Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-18, 21:06

Jutro podjeżdżam do zakładu w Pruszkowie i będziemy szukać moich frutów.
Jeśli nie odnajdziemy spływu trzeba będzie dorobić flanszę i zrobić spaw do rureczki. Jutro oliwa do odbioru i mam nadzieje że do końca tygodnia fura będzie poskładana.

Zrobie pare kilosów sprawdzę czy wszystko hula i trza będzie umówić się z chłopakami i Coobciem na strojenie.

PS. fakt ze z Turbo wyszło sporo problemów i auto więcej stoi niż jeździ ale człowiek uczy się na błędach i trza było troszkę inaczej rozplanować wszystko tak jak u Ryby (od początku powoli składać wszystko do kupy) efekt był by lepszy. Ale jak już się poczuje i zobaczy jak auto ciągnie to nie ma odwrotu :D
Może uda się skonfrontować z VE, start na pewno lepszy ale powyżej setki Turbo miażdży ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-18, 21:11

Neptune pisze:Jutro podjeżdżam do zakładu w Pruszkowie i będziemy szukać moich frutów.
Czyzby M-tECH?
Neptune pisze: fakt ze z Turbo wyszło sporo problemów i auto więcej stoi niż jeździ ale człowiek uczy się na błędach i trza było troszkę inaczej rozplanować wszystko tak jak u Ryby (od początku powoli składać wszystko do kupy) efekt był by lepszy. Ale jak już się poczuje i zobaczy jak auto ciągnie to nie ma odwrotu :D
Mam nadzieję, że masz więcej zapału niż ja :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-18, 21:25

nie nie m-tech to wydechy, ja miałem u gościa z Pruszkowa turbinę regenerowaną i nie wszystko dostałem spowrotem ;/ Wydech już mam ogarnięty 2,5" po zewnątrz z kwasa na owalnym końcowym, bulgoczącym na jałowych-dźwięk naprawdę fajny wyszedł :-)

Zapał jest tylko chajsu brak na zabawę. Za rok mogę mieć podobną sytuację rodzinną jak Ty Bomblu ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-07-18, 21:28

Neptune pisze:Za rok mogę mieć podobną sytuację rodzinną jak Ty Bomblu
no to radze Ci Neptun wszystko odpimpować w aucie do tego czasu
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-18, 21:30

Neptune pisze:Za rok mogę mieć podobną sytuację rodzinną jak Ty Bomblu ;-)
Zawsze mamy służbówki :D

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-19, 04:17

Dobrze że ja za szybko się nie pchałem na ten świat nie mam tego problemu. Zresztą nie wiesz nawet kiedy Twoja godzina wybije. Zawsze używam gumek ale to i tak nigdy nie wiadomo. Podczas mojego projektu był taki moment że dzwoniłem do Neptuna czy będzie chrzestnym. :d
bombel pisze:
Zawsze mamy służbówki :D
MAM I JA :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-19, 13:24

Niestety panowie od regeneracji pogubili moje graty, jeszcze na dodatek w złą stronę skręcili muszelkę ale sprawa ogarnięta.

Mam króciec do spływu tylko trzeba podszlifować flanszę pod rozstaw śrub, jest pasujący wąż, jest nowa śruba olejowa, jest oliwa a nawet filtr paliwa bo stary ma już ze 3 lata.

Pozostaje skombinować trochę czasu i mam nadzieje że uruchomię Primę bez niespodzianek.

[ Dodano: 2012-07-25, 22:30 ]
W piątek udało się na chwilę przysiąść przy aucie i uruchomić złoma po prawie 2 miesiącach. Auto stało na chodniku i debile oderwali klapkę kryjącą śruby na alufeldze, co jest nie do dostania. Jak już zaczynają rozkradać furę to musiałem ją usunąć z tej miejscówki :P

Panowie z Pruszkowa dali tyłka, zgubili mój spływ oleju, śrubę olejową i 2 wodne oraz mocowanie WG. Jak tak w ogóle można.
W każdym razie ogarnęliśmy wszystko z Rybą na nowych śrubach. Turbina zamontowana, oliwa wymieniona do tego filtr paliwa.

