Strona 15 z 40
: 2012-05-19, 06:55
autor: bonzo
Coobcio pisze: moj przedwakacyjny cel osiagniety:
no no ciekawe co z tego będzie swap czy przekładka ?
: 2012-05-19, 09:23
autor: Limon
Kupił Kupił xD I to nie byle jaką
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Jak bedzie juz w wawie to opiszemy
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Bedzie psssyyyttttt
![:P](./images/smilies/razz.png)
: 2012-05-19, 09:42
autor: zuru82
Przed wczoraj widziałem auto u Coobcia, właściciela również poznałem (pozdrawiam)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Fura wygląda naprawdę zacnie
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
Liczę na jakąś przejażdżkę, jak już będzie te 4xx KM
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-05-19, 10:51
autor: BANIAK
zuru82 dzięki
a o Zetce z psssssyyyyyy też słyszałem, będzie robił robotę!
: 2012-05-19, 11:03
autor: Limon
: 2012-05-21, 23:25
autor: Coobcio
Jutro na 9:00 umówiona hamownia ale trzeba będzie ją przesunąć niestety...
Problemy z paliwem i słabe ładowanie.
Alternator daje 14V, na akumie jest 13,5V a za to na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat, jutro pobudka o 7:00 i może uda się na szybko dostawić przekaźnik i gruby przewód na zasilanie pompy puścić - Trzymajcie Kciuki a limon niech nastawia budzik
Ps. Z chłodnicą oleju przy upalaniu maks co udało się zagrzać oliwę to 100*C, ciekawe jaką temperaturę osiągnie maszyna w Ułężu na lotnisku
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
: 2012-05-22, 06:46
autor: bonzo
Coobcio pisze:na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat
jeszcze tego nie ogarnęliście już kiedyś był z tym problem jak pamiętam
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
: 2012-05-22, 07:19
autor: Arbuz
Baniakowóz jest mega
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
...fantastyczny wózek
![:P](./images/smilies/razz.png)
...te sunny maja w sobie taka dusze że szok
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
...
Jeździłem hondami i innymi japońcami ale tak jak sunnym to żadnym sie nie jeździ
Mam nadzieje że będę miał okazję kiedyś zobaczyć ten Twoj pojeżdżawkowozik
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2012-05-22, 09:05
autor: zuru82
Wczoraj jak szedłem Aleją Stanów koło 18:00 to widziałem jak jechaliście....Coobcio na prawym z laptopem, więc obstawiam jakieś strojenie
W ruchu auto prezentuje się równie pięknie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-05-22, 09:26
autor: Coobcio
bonzo pisze:Coobcio pisze:na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat
jeszcze tego nie ogarnęliście już kiedyś był z tym problem jak pamiętam
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
To nie w tym
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
W poprzednim było w granicach 12,3V a i tak była bieda z paliwiem, po zmianie przewodu zasilania od przekaznika do samej pompy z pominięciem kostki zasilanie podnioslo sie do 12,9V i sporo to zmieniło
Tutaj przekaznik bedzie i licze że zasilanie po wymianie alternatora 13V przekroczy...
No nic do dzieła
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-05-24, 20:39
autor: BANIAK
Do dzieła! Może są chętni na zakup auta, w cenie kpl. kół na tor i nowy kubeł bimarco. Cena ok 32 tys PLN, nie pytajcie dlaczego chce sprzedać ( nowy pomysł, projekt ) jak coś kontakt na P.W
Coobcio jak mody??? jutro podobno będzie hamownia?
Jeszcze trochę i auto przejdzie na Twoją własność przez zasiedzenie! heheheh
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-05-25, 01:19
autor: Coobcio
Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie
Auto wystrojone w zakresie do 1,5bara na ulicy, pozostaje kwestia wolnych obrotów oraz dopieszczenia na rolkach
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-05-25, 03:52
autor: BANIAK
To właśnie lubię nocne prace w CG i piorunujace efekty, czekamy na wykres!
: 2012-05-25, 09:16
autor: Ryba
Coobcio pisze:Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Coobcio może powiesz kilka zdań na czym polegało "ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa" Z pewnością takie info może się przydać
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
[/quote]
: 2012-05-25, 09:45
autor: Pawel18PL
Ryba pisze:ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa
Gruby kabel na przekaźniku
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: 2012-05-25, 09:53
autor: bonzo
oryginalnie tez jest na przekaźniku tylko kable są cienkie i po drodze jest zyliard kostek
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2012-05-25, 10:08
autor: Jarzyn
No dokładnie, wystarczy gruby przewód i podpięty bezpośrednio pod aku.
