
[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Trzeba wsadzić większe wtryski i wystroić do tylu do ilu starczy paliwa obstawiam że do ok 260KM dotrzemy bez problemu bowiem to jest koniec wydajości tej turbospreżarki być może zmiana wałków na te z GT da nam trochę ponad to wykroczyć 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No już wszystko jest poza kostkami do wtrysków 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kostki do wtrysków z subaru imprezy gt pasują od celiki z otwieranymi światłami 1.8. Póżniej okazało sie że po małym modzie pasują też pod kostki z SR20
.
Po tym jak silnik zapalił na wszystkich garach, wsadziliśmy sonde w wydech, chcieliśmy wystoić, ale oczywiście półoś sie odpieła...
załamka . Przegub wewnętrzny się poddał
Auto aktulanie jest u blacharza/lakiernika z którym przygotowujemy niespodzianke
Ogólnie to kompleksowo bedzie ogarnięte z zewnątrz blacha+plastiki+rekonstrukcja podłogi. Program zero rdzy.
spy shot z wczoraj


Po tym jak silnik zapalił na wszystkich garach, wsadziliśmy sonde w wydech, chcieliśmy wystoić, ale oczywiście półoś sie odpieła...

Auto aktulanie jest u blacharza/lakiernika z którym przygotowujemy niespodzianke

Ogólnie to kompleksowo bedzie ogarnięte z zewnątrz blacha+plastiki+rekonstrukcja podłogi. Program zero rdzy.
spy shot z wczoraj

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ps. w SMS-e mi wspomniałeś że auto będzie szersze 
A tu widzę że raczej seria


A tu widzę że raczej seria


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj Dostrajanko było na nowych wtryskach 440ccm i po wizycie u lakiernika efekt to prawie 250KM i 350Nm przy 0,7bara - gdzieś już podobny wynik widziałem 

Next Step to wałki rozrządu z Sunnego GTi coby te górę poprawić bo spada na łep na szyję...
Ps. Auto bardzo miło podaje już dawno nie jechałem tak szybkim wozem, tylko jakimiś Saabami 280-300KM ale one słabiej ciągną, jak to się mówi lekka buda czyni cuda


Next Step to wałki rozrządu z Sunnego GTi coby te górę poprawić bo spada na łep na szyję...
Ps. Auto bardzo miło podaje już dawno nie jechałem tak szybkim wozem, tylko jakimiś Saabami 280-300KM ale one słabiej ciągną, jak to się mówi lekka buda czyni cuda

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przebieg taki trochę jak w dieslu wyszedł że umiera górą maszyna, no ewidentnie brakuje większej suszarki... Może wałki z SR20DE coś poprawią...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio - wałek wjedzie niedługo, zresztą sam zdecydujesz kiedy
Wieksze turbo oczywiście też sie znajdzie tylko po normalnych testach i jakiejś mierzonej 1/4
MRC- rach ciach
prawie rok minął, wiec to nie jest hop-siup to nawet nie hip-hop 
Jarzyn- Avenir my99
Ryba, Limon- Na światłach można mówić że seria
to nie zupełnie t28
Stage 1 complete
Marzenia się spełniają

MRC- rach ciach


Jarzyn- Avenir my99
Ryba, Limon- Na światłach można mówić że seria


Stage 1 complete

Marzenia się spełniają

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Przygotowania do sezonu 2011 rozpoczęte.
Niedługo auto troche okleimy reklamą Coobcio Garage, podniesiemy moc i lecimy na Bemowo 17 kwietnia

Jak to krzyczą na manieczkach: JAZDA !

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Damy radę z tym: http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-Silvia-S14 ... 1c0e309789

Tylko obecne wtryski 440ccm co masz nie wyrobią ale dla Ciebie się na szybkości 630skołuje a twoje z połykiem łyknie Zuru
AAAA jeszcze wałki z SR20DE trzeba by wrzucić być może kolejne 10KM dojdzie coby górą tak to nie zdychało na chwilę obecną.


Tylko obecne wtryski 440ccm co masz nie wyrobią ale dla Ciebie się na szybkości 630skołuje a twoje z połykiem łyknie Zuru

AAAA jeszcze wałki z SR20DE trzeba by wrzucić być może kolejne 10KM dojdzie coby górą tak to nie zdychało na chwilę obecną.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajne turboCoobcio pisze:Damy radę z tym: http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-Silvia-S14 ... 1c0e309789
![]()
Tylko obecne wtryski 440ccm co masz nie wyrobią ale dla Ciebie się na szybkości 630skołuje a twoje z połykiem łyknie Zuru
AAAA jeszcze wałki z SR20DE trzeba by wrzucić być może kolejne 10KM dojdzie coby górą tak to nie zdychało na chwilę obecną.

