zdecydowanie taniej i efektywniej. No ale chłopaki sie upieraja przy N/Azuru82 pisze:Grube plany widzę Ciekawe ile by to wszystko kosztowało hehe. Myślę, że nie opłacalne względem przyrostów KM i NM. Już taniej będzie uturbić
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dla mnie to najfajniejszy projekt i najbardziej profesjonalny. Gratki.
Co do uturbiania tego wozu to mi jako laikowi wydaje się że za daleko to poszło w kierunku N/A. Teraz część modyfikacji zapewne okazałaby się bezsensowna i trzeba by wracać do punktu wyjścia. Silnik trzeba by odprężyć. N/A ma dwie zalety: mniejsza awaryjność oraz nie trzeba tak chuchać jak na turbo (czytaj rozgrzewanie, chłodzenie).
Co do uturbiania tego wozu to mi jako laikowi wydaje się że za daleko to poszło w kierunku N/A. Teraz część modyfikacji zapewne okazałaby się bezsensowna i trzeba by wracać do punktu wyjścia. Silnik trzeba by odprężyć. N/A ma dwie zalety: mniejsza awaryjność oraz nie trzeba tak chuchać jak na turbo (czytaj rozgrzewanie, chłodzenie).
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Propozycje modów wyszły od Coobcia, a On sam potrafi mieć szalone pomysły. Lubił od poczatku czerwoną, a teraz rudzielca. Taki jakiś sentyment do Primer. Nie wierzę, aby czarny Suniak poszedł na części. Raczej czeka nas jakaś niespodzianka, o której wspominał juz wczesniej. A tak w ogóle, mocne turbo Primery już są, dla N/A została jeszcze nisza Zobaczymy, co mozna zwojować w walce z Hondami. Ale powoli, krok po kroku. Nawet pierwszy pucharek ze zlotu Seatów w STREET FWD i 10 miejsce w Lublinie sprawiają przyjemnosć. Dojdą jeszcze lapy w przyszłym sezonie.
p.s.
Dzięki smeru za miłe słowa
p.s.
Dzięki smeru za miłe słowa
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
wiesz ja neguje twoich planów i pomysłów Coobcia, plan jest fajny i piękna moc bedzie jak na N/A tylko twierdzę ze koszt będą nie współmierne do efektu. Tym bardziej jesli myślisz o Lapach czy Oesach torowych. To raczej bym szykował bardziej auto pod tym kontem bo mocy masz juz dużo. Oj jak ja bym chciał w almerze taką moc.
Bez względu co postanowicie życze 13,xxx w przyszłym sezonie oraz dużo frajdy na Lapach. Całkiem możliwe że sie spotkamy w Ułężu w 2011
Bez względu co postanowicie życze 13,xxx w przyszłym sezonie oraz dużo frajdy na Lapach. Całkiem możliwe że sie spotkamy w Ułężu w 2011
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moim zdaniem to zrobić fajne super mocne N/A i do tego mały strzalik z nitro który by zapewniał czasy na poziomie ultra niskich 13 (obstawiam okolicę +100KM)
I by było wszystko w jednym kwintesencja smaku auta N/A, trakcja z auta N/A i na biegach od II w górę ukręcanie cyców
I by było wszystko w jednym kwintesencja smaku auta N/A, trakcja z auta N/A i na biegach od II w górę ukręcanie cyców
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
NO i moc jest na załowanie bez efektu turbo dziury i załączane w momencie jak trakcja będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Primera już pokazała, że jest superszybkim autem. 14,3 w taki upal na Ułeży samo się nie zrobiło. Co do podtl Sam się nad nitro zastanawiałem swego czasu, ale to jest dobre przez chwile, chyba że macie gdzie tankować za free. Bo taka butla 5 kg to 250 zł i jeden wieczór zabawy tak naprawdę. Na ćwiartkę dobre rozwiązanie i jeśli tylko do tego chcielibyście używać to luz, ale na wieczorne upalanie po mieście to już nie takie fajne.
