[ Almera] Nissan "Lanos" Almera N16 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Który jest popsuty? co z nim nie tak?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
o tym mowiłem , powodzeniw szybkim ogarnieciu , moja stoi niema co sie łamac kiedys radosc nadejdzieKwietas pisze:Jeden ponoc nie leje, ale to Macu sie musi wypowiedziec... W ogole to juz mam dosyc, bo jak nie urok to sraczka, jak nie walniete elektrosprzeglo (tu podziekowanua dla taty Maca, bo ogarnal temat) to niesprawny wtrysk i co krok wychodza kwiatki...
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
zakladaj wytrysk od VE, chyba kompresor go nie zamknie, jakby co to zawsze cisnieniem na listwie mozna podciagnac wydajnoscy wytrysku
chyba najtansza opcja to wtryslki VE plus ew MFC niz szukania zoltego z imprezy, bo sztuki to chyba nikt nie odda
[ Dodano: 2015-05-20, 23:49 ]
komplet z VE ma chyba Killer i Onyxx
mozna tez 370cc na nissan tech czy turbokillers dostac czasem za ok 200zl
chyba najtansza opcja to wtryslki VE plus ew MFC niz szukania zoltego z imprezy, bo sztuki to chyba nikt nie odda
[ Dodano: 2015-05-20, 23:49 ]
komplet z VE ma chyba Killer i Onyxx
mozna tez 370cc na nissan tech czy turbokillers dostac czasem za ok 200zl
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Takie coś jest jc.Komplet wtryskow 4 szt denso 425cc przy 3,0 bar - przy 3,5bar 490cc, wysokoohmowe 4 szt bez wtyczek - standard ev1 obd2 wiec mozna cos dobrac (dla zainteresowanego podam sklep internetowy gdzie maja wtyczki w cenie 4zl/szt), cena 399zl z przesylka (ew. moge dorzucic wtyczki ale kable uciete sa przy wtyczce wiec trzeba bedzie dolutowac/zacisnac kable do pinow)
Wtryski (4szt) denso 530cc przy 3,0 bar - przy 3,5 bar 620cc, komplet z wtyczkami - 599zl z przesylka
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Już na 0,35b zamykałem 370 Ad@mus więc nie wiem skąd taki pomysł, że 330 wystarcza.... U mnie do końca wszystkie chodziły ok.... może z braku używania się zapiekł...Macu a próbowałeś go otworzyć podając mase ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Widze nie tylko u mnie cos sie dzieje , działaj i oby jak najmniej awari , kasa na bank sie skonczy , ale to trzeba przeczekac
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
W sumie nic nowego, bo to wszystko słyszeliście w 100NX, ale...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2IuDLOyZl6A[/youtube]
Poza tym sami wiecie jak to jest, gdy się spełni jakieś swoje marzenie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i2IELQWqUGI[/youtube]
PS. Zwróćcie uwagę jak Macu chce mnie zmusić do niewyłączania kompresora na pierwszym filmie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2IuDLOyZl6A[/youtube]
Poza tym sami wiecie jak to jest, gdy się spełni jakieś swoje marzenie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i2IELQWqUGI[/youtube]
PS. Zwróćcie uwagę jak Macu chce mnie zmusić do niewyłączania kompresora na pierwszym filmie
Ostatnio zmieniony 2015-05-22, 08:10 przez Kwietas, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz elektrosprzęgło - znaczy większe koło...rozumiem, że ładuje z 0,4b to wyjdzie z 215 koni jak u mnie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Kwietas, jak będziesz chciał w temat wrzucić jakieś wyjaśnienie, etc., daj znać. Temat zgodnie z prośbą zamykam.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dziękuję za otwarcie tematu. Dopiero teraz wszedłem w ten temat i przeczytałem kilka ostatnich postów. Każdy wie kto składał auto i to nie jest żadna tajemnica, ja też nie mam nic do ukrycia. Prawdą jest jedynie fakt że z autem zeszło więcej czasu niż powinno, jedynie w tej rzeczy mogę czuć się winny. Ostatnie ustalenia które były że w niedzielę przed zlotem uda się oddać gotowe auto, było ciężko bo odłożyłem kilka innych istotnych rzeczy dla tej sprawy, ale słowo ważniejsze od pieniędzy (druga sprawa że wbrew wcześniejszego posta sprawa nie została jeszcze uregulowana - z mojego powodu bo nie miałem czasu podliczyć z racji przedzlotowego zamieszania i próby dokończenia projektu Micry). W nocnych godzinach niedzielnych pojechałem do Ciepanka żeby było z kim dokończyć dzieła strojenia. Po wrzuceniu drugiego biegu pod koniec obrotów wywaliło uszczelkę pod głowicą? Czy to można było przewidzieć? Fakt, można było. Chciałem podziękować Ciepankowi za odwiezienie mnie do Łodzi 30km w nocy, mimo że rano szedł do pracy i podziękowania dla BodzioMB że pomógł następnego dnia przyciągnąć Almerę do mnie. To tyle z mojej strony. Żałuje tylko że nie przeczytałem posta z 1.06 przed zlotem bo starałem się dokończyć projekt Micry i trochę mnie ominęło z tego powodu, nawet nie chce myśleć co myśleli zlotowicze, no ale cóż...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Zaczać należy od tego, że takie tematy powinno się w pierwszej kolejności załatwić między sobą bo wg mojej oceny są to sprawy które pod wpływem emocji nie należy uzewnętrzniać na forum. Pamiętajmy, ze niestety takie rzeczy sie zdarzaja bo w koncu te auta maja conajmniej te nascie lat wiec przy uturbianiu silnikow z niewiadomym przebiegiem nie mozna byc pewnym ich bezawaryjnosci. Jedyne co w niedziele zdazylem zrobic przed nieszczesliwym zajscie to ustabilizowac wolne obroty, do strojenia wlasciwego nawet nie zdazylismy dojsc. Na koniec tylko powiem ze pamietajcie ze to "tylko" uszczelka pod glowica wiec temat do ogarniecia bez wiekszy problemow.
Przykro mi Kwietas ze nie mielismy okazji spotkac sie na zlocie w tym roku ale mam nadzieje ze temat nie umrze i w przyszlym bedziesz mogl powalczyc o zasluzone miejsce w klasie Pzdr
Przykro mi Kwietas ze nie mielismy okazji spotkac sie na zlocie w tym roku ale mam nadzieje ze temat nie umrze i w przyszlym bedziesz mogl powalczyc o zasluzone miejsce w klasie Pzdr