląda to "średnio"
Sam miałem kiedyś belkę od haka i wiem, że lekko nie jest, ale luz jaki zostawiliście jest chyba trochę przesadzony( tak mi się wydaje patrząc na zdjęcia)
Sam jestem ciekaw jak jest z głośnością, bo końcowy jest naprawdę malutki :mrgreen:

Wysoki profil opony w sumie fajnie zmniejszył przestrzeń między nadkolami :)

: 2013-04-19, 08:04
autor: bombel
DubSon znowu nie doczytałem, ale fakt, że okropnie to wyglada

: 2013-04-19, 08:44
autor: ciepanek
Wczoraj po zrobieniu zdjec az zajrzalem pod samochod bo rzeczywiscie mi sie wydawalo ze tlumik wisi bardziej niz powienien i okazalo sie ze jeden hak wysunol sie z gumy, po wlozeniu jest troche wyzej ale czasu na nowe zdjecia juz nie bylo...

: 2013-04-19, 10:16
autor: MacGayver
bombel, nie obrażaj póki nie doczytasz :-P bo się pogniewamy. Ja nikogo nie obrażam to i oczekuje tego samego. A to że nie udało Ci się przejrzeć tematu to nie moja wina :-P
bombel pisze:No to partacz jesteś
żal...

p.s. dodaj sobie "ostrzeżenie"

: 2013-04-19, 10:32
autor: bombel
MacGayver a nie zauważyłeś języka na końcu?

Ja osobiście bym przedłużył rurę w dół i dopiero zamontował tłumik by szedł do góry. Poza tym na przedostatnim zdjęciu widać rurę na wysokości tylnych drzwi, a na moje powinna być schowana. Jak robić to porządnie

: 2013-04-19, 10:37
autor: MacGayver
słowu "partacz" nawet słowo "żartowałem" nie pomoże ;-)
ciepanek pisze:Ja osobiście bym przedłużył rurę w dół i dopiero zamontował tłumik by szedł do góry.
pod skosem? nie moja teoria.

co do tego wiszenia to chyba będę musiał wrzucić wieczorem te zdjęcia które robiłem bo nijak się mają do tego co mówicie i sądzicie

: 2013-04-19, 10:48
autor: bombel
ciepanek pisze:pod skosem? nie moja teoria.
Teraz tez jest pod skosem, ale w dół

: 2013-04-19, 11:43
autor: Szalony
Panowie spokojnie bez nerwów ... Zlot za pasem a Wy się tu ciskacie.

Nie dostałem odpowiedzi, czy jest planowana jakaś konfrontacja maxim Ciapanek kontra MacGayver ? :mrgreen:
...... jakby nie było jedne z bardziej dłubniętych Maxim w klubie :)

: 2013-04-19, 18:10
autor: Lombardo88
sytuacje psują też koła i wysoki profil opon. jakby była gleba wydech wyglądałby w miarę ok. też jestem za tym żeby końcowego dać w idealnym poziomie, bo wtedy ładnie współgra z linią zderzaka. Delikatna poprawka i będzie git ;) wystarczy, że ostanie kolanko przed końcowym wypuścisz niżej i myślę, że efekt będzie zauważalny :)
To była ta pesymistyczna diagnoza :-P
Na tym zdjęciu link wszystko jest ok i może spina nie potrzebna, bo wydech spadł z gumek.

: 2013-04-19, 20:21
autor: MacGayver
Lombardo88, jest trochę niżej niż to zdjęcie które zarzuciłeś bo na tym zdjęciu jest max do góry ale w czasie pracy nadwozia tłumik obijał się o belkę więc trzeba było trochę go opuścić.
bombel pisze:Teraz tez jest pod skosem, ale w dół
pod skosem w dół bo się z wieszaka opuścił

Szalony, ten czas tak zasuwa że sądzę że dopiero na zlocie będzie chwila oddechu żeby spokojnie się ustawić ;-) "jedne z bardziej dłubniętych maxim" hmm w sumie jak ktoś ma zrobiony cały wydech to już jest GRUBo :mrgreen:

: 2013-04-19, 21:37
autor: Maro
Szalony pisze:jakby nie było jedne z bardziej dłubniętych Maxim w klubie :)
Ale o której jest mowa :?:

: 2013-04-19, 23:08
autor: Lombardo88
MacGayver pisze:
Lombardo88 pisze:Teraz tez jest pod skosem, ale w dół
pod skosem w dół bo się z wieszaka opuścił

nic takiego nie pisałem... :mrgreen:

: 2013-04-19, 23:33
autor: MacGayver
Lombardo88 pisze:nic takiego nie pisałem... :mrgreen:
bombel cheatuje :mrgreen:

: 2013-04-21, 10:34
autor: ciepanek
Oj widze, ze niepotrzebnie te zdjecia wrzucalem bo najbardziej zainteresowanemu (mnie w tym przypadku) najmniej przeszkadza wysokosc wydechu...

