[ Primera] P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dawaj upa, bo mała rzecz się podziała, a cieszy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Więc tak, dzięki jakości naszych dróg przestało mi grać radio, dziwna sprawa bo na zapłonie radio się włączało, grało 1sek po czym cisza. Miernik w dłoń i okazało się, że w bagażniku zsunęła się kostka z mocowania przez co zwarła przewody od głośnika Dodatkowo w końcu doczekało się normalnego montażu, z niewyjaśnionych przyczyn poprzedni właściciel bał się koszyka (który był w zestawie) i radio przykręcił na zestaw 4 śrub i około 9-10 podkładek, koszyk zamocowany i radio w końcu siedzi prosto w desce.
Kolejny mini-mod - diody zielone zastąpione żółtymi w regulacji reflektorów (standardowy rezystor 1.5kohm zmieniony na 26kohm tak aby nie raziło, myślę, żeby jednak zjechać do 22kohm - trochę za ciemno wyszło), do tego wymieniona żaróweczka przy regulacji oświetlenia zegarów.
Mam w zapasie kilka diod białych, pobawię się w święta
_
Kolejny mini-mod - diody zielone zastąpione żółtymi w regulacji reflektorów (standardowy rezystor 1.5kohm zmieniony na 26kohm tak aby nie raziło, myślę, żeby jednak zjechać do 22kohm - trochę za ciemno wyszło), do tego wymieniona żaróweczka przy regulacji oświetlenia zegarów.
Mam w zapasie kilka diod białych, pobawię się w święta
_
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 11:57 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.
Update z serii "mała rzecz a cieszy".
Działa światełko w bagażniku, blaszka stycznika była tak wygięta, że wchodziła pod rygiel... a już miałem zabierać się za ściąganie półki
Do tego wymienione żarówki w reflektorach, okazało się, że każda z 4 H1 była innej firmy, z czego 2 były chyba jakieś hipermarketowe - bez jakichkolwiek oznaczeń poza "H1 55W". Wsadzone Osram SilverStar 2.0 i w końcu da się normalnie w nocy jeździć Co do W5W to jedna miała czubek zamalowany czarnym markerem, w jakim celu to się chyba nigdy nie dowiem.
Poza tym nowa gałka zmiany biegów i diody w regulacji lamp zmienione z żółtych na czerwone.
Działa światełko w bagażniku, blaszka stycznika była tak wygięta, że wchodziła pod rygiel... a już miałem zabierać się za ściąganie półki
Do tego wymienione żarówki w reflektorach, okazało się, że każda z 4 H1 była innej firmy, z czego 2 były chyba jakieś hipermarketowe - bez jakichkolwiek oznaczeń poza "H1 55W". Wsadzone Osram SilverStar 2.0 i w końcu da się normalnie w nocy jeździć Co do W5W to jedna miała czubek zamalowany czarnym markerem, w jakim celu to się chyba nigdy nie dowiem.
Poza tym nowa gałka zmiany biegów i diody w regulacji lamp zmienione z żółtych na czerwone.
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 11:57 przez Vesp, łącznie zmieniany 2 razy.
Wymiana żarówki w przełączniku od natężenia światła na desce rozdzielczej i w przycisku od awaryjnych oraz od podgrzania szyby to jakaś wielka filozofia ?
Wejdą dam diody leć 3mm ?
Planuje tam włączyć coś takiego:
http://allegro.pl/dioda-led-3mm-prawdzi ... 15513.html
Wejdą dam diody leć 3mm ?
Planuje tam włączyć coś takiego:
http://allegro.pl/dioda-led-3mm-prawdzi ... 15513.html
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Vixo, P11 to nie P10. Trzeba rozebrać włącznik. A żeby to zrobić trzeba podważyć po bokach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vixo, nie
___________________________
Vesp trzeba czym prędzej ogarnąć u Ciebie termostat i hebel, i jedziemy na wrocławski Wangan, a potem na wrocławskie Usui
_
___________________________
Vesp trzeba czym prędzej ogarnąć u Ciebie termostat i hebel, i jedziemy na wrocławski Wangan, a potem na wrocławskie Usui
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W ostatnim czasie przy samochodzie trochę się działo, wymieniony kawałek rury między złączem elastycznym a katem więc w końcu słychać radio i wymienione przewody hamulcowe które były już mocno schrupane.
