Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-11, 20:05

Jutro zeskanuję, bo aż miło popatrzeć :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-11, 22:54

http://200sx.cba.pl/nowosci.html
Tutaj można poczytac ;) Pzdr

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-01-12, 01:03

Artykuł całkiem przyjemny tylko mała pomyłka się tam wdała, że felgi niby od RX7 ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-01-12, 07:28

Żadna pomyłka, to fele z RX8 ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-01-13, 01:28

KTR pisze:Żadna pomyłka, to fele z RX8 ;-)
No właśnie z RX8 a nie RX7 :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-25, 16:38

Co można jeszcze dłubnąć za rozsądną kasę?
-lekkie jdm-owe felgi/ruska kopia?
-lekkie koło zamachowe, jakby był rysumnek techniczny, to sam zrobię
-wałki N1, spręzynki itp.
-hamulce po całości
-głowa od Coobcia, o ile jeszcze jest niezagospodarowana
-przewody zapłonowe
-r888 na przód do upalania
-coś cienkiego na tył na 1/4
Może się uda, cały czas nieosiągalne 250/250 na horyzoncie...dalekim :>
Ostatnio zmieniony 2011-01-25, 17:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-25, 17:02

Jak mam być szczery to mało mi się felg JDM podoba wizualnie ;) Ja bym zapodał ATS DTM 17'' białe ;) ;) Albo coś w ten deseń ;)

Co so zamachu to siedzi seria teraz?
Może by można było u Otoczaka go ładnie odelżyć, ostatnio czytałem na ten temat trochę i te superlekkie zamachy typu 4 kg to już są spore kompromisy typu falujące niskie obroty, no i duże przeciążenia na układzie napędowym i przy zmianie biegu Ci bardziej obroty spadną, trzeba szyybko lewarkiem machać ;) No i w górnej partii obrotów podobno już tak nie ciągnie dobrze, ale to tylko podobno ;)

Wałki N1 dobra opcja ;)

Przewody NGK, Denso? Ja bym się skłaniał do NGK.

I ogólnie bardzo przyjemne plany, powodzenia ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-01-25, 17:16

Generalnie lekki zamach jeśli dobrze pójdzie zbadam już w lutym.. kołko moje waży 6,4 wiec jest to soft :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-25, 17:25

Mapa po modach będzie dopieszczona do bólu, bez względu na paliwo. 13-ka musi być ;-) Nie będzie falowania. To jest VE.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-01-25, 19:08

lekki zamach sporo daje szczególnie na pierwszym biegu przykładem choćby Coobcia sunny który na jedynce wkręca się szybciej niż mój na jałowych :-P ale kluczowym modem będą wałki n1 chyba one dadzą wam największego kopa :-D życzę wam żeby wszystko razem do kupy wzięte dało upragnioną 13-stkę ;)

Ps. 220KM/232Nm skąd ten wynik ? jest wykres? profil odwiedzam często ale chyba coś mi umknęło :->

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-01-25, 19:14

Chłopaki, moja rada to zeszperowana i krótsza skrzynka z SR16. Po zmianie biegu obroty zostaną ponad 6200 a wiadomo, że VE elegancko ciągną ale powyżej 6000obr. Skrzynka + wałki i będzie szał.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-01-25, 22:54

Jak przewody zapłonowe to tylko NGK, do tanich nie należą robią robotę :-P Jak myślisz o kupnie zamachu to mam do sprzedania lekkie koło F1 Racing, które waży 6kg, oryginalnego do tej wagi nie stoczysz bo nie ma z czego już zbierać :-D sprzedam w promocyjnej kwocie :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-26, 00:58

Ostatnią będąc w poznaniu po turbosprężarkę z Lancera EVO X poznałem pana kóry prowdzi firmę zajmującą się naprawą automatycznych skrzyń biegów a w wolnym czasie składa silniki dla Porshe CUP...
Takie wolnossące 3,5L silniki bez zmiannych faz jedynie z wariatorowami (VTC jak w 200SX ale na obu wałkach) Generują moce pod 510KM...

Miałem w ręku głowice takiego silnika, zawory oraz cały układ korbowo tłokowy...
Tłoki są ultra niskie w zasadzie kawałek aluminum nad tłokiem, do tego tylko dwa pierścienie, dolny cieniutki olejowy ok 1,5mm a górny chromowy ok 1mm.

