Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Archie

Post autor: Archie » 2010-12-24, 11:46

zuru82, cała przyjemność po mojej stronie :) A Archie po prostu przyjechał po zakupy na giełdę elektroniczną. Jak widać pomimo zmiany marki nadal pomocny ;)

A co do wody i metanolu :) Może zamiast metanolu lać etanol? W takich sytuacjach jak wczoraj przynajmniej będzię można sobie strzelić drinka ;)

Spokojnych, wesołych świąt :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-25, 00:49

Pozdrówka świateczne od sąsiadów !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-11, 20:21

Chłpacy nie uwierzycie Primera Zura wreszcie będzie słyszalna :) :) :)
Za sprawą paru metrów rurki i kolanek fi 70x1,5mm :) :) :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-11, 21:08

Robicie wydzior z nierdzewki czy kwasiaka? Na dwóch przelotowych? Chętnie zobaczę efekt finalny, chwalić się tu ;);)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-11, 21:49

No to i mocy przybędzie chyba troszkę ? bo z tego co pamiętam to tam seria siedzi :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-01-11, 22:05

No zuru gratulacje dobrej decyzji, tej primie brakowało trochę sound-u z wydechu, tylko żeby nie było przesadne darcie japy tylko taki wydech lekko poprawiający przepływ spalin i akcentujący jej obecność na drodze :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-01-11, 22:14

Było mówione, że tam najprawdziwsza seria ;) Może tak 3xx z wydziorem pęknie, miło by było ;)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-11, 22:57

Hehe wreście będzie dźwięk xD Teraz to musi peknąć 300 xD Potem wtryski i do Doktora na hamownię :-> :mrgreen:

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-01-11, 23:10

Hehe i weź tu po cichu sobie jakiegoś moda zrób jak już wszyscy wiedzą ;)

Generalnie wydech stary zaczął przepierdziwać i większość spalin szła przodem zamiast tyłem ostatnio...wiec stwierdziłem, że zamiast tylko go naprawić to już może zrobię do końca wreszcie. A że seria była, to na pewno nie zaszkodzi jak teraz 2,75 wejdzie :D

Osobiście mam nadzieję, że nie będzie za głośno (końcowy tłumik zostaje), ale może wreszcie będzie coś się działo, bo było tak trochę pedalsko cicho :P

P.S
Co do mocy, to na razie Prima po ostatniej awarii jest bez dodatkowego wtrysku, więc opierać się będziemy tylko na 4ch tych co mam, więc mocowo wystroimy do ilu można bezpiecznie i tak zimę się przejeździ. Na wiosnę/lato jak się trafią jakieś wtryski w dobrej cenie, większe i pasujące to wsadzimy i ponowne strojenie, już wtedy z hamownią :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-11, 23:21

To czekamy na wtryski, jak bedzie dalej mało trzeba robić coś takiego;
Obrazek

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-11, 23:55

Mój 200SX S14 jest teraz na odpoczynku i ma w sobie zamonotwane od dawna nie używane 550ccm :P
Może by tak zrobić z nich pożytek i sprawdzić co Zura SR20VE na T28 pokazać może :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-12, 18:26

Panowie, to jest... 300+ warto spróbować. :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-12, 23:46

No i jest męsko ale dalej cicho hehe :P
A to tylko jeden tłumiczek i rura od turbosprężarki do końca 70mm dobre :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-01-13, 00:04

Auto odebrane z MotoWydechu :) Rzeczywiście dalej jest cicho...może delikatnie sobie mruczy, ale chyba jest ciszej niż jak był rozszczelniony ;)

Oprócz wydechu poprawione całe orurowanie do IC i dodany wsporniczek na stożku, co by nie latał po kabinie :->


Fotki (niestety komórką po ciemku w garażu, ale są):

Zalepiona dziura po dodatkowym wtrysku
Obrazek

Wsporniczek do stożka
Obrazek

Pogląd orurowania
Obrazek

Tu widać trochę nasze maleństwo
Obrazek

No i wreszcie nie wystają żadne rurki od IC :P
Obrazek


I to by było na tyle. Teraz wizyta u Coobcia, przejazd z lapkiem i sondą w wydechu nas czeka. No i wiatrak zamontować muszę, ponieważ zdjęty chwilowo leży w bagażniku...teraz go trzeba spowrotem przełożyć na prawą stronę :->

Może te 250 KM wyjdzie teraz na tych wtryskach z SXa :P Ważne aby to na zimę wystroić bezpiecznie a wiosną/latem się pomyśli co dalej.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-13, 00:08

JA to jestem zdania by na hamownie pojechać i AFR poprawić :)

Jeszcze cięgło aktuatora poprawić coby boost był stabilniejszy...
Ps. na nowym wydechu i krótszym dolocie coś się zmieniło ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-01-13, 00:46

Coobcio pisze:JA to jestem zdania by na hamownie pojechać i AFR poprawić :)

Jeszcze cięgło aktuatora poprawić coby boost był stabilniejszy...
Ps. na nowym wydechu i krótszym dolocie coś się zmieniło ??
Na razie to bym sprawdził na ulicy nawet tego AFRa, a potem się pomyśli nad hamką.
No te cięgno to dobry pomysł, o ile masz patent jak to poprawić w sumie....

