Strona 3 z 12

: 2014-12-04, 11:51
autor: wod2u
Jeśli chodzi o kierunek przestawienia wałka to wg obrazka ze strony Tomei jest wszystko ok:
Obrazek
Źródło: http://www.tomeipowered.com/BTE/index.p ... 0-engines/

Zazdroszczę amorków tylnych :-P

: 2014-12-08, 14:27
autor: PrzeRuSco
Specjalnie na prośbę Ad@musa
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yQQ4nDR ... e=youtu.be[/youtube]
choć tak jak mówiłem jest zamulony a na dodatek słabe opony i mokro.

: 2014-12-08, 15:11
autor: nice-wawa
W tej 10 s to mi wygląda jak by sprzęgło a nie autko zamulone .

: 2014-12-08, 16:15
autor: ulisses
No tak licząc realnie to 12s... :cry:

: 2014-12-09, 12:11
autor: adrionGT
Auto fajne, kombi też może wyglądać ;) Tylko mało zdjęć z zewnątrz...
No tak licząc realnie to 12s... :cry:
U mnie bez modów wychodzi z filmiku około 9s

: 2014-12-09, 12:28
autor: bombel
Wg mnie jest ok 9 s. Seria ma 9,1 wg katalogu

: 2014-12-09, 13:13
autor: PrzeRuSco
bombel w opisie modelu sam podawałeś że 9,6 a tu http://www.motofakty.pl/samochody/dane- ... 002-kombi/ dla kombi podają 10,5. Jedno jest pewne po modach czuć kolosalną różnicę w stosunku do tego co było po zakupie.

: 2014-12-09, 13:33
autor: bombel
PrzeRuSco mozliwe, że 9,6. Każdy pokazuje co innego

: 2014-12-09, 14:42
autor: ulisses
Licznikowe 100km/h nie równa się rzeczywistemu 100km/h.

: 2014-12-09, 18:03
autor: rz
Czasem bywa i tak, ze po zakupie auto jest na maxa zmulone i po kilku modach ew. odgracaniu otrzymujemy....serie.
Tak czy inaczej warto modzic ;)

: 2014-12-15, 12:41
autor: PrzeRuSco
Skoro po podstawowych modach doszedłem do serii, muszę chyba zrobić remont silnika (opcja podmiany o której kiedyś pisałem z silnikiem kumpla po remoncie odpada bo udało mu się sprzedać chrupa) tym bardziej że chla olej jak alkoholik wódę. Wszedłem w posiadanie silnika SR20DEH z p11GT (brak wałków, stan jednostki nieznany) użytkownika akarczma. I teraz mam dylemat co robić - remontować DEH, czy dokupić wałki i wsadzić DEH a remontować DE? Dodam że samochód potrzebuje na co dzień więc któryś musi być włożony, a remont chciałbym zrobić samemu więc trochę to potrwa. Macie propozycje jakie mody jeszcze można zastosować w silniku (chce dać tłoki z 300zx), może jakąś hybrydę zrobić? No i czym dokładnie różnią się te dwa silniki oprócz wałków?

: 2014-12-15, 13:33
autor: Ad@mus
PrzeRuSco, na sprawność silika wpływa jego kompresja i szczelność na cylindrach, jeśli masz komresje i szczelność to po co remontować?? Może gdzieś tam ma minimalne zużycie ale bardziej stawiam u ciebien zamulenie (katlizatory? tłumiki? smery bajery?) Dodatkowo zalecam płukankibo polifty lubią zapiekać się na zamkac pierścieni tłokowych

obadaj teat Michałb86, on niby p modach miał dopiero osiagnieta serie a zadowalający efekt dał kpl przygotowany układ wydechowy oraz czary sondami w Boca Motors

: 2014-12-15, 14:43
autor: PrzeRuSco
No właśnie chciałem zwiększyć kompresję do 11:1 przez tłoki z 300zx, a szczelności chyba nie ma bo mierzenie ciśnienia sprężenia (przed modem rozrządu) dało wyniki:
1 - 12; 14,5
2 - 11; 14
3 - 11,5; 14
4 - 12; 15
Drugi wynik to próba olejowa więc jeżeli dobrze rozumiem to brak szczelności na tłokach.
Mając drugi silnik mogę sobie przy nim dłubać i się czegoś nauczyć (nigdy nie rozbierałem silnika ale chyba mając manuala i haynes'a da się go złożyć?) i przy okazji zmodzić ile się da.

: 2014-12-15, 15:08
autor: Ad@mus
PrzeRuSco pisze: 1 - 12; 14,5

2 - 11; 14

3 - 11,5; 14

4 - 12; 15
chłopie, ja nawet takich wyników nie mam :) załóż nominalne opony 195/60/15 i zobaczysz jaki załapiesz powerup :) albo 205/50/15 :evil:
na 17" asz mocne przeklaanie licznika i ostra zamule w sprincie, do tego popracuj na shifterowniem biegow i będzie dużo lepiej

na moe oko silnik masz zdrowy

: 2014-12-15, 16:18
autor: PrzeRuSco
Na 17 zamuła faktycznie trochę jest ale licznik przekłamuje w stosunku do serii (185/65/15, 195/60/15, 205/50/16) o 0,61% biorąc od uwagę 1 wymiar, to tyle co nic a film był nagrywany na 205/55/16. Co do ciśnienia to każdy chiński miernik pokazuje co innego, chodziło o próbę olejową i sprawdzenie którędy bierze olej. Tak czy inaczej pewnie rozbiorę DEH'a, a czy go złożę to się okaże. Choć z drugiej strony trochę mnie kusi VE.