Tłoki bardzo luźno pasowane o ile zapamiętałem to na 14 setek.
Stopień sprężania 14,5:1 a mimo to silniki pracuję na normalnym ogólnodostępnym paliwie (Jakieś ponoć popularne na zachodzie 100oktanów ale nie shell)

Spożycie oleju na poziomie 1L dla 1:10-1:12 minut pracy silnika na zawodach (sucha miska + podajnik oleju)

Głowica to masakra, 4ry zawory na gar a kanały tak wielkie że można wsadzić w nie kciuka po sam koniec...

Więc jest co w naszych VE poprawiać :D
JA do swojego chce tłoki z 1,6 wsadzić, blok przechonować żeby pasowanie było w granicach 5-6 setek...

I Ciągle się zastanawiam nad ITB, w porshe to było + wielka puszka zbiorcza z podwójnym wlotem, niestety nie mialem jak zwymiarować przepustniczek...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-01-26, 09:00

Kuba jak już mówimy o kanałach w głowicy to mam taki cytat z racingforum: http://www.racingforum.pl/Renault-19-20 ... 83969.html , mianowicie:

"Przy modyfikacjach dolotu znacznie leszy efekt osiągniesz zawężając światło kanału dolotowego do nawet 0.65 * średnica zaworu a jak boisz sie tyle to ważne żeby nie było wiecej niż 85% srednicy zaworu."

Ostatnio z mądrą głową w temacie c20xe zaczęliśmy się zastanawiać nad tym, w świetle wymiany kolektora dolotowego na taki o większych kanałach seryjnie (były 3 rodzaje kolektora w zależności od rocznika i rodzaju zapłonu w c20xe). Różnica w wielkości kanałów to po 2 mm na szerokości i wysokości tak uśredniając.

Co o tym sądzisz?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-26, 13:43

Ja bym wrzucił porządną szperę, i krótką skrzynie, dobre oponki i resztę budżetu przeznaczyć na pojeżdżawki ;-) :mrgreen: Jeśli wałki N1 to odrazu sprężynki i talerzyki do tego i już sie koszty robią, z tego co wiem głowa coobcia jeszcze nie zagospodarowana, ale skoro ma takie plany to pewno na razie jej nie odda puki sam nie pogrzebie w swoim sunnym :-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-27, 11:53

Ps. 220KM/232Nm skąd ten wynik ? jest wykres? profil odwiedzam często ale chyba coś mi umknęło
232Nm osiągniete na hamowni z prostej, jest wykresik. A 220KM to Coobcio wycenił po modzie przepustnicy tzw. dupohamownią. Tak poszło do GT. Hamka była bez Coobcia i dopieszczania. 208KM było też z prostej.
Niech się tylko ociepli :-P Dzięki za rady, co sie finansowo uda, to wejdzie pod budę i pod machę.
Pozdrawiam bractwo trochę szybciejszych Nissanów

Obrazek

p.s.
zapłon był cofnięty, a nie przyśpieszony :P
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 20:45 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-01-27, 19:05

Mi sie podoba wynik. wykres wyszedł jak w mega głośnych turbohondach.
Moment od samego dołu, walnięcie w potylice a póżniej czekanie na 7tysi i zmiana biegu.
głowice VE mają potencjał. Jeżeli będą pieniążki to jednak poszedłbym w wałki N1.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-03, 19:48

Przecież wiecie, że nie odpuszczę.....Od 15.5 do 13,.... to jest wieczność. Bawimy się dalej
motorek jest trochę niedopieszczony, za dużo pali i nie gryzie jak powinien .... do poprawki przed sezonem wyścigowym. A z coobciem się dogadamy I coś z wydechem trzeba zrobić, bo jest za głośny. Poduchy twarde przenosza na karoserie.
A przy okazji, wykres był robiony na cofniętym zaplonie. N1+ głowica od Coobcia i bedzie.....?