P.S
Mniejszy lag mi się wydaje, boost na poziomie 0.7 przy mapie "0" w tej chwili. Musze poczekać aż będzie sucho aby dokładniej sprawdzić każdy bieg. No i sporo wolnej prostej ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-13, 17:51

Coraz lepiej to wygląda :) Na tych wtryskach po wystrojeniu to 300KM złamiecie na pewno. :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-01-13, 18:23

Trzymam kciuki za projekt. Strasznie potajemnie działacie :)

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-01-13, 19:02

gratki :) ja tu myśle o przekroczeniu 200 a tu będziecie podbijać do 300 :shock: nieźle nieźle :D powodzonka
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-01-13, 20:29

To może poprosimy jakiś filmik ze środka i z zewnątrz jak to teraz sobie gada :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-13, 23:56

Żeby jakiś filmik zmoncić to mogę zorganizować dobrą kamerę i operatora ale niech kto inny zorganizuje trakcję :P

No ciekawe jak to z zewnątrz teraz brzmi... Bo w środku może nie być tego efektu ze względu na to że auto jest dobrze wytłumione...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-14, 00:05

Najlepiej będzie słychać na hamowni :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-14, 00:06

no i trakcja będzie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-01-14, 12:55

Najlepiej dajcie znać to ja nagram z balkonu jak słychać xD

[ Dodano: 2011-01-30, 17:55 ]
No dzisiaj było słychać że primka podaje ;) :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-25, 21:06

Kurde napiszcie coś jak tam po nowych wtryskach??

Była hamka?? Pękło 300 KM??

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-02-25, 23:55

bombel pisze:Kurde napiszcie coś jak tam po nowych wtryskach??

Była hamka?? Pękło 300 KM??
Hej, a miałem Bombel do Ciebie dzisiaj dzwonić jak byłem u Coobcia, ale potem mi wypadło z głowy całkiem :-/

Dzisiaj nie wsadzaliśmy wtrysków żadnych i nie było hamki...generalnie to na dzień dzisiejszy nie mam wtrysków nawet pasujących :-/ Jest może szansa że Kuba coś ogarnie, ale to jakoś w przyszłym tygodniu będziemy myśleć. Na dzień dzisiejszy auto wystrojone na jakieś 0.65 bar-a (mapa 0), czyli bardzo mocno zimowy setup :P Opcja "1" nawet nie włączana, bo paliwka brakuje.

Generalnie udało nam się wyłapać dzisiaj jedną "usterkę" przez którą teraz auto dużo lepiej się zbiera, nawet na tym 0.65 bara, nie wiem czy nie lata lepiej, niż wcześniej na tym zmulonym 1 barze ;) O szczegółach to już Coobcio napisze, fachowym językiem co i jak :P

Poprawione również zostało, jakoś w poprzednim tygodniu, cięgno i grucha od regulacji boosta (nowe mocowanie etc...). Teraz jest zamontowane na nowo, pod dobrym kątem i boost już tak nie opada :) Obniżyliśmy też z tej okazji doładowanie na nim ;)

Fotki z tejże roboty załączam poniżej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i to by było na tyle jeśli chodzi o ostatnie poprawki/mody w mojej Primie :)

Teraz tylko czas na wtryski męskie, wystrojenie mapy - 1 i żeby te 300 pękło i styka :P Potem jakaś kosmetyka zostanie.

P.S
Bombel, piszczy Ci czasem sprzęgło przy ruszaniu? ;) Bo u mnie jęczy jak cholera od jakiegoś czasu...czasem mocniej, czasem lżej. Jakie Ty masz tam sprzęgło?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-26, 07:40

Ja mam tego eClutchmastera cały zestaw. Ty masz chyba inny docisk.

P.S. Przyszła wypłata, więc w następnym tygodniu będę robił atak na 300 KM :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-02-26, 14:47

bombel pisze:Ja mam tego eClutchmastera cały zestaw. Ty masz chyba inny docisk.

P.S. Przyszła wypłata, więc w następnym tygodniu będę robił atak na 300 KM :)
Z tego co pamiętam, to docisk u mnie był AJSINA ;)

Atakujesz 300? :) A tyko boost podnosicie czy jakieś inne plany? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-28, 02:14

Fajna robota z cięgłem autuatora i przyniosła moim zdaniem zamierzony efekt - boost się ustabilizował...

Ps. po usunięciu usterki moja dupo hamownia skarzona Saabami stwierdza że przy obecnym 0,65 bara jest coś w granicach 270-275KM...
Naprawdę bardzo ochoczo maszyna nabiera rozpędu.

Te wtryski 550cc trzeba by ogarnąć i bawić się z boostem do woli na obecnej turbince... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-02-28, 07:13

Coobcio pisze:Fajna robota z cięgłem autuatora i przyniosła moim zdaniem zamierzony efekt - boost się ustabilizował...

Ps. po usunięciu usterki moja dupo hamownia skarzona Saabami stwierdza że przy obecnym 0,65 bara jest coś w granicach 270-275KM...
Naprawdę bardzo ochoczo maszyna nabiera rozpędu.

Te wtryski 550cc trzeba by ogarnąć i bawić się z boostem do woli na obecnej turbince... :D
Dzięki Coobciu za pomoc przy ostatniej wizycie :)
Powiedz mi teraz tylko proszę....kiedy się możemy umówić na włożenie większych wtrysków i strojonko w funkcji prędkości? :D Trzeba by to skończyć przed sezonem...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”