W najbliższym czasie termostat do roboty a potem czekam na cieplejsze dni i czas zająć się blacharką
BTW, dzięki marlos90 za wygrzebanie odbojów do klapy, w końcu normalnie się otwiera/zamyka.
Myślę, że za 2-3 tyg będzie większy update z nowymi fotkami
W najbliższym czasie termostat do roboty a potem czekam na cieplejsze dni i czas zająć się blacharką
BTW, dzięki marlos90 za wygrzebanie odbojów do klapy, w końcu normalnie się otwiera/zamyka.
Myślę, że za 2-3 tyg będzie większy update z nowymi fotkami
Zwykłe 4 diody THT 3mm, w każdym elektronicznym dostaniesz, jeżeli kiedykolwiek coś lutowałeś to powinno nie być problemu. Jedyna zabawa to ustawienie ich tak aby się zmieściły po zamknięciu obudowy. Podobno jest wersja przełącznika z 1 diodą
Dzisiaj trochę przy samochodzie podłubałem
Znaczek primera w końcu trafił na klapę (wiem wiem, wysoko ale trzeba było ukryć odpryski lakieru):
Wymieniona lampa z pękniętymi zaczepami, przy okazji oba przednie reflektory uszczelnione, jeden parował, drugi na wszelki wypadek:
Wyczyszczona obudowa filtra powietrza bo już błoto się w niej zbierało i podreperowany dolot (chyba trzeba będzie się porozglądać za nowym):
Udało się wymrugać błąd 21 na ABS czyli trzeba będzie czujnik prawy przedni wymienić (jak ktoś potrzebuje to mam komp ABS na sprzedaż ).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pe0btFB ... e=youtu.be[/youtube]
Plan na najbliższe dni to w końcu pozbycie się 2 urwanych śrub.
Ktoś ma pomysł jak pozbyć się glonów z kierunkowskazu przedniego (zagnieździły się między kloszem a obudową przy dolnej krawędzi)?
Dzisiaj trochę przy samochodzie podłubałem
Znaczek primera w końcu trafił na klapę (wiem wiem, wysoko ale trzeba było ukryć odpryski lakieru):
Wymieniona lampa z pękniętymi zaczepami, przy okazji oba przednie reflektory uszczelnione, jeden parował, drugi na wszelki wypadek:
Wyczyszczona obudowa filtra powietrza bo już błoto się w niej zbierało i podreperowany dolot (chyba trzeba będzie się porozglądać za nowym):
Udało się wymrugać błąd 21 na ABS czyli trzeba będzie czujnik prawy przedni wymienić (jak ktoś potrzebuje to mam komp ABS na sprzedaż ).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pe0btFB ... e=youtu.be[/youtube]
Plan na najbliższe dni to w końcu pozbycie się 2 urwanych śrub.
Ktoś ma pomysł jak pozbyć się glonów z kierunkowskazu przedniego (zagnieździły się między kloszem a obudową przy dolnej krawędzi)?
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 11:51 przez Vesp, łącznie zmieniany 2 razy.
Vesp, w końcu d...a wygląda jak należy. Jeszcze coś ze spojlerem pomyślimy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vesp, ja będę mógł swój dolot puścić w obieg, jak tylko wreszcie się zabiorę za modyfikacje... .
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, z tego co kojarzę, to u Ciebie jest inna rura
SPY PHOTO
Podziękowania dla Gawła za ogarnięcie tematu. Na dniach będzie montaż.
SPY PHOTO
Podziękowania dla Gawła za ogarnięcie tematu. Na dniach będzie montaż.
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 11:49 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
po ostatniej wymianie termostatu w mojej Fabii 1.9tdi pokochałem termostaty w Primerach
3 srubki/10minut, auto banga
Skoda-przeszło godzina dziobania
3 srubki/10minut, auto banga
Skoda-przeszło godzina dziobania
Ostatnio zmieniony 2016-02-12, 10:12 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Weekendowe czyszczenie zegarów - trzeba było martwe pająki pousuwać i kilka żarówek odświeżyć.
BTW, wie ktoś dlaczego między 80 a 140 jest ciemniej? Sprawdzałem żarówkę i jest ok, widziałem też u kilku innych osób na forum ciemniejszy obszar dokładnie w tym samym miejscu. Ten typ tak ma?
