Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

JackobQ
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-02-13, 19:20
Lokalizacja: Seroc,W-wa

Post autor: JackobQ » 2011-05-24, 23:09

nossbuk pisze:Po co w ogóle te gadanie? Po co komuś psuć temat ????

Bez sensu maruda.

Łukasz84 wsadził sporo pracy, czasu i $ w tą furkę, a Ty zachowujesz się jak zazdrośnik.


Fura jest prze- kozak, z fabryki takie ładne nie wyjeżdżały jak ten sunniacz :-o
Bez sensu to był twój post. To nie jest psucie tematu! Kuba, Maruda i Łukasz wsadzili w to autko mnóstwo wysiłku, czasu i pieniędzy i wydaję mi się, że wszelakie wyjaśnienia między nimi są jak najbardziej na miejscu.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-25, 01:57

Mam wrażenie że nie wszyscy rozumieją zaistniałą sytuację a więc ją wyjaśnię.
Maruda to chłopak z Autokliniki to on wykonał 90% prac nad autem... Z dwóch poskładał jeden i w miejsce uturbionego SR20DE wrzucił VE, poprawiając przy okazji wszystko.

Moim zadaniem było odpalenie tego auta spradzenie co go boli, wyeliminować choroby wieku dziecięcego w tym przypadku było raptem:
niedziałające wspomagania, brak podświetlenia, wnętrza nie działający prędkościomierze, przerobienie apratu zapłonowego, przestawienie regulatora ciśnienia paliwa - był bowiem zamocowany na wejściu do listwy (VE to na tyle specyficzny silnik że ma regulator paliwa na wejściu do listwy i na powrocie z niej) i po tych wszystkjich duperelach przyszła pora na uporaniem się ze źle pracującymi wtryskami paliwa, początkowo były zastąpione tymi z 200SX by sprawdzić czemu auto pracuje na spalaniu stukowym zaraz po pojawieniu się boosu a potem już wrzuciliśmy docelowe wtryski wraz z kostkami.
Faza ostatnia do dostrojenie ciśnienia paliwa, ustawienie aparatu zapłonowego, i mozolny proses strojenia z opcją pozbycia się przepływomierza poweitrza.
A Na samym końcu dołożenie nastawnych zębatek na wałkach rozżadu oraz odnalezienie optymalnych ustawień na hamowni + pod to ponowne korekty w sofcie...

Sytuacja jaka zaistniała taka zaistniała nie ukrywam że mocno zniesmaczył mnie wpis na ?Youtube ale to wszystko po porstu wyniknęło z niedomówienia, teraz wszystko zostało już wyjaśione, Auto robi bardzo dobre ogólne wrażenie i zacnie się odpycha i nikt do nikogo nie ma żadnych żali...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

JackobQ
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-02-13, 19:20
Lokalizacja: Seroc,W-wa

Post autor: JackobQ » 2011-05-25, 08:21

Coobcio pisze:Mam wrażenie że nie wszyscy rozumieją zaistniałą sytuację a więc ją wyjaśnię.
Maruda to chłopak z Autokliniki to on wykonał 90% prac nad autem... Z dwóch poskładał jeden i w miejsce uturbionego SR20DE wrzucił VE, poprawiając przy okazji wszystko.

Moim zadaniem było odpalenie tego auta spradzenie co go boli, wyeliminować choroby wieku dziecięcego w tym przypadku było raptem:
niedziałające wspomagania, brak podświetlenia, wnętrza nie działający prędkościomierze, przerobienie apratu zapłonowego, przestawienie regulatora ciśnienia paliwa - był bowiem zamocowany na wejściu do listwy (VE to na tyle specyficzny silnik że ma regulator paliwa na wejściu do listwy i na powrocie z niej) i po tych wszystkjich duperelach przyszła pora na uporaniem się ze źle pracującymi wtryskami paliwa, początkowo były zastąpione tymi z 200SX by sprawdzić czemu auto pracuje na spalaniu stukowym zaraz po pojawieniu się boosu a potem już wrzuciliśmy docelowe wtryski wraz z kostkami.
Faza ostatnia do dostrojenie ciśnienia paliwa, ustawienie aparatu zapłonowego, i mozolny proses strojenia z opcją pozbycia się przepływomierza poweitrza.
A Na samym końcu dołożenie nastawnych zębatek na wałkach rozżadu oraz odnalezienie optymalnych ustawień na hamowni + pod to ponowne korekty w sofcie...

Sytuacja jaka zaistniała taka zaistniała nie ukrywam że mocno zniesmaczył mnie wpis na ?Youtube ale to wszystko po porstu wyniknęło z niedomówienia, teraz wszystko zostało już wyjaśione, Auto robi bardzo dobre ogólne wrażenie i zacnie się odpycha i nikt do nikogo nie ma żadnych żali...
Kuba mi nie musisz niczego wyjaśniać. W tym temacie wszystko zostało napisane i w moim mniemaniu kulturalnie wytłumaczone między właściwymi osobami. Mnie irytuje sytuacja, że jak zwykle pojawiły się osoby, które używając słów typu "propaganda", "farmazony" wpie....... się do cudzego kredensu i nie wnoszą nic do dyskusji na temat tego fantastycznego projektu.[/u]

