[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Właśnie nie mogę dostać 80mm , jest 65mm wew. Wrzucę jeszcze pipercrossa i sprawdzimy co to dało
[ Dodano: 2015-08-26, 16:35 ]
Środa - dzień moda
Duża gąbka do naczyń, jakiś szpraj i naklejki w ładnym pudełku 130zł
No ciekawe co z tego będzie
Jakość wykonania godna paczki ryżu z biedronki albo i nawet nie , tak na marginesie
[ Dodano: 2015-09-01, 10:43 ]
Zamiast grzebać przy silniku tym razem zabrałem " Pierwszą " na sesję
Efekty:
więcej klatek -- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 5778754241
[ Dodano: 2015-08-26, 16:35 ]
Środa - dzień moda
Duża gąbka do naczyń, jakiś szpraj i naklejki w ładnym pudełku 130zł
No ciekawe co z tego będzie
Jakość wykonania godna paczki ryżu z biedronki albo i nawet nie , tak na marginesie
[ Dodano: 2015-09-01, 10:43 ]
Zamiast grzebać przy silniku tym razem zabrałem " Pierwszą " na sesję
Efekty:
więcej klatek -- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 5778754241
howard512, do kalendarza forumowego zdjęcia podrzuć.
I moim zdaniem lepiej byloby gdybyś wywalił ramkę tablicy z przodu, a przynajmniej zamontował ją do samej góry
I moim zdaniem lepiej byloby gdybyś wywalił ramkę tablicy z przodu, a przynajmniej zamontował ją do samej góry
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, Właśnie podrzuciłem w temat.
Miałem problem z poprawnym zamontowaniem ramki i tak już zostało. Faktycznie mogłoby być lepiej. Ostatnio jestem zdania, że jak coś nie ma negatywnego wpływu na moc to nie ruszam już tego. Tak właśnie jest z tą ramką
[ Dodano: 2015-09-07, 13:41 ]
Teraz trochę z innej beczki:
Nie było tak źle, ale bieżnik podcinało
[ Dodano: 2015-10-13, 23:34 ]
Po długiej przerwie mała nowość. WYKRES!!!
Szału nie ma, ale CAI by Ad@mus i filterek PiperCrossa dodał 2,7KM i 3,2Nm
Próba robiona przy wyjętym halo i skierowanym nawiewem wprost na niebieską rurę
Miałem problem z poprawnym zamontowaniem ramki i tak już zostało. Faktycznie mogłoby być lepiej. Ostatnio jestem zdania, że jak coś nie ma negatywnego wpływu na moc to nie ruszam już tego. Tak właśnie jest z tą ramką
[ Dodano: 2015-09-07, 13:41 ]
Teraz trochę z innej beczki:
Nie było tak źle, ale bieżnik podcinało
[ Dodano: 2015-10-13, 23:34 ]
Po długiej przerwie mała nowość. WYKRES!!!
Szału nie ma, ale CAI by Ad@mus i filterek PiperCrossa dodał 2,7KM i 3,2Nm
Próba robiona przy wyjętym halo i skierowanym nawiewem wprost na niebieską rurę
Ostatnio zmieniony 2015-10-29, 17:31 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
No to podbijamy temat
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dobra naklejka na szkle
Proszę o fotki tego, co zlałeś po płukance i po oleju do płukania W odpowiednim temacie.
Proszę o fotki tego, co zlałeś po płukance i po oleju do płukania W odpowiednim temacie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Naklejka to tam ch** , mam taki napis na koszulce z tyłu
Firma robi fajne części rowerowe, ale nie każdy o tym wie i reakcje bywają ciekawe na widok takiego logo na pół pleców
Stolik z FSO 1,6l . Może kiedyś zrobię z SRki, bo wala mi się po garażu
WykresY będą jakoś w przyszłym tyg.
[ Dodano: 2015-11-08, 23:02 ]
Mimo ok 600km odległości " ścignęliśmy " się z Ad@mus,
Wirtualnie, ale zawsze. Taki efekt :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mgzji0a ... e=youtu.be[/youtube]
A tu before & after samego Olejożłopa :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vrjglPQKkFY[/youtube]
Firma robi fajne części rowerowe, ale nie każdy o tym wie i reakcje bywają ciekawe na widok takiego logo na pół pleców
Stolik z FSO 1,6l . Może kiedyś zrobię z SRki, bo wala mi się po garażu
WykresY będą jakoś w przyszłym tyg.