: 2012-05-26, 21:45
autor: BANIAK
dzisiejsze popołudnie spędziłem w CG, czas spędzony na miejscu otazał się czasem wykorzystanym bardzo dobrze;
razem z
Coobciem sprawdziliśmy szczelność ukł. dolotowego i wykryliśmy dwa miejsca w których tlen uciekał na potęge;
1. rurka do blow-offa
2. wentyl zainstalowany w rurze pomiędzy IC a kolektorem dolotowym
W ruch poszła szlifierka i wentyl z kawałkiem rury powędrował do kosza.
![Obrazek](http://img140.imageshack.us/img140/8400/img0566jw.jpg)
Na jego miejsce Coobcio wstawił siliconowe kolanko.
Efekt; auto odzyskało wolne obroty, przestało kopcić i na symbolicznym 1.2 bara upie...la banie!
Niestety pojawiły się kłopoty z brakiem paliwa (wtryski, pompa, ew. inne ) dlatego nie można więcej dmuchnąć
Coś czuje, że po usunięciu wszystkich mankamentów gti-rek będzie robił robotę!
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
: 2012-05-27, 12:31
autor: Coobcio
Z wiązką obstawiam że coś jest kibel...
Dlatego wypiepszymy z niej spory kawałek i pozbędziemy się resistor packa od wtrysków... 630ccm w wysokim omie się zapoda i powinien byś spokój do ok 430KM, no chyba że planujesz kiedyś więcej po npo. zmianie żeliwa w turbinie z AR.63 na .82, kosztem laga...
: 2012-05-27, 12:39
autor: BANIAK
oczywiście, już przeglądałem kucizne i zaczynam wrzucać kasę do świnki skarbonki!
STAGE 3 planujemy na zimę!
http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78 ... re=related
mają rozmach!!!
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
: 2012-05-27, 12:53
autor: Coobcio
O panowie mają taki sam Chiński intercooler jak twój
![:P](./images/smilies/razz.png)
ps. skrzynia nie sekwencyjna widać że pan normalnie bije biegi msakra
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-05-27, 16:52
autor: Arbuz
Baniak Twoj tak po zimie
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2012-05-27, 17:17
autor: BANIAK
Chyba nie, Arbuz jak tym po torze jeździć?
: 2012-05-31, 22:17
autor: Coobcio
No prace już ku końcowi się mają
Z osprzętu silnika został wymieniony wadliwy jeden czujniczek:
Ale żeby do bydlaka się dorwać to trzeba było zrzucić kolektor ssący:
Co było doskonałą okazją żeby uszczelnić to i owo oraz umyć zasyfione przepustniczki
Także poduszka od rozrządu przeszła metamorfozę:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7768.jpg)
Do tego wadliwy regulator paliwa został zastąpiony nowym no i do skrzyni zostało zalać męski niebieski olej...
Tak więc jutro będzie testing i chłosta
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-06-01, 13:14
autor: BANIAK
Bez 4xx nie wracajcie z hamowni, profi to wszystko wyglada!
Niech moc będzie z Wami!
: 2012-06-01, 17:31
autor: Limon
: 2012-06-01, 17:32
autor: Coobcio
Wcisnęliśmy się na hamownie 5 pomiarów zdążyliśmy zrobić ale wyszły z pupy 4-ki nie ma na prodze...
na 1 barze wyszło 340KM a na 1,1-1,2bara pedalskie 370...
Doktor więcej czasu nam da w poniedziałek.
[ Dodano: 2012-06-01, 18:35 ]
Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej
Limiter obrotów jakby przesunąć wyżej o 10% to myślę że na tym marnym 1,1bara te 4 z przodu by się ujawniło
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2012-06-01, 17:41
autor: Pawel18PL
Przepraszam Baniaku, że to w twoim temacie ale mam pytanie do Coobcia
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kiedy doładowanie i moc przestają być pedalskie i zaczynają być męskie
![:P](./images/smilies/razz.png)
. Graty wozu musi podawać konkretnie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2012-06-01, 17:46
autor: Coobcio
Z tej suszarki na 1,7 spadającym na 1,4 bara udało się osiągnąć w innym SR20DET 403KM i 507Nm to już tak wesoło
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Generalnie silniki GTI-R nie chcą budować Nm a jedynie moc moc moc
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2012-06-01, 18:01
autor: BANIAK
To jedziemy z tym MBC!
Coś japońska elektronika nie chce współpracować z tunerami z Polski!
A mój GTI-r ewidentnie dobrze się czuje jak jest w CG
![;D](./images/smilies/lol.png)