Przy okazji wymiana termostatu rozwiązała problem wysokiego spalania, brał w mieście około 13l/100km, po wymianie termostatu nie zmieniło się, ale reset ECU zdziałał cuda i teraz 10l/100km.
BTW, wie ktoś dlaczego między 80 a 140 jest ciemniej? Sprawdzałem żarówkę i jest ok, widziałem też u kilku innych osób na forum ciemniejszy obszar dokładnie w tym samym miejscu. Ten typ tak ma?
Przy okazji wymiana termostatu rozwiązała problem wysokiego spalania, brał w mieście około 13l/100km, po wymianie termostatu nie zmieniło się, ale reset ECU zdziałał cuda i teraz 10l/100km.
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 11:47 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.
Ad@mus, to ciężko powiedzieć, bo jak go gotowałem w zlewce, to już przy 55 stopniach miał niezłe uchylenie.
Vesp, ten typ tak ma. U mnie tego nie uświadczysz, bo ja mam cały czas skręcone zegary Hmmmm ciekawie wygląda to podświetlenie na pomarańczowo
Vesp, ten typ tak ma. U mnie tego nie uświadczysz, bo ja mam cały czas skręcone zegary Hmmmm ciekawie wygląda to podświetlenie na pomarańczowo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, jaki pomarańczowy, przecie to czerwone jest... no chyba, że o ABS mowa W realu wygląda znacznie lepiej, na 50% jasności jest idealne podświetlenie do jazdy w nocy.
Jakby kogoś interesowało to do podświetlenia LCDków weszły takie diody:
http://allegro.pl/zarowka-led-t5-r5-1le ... 48420.html
Przyleciał knock sensor prosto z Chin 580 kΩ więc skośni chyba dali radę i zrobili coś działającego
Jakby kogoś interesowało to do podświetlenia LCDków weszły takie diody:
http://allegro.pl/zarowka-led-t5-r5-1le ... 48420.html
Przyleciał knock sensor prosto z Chin 580 kΩ więc skośni chyba dali radę i zrobili coś działającego
AdrionGT, za jakąś chwilę dłuższą lub krótszą pewno coś podziałamy Sesję zdjęciową w pełni zrobi się jak będzie ładna pogoda
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chwal się coś tam dziś przytargał
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pierwszy etap przywracania blach do porządku. Jeszcze tylko druga strona, próg, podłoga, klapa bagaja i będzie git
Do tego przywieziony nowy silniczek wycieraczek (ten już 3 bezpieczniki przepalił) i w końcu dorwałem listwę progu bagażnika, trzeba pospawać plastik ale lepsze to niż nic.
BTW, jak kogoś interesuje to koleś od którego brałem graty ma również szybę tylną do sedana z wycieraczką, spryskiwaczem i półką
[ Dodano: 2016-04-05, 15:16 ]
Mały wiosenny update
W końcu powrót na alufele, nowe kapcie - budżetowe Dębica Presto HP 195/60 ale dają rade. Do tego w weekend było trochę dłubania - wymieniony silniczek wycieraczek (stary palił bezpieczniki i dziwnie wycieraczki latały/blokowały się).
Przy okazji okazało się, że nadal cieknie z aparatu zapłonowego - simering jest do wymiany.
No i powoli kompletowanie nowych hamulców
Do tego przywieziony nowy silniczek wycieraczek (ten już 3 bezpieczniki przepalił) i w końcu dorwałem listwę progu bagażnika, trzeba pospawać plastik ale lepsze to niż nic.
BTW, jak kogoś interesuje to koleś od którego brałem graty ma również szybę tylną do sedana z wycieraczką, spryskiwaczem i półką
[ Dodano: 2016-04-05, 15:16 ]
Mały wiosenny update
W końcu powrót na alufele, nowe kapcie - budżetowe Dębica Presto HP 195/60 ale dają rade. Do tego w weekend było trochę dłubania - wymieniony silniczek wycieraczek (stary palił bezpieczniki i dziwnie wycieraczki latały/blokowały się).
Przy okazji okazało się, że nadal cieknie z aparatu zapłonowego - simering jest do wymiany.
No i powoli kompletowanie nowych hamulców
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 11:46 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.