Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-08-23, 19:48

kurcze nie wiem dokladnie bo dawno bylo, ale na pewno nie jest to 100mm
bedzie pewnie cos ok 80mm
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-08-23, 23:15

Właśnie nie mogę dostać 80mm , jest 65mm wew. Wrzucę jeszcze pipercrossa i sprawdzimy co to dało

[ Dodano: 2015-08-26, 16:35 ]
Środa - dzień moda

Duża gąbka do naczyń, jakiś szpraj i naklejki w ładnym pudełku 130zł
No ciekawe co z tego będzie :)

Obrazek

Jakość wykonania godna paczki ryżu z biedronki albo i nawet nie , tak na marginesie

[ Dodano: 2015-09-01, 10:43 ]
Zamiast grzebać przy silniku tym razem zabrałem " Pierwszą " na sesję :P
Efekty:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

więcej klatek -- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 5778754241
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-09-01, 23:35

ciekawy jestem wyniku pipercrosa
jedz na hamowanie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-09-02, 12:15

Będzie wykres niebawem.
Najpierw kapora nowego musze założyć,
bo --- >
Obrazek
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-09-02, 14:31

nowa opona ?? uuuu ;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-09-06, 13:57

Kapor już zmieniony (-350zł) :)
Udało się jeszcze parę kolorowych fotek porobić to wrzucam. Podziwiajta :)
Obrazek Obrazek

Wykres może będzie we wtorek
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-09-06, 14:00

howard512, do kalendarza forumowego zdjęcia podrzuć.
I moim zdaniem lepiej byloby gdybyś wywalił ramkę tablicy z przodu, a przynajmniej zamontował ją do samej góry :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-09-06, 14:14

Zielkq, Właśnie podrzuciłem w temat.
Miałem problem z poprawnym zamontowaniem ramki i tak już zostało. Faktycznie mogłoby być lepiej. Ostatnio jestem zdania, że jak coś nie ma negatywnego wpływu na moc to nie ruszam już tego. Tak właśnie jest z tą ramką :P

[ Dodano: 2015-09-07, 13:41 ]

Teraz trochę z innej beczki:

Obrazek
Obrazek

Nie było tak źle, ale bieżnik podcinało

[ Dodano: 2015-10-13, 23:34 ]
Po długiej przerwie mała nowość. WYKRES!!! :D
Obrazek

Szału nie ma, ale CAI by Ad@mus i filterek PiperCrossa dodał 2,7KM i 3,2Nm
Próba robiona przy wyjętym halo i skierowanym nawiewem wprost na niebieską rurę :D
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 17:31 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-10-17, 18:01

No to podbijamy temat ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-05, 19:38

Zestawik na najbliższe dni:

Obrazek

Płuczemy zaraz po hamowni :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-11-05, 22:41

Dobra naklejka na szkle :d

Proszę o fotki tego, co zlałeś po płukance i po oleju do płukania :] W odpowiednim temacie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-05, 23:21

Będą 2 baniaki smoły, ale cyknę.
Tak było na wiosnę 8tys km temu:

Obrazek Obrazek

Po płukance LM+Archoil zmianie filtra i Commie
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

DARO GTI
fanatyk nissana
Posty: 1342
Rejestracja: 2012-11-22, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DARO GTI » 2015-11-06, 07:45

Janusz jaka naklejka ? fajny stolik :)
Czerwone auta sa szybsze ...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-11-06, 08:38

naklejka SRAM :D
ja wchodzę w temat bo myslalem ze będzie wynik hamowany a tu jakies zupy pokazane ;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-06, 12:20

Naklejka to tam ch** , mam taki napis na koszulce z tyłu :D
Firma robi fajne części rowerowe, ale nie każdy o tym wie i reakcje bywają ciekawe na widok takiego logo na pół pleców :D
Stolik z FSO 1,6l . Może kiedyś zrobię z SRki, bo wala mi się po garażu

WykresY będą jakoś w przyszłym tyg.