[ Dodano: 2015-11-08, 23:02 ]
Mimo ok 600km odległości " ścignęliśmy " się z Ad@mus,
Wirtualnie, ale zawsze. Taki efekt :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mgzji0a ... e=youtu.be[/youtube]
A tu before & after samego Olejożłopa :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vrjglPQKkFY[/youtube]
Uwaga pomiary
Na początek ciekawostka:
kick down zwany również power buttonem ZABIERA 6,3HP i 12,9Nm
Mało tego, max pałer mamy dzięki niemu przy 6870RPM czyli zanim się zbierzemy dobrze do wyprzedzania to skończy nam się wacha w zbiorniku
Dowód : __________________________________________________________Tutaj pomiar bez wynalazku:
Ten po prawej wygląda nieco lepiej. Badania wykonane z jednego posadzenia fury na rolki.
Ogólny przyrost mocy po zmianie ECU to 1,5HP i 2,5Nm , czyli prawie żodyn.
Od wczoraj humory mial samochód, szarpał jakby zapłon wypadał. Dziś między próbami sprawdzaliśmy kable. Pana pomiarowego rąbnęło przy kopułce aż się zaświecił
Trzeba będzie cos z tym zrobic. Druga opcja to irydowe świece , może wrzucę zwykłe DENSO lub NGK i sprawdzimy jeszcze raz moce.
Co do samych pomiarów to wszystkie robiliśmy bez żadnej normy. Normą była pogoda . Dziś dokopaliśmy się z Panem magistrem do opcji użycia korekcji.
W wolnej chwili każde dotychczasowe pomiary przefiltrujemy DINem czyli będą bardziej wiarygodne.
Jakby kogos interesowało to odcinka na ECU z DżiTi jest na 6965RPM , czyli o 410 wyzej niz dla SRi. Obrotomierz i tak pokazuje po swojemu
Wrażenia po pomiarach w krótkiej rozmowie:
MGR: Pan lepiej nie podchodzi do ekranu zbyt blisko
H: Cały tydzień spierdzielony od poniedziałku będzie
MGR: Pan się nie przejmuje, na następną próbę umówimy się na któryś piątek
Na początek ciekawostka:
kick down zwany również power buttonem ZABIERA 6,3HP i 12,9Nm
Mało tego, max pałer mamy dzięki niemu przy 6870RPM czyli zanim się zbierzemy dobrze do wyprzedzania to skończy nam się wacha w zbiorniku
Dowód : __________________________________________________________Tutaj pomiar bez wynalazku:
Ten po prawej wygląda nieco lepiej. Badania wykonane z jednego posadzenia fury na rolki.
Ogólny przyrost mocy po zmianie ECU to 1,5HP i 2,5Nm , czyli prawie żodyn.
Od wczoraj humory mial samochód, szarpał jakby zapłon wypadał. Dziś między próbami sprawdzaliśmy kable. Pana pomiarowego rąbnęło przy kopułce aż się zaświecił
Trzeba będzie cos z tym zrobic. Druga opcja to irydowe świece , może wrzucę zwykłe DENSO lub NGK i sprawdzimy jeszcze raz moce.
Co do samych pomiarów to wszystkie robiliśmy bez żadnej normy. Normą była pogoda . Dziś dokopaliśmy się z Panem magistrem do opcji użycia korekcji.
W wolnej chwili każde dotychczasowe pomiary przefiltrujemy DINem czyli będą bardziej wiarygodne.
Jakby kogos interesowało to odcinka na ECU z DżiTi jest na 6965RPM , czyli o 410 wyzej niz dla SRi. Obrotomierz i tak pokazuje po swojemu
Wrażenia po pomiarach w krótkiej rozmowie:
MGR: Pan lepiej nie podchodzi do ekranu zbyt blisko
H: Cały tydzień spierdzielony od poniedziałku będzie
MGR: Pan się nie przejmuje, na następną próbę umówimy się na któryś piątek
Ostatnio zmieniony 2015-11-09, 15:07 przez howard512, łącznie zmieniany 12 razy.
Na jakie ECU zmieniłeś ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
jakie masz teraz kable?
jak masz stare kable to zapodaj nowe NGK i nowe swiece NGK- nie irydy tylko bkr6ey 0.9mm przerwy
palec i kopolka? nowe? stare?
jak kopie zaplon w pana magistra to zrob go na nowych czesciach-z doswiadczenia wiem ze dodaje to mocy, ciekawe dla czemu?
jak masz stare kable to zapodaj nowe NGK i nowe swiece NGK- nie irydy tylko bkr6ey 0.9mm przerwy
palec i kopolka? nowe? stare?
jak kopie zaplon w pana magistra to zrob go na nowych czesciach-z doswiadczenia wiem ze dodaje to mocy, ciekawe dla czemu?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Kable mam oem z 98r, kiedys juz były lepione, ale rezystancje mialy ksiazkowa.
Kopie tylko jak sie złapie od strony kopulki za wtykę.
kopulka ma u mnie 2 lata, caly aparat zmieniałem, ale uzywke.
wszystkie styki odczyszczone.
Świece mam irydowe od ok 40 tys km czyli jak nowe.
Wolne obroty trzyma rowniutko, wahania +/-10rpm ( mierzone hamownia)
Cuda zaczely sie po zmianie walka ssacego, a jakis czas ustapiło.
Ecu z GT i powtorka z rozrywki , chyba komp musi sie dotrzeć do obecnej specyfikacji
Smiechem żartem, ale po ok miesiacu po tych wszystkich modach ale jeszcze na starym kompie zaczal sie wkrecac jak trzeba i nie przerywal
[ Dodano: 2015-11-12, 22:28 ]
Taki zestaw dziś wpadł pod maskę + wyczyszczona kopułka i kable masowe do kolektora i łba.
Szarpie tak samo jak przed. Po rozgrzaniu idzie jak szatan. Może niepotrzebnie wgrywałem OST z Initial'a D , bo aż chce się dobrze depnąć
Jako, że jestem bardzo dociekliwy posprawdzałem podczas wymiany rezystancje kabelków.
OEMy 17to letnie:
1. 3,63 kOhm = 6,09 kOhm/m
2. 3,20 kOhm = 6,04 kOhm/m
3. 2,56 kOhm = 6,48 kOhm/m
4. 2,37 kOhm = 6,87 kOhm/m
Nówki NGK:
1. 6,35 kOhm = 9,62 kOhm/m
2. 5,60 kOhm = 9,66 kOhm/m
3. 4,43 kOhm = 10,07 kOhm/m
4. 3,56 kOhm = 10,47 kOhm/m
W starych przebicie było tylko na 4tym przy wtyczce kopułki, ale trzepało dopiero ja się dobrze rękę tam wsadziło. Stan ogólny i tak był bardzo dobry.
Pewnie jeszcze kiedyś je przeproszę i wrócą do szeregów. Rezystancja prezentuje się lepiej niż nowych.
Trochę fotek z operacji:
Po wczorajszej płukance i zmianie oleju bagnet wygląda tak:
A piwo Corona z Szybkich i wściekłych ma 355ml janusz, ( mówiłem )
Odpiąłem na noc ECU , rano zrobimy reset/adaptacje .
Na seryjnym kompie pomogło, może i teraz zadziała
Kopie tylko jak sie złapie od strony kopulki za wtykę.
kopulka ma u mnie 2 lata, caly aparat zmieniałem, ale uzywke.
wszystkie styki odczyszczone.
Świece mam irydowe od ok 40 tys km czyli jak nowe.
Wolne obroty trzyma rowniutko, wahania +/-10rpm ( mierzone hamownia)
Cuda zaczely sie po zmianie walka ssacego, a jakis czas ustapiło.
Ecu z GT i powtorka z rozrywki , chyba komp musi sie dotrzeć do obecnej specyfikacji
Smiechem żartem, ale po ok miesiacu po tych wszystkich modach ale jeszcze na starym kompie zaczal sie wkrecac jak trzeba i nie przerywal
[ Dodano: 2015-11-12, 22:28 ]
Taki zestaw dziś wpadł pod maskę + wyczyszczona kopułka i kable masowe do kolektora i łba.
Szarpie tak samo jak przed. Po rozgrzaniu idzie jak szatan. Może niepotrzebnie wgrywałem OST z Initial'a D , bo aż chce się dobrze depnąć
Jako, że jestem bardzo dociekliwy posprawdzałem podczas wymiany rezystancje kabelków.
