Strona 20 z 62

: 2010-07-17, 12:55
autor: lukasgt
hmm ładne FOTOSTORY z tego wyszło -cieszymy sięz ESTI że cało i zdrowo z tobą
ps. co do traktora to o ile sobie przypominam to ze 2 razy też mnie wyciągali z pobocza-raz jak stwierdziłem że polonez to driftowóz...na zakręcie 90 stopni wpadłem w zaorane pole a za drugim almerą nie ogarnołem na letnich gumach gołoledzi,hihi-tak czy siak czekam na dalsze postępy prac

: 2010-08-10, 20:10
autor: bombel
Trzeba temat odświeżyć bo gdzieś zaniknął. Dzisiaj zamówiłem KAYABY AGX na tył, do tego nowe górne wahacze. Jak dojda to wymiana belki i powrót na drogę.

Przy okazji podziekowania dla Xtomka za obudowe na aku :)

: 2010-08-10, 20:15
autor: Limon
Widzę że sie nie załamałeś sie ;-) No czekamy czekamy kiedy primerka ożyje znowu :mrgreen: Powodzenia :-D

: 2010-08-10, 22:56
autor: Kondziu_L
bombel pisze:Dzisiaj zamówiłem KAYABY AGX na tył,
Jakie koszta jak nie tajemnica i gdzie zamawiałeś??

: 2010-08-10, 22:56
autor: Coobcio
Na obudowę aku już patent na mocowanie obczajony i nawet by się u mnie w garage jedno mocowanie z sunnego GTi znalazło :D

: 2010-08-11, 05:58
autor: bombel
Jakie koszta jak nie tajemnica i gdzie zamawiałeś??
Przez Osę. Cena ok 700 zł/komplet na tył

: 2010-08-11, 08:55
autor: zuru82
Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce :)

btw: Drogie te amory.....prędko u siebie nie zmienię na takie, ale seria wytrzyma jeszcze spokojną i dziadkową jazdę ;)

: 2010-08-11, 08:58
autor: johny_fellow
zuru82 pisze:Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce
Ja również.
bombel pisze:Cena ok 700 zł/komplet na tył
zuru82 pisze:Drogie te amory...
Nie ma dramatu. Seria do GT/SRi firmy MONROE kosztuje 520 zł. Co ciekawe zwykłe kosztują 300 zł.

: 2010-08-12, 21:23
autor: Coobcio
Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej :p
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie ;-)

: 2010-08-12, 23:11
autor: zuru82
Coobcio pisze:Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej :p
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie ;-)
Amory podstawa....i jak by obniżyć lekko auto, plus lepsze oponki...plus wydech ;) To zawsze troszeczkę lepszy czas by szło wykręcić. Na razie poczekamy aż Bombel wrzuci u siebie na przód i tył...zobaczymy jak autko się będzie prowadzić :) A mi na razie pozostaje odkładać kasę na zawias teraz ;)

: 2010-08-13, 12:24
autor: ROKI
W Zielonce koles robi amory na zamowienie (regeneruje) ok 120zl/szt z wymiana zrobi Ci krotsze i twardsze jak chcesz, daje gwarance na bodajrze 50tys km

http://www.blonski.com.pl/

: 2010-08-13, 12:49
autor: xtomek
Polecam konfigurację, którą kiedyś dostałem ;-) od Coobcia: Koni przód, Bilstein B6 tyl, Weitec -35mm. Spadek po srebrnej Coobcia. Seria poszła out :-P Ruda jeździ jak przyklejona. Przy tych mocach, oprócz hamulców, to podstawa.

: 2010-08-13, 13:20
autor: sergiej
ciekawe jakby wyszlo porownanie tego co piszesz np z moim zawiasem ...:) ktorego juz zaczynam powoli miec dosc ...za mocno jest ehh a jeszcze mi sie rozpórke wymyslilo wstawic hehe

: 2010-08-13, 14:22
autor: xtomek
No, trzeba się przyzwyczaić. Jest twardo i dosyć głośno przez utwardzone poduchy. Wibracje od motora znikają zaraz po ruszeniu. Czuć, że auto rwie się do jazdy :-D Jescze raz polecam sprawdzoną konfigurację. zwłaszcza dla wozów 200+ :-D

: 2010-08-24, 21:49
autor: Kondziu_L
Bombel jak tam nowe amory wrzucone już?? Coś się tutaj cicho zrobiło.

: 2010-08-25, 06:26
autor: zuru82
Kondziu_L pisze:Bombel jak tam nowe amory wrzucone już?? Coś się tutaj cicho zrobiło.
Właśnie właśnie :) Cisza w temacie....co z amorami? Kiedy jakieś większe moce Bombel? :)

: 2010-08-25, 07:24
autor: bombel
Cisza bo czekam na amory. Przy okazji zmiana pracy, wiec moce też może beda wieksze :)

: 2010-09-02, 19:13
autor: sergiej
to jak bomblasty po zmianie pracy ?? jakies nowe cele i plany ?? bo dawno nic sie nie dlubalo a kiedys ktos sie smial ze duzo pisania a przyrosty niewielkie :P

[ Dodano: 2010-09-02, 20:14 ]
jak chcesz to moge ci z twojego sunnego wydech wyciac moze cos da hehe ...albo ten dolot zaloz :)

: 2010-09-02, 19:23
autor: bombel
No zaczynam odgruzowanie :)

Dzisiaj przyszło to:

Obrazek

555

oraz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W tym miejscu podziękowanie dla OSy za ogarniecie tematu :)

P.S. Coobcio za ile masz te ULTRA SR na przód??

: 2010-09-02, 20:34
autor: Limon
No wreście coś sie rusza w temacie ;) Szkoda takiego projektu żeby stał w miejscu :mrgreen: Powodzenia ;)

: 2010-09-02, 20:38
autor: Ryba
Bombel powiedz mi skąd to dorawłeś i gdzie to możan dostać AGX <rotfl3>

: 2010-09-02, 20:45
autor: bombel
Ryba, do p10 nie ma agx, ale sa ultra SR. NIestety nie regulowane

: 2010-09-02, 21:38
autor: IvanH
Ultra SR na pewno podpasują na przód do P11?


AGX są dostępne u kolegi auto-moto, ale do P11.

: 2010-09-02, 21:42
autor: zuru82
Pięknie Bombel :) Fajnie amorki...zadroszczę :D Będzie doinwestowane auto...i dobrze. Ja jak się odbije z kasą za jakiś czas to też nad amorami pomyślę (może takie same? daj znać jak się będą sprawować), a może potem jakieś męski hamulce? ;)

: 2010-09-02, 21:56
autor: bombel
Ultra SR na pewno podpasują na przód do P11?
Wg katalogów P10 i P11 ma takie samo zawieszenie z przodu, a co za tym idzie amorki też, mimo, że oficjalnie ULTRA SR nie są podane w katalogach jako pasujące :)

: 2010-09-02, 22:07
autor: KTR
no no fajne amorki 8-) zakładaj i pisz jak sie na nich śmiga :)
pozdro

: 2010-09-02, 22:07
autor: Osa
Ryba pisze:Bombel powiedz mi skąd to dorawłeś i gdzie to możan dostać AGX <rotfl3>
hmm chyba Bombel wyrazil sie jasno skad ma :->
IvanH pisze:AGX są dostępne u kolegi auto-moto, ale do P11.
u mnie tez :-P

swoja droga jestem ciekawy jak sie na tym będzie jeździło wiec Bombel montuj i czekam na przejażdżkę :mrgreen:

: 2010-09-02, 22:55
autor: Coobcio
Bomblu ale u Ciebie przede wszystkim tył był do wymiany, a przód był tylko w stanie słabym ale nie tragicznym...

: 2010-09-03, 06:09
autor: smeru
Do tych amorków jakieś spręźynki w planie? Ciekawe jak to się zachowuje przy standardowych i przy obniżanych. Widać że na projekcie nie oszczędzasz i graty z odpowiedniej półki kupujesz. Gratki.

: 2010-09-03, 09:23
autor: Coobcio
Zglebiona P11.144 straci trochę na niepozorności ale ten przód można by jej zglebić o te 1,5cm stosując springi z 1,6 :P
Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie :P