Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-06, 08:06

zuru82 pisze:Grube plany widzę :) Ciekawe ile by to wszystko kosztowało ;) hehe. Myślę, że nie opłacalne względem przyrostów KM i NM. Już taniej będzie uturbić :P
zdecydowanie taniej i efektywniej. No ale chłopaki sie upieraja przy N/A
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2010-10-06, 09:07

Dla mnie to najfajniejszy projekt i najbardziej profesjonalny. Gratki.
Co do uturbiania tego wozu to mi jako laikowi wydaje się że za daleko to poszło w kierunku N/A. Teraz część modyfikacji zapewne okazałaby się bezsensowna i trzeba by wracać do punktu wyjścia. Silnik trzeba by odprężyć. N/A ma dwie zalety: mniejsza awaryjność oraz nie trzeba tak chuchać jak na turbo (czytaj rozgrzewanie, chłodzenie).
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-10-06, 10:50

A co to, czarny Sunny Coobcia na części poszedł?!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-06, 16:38

Propozycje modów wyszły od Coobcia, a On sam potrafi mieć szalone pomysły. Lubił od poczatku czerwoną, a teraz rudzielca. Taki jakiś sentyment do Primer. :-D Nie wierzę, aby czarny Suniak poszedł na części. Raczej czeka nas jakaś niespodzianka, o której wspominał juz wczesniej. A tak w ogóle, mocne turbo Primery już są, dla N/A została jeszcze nisza ;-) Zobaczymy, co mozna zwojować w walce z Hondami. Ale powoli, krok po kroku. Nawet pierwszy pucharek ze zlotu Seatów w STREET FWD i 10 miejsce w Lublinie sprawiają przyjemnosć. Dojdą jeszcze lapy w przyszłym sezonie.
p.s.
Dzięki smeru za miłe słowa :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-07, 07:40

wiesz ja neguje twoich planów i pomysłów Coobcia, plan jest fajny i piękna moc bedzie jak na N/A tylko twierdzę ze koszt będą nie współmierne do efektu. Tym bardziej jesli myślisz o Lapach czy Oesach torowych. To raczej bym szykował bardziej auto pod tym kontem bo mocy masz juz dużo. Oj jak ja bym chciał w almerze taką moc.

Bez względu co postanowicie życze 13,xxx w przyszłym sezonie oraz dużo frajdy na Lapach. Całkiem możliwe że sie spotkamy w Ułężu w 2011
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-07, 08:15

Moim zdaniem to zrobić fajne super mocne N/A i do tego mały strzalik z nitro który by zapewniał czasy na poziomie ultra niskich 13 (obstawiam okolicę +100KM)
I by było wszystko w jednym kwintesencja smaku auta N/A, trakcja z auta N/A i na biegach od II w górę ukręcanie cyców :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-07, 08:38

słuszny plan :mrgreen: i zarazem nie ma z dużo mocy na zakręty czyli auto nadal uniwersalne
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-07, 08:40

Pierwsze auto w klubie z NOS :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-07, 08:42

NO i moc jest na załowanie bez efektu turbo dziury i załączane w momencie jak trakcja będzie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-10-07, 09:46

oby ten NOS był mokry z dodatkowym wtryskiem paliwa bo inaczej to szybko silnik może sie skończyć
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-07, 09:54

A jakvby osobny wtrysk dać na sam NOS??

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-07, 10:08

bombel pisze:A jakvby osobny wtrysk dać na sam NOS??
nie masz pewności że wpadnie do każdego cylindra róna dawka za każdym razem.

przy takim strzale 100KM to tylko 4 wtryski benzyny zeby mieć pewność że silnik nie spłynie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-07, 10:28

Ciekawa dyskusja sie nawiązała. Czytam uważnie każdy wpis. Dzięki za komentarze :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-10-07, 11:11

Primera już pokazała, że jest superszybkim autem. 14,3 w taki upal na Ułeży samo się nie zrobiło. Co do podtl Sam się nad nitro zastanawiałem swego czasu, ale to jest dobre przez chwile, chyba że macie gdzie tankować za free. Bo taka butla 5 kg to 250 zł i jeden wieczór zabawy tak naprawdę. Na ćwiartkę dobre rozwiązanie i jeśli tylko do tego chcielibyście używać to luz, ale na wieczorne upalanie po mieście to już nie takie fajne.

Ja bym zostawil to co jest i szykował auto na zakrety, bo ćwiartka jest nudna ;-)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-07, 11:41

Kenet pisze:Ja bym zostawil to co jest i szykował auto na zakrety, bo ćwiartka jest nudna ;-)
nawet nie tyle nudna co w pewnym momencie przestaje mieć ona sens, bo zawsze ktoś bedzie szybszy, lżejszy mocniejszy itd. Dlatego zgadzam sie z tą opinią miedzy innymi z własnego doświadczenia.

