[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Pertraktacje w toku, może bedzie bardzo grubo
Teraz tylko czekamy na sygnał od Coobcia, kiedy przestanie robić 5 wozów naraz. No, może Żura małpolud równolegle Zobaczymy. Robimy woza na przyszły sezon.
p.s.
Przepustnica chodzi coraz lepiej. Max na wolnych 1100-1200, czyli jak u Coobcia w czarnym Sunniaku VE. Po zmianie głowicy, na jego z z wałkami N1, może motor wypluć ładne 230+KM/230+Nm.
Teraz tylko czekamy na sygnał od Coobcia, kiedy przestanie robić 5 wozów naraz. No, może Żura małpolud równolegle Zobaczymy. Robimy woza na przyszły sezon.
p.s.
Przepustnica chodzi coraz lepiej. Max na wolnych 1100-1200, czyli jak u Coobcia w czarnym Sunniaku VE. Po zmianie głowicy, na jego z z wałkami N1, może motor wypluć ładne 230+KM/230+Nm.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Aktualnie ruda pomyka na torze Kielce na profesjonalnym treningu.
Startują:
1.Damian EVO
2.Janusz EVO
3.Krzysiek EVO
4.Kolega Krzyśka IMPREZA
5.Paweł EVO
6.Tomek IMPREZA
7.Łukasz IMPREZA
8.Witek IMPREZA
9.Krzysiek Sirocco
10.Jarek BMW E30
11.Michał Focus ST
12.Wojtek CC
13.Tomek Clio
14.Michał Saxo
15.xkarol Primera
Jak na razie tylko parę czterołapów jest odrobinę szybszych.
Będą zdjątka i filmiki.
Za xkarola xtomek
Startują:
1.Damian EVO
2.Janusz EVO
3.Krzysiek EVO
4.Kolega Krzyśka IMPREZA
5.Paweł EVO
6.Tomek IMPREZA
7.Łukasz IMPREZA
8.Witek IMPREZA
9.Krzysiek Sirocco
10.Jarek BMW E30
11.Michał Focus ST
12.Wojtek CC
13.Tomek Clio
14.Michał Saxo
15.xkarol Primera
Jak na razie tylko parę czterołapów jest odrobinę szybszych.
Będą zdjątka i filmiki.
Za xkarola xtomek
Jesteście na miedziance aktualnie coby się spotkać??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Sorki, to było w ostatniej chwili. xkarol przywiózł takie filmy HD, że mucha nie siada. Po kompresji będą. Filmiki już są
tor Kielce 1
tor Kielce 2
Tor Kielce 3
tor Kielce 4
tor Kielce 5
I jeszcze filmik z cars4fun.pl
http://www.youtube.com/watch?v=yrnCiRq55No
tor Kielce 1
tor Kielce 2
Tor Kielce 3
tor Kielce 4
tor Kielce 5
I jeszcze filmik z cars4fun.pl
http://www.youtube.com/watch?v=yrnCiRq55No
Ostatnio zmieniony 2010-12-13, 08:10 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomek pisze:Sorki, to było w ostatniej chwili. xkarol przywiózł takie filmy HD, że mucha nie siada. Po kompresji będą. Filmiki już są
tor Kielce 1
tor Kielce 2
Tor Kielce 3
tor Kielce 4
tor Kielce 5
I jeszcze filmik z cars4fun.pl
http://www.youtube.com/watch?v=yrnCiRq55No
Fajnie fajnie Karol mówił, że było mega kozacko i poleca tor w Kielcach Jak kupie kiedys wolnossaka to bym się przejechał hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Zabawa musiala byc przednia Filmiki tez super wyszly.Oj ciagnie mnie zeby tam poupalac...
Jesli moge to taka mała wolna uwaga: do nawrotu 180stopni chamuj wczesniej i od połowy czyli90st. prostuj koła i powoli przyspieszaj.W samym zakrecie zawsze na biegu.Czy wydaje mi sie czy 50 sekunda filmu nr 2 to płuzenie przodem na sprzegle w trakcie wbijania 1ki??
Jesli moge to taka mała wolna uwaga: do nawrotu 180stopni chamuj wczesniej i od połowy czyli90st. prostuj koła i powoli przyspieszaj.W samym zakrecie zawsze na biegu.Czy wydaje mi sie czy 50 sekunda filmu nr 2 to płuzenie przodem na sprzegle w trakcie wbijania 1ki??
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
ruda dawała radę, nawet parę osób z niedowierzaniem patrzyło, co to za dziwoląg jeździ po torze. xkarol bardziej się bawił w poslizgi, niż objeżdżał pachołki naszym przednionapędem. Można było ze 3-4 sek. urwać na okrążeniu. Ale dzięki za rady.