Co do wtrysków to ja bardzo chętnie...poszukuje właśnie takich samych, ew. coś innego co by przypasowało i wydało do tych 300KM

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Coobcio - na zmiane spręzarki trzeba bedzie poczekać. wole jednak żeby ktoś wyspawał mi kolektor pod inną sprężarke i nie ukrywam że kwestia finansowa też się liczy. Po prostu w przeciągu 2 miesięcy mam zbyt dużo imprez. Najbliższe Bemowo trzeba bedzie pojechać na seryjnej turbinie. Mam nadzieje że i tak postrasze kilka turbo hond, a przy okazji zrobie reklame Coobcio Garage i będą sprzyjeżdzały na Fundamentową męskie samochody
Limon - Materiał jest taki sam jak billboardy reklamowe, generalnie plastik + nalejki. Są lżejsze od seryjnych blach
. Kumpel z Wołomina coś takiego mi zrobił, czas oczekiwania 2 dni, cena dla mnie 20 zł ( za materiał)
Zuru82 - fajne fajne turbo tylko jak napisałeś cena sprężarki jest tragiczna ale dość spora.
Ja szukałem wtrysków z zapasem i myślałem o DeatschWerks 550 i nawet chyba miałem je razem zamawiac z kolegą prtp'06 za co go przepraszam. Po prostu 440 się wyrabiają.
Wracając do primery vet - leć na subaru forum i patrz czy nikt nie sprzedaje rozbitego GT'ka i żółte side feed przygarniaj

Limon - Materiał jest taki sam jak billboardy reklamowe, generalnie plastik + nalejki. Są lżejsze od seryjnych blach

Zuru82 - fajne fajne turbo tylko jak napisałeś cena sprężarki jest tragiczna ale dość spora.
Ja szukałem wtrysków z zapasem i myślałem o DeatschWerks 550 i nawet chyba miałem je razem zamawiac z kolegą prtp'06 za co go przepraszam. Po prostu 440 się wyrabiają.
Wracając do primery vet - leć na subaru forum i patrz czy nikt nie sprzedaje rozbitego GT'ka i żółte side feed przygarniaj
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

zobczymy jak polski part bedzie sie sprawował
MacGayver - bede o Tobie pamiętał

Przydałby się jakiś pomysł na obklejenie samochodu
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O Gleba to poprawa aerodynamiki i tym samym przyspieszenia na wysokich prędkościach 
Pamiętam jak moja P10 nabrała ochoty do przyspieszania powyżej 140km/h normalnie jakby jej z 8-9KM doszło

Pamiętam jak moja P10 nabrała ochoty do przyspieszania powyżej 140km/h normalnie jakby jej z 8-9KM doszło

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lekko skręcone koła
sam nie spodziewałem się że tak nisko teraz bedzie

Niestety pojawił się problem: tylnie amortyzatory mam za długie do moich krótkich sprężyn. Na szczęście gdzieś na grochowskiej skracają, gwintują , regenerują. Wyjście nr.2 to kupno nowych krótszych. Trzeba tylko takie znaleść.
Od 130 licznikowych czuć różnice, ale od 170 to jest całkowicie inna bajka niż wysokie offroadowe zawieszenie
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
polecam zakład http://www.emotoinfo.pl/Firma,chlopik_b ... torow.html
Możesz skrócić utwardzić zregenerować.
Cena to coś koło 100 zł od sztuki.
Możesz skrócić utwardzić zregenerować.
Cena to coś koło 100 zł od sztuki.
Dark Shadow
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojoj na moje oko to z -50mm zlazł w dół ten sunniacz 
Bym mu podłożył jakiś dystans gumowy +1cm w górę coby Polskie drogi nie były zbytnio problematyczne...

Bym mu podłożył jakiś dystans gumowy +1cm w górę coby Polskie drogi nie były zbytnio problematyczne...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
w MTSie prosili mnie o podanie parametrów silnika, wersje nadwoziową, ilość drzwi, rocznik.
Napisałem im be błędu. Tak jak Puma pisze pewnie to są do zwykłego Sunny. Nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło. Da sie jeżdzić i jest fajnie
Kuba w czarnym Sunnym z VE pod maską na białych felgach ATS (?) też miał podobnie nisko
Napisałem im be błędu. Tak jak Puma pisze pewnie to są do zwykłego Sunny. Nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło. Da sie jeżdzić i jest fajnie

Kuba w czarnym Sunnym z VE pod maską na białych felgach ATS (?) też miał podobnie nisko
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A coś mnie się wydaje że tylne sprężyny się pomyliły z przednimi i stąd taka gleba, przodu mają ciut grubsze zwoje...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM