Strona 20 z 62
: 2010-07-17, 12:55
autor: lukasgt
hmm ładne FOTOSTORY z tego wyszło -cieszymy sięz ESTI że cało i zdrowo z tobą
ps. co do traktora to o ile sobie przypominam to ze 2 razy też mnie wyciągali z pobocza-raz jak stwierdziłem że polonez to driftowóz...na zakręcie 90 stopni wpadłem w zaorane pole a za drugim almerą nie ogarnołem na letnich gumach gołoledzi,hihi-tak czy siak czekam na dalsze postępy prac
: 2010-08-10, 20:10
autor: bombel
Trzeba temat odświeżyć bo gdzieś zaniknął. Dzisiaj zamówiłem KAYABY AGX na tył, do tego nowe górne wahacze. Jak dojda to wymiana belki i powrót na drogę.
Przy okazji podziekowania dla Xtomka za obudowe na aku
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-08-10, 20:15
autor: Limon
Widzę że sie nie załamałeś sie
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
No czekamy czekamy kiedy primerka ożyje znowu
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Powodzenia
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: 2010-08-10, 22:56
autor: Kondziu_L
bombel pisze:Dzisiaj zamówiłem KAYABY AGX na tył,
Jakie koszta jak nie tajemnica i gdzie zamawiałeś??
: 2010-08-10, 22:56
autor: Coobcio
Na obudowę aku już patent na mocowanie obczajony i nawet by się u mnie w garage jedno mocowanie z sunnego GTi znalazło
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2010-08-11, 05:58
autor: bombel
Jakie koszta jak nie tajemnica i gdzie zamawiałeś??
Przez Osę. Cena ok 700 zł/komplet na tył
: 2010-08-11, 08:55
autor: zuru82
Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce
btw: Drogie te amory.....prędko u siebie nie zmienię na takie, ale seria wytrzyma jeszcze spokojną i dziadkową jazdę
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2010-08-11, 08:58
autor: johny_fellow
zuru82 pisze:Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce
Ja również.
bombel pisze:Cena ok 700 zł/komplet na tył
zuru82 pisze:Drogie te amory...
Nie ma dramatu. Seria do GT/SRi firmy MONROE kosztuje 520 zł. Co ciekawe zwykłe kosztują 300 zł.
: 2010-08-12, 21:23
autor: Coobcio
Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
: 2010-08-12, 23:11
autor: zuru82
Coobcio pisze:Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Amory podstawa....i jak by obniżyć lekko auto, plus lepsze oponki...plus wydech
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
To zawsze troszeczkę lepszy czas by szło wykręcić. Na razie poczekamy aż Bombel wrzuci u siebie na przód i tył...zobaczymy jak autko się będzie prowadzić
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
A mi na razie pozostaje odkładać kasę na zawias teraz
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2010-08-13, 12:24
autor: ROKI
W Zielonce koles robi amory na zamowienie (regeneruje) ok 120zl/szt z wymiana zrobi Ci krotsze i twardsze jak chcesz, daje gwarance na bodajrze 50tys km
http://www.blonski.com.pl/
: 2010-08-13, 12:49
autor: xtomek
Polecam konfigurację, którą kiedyś dostałem
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
od Coobcia: Koni przód, Bilstein B6 tyl, Weitec -35mm. Spadek po srebrnej Coobcia. Seria poszła out
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ruda jeździ jak przyklejona. Przy tych mocach, oprócz hamulców, to podstawa.
: 2010-08-13, 13:20
autor: sergiej
ciekawe jakby wyszlo porownanie tego co piszesz np z moim zawiasem ...
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
ktorego juz zaczynam powoli miec dosc ...za mocno jest ehh a jeszcze mi sie rozpórke wymyslilo wstawic hehe
: 2010-08-13, 14:22
autor: xtomek
No, trzeba się przyzwyczaić. Jest twardo i dosyć głośno przez utwardzone poduchy. Wibracje od motora znikają zaraz po ruszeniu. Czuć, że auto rwie się do jazdy
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jescze raz polecam sprawdzoną konfigurację. zwłaszcza dla wozów 200+
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: 2010-08-24, 21:49
autor: Kondziu_L
Bombel jak tam nowe amory wrzucone już?? Coś się tutaj cicho zrobiło.
: 2010-08-25, 06:26
autor: zuru82
Kondziu_L pisze:Bombel jak tam nowe amory wrzucone już?? Coś się tutaj cicho zrobiło.
Właśnie właśnie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Cisza w temacie....co z amorami? Kiedy jakieś większe moce Bombel?
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-08-25, 07:24
autor: bombel
Cisza bo czekam na amory. Przy okazji zmiana pracy, wiec moce też może beda wieksze
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-09-02, 19:13
autor: sergiej
to jak bomblasty po zmianie pracy
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
jakies nowe cele i plany
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
bo dawno nic sie nie dlubalo a kiedys ktos sie smial ze duzo pisania a przyrosty niewielkie
[ Dodano: 2010-09-02, 20:14 ]
jak chcesz to moge ci z twojego sunnego wydech wyciac moze cos da hehe ...albo ten dolot zaloz
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-09-02, 19:23
autor: bombel
No zaczynam odgruzowanie
Dzisiaj przyszło to:
555
oraz:
W tym miejscu podziękowanie dla OSy za ogarniecie tematu
P.S. Coobcio za ile masz te ULTRA SR na przód??
: 2010-09-02, 20:34
autor: Limon
No wreście coś sie rusza w temacie
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Szkoda takiego projektu żeby stał w miejscu
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Powodzenia
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2010-09-02, 20:38
autor: Ryba
Bombel powiedz mi skąd to dorawłeś i gdzie to możan dostać AGX
![<rotfl3> <rotfl3>](./images/smilies/rotfl_2.gif)
: 2010-09-02, 20:45
autor: bombel
Ryba, do p10 nie ma agx, ale sa ultra SR. NIestety nie regulowane
: 2010-09-02, 21:38
autor: IvanH
Ultra SR na pewno podpasują na przód do P11?
AGX są dostępne u kolegi
auto-moto, ale do P11.
: 2010-09-02, 21:42
autor: zuru82
Pięknie Bombel
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Fajnie amorki...zadroszczę
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Będzie doinwestowane auto...i dobrze. Ja jak się odbije z kasą za jakiś czas to też nad amorami pomyślę (może takie same? daj znać jak się będą sprawować), a może potem jakieś męski hamulce?
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2010-09-02, 21:56
autor: bombel
Ultra SR na pewno podpasują na przód do P11?
Wg katalogów P10 i P11 ma takie samo zawieszenie z przodu, a co za tym idzie amorki też, mimo, że oficjalnie ULTRA SR nie są podane w katalogach jako pasujące
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2010-09-02, 22:07
autor: KTR
no no fajne amorki
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
zakładaj i pisz jak sie na nich śmiga
pozdro
: 2010-09-02, 22:07
autor: Osa
Ryba pisze:Bombel powiedz mi skąd to dorawłeś i gdzie to możan dostać AGX
![<rotfl3> <rotfl3>](./images/smilies/rotfl_2.gif)
hmm chyba Bombel wyrazil sie jasno skad ma
IvanH pisze:AGX są dostępne u kolegi auto-moto, ale do P11.
u mnie tez
swoja droga jestem ciekawy jak sie na tym będzie jeździło wiec Bombel montuj i czekam na przejażdżkę
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 2010-09-02, 22:55
autor: Coobcio
Bomblu ale u Ciebie przede wszystkim tył był do wymiany, a przód był tylko w stanie słabym ale nie tragicznym...
: 2010-09-03, 06:09
autor: smeru
Do tych amorków jakieś spręźynki w planie? Ciekawe jak to się zachowuje przy standardowych i przy obniżanych. Widać że na projekcie nie oszczędzasz i graty z odpowiedniej półki kupujesz. Gratki.
: 2010-09-03, 09:23
autor: Coobcio
Zglebiona P11.144 straci trochę na niepozorności ale ten przód można by jej zglebić o te 1,5cm stosując springi z 1,6
![:P](./images/smilies/razz.png)
Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie
![:P](./images/smilies/razz.png)