: 2014-12-15, 18:56
autor: rz
Zapakujesz VE i będzie tylko odrobine lepiej :) warto? Pozostawiam wybór tobie ;)

: 2014-12-15, 22:18
autor: janusz
PrzeRuSco, DEH żłopie olej pierścieniami :]

: 2014-12-15, 22:56
autor: PrzeRuSco
Janusz dlatego w planie są tłoki z VG30DE tylko nie wiem czy 87mm czy pierwszy nadwymiar 87,5mm.

: 2014-12-15, 23:06
autor: janusz
PrzeRuSco, spróbuj tłoki z SR20VE lub jakiegoś Sunnego N14GTI/Primery P10GT - z tego co wiem Ryba ma do sprzedania[/b].

: 2014-12-15, 23:17
autor: Ad@mus
zamki w p10 sa lepsze-milion razy o tym mowilem i chyba najlepszy set bo nie wylozysz mega kasy na jakis czarodziejskie z 3l-dodatkowy plus to tanie pierscienie, ja za tloki i pierscienie yamato dalem mniej niz za same pierscienie do p11:
-tloki 100zl n14gti
-pierscienie 120zl

przy przekladce musisz miec tez sworznie z n14 / p10

na razie mam ok 9tys wykrecone na tym secie a 7500kilometrow zrobilem na jednym oleju-troche dolalem bo aparatem ucieka :)

: 2014-12-16, 08:00
autor: PrzeRuSco
A powiedzcie mi czy NPR http://www.ebay.pl/itm/Fits-90-97-Infin ... 338c06f423 się do czegoś nadaje?

: 2014-12-16, 12:07
autor: Niedział
w sumie to jedne z lepszych pierścionków :mrgreen: Zakładałem 3-y komplety NPR-ów w różnych autach i są spoko.

: 2015-03-12, 22:08
autor: Ad@mus
halo halo co w temacie?

: 2015-05-01, 21:30
autor: PrzeRuSco
Na razie nic ciekawego, cały czas się waham w którym kierunku pójść.

edit
Obrazek
takie male wiosenne porządki

: 2015-05-01, 21:34
autor: Ad@mus
poza paskami wszystko co u mnie siedzi masz :)
od oleum, przez kable po palec i kopolke

montowales juz to czy na razie napawasz sie widokiem produktow?

: 2015-05-01, 21:59
autor: PrzeRuSco
Jurto montaż i powrót do oryginalnego dolotu + drugi tłumik szmerów ten pomiędzy przepływką a przepustnicą oraz szerszy dopływ powietrza do puszki z filtrem. Wiecie może czy dużo roboty jest z wymiana pasków i czy można to zrobić od góry czy trzeba od dołu?

: 2015-05-01, 22:12
autor: Ad@mus
paski to nie problem, jak rozbierzesz to bedziesz wiedzial jak poskadac
mody jakie zamiar masz wprowadzic sa podobnymi do tych ktore ja mam :)
nie zakladaj tlumika szmerow
szerszy doplyw jak? rozwiert puszki i otwora w nadkole?

: 2015-05-01, 22:19
autor: janusz
PrzeRuSco, ja poproszę o fotki tego co zlałeś po płukaniu silnika - w odpowiednim temacie :]

Wymiana pasków to z góry robisz wszystko. Dobrze jest sobie ściągnąć koło i osłonę pasków.

: 2015-05-02, 23:20
autor: PrzeRuSco
No i poległem na pasku od wspomagania, za cholerę nie mogłem się dostać do śruby regulacyjnej, no cóż zostawi to na kiedy indziej lub dla mechanika. Tłumika szmerów nie założyłem bo reduktor zajmuje jego miejsce, więc jak ktoś chce to jest na sprzedaż podobnie jak stożek z adapterem z obudową przepływki.
Szerszy dopływ do puszki filtra to patent wod2a u niego była rura od bodajże GTI ja dałem z CD20T ważne żeby miał oznaczenie 165542F201 lub 165542F202
Obrazek
Obrazek
było tak
Obrazek
ale za głośno więc wróciłem do serii z wkładka pipercross na pewno jest ciszej a jak z osiągami to zobaczę jutro, no i wpadł ładny niebieski kolor pod maskę + indeksowanie świec. Obecnie pod maską jest tak
Obrazek

Co ciekawe stare kable miały mniejszą rezystancje niż nowe
OEM
1. 3,46 kΩ przy długości 59,6 cm = 5,81 kΩ/m
2. 3,25 kΩ przy długości 53 cm = 6,13 kΩ/m
3. 2,55 kΩ przy długości 39,5 cm = 6,46 kΩ/m
4. 2,15 kΩ przy długości 34,5 cm = 6,32 kΩ/m

NGK
1. 6,10 kΩ przy długości 66 cm = 9,24 kΩ/m
2. 5,67 kΩ przy długości 58 cm = 9,78 kΩ/m
3. 4,46 kΩ przy długości 44 cm = 10,14 kΩ/m
4. 3,68 kΩ przy długości 34 cm = 10,82 kΩ/m

Według manuala rezystancja powinna wynosić 4,5 - 6,7 kΩ/m przy temperaturze 25*C

: 2015-05-02, 23:30
autor: janusz
PrzeRuSco, taki dolot mają też P11GT. Olej zmieniłeś? Jeśli tak, to co zlałeś po płukance Valvo?




_