[ Dodano: 2011-02-03, 19:54 ]
bodek pisze:Chłopaki, moja rada to zeszperowana i krótsza skrzynka z SR16. Po zmianie biegu obroty zostaną ponad 6200 a wiadomo, że VE elegancko ciągną ale powyżej 6000obr. Skrzynka + wałki i będzie szał.
Są takie plany ;-) faza od 3900 :-P aktualnie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-02-03, 22:53

xtomek pisze:I coś z wydechem trzeba zrobić, bo jest za głośny
jak się hula cały czas na zmiennej fazie to ryczy ;p
Trzymam kciuki za 13 ;p
ps. Szkoda że z YT zniknął filmik jak ruda łapie się z tą hondą kompresor ( o ile dobrze pamiętam) ;/
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-02-04, 19:55

xtomek pisze:
Są takie plany ;-) faza od 3900 :-P aktualnie.
Chodziło mi o charakterystykę SR20VE. Zobacz na wykres, że od 5200 do ~6200 wykres nie rośnie w takim tempie jak przed i po tym zakresie. Na skrzynce z SR16, na pełnym ogniu jedziesz ciągle powyżej 6200obr. Widziałem VE takie jak moje ale z krótszą skrzynią i nie miał bym do niego podejścia :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-04, 20:10

Podjedziemy do Ciebie jutro. Dam znać. Pogadamy.
Widziałem VE takie jak moje ale z krótszą skrzynią i nie miał bym do niego podejścia
I o to mi biegusia ;-)Muszę jeszcze te wałki N1 zamodzić i przepustnicę dotrzeć , bo się przycina. Szpera i krótka skrzynia też. Może się uda w tym
sezonie.
ps. Szkoda że z YT zniknął filmik jak ruda łapie się z tą hondą kompresor ( o ile dobrze pamiętam)
Chyba wiesz dlaczego,...... taki obciach dać d..., z N/A ;-)
Ostatnio zmieniony 2011-02-07, 17:55 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-02-04, 22:06

szkoda ze filmik zniknął, chętnie obejrzałbym go :)
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-05, 20:06

xtomek pisze:Podjedziemy do Ciebie jutro. Dam znać. Pogadamy.
Widziałem VE takie jak moje ale z krótszą skrzynią i nie miał bym do niego podejścia
I o to mi biegusia ;-)Muszę jeszcze te wałki N1 zamodzić i przepustnicę dotrzeć , bo się przycina. Szpera i krótka skrzynia też. Może się uda w tym
sezonie.
ps. Szkoda że z YT zniknął filmik jak ruda łapie się z tą hondą kompresor ( o ile dobrze pamiętam)
Chyba wiesz dlaczego, taki obciach z N/A ;-)
No to jeszcze was kasiory czeka skrzynia ze szperą, wałki n1, sprężynki tależyki 8-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-06, 19:25

Tylko oponki i nowe felgi leciutkie na lato zmienimy i jazda do Coobcia :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-07, 00:28

To jakie plany bo do mnie jakieś słuchy docierają że 250KM mamy robić :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-02-07, 00:41

Coobcio pisze:To jakie plany bo do mnie jakieś słuchy docierają że 250KM mamy robić :D ??
Trzymam kciuki za 250/250 :) Na pewno sporo kasy by trzeba na taki setup wydać...a już tez nie mało pewnie włożone. Może turbo taniej wyjdzie wsadzić? :) Będzie VE+T :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-07, 17:49

Coobcio pisze:To jakie plany bo do mnie jakieś słuchy docierają że 250KM mamy robić :D ??
No cóż, przecież wiedziałeś, że takie zadanie Cię w końcu czeka. I to w N/A. Niech tylko śniegi zimowe zejdą. Oczywiście bez przesady z temperaturą na hamowni. N1+cała reszta+ szpera i krótka skrzynia+dobra mapa+dopieszczenie przepustnicy i R888 na przód. Tally Ho !!! ;-) Umyjemy filtr powietrza, sprawdzimy filtr paliwa, świece i przewody zapłonowe.
Jeżeli kiedykolwiek VE+T to 350 minimum, a może NO2????? :hah:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-02-08, 17:37

no widze plany są potężne i mam nadieje że część z nich zostanie zrealizowana :) pozdrawiam
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-08, 18:34

xtomek pisze:
Coobcio pisze:To jakie plany bo do mnie jakieś słuchy docierają że 250KM mamy robić :D ??
No cóż, przecież wiedziałeś, że takie zadanie Cię w końcu czeka. I to w N/A. Niech tylko śniegi zimowe zejdą. Oczywiście bez przesady z temperaturą na hamowni. N1+cała reszta+ szpera i krótka skrzynia+dobra mapa+dopieszczenie przepustnicy i R888 na przód.
To już chłopaki widzę że niezła kupka kasiory odłożona :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-08, 20:30

Damy radę, Coobciowi tez powinno zależeć. Większośc gratów jest na stanie. Dogadamy się ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”