OEMy 17to letnie:
1. 3,63 kOhm = 6,09 kOhm/m
2. 3,20 kOhm = 6,04 kOhm/m
3. 2,56 kOhm = 6,48 kOhm/m
4. 2,37 kOhm = 6,87 kOhm/m
Nówki NGK:
1. 6,35 kOhm = 9,62 kOhm/m
2. 5,60 kOhm = 9,66 kOhm/m
3. 4,43 kOhm = 10,07 kOhm/m
4. 3,56 kOhm = 10,47 kOhm/m
W starych przebicie było tylko na 4tym przy wtyczce kopułki, ale trzepało dopiero ja się dobrze rękę tam wsadziło. Stan ogólny i tak był bardzo dobry.
Pewnie jeszcze kiedyś je przeproszę i wrócą do szeregów. Rezystancja prezentuje się lepiej niż nowych.
Trochę fotek z operacji:
Po wczorajszej płukance i zmianie oleju bagnet wygląda tak:
A piwo Corona z Szybkich i wściekłych ma 355ml janusz, ( mówiłem )
Odpiąłem na noc ECU , rano zrobimy reset/adaptacje .
Na seryjnym kompie pomogło, może i teraz zadziała
Ostatnio zmieniony 2015-11-13, 11:49 przez howard512, łącznie zmieniany 5 razy.
To i tak temat podbijamy
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
U mnie z kablami było podobnie
OEM
1. 3,46 kΩ = 5,24 kΩ/m
2. 3,25 kΩ = 5,60 kΩ/m
3. 2,55 kΩ = 5,80 kΩ/m
4. 2,15 kΩ = 6,32 kΩ/m
NGK
1. 6,10 kΩ = 9,24 kΩ/m
2. 5,67 kΩ = 9,78 kΩ/m
3. 4,46 kΩ = 10,14 kΩ/m
4. 3,68 kΩ = 10,82 kΩ/m
Według manuala rezystancja powinna wynosić 4,5 - 6,7 kΩ/m przy temperaturze 25*C
Wychodzi że stare kable jeślii nie mają przebić są lepsze niż nowe które mają za wysoką rezystancje?
OEM
1. 3,46 kΩ = 5,24 kΩ/m
2. 3,25 kΩ = 5,60 kΩ/m
3. 2,55 kΩ = 5,80 kΩ/m
4. 2,15 kΩ = 6,32 kΩ/m
NGK
1. 6,10 kΩ = 9,24 kΩ/m
2. 5,67 kΩ = 9,78 kΩ/m
3. 4,46 kΩ = 10,14 kΩ/m
4. 3,68 kΩ = 10,82 kΩ/m
Według manuala rezystancja powinna wynosić 4,5 - 6,7 kΩ/m przy temperaturze 25*C
Wychodzi że stare kable jeślii nie mają przebić są lepsze niż nowe które mają za wysoką rezystancje?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Na to właśnie wychodzi, ale najlepiej spytać o to elektroszpeca Janusza.
Dobrze zmierzyleś długości kabli? NGK są dłuższe od Nissanowskich/Bougicord'ów
Znalazlem wymiary i zrobię upa swojego wpisu wyżej.
Im mniejszy opór tym lepiej- to raczej oczywiste.
OEMy wydają się być grubsze, ale ciekawe czy samej izolacji jest więcej
czy grubość przewodu też jest większa niż NGK.
Dobrze zmierzyleś długości kabli? NGK są dłuższe od Nissanowskich/Bougicord'ów
Znalazlem wymiary i zrobię upa swojego wpisu wyżej.
Im mniejszy opór tym lepiej- to raczej oczywiste.
OEMy wydają się być grubsze, ale ciekawe czy samej izolacji jest więcej
czy grubość przewodu też jest większa niż NGK.
Długość brałem z katalogu NGK czyli 1-66, 2- 58, 3-44, 4-34. OEM nie mierzyłem tylko przyjąłem te same wartości. W przyszły weekend mogę zmierzyć ale nie wydaje mi się żeby były dużo krótsze od NGK. W każdym razie OEM trzymają normę z manuala a NGK nie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
długości OEM :
4.Cable Length [mm]: 345
3.Cable Length [mm]: 395
2.Cable Length [mm]: 530
1. Cable Length [mm]: 596
No to przeliczamy od nowa
4.Cable Length [mm]: 345
3.Cable Length [mm]: 395
2.Cable Length [mm]: 530
1. Cable Length [mm]: 596
No to przeliczamy od nowa
Ostatnio zmieniony 2015-11-13, 13:22 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.