[ Dodano: 2015-11-08, 23:02 ]
Mimo ok 600km odległości " ścignęliśmy " się z Ad@mus,
Wirtualnie, ale zawsze. Taki efekt :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mgzji0a ... e=youtu.be[/youtube]

A tu before & after samego Olejożłopa :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vrjglPQKkFY[/youtube]
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-11-09, 10:36

przegrałem?? wow
to musi mieć mocy ta p11 ;) skrzynie widać masz dłuższą a do paki mnie robisz panie :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-11-09, 11:16

Ścignij sie ze mną :D porównamy do VE :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-09, 13:52

Uwaga pomiary :D

Na początek ciekawostka:
kick down zwany również power buttonem ZABIERA 6,3HP i 12,9Nm :!: :!: :!:
Mało tego, max pałer mamy dzięki niemu przy 6870RPM czyli zanim się zbierzemy dobrze do wyprzedzania to skończy nam się wacha w zbiorniku :D

Dowód : __________________________________________________________Tutaj pomiar bez wynalazku:

Obrazek Obrazek

Ten po prawej wygląda nieco lepiej. Badania wykonane z jednego posadzenia fury na rolki.

Ogólny przyrost mocy po zmianie ECU to 1,5HP i 2,5Nm , czyli prawie żodyn.
Od wczoraj humory mial samochód, szarpał jakby zapłon wypadał. Dziś między próbami sprawdzaliśmy kable. Pana pomiarowego rąbnęło przy kopułce aż się zaświecił :D
Trzeba będzie cos z tym zrobic. Druga opcja to irydowe świece , może wrzucę zwykłe DENSO lub NGK i sprawdzimy jeszcze raz moce.

Co do samych pomiarów to wszystkie robiliśmy bez żadnej normy. Normą była pogoda . Dziś dokopaliśmy się z Panem magistrem do opcji użycia korekcji.
W wolnej chwili każde dotychczasowe pomiary przefiltrujemy DINem czyli będą bardziej wiarygodne.

Jakby kogos interesowało to odcinka na ECU z DżiTi jest na 6965RPM , czyli o 410 wyzej niz dla SRi. Obrotomierz i tak pokazuje po swojemu :)

Wrażenia po pomiarach w krótkiej rozmowie:

MGR: Pan lepiej nie podchodzi do ekranu zbyt blisko :-P
H: Cały tydzień spierdzielony od poniedziałku będzie :(
MGR: Pan się nie przejmuje, na następną próbę umówimy się na któryś piątek :cool:
Ostatnio zmieniony 2015-11-09, 15:07 przez howard512, łącznie zmieniany 12 razy.
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-11-09, 13:55

Wydaje mi się że dwa razy ten sam wykres dałeś.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-09, 13:59

Tak, już poprawiłem :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-11-09, 17:07

Na jakie ECU zmieniłeś ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-09, 19:05

z P11 GT
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-11-09, 20:40

jakie masz teraz kable?
jak masz stare kable to zapodaj nowe NGK i nowe swiece NGK- nie irydy tylko bkr6ey 0.9mm przerwy
palec i kopolka? nowe? stare?

jak kopie zaplon w pana magistra to zrob go na nowych czesciach-z doswiadczenia wiem ze dodaje to mocy, ciekawe dla czemu?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-09, 21:31

Kable mam oem z 98r, kiedys juz były lepione, ale rezystancje mialy ksiazkowa.
Kopie tylko jak sie złapie od strony kopulki za wtykę.
kopulka ma u mnie 2 lata, caly aparat zmieniałem, ale uzywke.
wszystkie styki odczyszczone.
Świece mam irydowe od ok 40 tys km czyli jak nowe.
Wolne obroty trzyma rowniutko, wahania +/-10rpm ( mierzone hamownia)
Cuda zaczely sie po zmianie walka ssacego, a jakis czas ustapiło.
Ecu z GT i powtorka z rozrywki , chyba komp musi sie dotrzeć do obecnej specyfikacji :D
Smiechem żartem, ale po ok miesiacu po tych wszystkich modach ale jeszcze na starym kompie zaczal sie wkrecac jak trzeba i nie przerywal

