: 2013-05-05, 20:18
co tu duzo pisać po prostu jazda na jak najwyższym biegu tu akurat w tym silniku jechałem tak zeby obroty były miedzy 1200 - 1900 obr. Jak najmniej zmian biegów i używania hamulca, hamować silnikiem. cała trasa dosyć płynny ruch ale gęsiego za samochodami bez wyprzedzania (w sumie to nie było gdzie) 70-80 km/h predkość dopuszczalna miejscami 110. Opór powietrza zaczyna miec wpływ tak powyzej 80 km/h bo wtedy spalanie zaczyna rosnąć. Swoją drogą ciekawe na ile by zszedł przy schowanych lusterkach
to nie jest jeszcze ostatnie słowo, wybiore sie nim kiedyś w końcu na autostrade i wtedy przetestujemy, oczywiście nie bede jechał zaraz za tirem żeby mnie ciągneło jego podciśnienie za naczepą bez oporu powietrza az tak nie bede ryzykował![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
to nie jest jeszcze ostatnie słowo, wybiore sie nim kiedyś w końcu na autostrade i wtedy przetestujemy, oczywiście nie bede jechał zaraz za tirem żeby mnie ciągneło jego podciśnienie za naczepą bez oporu powietrza az tak nie bede ryzykował
![:D](./images/smilies/biggrin.png)