Udowodnij, że za mała dawka paliwa jest dobra dla silnikaRyba pisze:jestes w blędzie bombel..
[ Primera] NadiRa Red P10 Invitation
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ryba, przy 3650 masz już odcinkę?
To generalnie co nie można więcej na tym gaziwie niż np. 4000-5000 obrotów? Czyli np. jazda z V=160-180km/h ?
Dziś w końcu wystrugałem dolocik, przy okazji oliwa VR1 dla odmiany i nowe świeczki NGK 6
:
Tak się to prezentuje, ale lepiej brzmi, taki minisofcik turbo sound
fajnie brzmi, jestem zadowolony.


ps. filterek już wyleciał i jest wolna odma na seryjnej rurce.
Zmiany odczuwalne to nie wiem czy więcej psychicznych niż fizycznych, ale zuważalnie lepsza reakcja na gaz szczególnie na 1 i 2 biegu i może ciut lepszy sprint.
Trzeba jeszcze podprowadzić zimne powietrze z pod halogenu i osłonkę customową od motorowni zrobić.
Niebawem kpl. wydzior wejdzie 2" + 4-2-1.
Zmodzę jednak to GA do mocniejszego n/a bo wciąga
(portingi, porozciągamy gniazda i planowanie łba kończąc) albo się softTurbo zaaplikuje. Do zlotu mam nadzieję uda się wóz ładnie przyszykować 
pozdro
To generalnie co nie można więcej na tym gaziwie niż np. 4000-5000 obrotów? Czyli np. jazda z V=160-180km/h ?
Dziś w końcu wystrugałem dolocik, przy okazji oliwa VR1 dla odmiany i nowe świeczki NGK 6
Tak się to prezentuje, ale lepiej brzmi, taki minisofcik turbo sound
ps. filterek już wyleciał i jest wolna odma na seryjnej rurce.
Zmiany odczuwalne to nie wiem czy więcej psychicznych niż fizycznych, ale zuważalnie lepsza reakcja na gaz szczególnie na 1 i 2 biegu i może ciut lepszy sprint.
Trzeba jeszcze podprowadzić zimne powietrze z pod halogenu i osłonkę customową od motorowni zrobić.
Niebawem kpl. wydzior wejdzie 2" + 4-2-1.
Zmodzę jednak to GA do mocniejszego n/a bo wciąga
pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-11-03, 20:07 przez NadiR, łącznie zmieniany 2 razy.
Przy tej wartość obrotowej silnika gaz się automatycznie wyłącza i przechodzi płynnie na benzynę.Ryba, przy 3650 masz już odcinkę?
To generalnie co nie można więcej na tym gaziwie niż np. 4000-5000 obrotów? Czyli np. jazda z V=160-180km/h ?
Ustawiłem to z powodu przeżyć jakie doznałem z higtportem z Primery GT
Ja go tak od biedy opaską spiąłem do seryjnego uchwytu bo nic innego nie było, ale coś wymyślę, ładną podporkę na stopce od seryjnej puszki.
[ Dodano: 2010-11-05, 10:22 ]
Rozpórka już siedzi
Nie ten wóz, sztywna buda i lepsze prowadzenie w zakrętach.


Jeszcze tylko podprowadzić zimne powietrze do stożka i będzie
Ost. doszła konserwacja przednich nadkoli: środkami Valvoline
(nadkola i profile + progi)





[ Dodano: 2010-11-05, 10:22 ]
Rozpórka już siedzi
Nie ten wóz, sztywna buda i lepsze prowadzenie w zakrętach.
Jeszcze tylko podprowadzić zimne powietrze do stożka i będzie
Ost. doszła konserwacja przednich nadkoli: środkami Valvoline