Ja bym zostawil to co jest i szykował auto na zakrety, bo ćwiartka jest nudna
Ja bym zostawil to co jest i szykował auto na zakrety, bo ćwiartka jest nudna
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
nawet nie tyle nudna co w pewnym momencie przestaje mieć ona sens, bo zawsze ktoś bedzie szybszy, lżejszy mocniejszy itd. Dlatego zgadzam sie z tą opinią miedzy innymi z własnego doświadczenia.Kenet pisze:Ja bym zostawil to co jest i szykował auto na zakrety, bo ćwiartka jest nudna
Moim zdaniem do głaskajcie ten set co macie, wsadźcie skrzynie od N15 VZR-a pożyczcie Nos-a od kogoś na jedne Ryki, klepnijcie 13,xxx (żeby zaspokoić swoje ambicje) i szykujcie auto na zakręty. Tym bardziej że Primera ma piękną historie torową
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Lukas oj zdziwił byś się ja obstawiam że Karol taką butlę by w jeden no góra dwa wieczory na C opróżnił bez mrugnięcia okiemlukasgt pisze:kenet ale NOS właśnie na ćwiare najlepiej si nadaje,,,a x ksowa prima nie gania się od świateł do świateł więc pewnie tankowanie butli byłoby nieco żadsze
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dlatego bez Nos-a Auto też musi być mocneKenet pisze:Na ćwiartkę dobre rozwiązanie i jeśli tylko do tego chcielibyście używać to luz, ale na wieczorne upalanie po mieście to już nie takie fajne.
Jak konkuret jest mocny ale nie zajebiście mocny to można dopiero odpalać na III biegu i oszczędzać tym sposobem
[ Dodano: 2010-10-07, 17:39 ]
Turbo także generuje duży przyrost momentu...Ali-En pisze:Dodatkowo podtlenek nie jest zdrowy dla silnika, generuje duży przyrost momentu.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Trochę pomogło. Jak się podgazuje, to potem ładnie spadają obroty do 900-1000. Z 3000 natomiast tylko do 1200-1500. Mod na pewno nie skończony. Jakby tylko wstęp do grubszego moda po weekendzie.Przepustnicę trzeba dotrzeć... pasta lekkościerna załatwi sprawę... Choć przyznam się że po ostatnim cieniowaniu ośki nie ustawiłem idealnie motylka w osi lewo prawo to za pewne przez to tak się dzieje...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z Braku prawidłowego wystrojenia, tylko dysza do nitro i do paliwa na raz odpalane niczym nie sterwoane bez opóźniania zapłonu itd...Ali-En pisze:Czemu tak dużo silników NA które mają nitro szybko padają?
No to jak obroty wachają się od 1200 do 1500 to nie ma tragedi ja tak właśnie miałem u siebie i mi to nie przeszkadzało
Zawsze można jeszcze te 2-3 godzinki podocierać to może ciut lepiej będzie...
Tak czy siak progres jest nie staje na 3000obr.min na wolnych
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak Żuru bierze wałki, to zaczynamy ostatni etap w N/A. Trzeba tylko dogadac z Coobciem. Bedzie się dzialo.................. jak na razie, jeździ coraz lepiej
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Najpierw to by trzeba zobaczyć czy te wałki coś u mnie dadzą, ale nie powiem....zainteresowany jestem Tylko nie wiem jak z kasą na dzień dzisiejszy, bo inne wydatki są, no i spłata poprzednich modów jeszcze in progressxtomek pisze:Jak Żuru bierze wałki, to zaczynamy ostatni etap w N/A. Trzeba tylko dogadac z Coobciem. Bedzie się dzialo.................. jak na razie, jeździ coraz lepiej
Chcecie N1 zapodać?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Wałeczki sprawdzone w boju, 300+....... u Ciebie gwarantowane. Musimy obgadać z Coobciem pakiety modyfikacji. Myślę, że oba wozy i włściciele będą zadowoleni.zuru82 pisze:Najpierw to by trzeba zobaczyć czy te wałki coś u mnie dadzą, ale nie powiem....zainteresowany jestem Tylko nie wiem jak z kasą na dzień dzisiejszy, bo inne wydatki są, no i spłata poprzednich modów jeszcze in progressxtomek pisze:Jak Żuru bierze wałki, to zaczynamy ostatni etap w N/A. Trzeba tylko dogadac z Coobciem. Bedzie się dzialo.................. jak na razie, jeździ coraz lepiej
Chcecie N1 zapodać?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357