naprawiłem
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Przegląd masy na akumulatorze plus poprawienie moich dodatkowych mas i wskaźnik pokazuje jak powinien
[ Dodano: 2016-07-19, 08:46 ]
Dzisiaj wykręciło na liczniku 190 000km.
Oznacza to, że po remoncie i swiapie zrobiłem już 34000km.
Pobierania oleju dalej nie ma, więc jest dobrze. Silnik wkręca się na obroty i łoi na co dzień tam i z powrotem.
190 000km, to już znak aby zmienić olej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Troche gratu w garażu też już leży. Muszę się za to pozabierać
UP 26/11/2016
Po 10tkm przy przebiegu 194500km z licznika zmieniłem olej. W silniku pluskał jak wiecie Specol 5w40 Gold, olej tak przypadł mi do gustu, że w żonowozie Fabia 1.9tdi też został zastosowany.
W nissanie po dość sporym przebiegu na bagnecie ciemny bursztyn, przy zlewaniu po płukance czarny rzadki sik. Ale w sumie w moim SR to norma.
Postanowiłem spróbować kolejnego Specolowego produktu i wlałem 10w50. Parametry wg karty całkiem spoko. Dlaczego 10w50? Uznałem, cze stanie w korkach i mieszana jazda autostrada miasto to warunki dla 10w50. Odpalam auto i zawsze grzeję więc z rozruchem izi. Do tego praca na LPG i para wodna która chcąc nie chcąc wpływa na parametry oleum w silniku... bla bla bla. Czuć, że olej ma inną lepkość. Pojeździmy zobaczymy.
Olej 5w40 przez 10tkm w stanie, musiałem conieco dolać bo silnik się poci a mi się nie chce tego robić. Dolałem wiec 500ml przez cały ten okres
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
10w50 dostępny tylko w 5l bańce. Dolewek będzie więcej hahaha-cena całe 75zł
A z duperelasów, cieknie mi gdzieś z magistrali wspomagania
![;/ ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
tuż przed chłodniczką na wężach. Muszę się tym zając, a tak strasznie mi się nie chceeeeeeeeeeeeee
[ Dodano: 2016-12-30, 18:11 ]
Proszę o pomoc:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=ul7pA2DQqKU[/youtube]
Sprawa wygląda następująco, silnik zagrzany, obroty na jałowych przy benzynie falują, na LPG nie. Podczas jazdy nie ma rzadnych jaj. Chcę tą sprawę rozwiązać.
Co by się przydało zrobić to zmienić świece, jednak wątpie, aby to było to. Przy słabej świecy raczej był by problem z LPG a nie z PB. Zapłon nie zależnie czy przyśpieszony czy opóźniony, faluje. Pompa paliwa stara nie zmieniana. Czy to może być ona? Któryś czujnik?