Ostatnio zmieniony 2010-10-27, 18:14 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
BF Goodriche perfect, G-FORCE PROFILER 205/50r15 86V dają radę w zakretach i na prostej, ale z Toyasów PX-T1R na tyle mało co zostało. Dobrze, ze idzie zima Winter Vikingi czekają na założenie. A na lato dojdą semislicki Federala.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe zawias ćwiartkowy jak widać dobrze też sprawował się po zakrętach - mało buda sięprzechylała
Ps. jakie ciśnienia ustawliście w oponach, mam wrażenie że z przodu trochę za małe bo płużyło...
Ps. jakie ciśnienia ustawliście w oponach, mam wrażenie że z przodu trochę za małe bo płużyło...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Obejrzaleś, tak z cisnieniem troche spieprzone, ale.... karol
nie objeżdzał pacholów, tylko się ślizgał. !
Próba 1
Janusz Lelek Mitsubishi EVO 01:00.50
Damian Nowak Mitsubishi EVO 01:01.66
Karol Jedrzejec Nissan Primera 01:10.70
Michał Maniowski Ford Focus 01:11.32
Marek Różak Renault Clio 01:12.86
Łukasz Kiwior Subaru Impreza 01:12.97
Leszczyński Wojciech Fiat CC 01:13.77
Krzysztof Gdula SciroccoR 01:22.47
Próba 2
Janusz Lelek Mitsubishi EVO 01:29.33
Damian Nowak Mitsubishi EVO 01:31.61
Staniak BMW 01:39.04
Jarek Kaszyński BMW E30 01:39.84
Marek Ryznar Impreza WRX 01:41.74
Marcin Czyrek Honda Civic VTI 01:42.74
Karol Jędrzejec Nissan Primera 01:42.78
Leszczyński Wojciech Fiat CC 01:44.10
Marek Różak Renault Clio 01:44.71
Krzysztof Gdula SciroccoR 01:45.08
Łukasz Kiwior Subaru Impreza 01:46.11
Michał Maniowski Ford Focus 01:47.17
Kulfon EVO 01:48.50
Przemysław Bobak Mitsubishi EVO VIII 01:49.26
Całkiem nieźle to wygląda Zobaczcie jakie małe różnice czasowe. FWD daje popalić nawet czterołapom. To auto jedzie i bedzie jeszcze lepiej
nie objeżdzał pacholów, tylko się ślizgał. !
Próba 1
Janusz Lelek Mitsubishi EVO 01:00.50
Damian Nowak Mitsubishi EVO 01:01.66
Karol Jedrzejec Nissan Primera 01:10.70
Michał Maniowski Ford Focus 01:11.32
Marek Różak Renault Clio 01:12.86
Łukasz Kiwior Subaru Impreza 01:12.97
Leszczyński Wojciech Fiat CC 01:13.77
Krzysztof Gdula SciroccoR 01:22.47
Próba 2
Janusz Lelek Mitsubishi EVO 01:29.33
Damian Nowak Mitsubishi EVO 01:31.61
Staniak BMW 01:39.04
Jarek Kaszyński BMW E30 01:39.84
Marek Ryznar Impreza WRX 01:41.74
Marcin Czyrek Honda Civic VTI 01:42.74
Karol Jędrzejec Nissan Primera 01:42.78
Leszczyński Wojciech Fiat CC 01:44.10
Marek Różak Renault Clio 01:44.71
Krzysztof Gdula SciroccoR 01:45.08
Łukasz Kiwior Subaru Impreza 01:46.11
Michał Maniowski Ford Focus 01:47.17
Kulfon EVO 01:48.50
Przemysław Bobak Mitsubishi EVO VIII 01:49.26
Całkiem nieźle to wygląda Zobaczcie jakie małe różnice czasowe. FWD daje popalić nawet czterołapom. To auto jedzie i bedzie jeszcze lepiej
Ostatnio zmieniony 2010-11-08, 19:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomek, Jak znam Coobcia i was to na pewno bedzie niespodzianka
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Jajo kwadratowe, własnie straciliśmy prawe lusterko, dobrze, że Coobcio miał w zapasie, i to pod kolor
Ostatnio zmieniony 2010-11-12, 18:51 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
NA niespodziankę nie było niestety czasu, wpierw pewno jedno sunny GTi muszę ogarnąć po pewnej firmie tuningowej...
A porzadek w garażu już jest to będize z górki robota szła
A porzadek w garażu już jest to będize z górki robota szła
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Niee... , to będzie ten Nissan, a S14 będzie na wiosnę dla xkarola w turbo, i to nie jest niespodzianka. Przymierza się do driftu. Zakrety, to już za mało. A dupowóz zostaje u mnie Pamiętaj, pure P10 forever
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357