Bandaż na wydechu tak przesiąkł wilgocią że efekt po odpale był piorunujący :D
Obrazek

Cięgno od WG odpięte i auto czeka na strojenie. W zasadzie pozostaje mi tylko umówienie się z Marem i Coobciem. Generalnie śmierdzi wahą strasznie w połowie garażu oczy łzawiły. Bez turbo auto też zalane ... powyżej 2tys troszkę przymula na częściowym otwarciu. Jedyną trasę jaką zrobie to chyba wycieczka na strojenie.
Martwi mnie jeszcze kosmiczne telepanie budą po puszczeniu sprzęgła - spieka. Normalnie maska podskakuje. Naciągnę je i sprawdzimy czy coś to da. Poduszki zaklejone i raczej to nie ich wina.
Ostatnio zmieniony 2012-07-25, 21:43 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-25, 21:41

Ha... fota kozak :D Można powiedzieć że z ilości tej pary wodnej mogliśmy otworzyć w Garage SPA dal ubogich :)

Mam nadzieję że już nie długo razem się wybierzemy do WWA aby fury nabrały charakteru :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-25, 21:46

To rób kilometry bo ja myślę o przyszłym tygodniu :P
Prima Kasi i Mara już też czeka ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-25, 21:54

Dziwne że tak przelana maszyna jest... Masz w niej nastawny regulator ciśnienia paliwa ??
Szczelne wszystko jest ??
ZDJĘCIE MISTRZOWSKIE !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-25, 22:08

Wszystkie odmy wpięte, dolot od turbo też bo doładowanie nie spieprza.

Też nie wiem dlaczego. Regulator jest seryjny, ale ze zwężką w postaci prostowanej rurki bo chyba z avenira gięta była. Waha jak stroiliśmy to ciśnienie 4-5 bar było na wtryskach 440 chyba. Na starym sprzęgle trzeba było zapłony cofać i ostro wahę ciąć. Strojony w upale 30 st. Jak w Łodzi temp spadła do 15-20 to zaczęły się akcje z doładowaniem itd. Auto dostało kopa i sprzęgło poszło w pizdddu.

Może trzeba by cis. wahy do 3-4 bar obniżyć. Grunt żeby bezpiecznie do Ciebie dojechać.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-07-25, 22:36

to chyba nie para jednak tylko po prostu się bandaż wypalał, czy zalaliście gdzieś bandaż wodą? Dym w tym świetle wygląda jak ogień :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-25, 22:50

Jeśli masz taką możliwość to oczywiście obniż ciśnienie paliwa...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-26, 04:55

Bandaż był stary... przez te burze chyba wilgoć dostała się pod maskę mogła też woda z układu chłodzenia kapać na wydech z rurek zasilających turbo które wisiały sobie.

Trzeba z Primą ruszyć na strojenie i tyle. Myślę że te 150 km w trasie delikatnie damy radę.
Kiedy Coobcio by Ci pasowało? W przyszłym tyg ogarniesz? Jest jeszcze w kolejce Prima turbo siostry i turbowóz Ryby.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-26, 06:01

Obowiązkowo dajcie znac kiedy bedziecie w WWA

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2012-07-26, 10:37

Zdjęcie mega.W pierwszej chwili myślałem, że fura się pali :D
Miejmy nadzieję, że po strojeniu już nie będzie problemów z autem.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-26, 10:43

Ja w tym tyg. codziennie jestem w Konstancinie Jez. 20km od Coobcia ale jakoś nie ogarnąłem się żeby umówić strojenia.

Czekałem na chłopaków żeby razem jechać i suma sumarum rozpier... turbinę :P nie chcę zrobić powtórki :D
Nissan Primera SR20DE+T

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-07, 21:53

No w końcu po ciężkich bojach ruszamy jutro Primerkami Neptune i Kazika do Coobcia na strojenie i się okaże co można z nich wyciągnąć :) lub raczej co Coobcio z nich wyciągnie :->

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-08-07, 22:46

Chłopaki jak coś to dzwońcie do Coobcia 506098002 ;P Bo 508... to mój numer ;)

No i oczywiscie zapraszamy ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-07, 23:04

Mega pracowity dzień dzisiaj był, z tymi Gti-Rami sie schodzi nie skończyłem zaczętego a tu kolejny jakiś szarak z krakowa jedzie...
Dziś rano i tak o 6:00 trzeba wstać coby z frezerem się porozumieć :D

Ps. na fundamentową wpadajcie trzeba oblukać czy te maszyny mechanicznie macie sprawne i czy wszystko jest szczelne...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-08, 18:41

Prima ponownie oddała...