Z nowych rzeczy w koncu uporalem sie do konca z kabelkologia w srodku i tak pojawil sie na stale przymocowany wskaznij afr i innovate zostal podlaczony pod e-manage coby logi lacznie z afr schodzily na pc :) wkoncu pobawilem sie troche e-managem i z zadowoleniem stwierdzam ze przejscie na niego z ecumastera bylo bardzo dobra decyzja :))) pozostalo tylko strojenie najpierw benzyny a potem lpg...

[ Dodano: 2013-04-21, 13:45 ]
Kolejne fotki :)

Nowe zagospodarowanie schowka

Obrazek

i umieszczenie wskaznika afr

Obrazek

: 2013-06-10, 13:19
autor: Szalony
Czas odkopać temat Twojej Maximy, bo chyba wypadałoby dorzucić scan wykresu z hamowni :-P
Ogólnie gratulacje udanego debiutu na 1/4 i zaciętej walki z Dylsonem.
Czas na Zlocie tak szybko leciał, że nawet nie było okazji abym obadał Twoje wozidło z bliska. Jedyne co to muszę przyznać, że chińskie kolektory + y-pipe z wyrównaną długością zrobiony przez Maca robi robotę ... dźwięk pierwsza klasa <spoko>
Czekam na dalsze postępy w przebudowie wozu ;)

: 2013-06-11, 00:47
autor: ciepanek
Jak tylko zeskanuje wykres to wrzuce :) NIe moge powiedziec natomiast ze prace ustaly (na szczescie). Zakupiony zostal kolektor od trzylitrowej maximy A33 (oznaczenie silknika VQ30DEK) - zdjecie jeszcze z aukcji, ale kolektor juz u mnie :)


Obrazek

I przepustnica od 3.5 litrowego pathfinder z 2001 roku (70mm) która aktualnie jest w Los Angeles ale zaraz powinna wyruszyc w moja strone

Obrazek

: 2013-06-11, 01:07
autor: MacGayver
szykuje się kolejny power up w Maxi :-D u mnie też leży 00vi ale chyba już nie znajdzie zastosowania ;-) Ja jak dobrze pójdzie już nie będę z Wami jeździł na zlocie na ćwiartkę :-P Ale przepustniczkę to bym Ci zajumał do siebie :mrgreen:

: 2013-06-11, 01:09
autor: Coobcio
Jest na linkę to powinna pasować i grać :)
Ps. ten końcowy tłumik popraw bo koszmarnie zwisa...
Obrazek

Do Maxi to pasuje jedynie dyskretna prosta końcoweczka fi tyle co ma wydech czyli okolica 63,5mm no w maksie fi70mm...

: 2013-06-11, 07:32
autor: MacGayver
Coobcio, znowu nie uważałeś na lekcji :-P Poczytaj cały temat to będziesz wiedział o co chodzi z tłumikiem :-P

: 2013-06-22, 19:07
autor: Kwietas
Widziałem Cię dzisiaj w Zgierzu i Maxi rzuca się w oczy dzięki tym felom, a i dźwięk zacny, jednak nie ma to jak V6 8-)

: 2013-12-25, 12:49
autor: Sake
Właśnie przeczytałem cały temat, ciekawa lektura. Tylko pozazdrościć dużej fajnie pomodzonej furki ;-)
Również chetnie posłucham jak to V6 pracuje na tak zrobionym wydechu. Dzwiek pewnie poezja 8-)

: 2014-04-22, 01:16
autor: ciepanek
Dzięki za miłe słowa:)

Ale to nie koniec prac nad furą! Poniżej zdjęcię nowego tłumika końcowego

Obrazek

Obrazek

MacGayver wykonał kawał dobrej roboty (dzięki stary) i nowy tłumik zagościł w Maximie. Nie dość, że wg mnie ładniej wygląda to auto stało się nieporównywalnie cichsze, a z drugiej strony słychać fajny pomruk :)

W wielką sobotę zamiast zasuwać ze święconką jak reszta polskiej wiary to ja zasuwałem, ale do kolegi Szalonego. Efektem tej zacnej wycieczki są poniższe fruty:

Góra dek, doł standardowe de

Obrazek

Obrazek

Przepustnica 70mm + adapter pod kolektor dek

Obrazek

Obrazek

Adapter pod krokowca

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I zdjecie całego kolektora na koniec

Obrazek

Są jeszcze dwie zaślepki: na egr oraz na silnik krokowy (pod przepustnica). Generalnie kawał roboty zrobione za co serdecznie dziekuję :) Na odchodne nie zabrakło salw z wydechu sierry po rezurekcji :)

Mam nadzieję, że w weekend majowy graty wpadna pod maskę, szybkie strojenie fury i można sprawdzać wynik :)