Strona 16 z 19

: 2014-04-05, 09:35
autor: Cubuś

: 2014-04-05, 11:09
autor: veather
killer2000, odszedłeś mi na początku :P

: 2014-04-05, 13:19
autor: Shadows
Oglądam te filmiki i mnie skręca że zamiast upalać opony to upalam buty w drodze na tramwaj :-( Fajnie że to VE się przyjęło <spoko>

: 2014-04-05, 16:28
autor: Neptune
Killer nie zdeklasował najszybszej łódzkiej fury NZ ale ładnie idzie... 1ka,2ka jest trakcja i ciągnie szpera robi robotę. Inne auta klękają :) Na trójce to już króluje doładowanie.

Moja fura natomiast wymaga wielu dopieszczeń :D Federale paliły się ale nie było mega ciągu... temperatura za niska. Z Rybą i full wyposażeniem na pokładzie wydaje mi się że spiek nie załapał na trzecim biegu przez 2s i musiałem odpuścić gaz co słychać między 12 a 13s później poszedł. Przy tej temperaturze mam jakieś przeładowanie i niut psuje wszystko no chyba że to brak trakcji :P
Trzeba przyciąć kompem niuta bo turbo wchodzi na 1,1-1,2b w moment i jest chyba mega pik i napęd klęka.

: 2014-04-13, 20:49
autor: forget

: 2014-04-13, 22:20
autor: vixo
Dzisiaj to było nagrywane chyba wszystko :)
Rano wrzuce coś od siebie :)

: 2014-04-14, 07:38
autor: Neptune
Co wyścig to lepiej vixo szło :D Praktyka daje cenne metry :P Killer pod względem startów króluje u nas :d

: 2014-04-14, 07:40
autor: vixo
Na tygodniu myśle, że już nowe oponki dotrą :mrgreen:
Nie we wszytkich przejazdach ja siedzę za kólkiem :P
Gdzie jest gorszy start to nie ja :P
http://youtu.be/z2d72Uax1QE

: 2014-04-14, 17:44
autor: killer2000
Pany ja wczoraj na jednym pierścieniu na krzyżaku przeg. wew. jeździłem także ten tego musiałem trochę odpuszczać :-P :lol:
WAŻNE INFO wrzucam jeszcze co do krzyżaka przegubu wew. krótkiej półosi, mój krzyżak z przegubu wew. ori z gti (przedlift), jakiś czas temu pierścień mi spadł z tego krzyżaka i kupiłem krzyżak POLIFTOWY tzn. z almery poliftowej i co się okazało wygląda prawie identyko ALE pierścienie na krzyżaku poliftowym są mniejsze o jakiś 1mm co daje konkretny luz na półosi i dlatego wysrało mi 2 pierścienie zreanimowałem stary i gra muzyka muczos maczos jest :mrgreen: foto dla potomnych.
ObrazekObrazek
Obrazek
amen

: 2014-04-14, 20:17
autor: kamil12
to trzeba zapamiętać bo nie sądziłbym że pokusiliby się o taką zmianę...

: 2014-06-01, 21:50
autor: killer2000
mały updejcik almerka zrobiła wyprawe do chorwcji bez zająkniecia jakieś 4000kmów po powrocie aparat zapłonowy mi sie wysrał ori z almerki deh, śmigam aktualnie na aparacie z ve i mam pytanko czy jak zapłon ustawie tak jak było na aparaicie z almerki to będzie git czy trzeba stroić i takie tam
z ciekawostek na skrzyni z vzra alma pali 10-11gazu na trasie przy 120-130 :-o
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek

: 2014-06-02, 08:30
autor: Kwietas
Dobrze, że przypływu nie było. :mrgreen: Fajnie, że furka sprawnie pokonała taki dystans.

: 2014-06-02, 17:07
autor: killer2000
tylko jakąś bmke pogoniłem e46 coupe dymiła aż miło jak ją cisnąłem ale niestety jechałem z ogranicznikiem prędkości na prawym :mrgreen:

: 2014-06-02, 18:02
autor: rz
316i? ;)

: 2014-06-02, 19:51
autor: Ad@mus
a gleba by sie przydala :arrow:

: 2014-06-02, 19:53
autor: primeraP10
to zebys wiedzial jak moj ogranicznik sie drze!!!

: 2014-06-02, 20:08
autor: misiar90
O kurka wodna ,konkretna wyprawa widzę. Super ,że bez większych problemów. Kiedy wsadzasz eibachy?

: 2014-06-02, 20:34
autor: killer2000
cały czas bije się z myślami co do tego eibach pro kit co leży u mnie ale chyba wleci z poliuretanami w wachacz bo za bardzo mi zawias podskakuje przy startach a tak nie może być :-)

: 2014-06-02, 21:09
autor: Modzelitto
To nie wina zwykłych gum na wahaczach. Mam cały set Energy S. na przednim zawiasie i mam tak samo. To wina zbyt miękkich amorków niestety...
Jechałeś z nawigacją czy z mapą?

: 2014-06-02, 21:56
autor: killer2000
nawigacja a co do amorków to które rozwiążą ten problem z wheel hopami

: 2014-06-03, 14:34
autor: wod2u
Mnie interesuje, jaki wpływ na "wheel hop" ma guma górnego mocowania amora, ta, co jest od góry, bezpośrednio pod podkładką w kielichu (nakrętka -> podkładka -> guma -> mocowanie ze szpilkami -> amor), bo czytałem, że w niektórych samochodach jest tak, że najpierw taka guma potrafi sie ugiąć 1 - 1.5cm a dopiero potem zaczyna pracować sam amor. Modzelitto, Ty w Twoim secie masz w tym miejscu poli?

: 2014-06-03, 14:43
autor: Modzelitto
wod2u hehe, nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :P A jednak:

Obrazek

: 2014-06-03, 14:58
autor: MacGayver
Modzelitto, mnie to bardziej wygląda na łozysko niż na tą poduszkę

: 2014-06-03, 15:53
autor: killer2000
Modzo czyli na poliuretanah też skacze dobrze ,że napisałeś to zaczne od twardszych amorków zobaczymy co będzie, przy lunchach tak telepie ,że muszę odpuszczać troche

: 2014-06-03, 18:54
autor: Modzelitto
MacGayver, czerwone łożysko ??

To ,,zwykła" poli podkładka między sprężynę a siedzisko amora ;)
http://www.energysuspension.com/univers ... ators.html

killer2000, nie wiem czy skacze czy nie, ja u siebie tego nie mam. Napisałem wyżej, że nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :P

: 2014-06-03, 19:14
autor: killer2000
czyli jak startujesz z pełną rurką to skacze Ci zawias czy nie

: 2014-06-03, 19:16
autor: Modzelitto
Potrafił skoczyć na Toyo, na 16" nie próbowałem.

: 2014-06-03, 19:19
autor: vixo
Jak mialem poduche od skrzyni wyj***na to mi skakało

: 2014-06-03, 19:24
autor: killer2000
chyba od poliuretanów zacznę w tym artykule piszą ,że gumy na wachaczach trzeba wymienić
http://www.mc2racing.com/tech/20061012a/

: 2014-06-03, 20:34
autor: hayboss
wymieniaj ja juz mam to za sobą i daje to efekt ... chyba rozkminiłem jak zrobić procedure ;)