Moim zdaniem do głaskajcie ten set co macie, wsadźcie skrzynie od N15 VZR-a pożyczcie Nos-a od kogoś na jedne Ryki, klepnijcie 13,xxx (żeby zaspokoić swoje ambicje) i szykujcie auto na zakręty. Tym bardziej że Primera ma piękną historie torową
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-10-07, 12:59

kenet ale NOS właśnie na ćwiare najlepiej si nadaje,,,a x ksowa prima nie gania się od świateł do świateł więc pewnie tankowanie butli byłoby nieco żadsze :evil:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-10-07, 13:08

Tylko pamiętajcie, że auta z NOS nie starują z N/A w grupie, tylko z doładowanymi ;)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-10-07, 14:37

Dodatkowo podtlenek nie jest zdrowy dla silnika, generuje duży przyrost momentu.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-10-07, 15:14

lukasgt pisze:kenet ale NOS właśnie na ćwiare najlepiej si nadaje,,,a x ksowa prima nie gania się od świateł do świateł więc pewnie tankowanie butli byłoby nieco żadsze :evil:
Lukas oj zdziwił byś się :) ja obstawiam że Karol taką butlę by w jeden no góra dwa wieczory na C opróżnił bez mrugnięcia okiem :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-07, 16:38

Kenet pisze:Na ćwiartkę dobre rozwiązanie i jeśli tylko do tego chcielibyście używać to luz, ale na wieczorne upalanie po mieście to już nie takie fajne.
Dlatego bez Nos-a Auto też musi być mocne :D
Jak konkuret jest mocny ale nie zajebiście mocny to można dopiero odpalać na III biegu i oszczędzać tym sposobem :D

[ Dodano: 2010-10-07, 17:39 ]
Ali-En pisze:Dodatkowo podtlenek nie jest zdrowy dla silnika, generuje duży przyrost momentu.
Turbo także generuje duży przyrost momentu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2010-10-07, 21:36

Ale nie tak drastycznie. I do tego silnik najczęściej jest przygotowany, odprężony, odpowiednie sprzęgło itp.
Czemu tak dużo silników NA które mają nitro szybko padają?
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2010-10-07, 21:39

sorry za OT, ale Coobcio odezwij się na priv, bo mam sprawę dosyć wielką :lol: a nie ma się jak z Tobą skontaktować :-( ;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-07, 22:11

Pochwalcie sie jak tam jezdzi auto po dzisiajszych modach :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-10-07, 23:01

Dzisiaj xkarol robił moda przepustnicy, ale mówił, że nie do końca jeszcze wszystko bangla...dajcie znać co i jak. Powodzonka !
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-08, 05:46

Przepustnicę trzeba dotrzeć... pasta lekkościerna załatwi sprawę... Choć przyznam się że po ostatnim cieniowaniu ośki nie ustawiłem idealnie motylka w osi lewo prawo to za pewne przez to tak się dzieje...
Trochę pomogło. Jak się podgazuje, to potem ładnie spadają obroty do 900-1000. Z 3000 natomiast tylko do 1200-1500. Mod na pewno nie skończony. Jakby tylko wstęp do grubszego moda po weekendzie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-08, 08:08

Ali-En pisze:Czemu tak dużo silników NA które mają nitro szybko padają?
Z Braku prawidłowego wystrojenia, tylko dysza do nitro i do paliwa na raz odpalane niczym nie sterwoane bez opóźniania zapłonu itd...
No to jak obroty wachają się od 1200 do 1500 to nie ma tragedi ja tak właśnie miałem u siebie i mi to nie przeszkadzało :D
Zawsze można jeszcze te 2-3 godzinki podocierać to może ciut lepiej będzie...
Tak czy siak progres jest nie staje na 3000obr.min na wolnych :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-10, 14:13

Jak Żuru bierze wałki, to zaczynamy ostatni etap w N/A. :-P Trzeba tylko dogadac z Coobciem. Bedzie się dzialo.................. ;-) jak na razie, jeździ coraz lepiej :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-10-10, 17:03

xtomek pisze:Jak Żuru bierze wałki, to zaczynamy ostatni etap w N/A. :-P Trzeba tylko dogadac z Coobciem. Bedzie się dzialo.................. ;-) jak na razie, jeździ coraz lepiej :-D
Najpierw to by trzeba zobaczyć czy te wałki coś u mnie dadzą, ale nie powiem....zainteresowany jestem :P Tylko nie wiem jak z kasą na dzień dzisiejszy, bo inne wydatki są, no i spłata poprzednich modów jeszcze in progress :-/

Chcecie N1 zapodać? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-10-10, 17:45

No zapewne tak :mrgreen: Albo glowice z Coobciem zamieniaja :-P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-10, 18:31

zuru82 pisze:
xtomek pisze:Jak Żuru bierze wałki, to zaczynamy ostatni etap w N/A. :-P Trzeba tylko dogadac z Coobciem. Bedzie się dzialo.................. ;-) jak na razie, jeździ coraz lepiej :-D
Najpierw to by trzeba zobaczyć czy te wałki coś u mnie dadzą, ale nie powiem....zainteresowany jestem :P Tylko nie wiem jak z kasą na dzień dzisiejszy, bo inne wydatki są, no i spłata poprzednich modów jeszcze in progress :-/

Chcecie N1 zapodać? :->
Wałeczki sprawdzone w boju, 300+....... u Ciebie gwarantowane. Musimy obgadać z Coobciem pakiety modyfikacji. Myślę, że oba wozy i włściciele będą zadowoleni.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”