Bez sensu to był twój post. To nie jest psucie tematu! Kuba, Maruda i Łukasz wsadzili w to autko mnóstwo wysiłku, czasu i pieniędzy i wydaję mi się, że wszelakie wyjaśnienia między nimi są jak najbardziej na miejscu.nossbuk pisze:Po co w ogóle te gadanie? Po co komuś psuć temat??
Bez sensu maruda.
Łukasz84 wsadził sporo pracy, czasu i $ w tą furkę, a Ty zachowujesz się jak zazdrośnik.
Fura jest prze- kozak, z fabryki takie ładne nie wyjeżdżały jak ten sunniacz
[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mam wrażenie że nie wszyscy rozumieją zaistniałą sytuację a więc ją wyjaśnię.
Maruda to chłopak z Autokliniki to on wykonał 90% prac nad autem... Z dwóch poskładał jeden i w miejsce uturbionego SR20DE wrzucił VE, poprawiając przy okazji wszystko.
Moim zadaniem było odpalenie tego auta spradzenie co go boli, wyeliminować choroby wieku dziecięcego w tym przypadku było raptem:
niedziałające wspomagania, brak podświetlenia, wnętrza nie działający prędkościomierze, przerobienie apratu zapłonowego, przestawienie regulatora ciśnienia paliwa - był bowiem zamocowany na wejściu do listwy (VE to na tyle specyficzny silnik że ma regulator paliwa na wejściu do listwy i na powrocie z niej) i po tych wszystkjich duperelach przyszła pora na uporaniem się ze źle pracującymi wtryskami paliwa, początkowo były zastąpione tymi z 200SX by sprawdzić czemu auto pracuje na spalaniu stukowym zaraz po pojawieniu się boosu a potem już wrzuciliśmy docelowe wtryski wraz z kostkami.
Faza ostatnia do dostrojenie ciśnienia paliwa, ustawienie aparatu zapłonowego, i mozolny proses strojenia z opcją pozbycia się przepływomierza poweitrza.
A Na samym końcu dołożenie nastawnych zębatek na wałkach rozżadu oraz odnalezienie optymalnych ustawień na hamowni + pod to ponowne korekty w sofcie...
Sytuacja jaka zaistniała taka zaistniała nie ukrywam że mocno zniesmaczył mnie wpis na ?Youtube ale to wszystko po porstu wyniknęło z niedomówienia, teraz wszystko zostało już wyjaśione, Auto robi bardzo dobre ogólne wrażenie i zacnie się odpycha i nikt do nikogo nie ma żadnych żali...
Maruda to chłopak z Autokliniki to on wykonał 90% prac nad autem... Z dwóch poskładał jeden i w miejsce uturbionego SR20DE wrzucił VE, poprawiając przy okazji wszystko.
Moim zadaniem było odpalenie tego auta spradzenie co go boli, wyeliminować choroby wieku dziecięcego w tym przypadku było raptem:
niedziałające wspomagania, brak podświetlenia, wnętrza nie działający prędkościomierze, przerobienie apratu zapłonowego, przestawienie regulatora ciśnienia paliwa - był bowiem zamocowany na wejściu do listwy (VE to na tyle specyficzny silnik że ma regulator paliwa na wejściu do listwy i na powrocie z niej) i po tych wszystkjich duperelach przyszła pora na uporaniem się ze źle pracującymi wtryskami paliwa, początkowo były zastąpione tymi z 200SX by sprawdzić czemu auto pracuje na spalaniu stukowym zaraz po pojawieniu się boosu a potem już wrzuciliśmy docelowe wtryski wraz z kostkami.
Faza ostatnia do dostrojenie ciśnienia paliwa, ustawienie aparatu zapłonowego, i mozolny proses strojenia z opcją pozbycia się przepływomierza poweitrza.
A Na samym końcu dołożenie nastawnych zębatek na wałkach rozżadu oraz odnalezienie optymalnych ustawień na hamowni + pod to ponowne korekty w sofcie...
Sytuacja jaka zaistniała taka zaistniała nie ukrywam że mocno zniesmaczył mnie wpis na ?Youtube ale to wszystko po porstu wyniknęło z niedomówienia, teraz wszystko zostało już wyjaśione, Auto robi bardzo dobre ogólne wrażenie i zacnie się odpycha i nikt do nikogo nie ma żadnych żali...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kuba mi nie musisz niczego wyjaśniać. W tym temacie wszystko zostało napisane i w moim mniemaniu kulturalnie wytłumaczone między właściwymi osobami. Mnie irytuje sytuacja, że jak zwykle pojawiły się osoby, które używając słów typu "propaganda", "farmazony" wpie....... się do cudzego kredensu i nie wnoszą nic do dyskusji na temat tego fantastycznego projektu.[/u]Coobcio pisze:Mam wrażenie że nie wszyscy rozumieją zaistniałą sytuację a więc ją wyjaśnię.
Maruda to chłopak z Autokliniki to on wykonał 90% prac nad autem... Z dwóch poskładał jeden i w miejsce uturbionego SR20DE wrzucił VE, poprawiając przy okazji wszystko.
Moim zadaniem było odpalenie tego auta spradzenie co go boli, wyeliminować choroby wieku dziecięcego w tym przypadku było raptem:
niedziałające wspomagania, brak podświetlenia, wnętrza nie działający prędkościomierze, przerobienie apratu zapłonowego, przestawienie regulatora ciśnienia paliwa - był bowiem zamocowany na wejściu do listwy (VE to na tyle specyficzny silnik że ma regulator paliwa na wejściu do listwy i na powrocie z niej) i po tych wszystkjich duperelach przyszła pora na uporaniem się ze źle pracującymi wtryskami paliwa, początkowo były zastąpione tymi z 200SX by sprawdzić czemu auto pracuje na spalaniu stukowym zaraz po pojawieniu się boosu a potem już wrzuciliśmy docelowe wtryski wraz z kostkami.
Faza ostatnia do dostrojenie ciśnienia paliwa, ustawienie aparatu zapłonowego, i mozolny proses strojenia z opcją pozbycia się przepływomierza poweitrza.
A Na samym końcu dołożenie nastawnych zębatek na wałkach rozżadu oraz odnalezienie optymalnych ustawień na hamowni + pod to ponowne korekty w sofcie...
Sytuacja jaka zaistniała taka zaistniała nie ukrywam że mocno zniesmaczył mnie wpis na ?Youtube ale to wszystko po porstu wyniknęło z niedomówienia, teraz wszystko zostało już wyjaśione, Auto robi bardzo dobre ogólne wrażenie i zacnie się odpycha i nikt do nikogo nie ma żadnych żali...
Dla poprawienia humoru co niektorym, zasmuconym zaistnialo sytuacja heheh powiem ze nissan zlapal sie 461ps m3 e46 na kompresorze i wcale nie dostal batow
wrecz przeciwnie po ogarnieciu wszystkiego bedzie kierownik bmw wachal japonskie spaliny
auta szly rowno ,..




