Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
SiwoL pisze:No tylko nie możesz się szczycić najmocniejszym 1.6 bo 1.6 to to już nie jest zwiększyłeś sobie sam pojemność i przeniosło cię do klasy wyżej
zależy czy klasa w mniemaniu czysto praktycznym czy zlotowym, na zlocie pozostaje w tej samej klasie - chyba że w tym roku się coś zmieni ale nie sądzę, chyba klasy w zeszłym roku były odpowiednie
A czemu na zlocie nie jechał w swojej klasie? Dla mnie normalne by było, że jakbym miał stroker na 2.2 to jechałbym w 2.0+ bo liczy się realna pojemność a nie bazowa. Tak przy okazji jak jest z pompą paliwa bo raz piszesz, że jest wysoko ciśnieniowa, a raz że z primy p10 a ta z wysokim ciśnieniem nie ma nic wspólnego.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Bądźmy szczerzy masz 1.8 już silnik a nie 1.6 a Twoje upieranie się że nadal masz 1.6 to tak jak by Coobcio upierał się w swoim Sunnym że ma też 1.6 a nie 2.0. Nie chce żeby moja wypowiedź została negatywnie odebrana bo zmiany fajne efekty też no ale wynik nie jest z oryginalnej pojemności 1596 cm3 bo wtedy to byłby już w ogóle świetny wynik.
Co jak co ale gratulacje należą się Tobie i firmie składającej silnik. Bardzo ciekawy projekt!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Sajmooon pisze:Bądźmy szczerzy masz 1.8 już silnik a nie 1.6 a Twoje upieranie się że nadal masz 1.6 to tak jak by Coobcio upierał się w swoim Sunnym że ma też 1.6 a nie 2.0. Nie chce żeby moja wypowiedź została negatywnie odebrana bo zmiany fajne efekty też no ale wynik nie jest z oryginalnej pojemności 1596 cm3 bo wtedy to byłby już w ogóle świetny wynik.
nigdzie nie napisałem że mam 1.6 i od samego początku utożsamiam się zpojemność 1.8,więc nie wiem w czym problem.
[ Dodano: 2012-01-19, 01:43 ]
Pawel18PL pisze:A czemu na zlocie nie jechał w swojej klasie? Dla mnie normalne by było, że jakbym miał stroker na 2.2 to jechałbym w 2.0+ bo liczy się realna pojemność a nie bazowa. Tak przy okazji jak jest z pompą paliwa bo raz piszesz, że jest wysoko ciśnieniowa, a raz że z primy p10 a ta z wysokim ciśnieniem nie ma nic wspólnego.
przecież jechałem w swojej klasie czyli 1.6do1.8. pompę paliwa mam cisnieniowa a hamulców od primery .
Bardzo ciekawie rozwinięty silniczek
Dokładnie powinien się on zwać GA18DE
PS. jeszcze można by pokręcić wałkami no i to wszytko ładnie wystorić na hamowni - być może 150KM by pękło
Na chwilę obecną wychodzi 81,25KM z Litra co uwarzam za bardzo fajny wynik jak na silnik z rodziny GA, mi w mojej czarnej almerze 1.6 bardzo dawno temu na seryjnej głowicy, dole silnika i kolektorze ssącym udało się osiągnąć 80,1KM z litra
sunniak1.6sr pisze:
Ja wiem że podpis "Prawdopodobnie najmocniejsze GA16DE N/A w Polsce " gryzie po oczach i może wywoływać kontrowersje że to nie jest 1.6 czy coś innego w tym stylu, ale pamiętajcie blok silnika i głowica są w 100% wzięte od modelu GA16de i tego się trzymajmy.
nigdzie nie napisałem że mam 1.6 i od samego początku utożsamiam się zpojemność 1.8,więc nie wiem w czym problem.
W pierwszej wypowiedzi dowodzisz że masz silnik GA16DE a o ile wiem to ma on pojemność 1596
sunniak1.6sr pisze:
Ja wiem że podpis "Prawdopodobnie najmocniejsze GA16DE N/A w Polsce " gryzie po oczach i może wywoływać kontrowersje że to nie jest 1.6 czy coś innego w tym stylu, ale pamiętajcie blok silnika i głowica są w 100% wzięte od modelu GA16de i tego się trzymajmy.
nigdzie nie napisałem że mam 1.6 i od samego początku utożsamiam się zpojemność 1.8,więc nie wiem w czym problem.
W pierwszej wypowiedzi dowodzisz że masz silnik GA16DE a o ile wiem to ma on pojemność 1596
Chłopaki ale macie frajdę z badania czy to jest jeszcze 1,6 czy nie
To jest ga16de i w takiej klasie będzie startował. Tak ma w dowodzie takie ma oznaczenie silnika co już on ma porobione w środku to sprawa właściciela
No i pod maska też wygląda jak 1,6 tylko z zmienioną przepustnicą. Nie przypomina 1,8 ze zdjęcia gdzieś tam powyżej. Więc moim zdaniem z innymi 1,6 mógł by spokojnie stawać na kresce.
Nie ma się co unosić, pewnie chodzi mu właśnie o samą bazę. Nasze zawody na 1/4 nie zmienią mu klasy jeśli będzie miał 1.6 a 1.8. Ale gdyby pojechał na jakieś oficjalne zawody i ktoś by znalazł informację że ma 1.8 a startowałby w klasie niższej to pewnie zostałby dyskwalifikowany - ale jak to mówi Sunniak "nigdy nie zaprzeczałem, że to nie jest 1.8" więc moim zdaniem dyskusja jest zbędna
Ostatnio zmieniony 2012-01-19, 10:41 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
może być problem ponieważ z tytułu grubszej uszczelki pod głowice (było 0,8 a teraz jest 1.2 mm) większego luzu na tlokach , wycięc w tlokach na zawory kompresji z 15 barów zmniejszyła się na 12 , a więc z osiągnięciem wyższej mocy niż była do tej pory może być problem. wszystko będzie zależało od wystrojenia i poprawnego moda rozrządu.
raczej walka z elementami układanki które miały być sprawne a okazały się niesprawne i przez to kłopoty. Ale to może niech Sunniak powie co i jak tam w temacie dokładniej, na jakim etapie prace
Niestety ale z wielkim żalem stwierdzam że się poddałem, czyli nie będzie już pojemności 1.8 tak jak to było do tej pory, powód: zbyt cienkie tuleje cylindryczne które za pierwszym razem wypaczyły sie pod wpływem temperatury co doprowadziło do przytarcia tłoków, reanimowałem jeszcze temat, kupiłem kolejny blok z tak samo rozwierconymi cylindrami, ale i tym razem projekt szlak trafił (pękła tuleja cylindryczna) dlatego nie polecam nikomu tego typu zabawy w którą ja się bawiłem bo szkoda kasy i czasu, ale satysfakcja jest. Aktualnie od 4 dni jeżdżę na standardowym GA16 tyle że od sentry, pozostawiłem kolektor i wtryski od 2.0 litrów przez co silnik jest bardzo przelewany na paliwie, ale myslę że ecu master da rade i że pozostanie około 120 moze więcej koni.