zależy czy klasa w mniemaniu czysto praktycznym czy zlotowym, na zlocie pozostaje w tej samej klasie - chyba że w tym roku się coś zmieni ale nie sądzę, chyba klasy w zeszłym roku były odpowiednieSiwoL pisze:No tylko nie możesz się szczycić najmocniejszym 1.6 bo 1.6 to to już nie jest zwiększyłeś sobie sam pojemność i przeniosło cię do klasy wyżej
[Sunny] Sunny 1.6sr by sunniak
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
A czemu na zlocie nie jechał w swojej klasie? Dla mnie normalne by było, że jakbym miał stroker na 2.2 to jechałbym w 2.0+ bo liczy się realna pojemność a nie bazowa. Tak przy okazji jak jest z pompą paliwa bo raz piszesz, że jest wysoko ciśnieniowa, a raz że z primy p10 a ta z wysokim ciśnieniem nie ma nic wspólnego.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Bądźmy szczerzy masz 1.8 już silnik a nie 1.6 a Twoje upieranie się że nadal masz 1.6 to tak jak by Coobcio upierał się w swoim Sunnym że ma też 1.6 a nie 2.0. Nie chce żeby moja wypowiedź została negatywnie odebrana bo zmiany fajne efekty też no ale wynik nie jest z oryginalnej pojemności 1596 cm3 bo wtedy to byłby już w ogóle świetny wynik.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
nigdzie nie napisałem że mam 1.6 i od samego początku utożsamiam się zpojemność 1.8,więc nie wiem w czym problem.Sajmooon pisze:Bądźmy szczerzy masz 1.8 już silnik a nie 1.6 a Twoje upieranie się że nadal masz 1.6 to tak jak by Coobcio upierał się w swoim Sunnym że ma też 1.6 a nie 2.0. Nie chce żeby moja wypowiedź została negatywnie odebrana bo zmiany fajne efekty też no ale wynik nie jest z oryginalnej pojemności 1596 cm3 bo wtedy to byłby już w ogóle świetny wynik.
[ Dodano: 2012-01-19, 01:43 ]
przecież jechałem w swojej klasie czyli 1.6do1.8. pompę paliwa mam cisnieniowa a hamulców od primery .Pawel18PL pisze:A czemu na zlocie nie jechał w swojej klasie? Dla mnie normalne by było, że jakbym miał stroker na 2.2 to jechałbym w 2.0+ bo liczy się realna pojemność a nie bazowa. Tak przy okazji jak jest z pompą paliwa bo raz piszesz, że jest wysoko ciśnieniowa, a raz że z primy p10 a ta z wysokim ciśnieniem nie ma nic wspólnego.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo ciekawie rozwinięty silniczek 
Dokładnie powinien się on zwać GA18DE
PS. jeszcze można by pokręcić wałkami no i to wszytko ładnie wystorić na hamowni - być może 150KM by pękło
Na chwilę obecną wychodzi 81,25KM z Litra co uwarzam za bardzo fajny wynik jak na silnik z rodziny GA, mi w mojej czarnej almerze 1.6 bardzo dawno temu na seryjnej głowicy, dole silnika i kolektorze ssącym udało się osiągnąć 80,1KM z litra
Dokładnie powinien się on zwać GA18DE
PS. jeszcze można by pokręcić wałkami no i to wszytko ładnie wystorić na hamowni - być może 150KM by pękło
Na chwilę obecną wychodzi 81,25KM z Litra co uwarzam za bardzo fajny wynik jak na silnik z rodziny GA, mi w mojej czarnej almerze 1.6 bardzo dawno temu na seryjnej głowicy, dole silnika i kolektorze ssącym udało się osiągnąć 80,1KM z litra
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Jeśli jechałeś w swojej klasie to zwracam honor 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
sunniak1.6sr pisze: Ja wiem że podpis "Prawdopodobnie najmocniejsze GA16DE N/A w Polsce " gryzie po oczach i może wywoływać kontrowersje że to nie jest 1.6 czy coś innego w tym stylu, ale pamiętajcie blok silnika i głowica są w 100% wzięte od modelu GA16de i tego się trzymajmy.
W pierwszej wypowiedzi dowodzisz że masz silnik GA16DE a o ile wiem to ma on pojemność 1596nigdzie nie napisałem że mam 1.6 i od samego początku utożsamiam się zpojemność 1.8,więc nie wiem w czym problem.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Chłopaki ale macie frajdę z badania czy to jest jeszcze 1,6 czy nieSajmooon pisze:sunniak1.6sr pisze: Ja wiem że podpis "Prawdopodobnie najmocniejsze GA16DE N/A w Polsce " gryzie po oczach i może wywoływać kontrowersje że to nie jest 1.6 czy coś innego w tym stylu, ale pamiętajcie blok silnika i głowica są w 100% wzięte od modelu GA16de i tego się trzymajmy.W pierwszej wypowiedzi dowodzisz że masz silnik GA16DE a o ile wiem to ma on pojemność 1596nigdzie nie napisałem że mam 1.6 i od samego początku utożsamiam się zpojemność 1.8,więc nie wiem w czym problem.
To jest ga16de i w takiej klasie będzie startował. Tak ma w dowodzie takie ma oznaczenie silnika co już on ma porobione w środku to sprawa właściciela
Kreska, będzie jedynym sprawdzianem
-
primeraP10
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Nie ma się co unosić, pewnie chodzi mu właśnie o samą bazę. Nasze zawody na 1/4 nie zmienią mu klasy jeśli będzie miał 1.6 a 1.8. Ale gdyby pojechał na jakieś oficjalne zawody i ktoś by znalazł informację że ma 1.8 a startowałby w klasie niższej to pewnie zostałby dyskwalifikowany - ale jak to mówi Sunniak "nigdy nie zaprzeczałem, że to nie jest 1.8" więc moim zdaniem dyskusja jest zbędna 
Ostatnio zmieniony 2012-01-19, 10:41 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
Uznajmy , iż jest to po prostu "SunniakoModoWóz"
Sunniaku .. nie zostały Ci czasem wałeczki .. DS?
Sunniaku .. nie zostały Ci czasem wałeczki .. DS?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
może być problem ponieważ z tytułu grubszej uszczelki pod głowice (było 0,8 a teraz jest 1.2 mm) większego luzu na tlokach , wycięc w tlokach na zawory kompresji z 15 barów zmniejszyła się na 12 , a więc z osiągnięciem wyższej mocy niż była do tej pory może być problem. wszystko będzie zależało od wystrojenia i poprawnego moda rozrządu.
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...wyczuwalna zadziora w pytaniu 
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...rywalizacja najlepszym motorem rozwoju... 
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
Niestety ale z wielkim żalem stwierdzam że się poddałem, czyli nie będzie już pojemności 1.8 tak jak to było do tej pory, powód: zbyt cienkie tuleje cylindryczne które za pierwszym razem wypaczyły sie pod wpływem temperatury co doprowadziło do przytarcia tłoków, reanimowałem jeszcze temat, kupiłem kolejny blok z tak samo rozwierconymi cylindrami, ale i tym razem projekt szlak trafił (pękła tuleja cylindryczna) dlatego nie polecam nikomu tego typu zabawy w którą ja się bawiłem bo szkoda kasy i czasu, ale satysfakcja jest. Aktualnie od 4 dni jeżdżę na standardowym GA16 tyle że od sentry, pozostawiłem kolektor i wtryski od 2.0 litrów przez co silnik jest bardzo przelewany na paliwie, ale myslę że ecu master da rade i że pozostanie około 120 moze więcej koni.