Ostatnio zmieniony 2011-06-04, 19:28 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do ścigania się z rolki trzeba zapodać MBC Properfekta i ustawić go na jakieś 0,7bara by maksymalny boost pozostał bez zmian tzn 0,8bara.
Wtedy jakieś 1000obr.min wcześniej będziesz mieć ten maksymalny boost
No i go tam za bardzo nie upalajcie na tym baku bo paliwo odpływa i się zapowietrza, przez co może utopić tłoki... Jak upalać to zalać go porządnie wachą, auto strojone było na V-powera 100, zapłon jak oddawałem auto masz teraz opóźniony ostro - oznaczyłem aparat zapłonowy tak jak było pod te 239KM więc w każdej chwili jak nie będzie za gorąco można tą wartość przywrócić.
Wtedy jakieś 1000obr.min wcześniej będziesz mieć ten maksymalny boost

No i go tam za bardzo nie upalajcie na tym baku bo paliwo odpływa i się zapowietrza, przez co może utopić tłoki... Jak upalać to zalać go porządnie wachą, auto strojone było na V-powera 100, zapłon jak oddawałem auto masz teraz opóźniony ostro - oznaczyłem aparat zapłonowy tak jak było pod te 239KM więc w każdej chwili jak nie będzie za gorąco można tą wartość przywrócić.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
JackobQ pisze:Bez sensu to był twój post. To nie jest psucie tematu! Kuba, Maruda i Łukasz wsadzili w to autko mnóstwo wysiłku, czasu i pieniędzy i wydaję mi się, że wszelakie wyjaśnienia między nimi są jak najbardziej na miejscu.nossbuk pisze:Po co w ogóle te gadanie? Po co komuś psuć temat??
Bez sensu maruda.
Łukasz84 wsadził sporo pracy, czasu i $ w tą furkę, a Ty zachowujesz się jak zazdrośnik.
Fura jest prze- kozak, z fabryki takie ładne nie wyjeżdżały jak ten sunniacz
Reasumując.
Fura konkret, lepszej nie widziałem

PumaRST pisze:"Polska, mieszkam w Polsce"

JackobQ pisze:Democracy, każdy pisze co chceCoobcio pisze:.Mnie irytuje sytuacja, że jak zwykle pojawiły się osoby, które używając słów typu "propaganda", "farmazony" wpie....... się do cudzego kredensu i nie wnoszą nic do dyskusji na temat tego[/u]![]()
Pozdro
p.s. czekamy na stage2
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A co ma nie mieć, zmierzone potwierdzone 12,85sek na ćwiartkę, to już męski wynik 
Normalnie jak polatałem twoim wozem to w to moje VE nie chce mi się wsiadać...
Dobrze że jutro o 4:30 rano ruszam po odbiór budy z czteronapędowego sunnego n14 też będzie w nim VE + T... o tak

Normalnie jak polatałem twoim wozem to w to moje VE nie chce mi się wsiadać...
Dobrze że jutro o 4:30 rano ruszam po odbiór budy z czteronapędowego sunnego n14 też będzie w nim VE + T... o tak