[ Dodano: 2015-11-12, 22:28 ]
Taki zestaw dziś wpadł pod maskę + wyczyszczona kopułka i kable masowe do kolektora i łba.
Szarpie tak samo jak przed. Po rozgrzaniu idzie jak szatan. Może niepotrzebnie wgrywałem OST z Initial'a D , bo aż chce się dobrze depnąć :lol:

Obrazek

Jako, że jestem bardzo dociekliwy posprawdzałem podczas wymiany rezystancje kabelków.
OEMy 17to letnie:

1. 3,63 kOhm = 6,09 kOhm/m
2. 3,20 kOhm = 6,04 kOhm/m
3. 2,56 kOhm = 6,48 kOhm/m
4. 2,37 kOhm = 6,87 kOhm/m

Nówki NGK:

1. 6,35 kOhm = 9,62 kOhm/m
2. 5,60 kOhm = 9,66 kOhm/m
3. 4,43 kOhm = 10,07 kOhm/m
4. 3,56 kOhm = 10,47 kOhm/m

W starych przebicie było tylko na 4tym przy wtyczce kopułki, ale trzepało dopiero ja się dobrze rękę tam wsadziło. Stan ogólny i tak był bardzo dobry.
Pewnie jeszcze kiedyś je przeproszę i wrócą do szeregów. Rezystancja prezentuje się lepiej niż nowych.

Trochę fotek z operacji:

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Po wczorajszej płukance i zmianie oleju bagnet wygląda tak:
Obrazek

A piwo Corona z Szybkich i wściekłych ma 355ml janusz, ( mówiłem ) :D

Obrazek

Odpiąłem na noc ECU , rano zrobimy reset/adaptacje .
Na seryjnym kompie pomogło, może i teraz zadziała
Ostatnio zmieniony 2015-11-13, 11:49 przez howard512, łącznie zmieniany 5 razy.
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2015-11-12, 23:30

To i tak temat podbijamy ;)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-11-13, 10:41

U mnie z kablami było podobnie
OEM
1. 3,46 kΩ = 5,24 kΩ/m
2. 3,25 kΩ = 5,60 kΩ/m
3. 2,55 kΩ = 5,80 kΩ/m
4. 2,15 kΩ = 6,32 kΩ/m

NGK
1. 6,10 kΩ = 9,24 kΩ/m
2. 5,67 kΩ = 9,78 kΩ/m
3. 4,46 kΩ = 10,14 kΩ/m
4. 3,68 kΩ = 10,82 kΩ/m

Według manuala rezystancja powinna wynosić 4,5 - 6,7 kΩ/m przy temperaturze 25*C
Wychodzi że stare kable jeślii nie mają przebić są lepsze niż nowe które mają za wysoką rezystancje?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-13, 11:22

Na to właśnie wychodzi, ale najlepiej spytać o to elektroszpeca Janusza.

Dobrze zmierzyleś długości kabli? NGK są dłuższe od Nissanowskich/Bougicord'ów
Znalazlem wymiary i zrobię upa swojego wpisu wyżej.

Im mniejszy opór tym lepiej- to raczej oczywiste.
OEMy wydają się być grubsze, ale ciekawe czy samej izolacji jest więcej
czy grubość przewodu też jest większa niż NGK.
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-11-13, 11:40

Długość brałem z katalogu NGK czyli 1-66, 2- 58, 3-44, 4-34. OEM nie mierzyłem tylko przyjąłem te same wartości. W przyszły weekend mogę zmierzyć ale nie wydaje mi się żeby były dużo krótsze od NGK. W każdym razie OEM trzymają normę z manuala a NGK nie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2015-11-13, 11:46

długości OEM :

4.Cable Length [mm]: 345

3.Cable Length [mm]: 395

2.Cable Length [mm]: 530

1. Cable Length [mm]: 596

No to przeliczamy od nowa :D
Ostatnio zmieniony 2015-11-13, 13:22 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-11-13, 11:54

OEM
1. 3,46 kΩ = 5,81 kΩ/m
2. 3,25 kΩ = 6,13 kΩ/m
3. 2,55 kΩ = 6,46 kΩ/m
4. 2,15 kΩ = 6,32 kΩ/m

Nadal lepiej :D
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”