Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon , janusz , Zielkq
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155 Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
Post
autor: sergiej » 2013-06-10, 08:07
nie idz ta droga
! szukaj lepiej wałków i modyfikuj jeszcze ile sie da wolnegossaka
no chyba ze kupisz inne rodzinne auto
a czarunula zaparkuje na zime w kluczkowie
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2013-06-10, 08:44
KOMPRESOR dwaj beirz od Pawła co go miał w 100NX
Dojdzię najtańszym kosztem 50KM, do tego jedynie wtryski paliwa z 200SX S14 i jazda !
Będzie bezawaryjnie i ok 260-270KM na jakiemś 0,4-0,5bara z idealnym przebiegiem niuta tak że trakcja będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 10:39
Póki co w planach N1 z tłokami, sprężynkami, talerzykami i oczywiście wałkami sr16ve N1. A co gdyby do tego kompresor dorzucić???
[ Dodano : 2013-06-10, 11:42 ]
sergiej , a z czasem Czarnula będzie odpoczywać na dłużej w twoim garażu. Póki co zapodajemy wolnossaka ile wejdzie, planowane jest 240-245KM ale kto wie może coś więcej...
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2013-06-10, 10:57
Skrobnij mi na PW ile dałeś za te opony i gdzie oraz jaki to rozmiar
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476 Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: rz » 2013-06-10, 11:02
Jest sens walczyć o moc i monet skoro w obecnym setupie jest problem z przeniesieniem tego na asfalt? W sensie sprzęgło nie wydala
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 11:11
bombel leci choć to żadna tajemnica.
Sprzęgło nie wydala
rz ale a'la spiek ogarniemy i tylko oby półosie nie poukręcały się hehe. Do zoba na kresce.
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2013-06-10, 11:14
a nie lepiej pójść w szpere
:) albo po prostu skrzynie z sr16ve skoro i tak worek kasy jest już w planach do wydania
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 11:20
Poluję na skrzynię z vzr to krótko będzie.
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2013-06-10, 11:32
więc idziesz po prostu w wolnossaka ?;) bo krótka skrzynia się nie nadaje do Turbo/Kompresorów
więc chyba czas podjąć męską decyzje co robić dalej
i w ten kierunek iść
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 11:38
Chodzi o to, że jest dylemat. Bodek i Kuba mówili, że N1 nie nadaj się do turbo. Nie wiem jak jest z kompresorem. Krótka skrzynia to opcja do N1 a do kompresora mam inny pomysł... mam kogoś od skrzyni kłowych...
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2013-06-10, 11:40
Szperę jak znajdziesz w dobrej cenie to daj znaka, bo cena QUAIFA w Polsce - 4400 PLN odstrasza
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 11:41
Nie dam znaka bo mnie objedziesz hehe.
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082 Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko
Post
autor: Boro1989 » 2013-06-10, 11:43
MacGayver ogarnia szpery
i to całkiem tanio
może warto do niego uderzyć
:) hehe ja bym został przy N/A przy takiej mocy , i jak zejdziesz z wagą z budy to będzie dobry pocisk
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2013-06-10, 11:47
Nie dam znaka bo mnie objedziesz hehe.
Będę startował z 1000 obrotów
BTW na lotnisku dmuchałem tylko 0,6 bara, więc szanse mam, tylko trzeba MBC pokręcić
Boro1989 pisze: MacGayver ogarnia szpery
i to całkiem tanio
może warto do niego uderzyć
Widziałęm u Dreamsa i u Maca w akcji. NIe działa
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 11:53
Jak szpera na skrzyni to seryjna np. z Sentry.
czyli elo panie bodek...
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2013-06-10, 11:55
Tylko my mamy skrzynię hydrauliczną a Sentra ma na linke
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-10, 11:59
Bodkowa Sentra VE miała mieć skrzynię zaadoptowaną z obecnego DE czyli ze szperą więc nie wiem...
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-06-10, 15:13
bombel pisze:
Widziałęm u Dreamsa i u Maca w akcji. NIe działa
Gdzie u Maca widziałeś
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2013-06-10, 16:41
Gdzie u Maca widziałeś
W Micrze chyba mowil ze ma
vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683 Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP
Post
autor: vixo » 2013-06-10, 16:54
Nie ma
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894 Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów
Post
autor: bodek » 2013-06-11, 16:35
Pomyślimy nad skrzynią z Sentry albo z Pulsara VZR
btw my też widzieliśmy skrzynię Dreamsa
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177 Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:
Post
autor: Dreams » 2013-06-11, 18:45
bodek Nie widziałeś skrzyni
bo jak u ciebie byłem to szpera była
lordkain Ty masz N1
czy szykujesz się pod nie
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894 Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów
Post
autor: bodek » 2013-06-11, 19:01
krążą u nas słuchy o jakimś stage 3
ale generalnie żadnych konkretów
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-11, 22:14
Póki co trwają debaty co i jak zrobić. Na pewno wskoczą wałki n1. Kompresor i turbo odpada ze względu na awaryjność. W każdym razie dalej idziemy w jak najmocniejszego wolnossaka. Konkrety zdradzę jak będzie gotowe.
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370 Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Post
autor: vimek999 » 2013-06-11, 22:23
lordkain pisze: W każdym razie dalej idziemy w jak najmocniejszego wolnossaka.
Jakiś stroker kit?
No bo na chłopski rozum co można jeszcze zrobić bez zwiększania pojemności?
Pozdrawiam.
SR20VE + ?
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-11, 22:33
Pojemność pozostaje bez zmian nie przekraczamy 2000ccm. Pzdr.
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177 Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:
Post
autor: Dreams » 2013-06-11, 22:44
lordkain pisze: W każdym razie dalej idziemy w jak najmocniejszego wolnossaka.
Tak trzymaj i widzę że myślimy podobnie
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370 Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Post
autor: vimek999 » 2013-06-11, 23:31
lordkain pisze: zmian nie przekraczamy 2000ccm
Podtlenek azotu
Tylko taka myś mi do głowy przychodzi.Trzymam kciuki za upgrade'm
SR20VE + ?
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391 Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin
Post
autor: lordkain » 2013-06-12, 00:10
vimek999 ale za język ciągniesz. Wszystko okaże się w swoim czasie.
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2013-06-12, 00:10
NItro jeszcze w klubie nie było