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, mam nadzieje że w tym wypadku dopracujesz furę jak dla klienta
a nie zostawisz jak "szewc co bez butów chodzi" 


Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wolnossaka na tor zostawiam i zotały duperele do ogarnięcia, a z GTi-r spieszyć mi się nie będzie 
Ps. Lukasz na jakieś zawody obowiązkowo proszę uderzyć

Ps. Lukasz na jakieś zawody obowiązkowo proszę uderzyć

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Pewnie bedzie masakrator hehe pikna sprawa Gratki fury!!!Coobcio pisze:Dobrze że jutro o 4:30 rano ruszam po odbiór budy z czteronapędowego sunnego n14 też będzie w nim VE + T... o tak
[ Dodano: 2011-05-25, 21:41 ]
Jak tylko wroce i zarejestruje taczke to obowiazkowoCoobcio pisze:Ps. Lukasz na jakieś zawody obowiązkowo proszę uderzyć

no właśnie dzisiaj przegladałem forum i wszedłem w temat Kosiniaka a tam mega zdziwkolukasz84 pisze:Dla poprawienia humoru co niektorym, zasmuconym zaistnialo sytuacja heheh powiem ze nissan zlapal sie 461ps m3 e46 na kompresorze i wcale nie dostal batowwrecz przeciwnie po ogarnieciu wszystkiego bedzie kierownik bmw wachal japonskie spaliny
![]()
![]()
auta szly rowno a z rolki nissan gora,..



pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Teraz potrzebna jest konfrontacja we właściwych klasach. Drag, turbo i N/A. Nie wszędzie tak to wygląda. O pojemnościach nie wspomnę. 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
beda baty i tylextomek pisze:Teraz potrzebna jest konfrontacja we właściwych klasach. Drag, turbo i N/A. Nie wszędzie tak to wygląda. O pojemnościach nie wspomnę.



Ostatnio zmieniony 2011-06-04, 19:26 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
mazda też dostała od xkarola
tylko filmy zniknęły z Youtba 



Trzymam kciukiwiec dajemy rade a jeszcze duzo przed nami,..Dzieki panowie
!

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kiedy jazda próbna się odbędzie

Auto było strojone na pękniętym kolektorze wydechowym, jak go naprawili chłopaki z Auto Kliniki to koniecznie zaobserwójcie boost czy nie przeładowuje za nadto, z tego co pamiętam to doładowanie na wskaźniku Auto Gauge oscylowało w granicach 1,3bara...


Auto było strojone na pękniętym kolektorze wydechowym, jak go naprawili chłopaki z Auto Kliniki to koniecznie zaobserwójcie boost czy nie przeładowuje za nadto, z tego co pamiętam to doładowanie na wskaźniku Auto Gauge oscylowało w granicach 1,3bara...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wczoraj wieczorem dopiero kolektor pospawałem. Poprawiłem od razu rozwierciłem flanszę, bo była bardzo tandetnie zrobiona oraz ponacinalem ją , żeby zniwelować naprężenia, które ona sama w sobie stwarzała, byłą wygięta w pałąk i ciągneła kolanka.
Moje odczucia po przejechaniu może 200m, są takie, że samochód dostaje większego kopa z niższych obrotów, szybciej wstaje turbo. Nie wiem jak się ma BOOST bo wczoraj go testowałem wieczorem i nawet nie miałem okazji zerknąć.
Generalnie, wg. mnie lepiej jedzie niż przed spawaniem, może dlatego że go przeładowuje. Jutro sie zobaczy co z tym boostem.
Moje odczucia po przejechaniu może 200m, są takie, że samochód dostaje większego kopa z niższych obrotów, szybciej wstaje turbo. Nie wiem jak się ma BOOST bo wczoraj go testowałem wieczorem i nawet nie miałem okazji zerknąć.
Generalnie, wg. mnie lepiej jedzie niż przed spawaniem, może dlatego że go przeładowuje. Jutro sie zobaczy co z tym boostem.
Hej wczoraj na szybkiego odbyla sie mala przejazdzka na malym odcinku i w sumie to nawet 3-ki nie było gdzie dokrecic do konca,. hehei tak po przejechaniu ok 1 km mialem juz niebieskich na karku
ale jakos sie dogadalismy hehe nawet bylo smiesznie a ten wydech trzeba bedzie go ciut wyciszyc ,. co do nissana ,. wydawalo mi sie ze nie bedzie diametralnej roznicy miedzy czerwonym ale jest
nissan zapier... przeokrutnie przeciag niesamowity , zawieszenie super , hebel naprawde daje rade uff jestem pod wrazeniem dzis pojade na boczna droge sprawdzimy boost,.. i nie moge sie znow doczekac .Aj dzieki wielkie chlopaki za ogarniecie nissana jestem mega zadowolony To jest to!!!


http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 85847.html
wynika z tego ze jednak jest 3 go Lipca
zapraszam. Z chęcią zobaczę na żywo jak to jeździ
juz doczekać się nie mogę 
wynika z tego ze jednak jest 3 go Lipca