Masakryczny przedmuch w silniku; obstawiamy półkę tłoka, pierścień może blok- czyli ta sama robota co sprzed roku. Auto wciąga oliwę w wydech i daje niezłą chmurę. Przy małych obrotach nie ma tragedii ale każde mocniejsze przyspieszenie powoduje w lusterku siwiznę.
Możliwe też że turbo było ok. i zbędna regeneracja bo wszystko odmą zbierało i szła chmura (przed zlotem już musiało coś w silniku jebnnnac a poszło na turbo). Po wymianie efekt ten sam.
Nie sprawdziłem wcześniej komprechy to zaoszczędziło by się sporo grosza. Po wymianie turbo nie jeździłem i nie katowałem to dymienie nie wyszło, dopiero dzisiaj na trasie.

Poza tym auto ładnie się wkręca i czuć że idzie :D Ale teraz strach nawet ciężarówkę wyprzedzić bo nie wiadomo czy coś nie strzeli :P

Na tą chwilę sytuacja nie do odratowania. Wóz albo przewóz... ja już się przejechałem (albo innymi słowy NIE-pojeździłem).
Trzeba odstawić złudne marzenia bo raczej nie są mi pisane a skoncentrować się na życiu, rodzinie i innych hobby.

Może ktoś inny chce się pobawić z moim Turbo?? :P Możecie w zasadzie pytać o moje graty bo raczej Prima zostanie rozsprzedana. Jeszcze pomyślę na spokojnie jak bez żalu wyjść z tej sytuacji.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-08, 18:47

Własnie szkoda że przed przyjazdem do stolicy nie sprawdziłeś ciśnienie na garach...
Człowiek się stara chce jak najlepiej, wszystko pucuje starannie składa silniczek a tu dupa, seria po 350tyś km działa niemal bezbłednie przez pół roku a nówka odrazu skazana na porażkę eh....

Ps. Stare tłoki De co jechałeś na nich na zlocie były okey - szkoda że do obecnego silnika ich nie przełożyłeś...

Pss. Na pocieszenie:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-08-08, 18:59

Nie wierzyłem sam w to co Robert powiedział mi przez telefon... :shock: Szkoda pracy i naszego zaangażowania :( Jest mi tego żal... :(

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-08-08, 19:24

Neptune pisze:Jeszcze pomyślę na spokojnie jak bez żalu wyjść z tej sytuacji.
Szkoda ze znowu oddała ale ale taka pasja niestety kosztuje :( Wspolczuje bo zawsze sledzilem temat i kibicowalem rudej :(
Mozne jak na spokojnie usiadziesz i popatrzysz na Ruda to ja oszczedzisz ,szkoda rozbierac samochodu z ktorym sie tyle przeszlo :cry:
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-08, 19:32

Ehhh.

Kto jak kto, ale ja znam Twój ból.

Sam nie wiem co Ci doradzić

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-08-08, 19:51

No niestety przykra sprawa, tak mnie własnie zastanawiało dymienie straszne jak stalismy w korku jadac do Red race gdzie mielismy stroić.

Myślę żę musicie zdjąć głowice i miskę wyjąć tloki i zobaczyc ;) Jak by Co to jestem w stanie zalatwić Ci tłoki z sr20det ;)

Jeśli juz masz porządnie poskładany motor to tłoki z sr20det wrzucić to jedynie koszt uszczelki pod głowicą i troche nakładu pracy ;) Dasz rade Neptunie !!! Nie poddawaj sie !!!

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-08-08, 19:57

Nie się co załamywać, trzeba zapodać inne tłoki i poskładać :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2012-08-08, 20:08

Neptun nie złomuj fury,wiem ze łatwo sie mówi,ale szkoda pomyśl nad tym,dasz rade,albo n/a w vl i git

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-08, 20:37

No lipa straszna wyszła ale masz takie wsparcie że wyjdziesz na prostą i staniemy razem na kresce

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-08-08, 21:01

każda porażka jest drogą do sukcesu, :-)
człowiek w takich momentach łapie zwątpienie, ale myśl o tym co będziesz robił bez takiego auta jest jeszcze gorsza niż myśl o tym że trzeba je naprawić!
DAWAJ OGARNIAJ TO :cool:
NISSAN PULSAR GTI-R

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”