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-05-25, 08:30

parafrazując: "Polska, mieszkam w Polsce" ehhhhh :cry:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-25, 20:12

Dla poprawienia humoru co niektorym, zasmuconym zaistnialo sytuacja heheh powiem ze nissan zlapal sie 461ps m3 e46 na kompresorze i wcale nie dostal batow :-) wrecz przeciwnie po ogarnieciu wszystkiego bedzie kierownik bmw wachal japonskie spaliny :-) :D :D auta szly rowno ,..
Ostatnio zmieniony 2011-06-04, 19:28 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

maruda
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-02-26, 19:32
Lokalizacja: Łomża

Post autor: maruda » 2011-05-25, 20:14

12 jest bita tym autem w tym setupie. :-D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-25, 20:17

Do ścigania się z rolki trzeba zapodać MBC Properfekta i ustawić go na jakieś 0,7bara by maksymalny boost pozostał bez zmian tzn 0,8bara.
Wtedy jakieś 1000obr.min wcześniej będziesz mieć ten maksymalny boost :D

No i go tam za bardzo nie upalajcie na tym baku bo paliwo odpływa i się zapowietrza, przez co może utopić tłoki... Jak upalać to zalać go porządnie wachą, auto strojone było na V-powera 100, zapłon jak oddawałem auto masz teraz opóźniony ostro - oznaczyłem aparat zapłonowy tak jak było pod te 239KM więc w każdej chwili jak nie będzie za gorąco można tą wartość przywrócić.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-05-25, 20:17

lukasz84 pisze:bedzie kierownik bmw wachal japonskie spaliny :-) :D :D
Domyślam się, że to właśnie maruda nim będzie :mrgreen: ..

.. cieszy takie auto ...
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-05-25, 20:17

JackobQ pisze:
nossbuk pisze:Po co w ogóle te gadanie? Po co komuś psuć temat ????

Bez sensu maruda.

Łukasz84 wsadził sporo pracy, czasu i $ w tą furkę, a Ty zachowujesz się jak zazdrośnik.


Fura jest prze- kozak, z fabryki takie ładne nie wyjeżdżały jak ten sunniacz :-o
Bez sensu to był twój post. To nie jest psucie tematu! Kuba, Maruda i Łukasz wsadzili w to autko mnóstwo wysiłku, czasu i pieniędzy i wydaję mi się, że wszelakie wyjaśnienia między nimi są jak najbardziej na miejscu.

Reasumując.

Fura konkret, lepszej nie widziałem :mrgreen:

PumaRST pisze:"Polska, mieszkam w Polsce"
:-D

JackobQ pisze:
Coobcio pisze:.Mnie irytuje sytuacja, że jak zwykle pojawiły się osoby, które używając słów typu "propaganda", "farmazony" wpie....... się do cudzego kredensu i nie wnoszą nic do dyskusji na temat tego[/u]
Democracy, każdy pisze co chce :lol:

Pozdro

p.s. czekamy na stage2 :-o

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-25, 20:25

Szymeq pisze:Domyślam się, że to właśnie maruda nim będzie :mrgreen: ..
nie nie maruda lata e30,. mowa o e46 m3 Kosiniaka Dzieki panowie !! auto potwierdza ze ma powera.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-25, 20:30

A co ma nie mieć, zmierzone potwierdzone 12,85sek na ćwiartkę, to już męski wynik :)
Normalnie jak polatałem twoim wozem to w to moje VE nie chce mi się wsiadać...
Dobrze że jutro o 4:30 rano ruszam po odbiór budy z czteronapędowego sunnego n14 też będzie w nim VE + T... o tak :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-25, 20:36

Coobcio, mam nadzieje że w tym wypadku dopracujesz furę jak dla klienta :D a nie zostawisz jak "szewc co bez butów chodzi" :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-25, 20:38

Wolnossaka na tor zostawiam i zotały duperele do ogarnięcia, a z GTi-r spieszyć mi się nie będzie :P

Ps. Lukasz na jakieś zawody obowiązkowo proszę uderzyć :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-25, 20:40

Coobcio pisze:Dobrze że jutro o 4:30 rano ruszam po odbiór budy z czteronapędowego sunnego n14 też będzie w nim VE + T... o tak :D
Pewnie bedzie masakrator hehe pikna sprawa Gratki fury!!!

[ Dodano: 2011-05-25, 21:41 ]
Coobcio pisze:Ps. Lukasz na jakieś zawody obowiązkowo proszę uderzyć :D
Jak tylko wroce i zarejestruje taczke to obowiazkowo :-D

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-05-25, 22:26

Ja napiszę tak: takich Nissanów nam potrzeba!!

A z tym almost-killem Kosiniaka to ja niedowierzam!!

Fakt faktem fura jest prze-mega-hiper kozacka i to musi zaaaaaaaaapier** (niczać) :D

Gratulacje dla właściciela i wszystkich, którzy przyczynili się do tego stanu (tak, tak, maruda też :P i Coobcio ;) )

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-05-25, 23:18

No ciekawe jak by wyszło w tym pięknym NISMO na ćwiartkę. Szkoda że Bemowo już było ;)

P.S
To co Coobciu, kręcimy teraz u mnie wałkami na hamce? :P hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-25, 23:41

lukasz84 pisze:Dla poprawienia humoru co niektorym, zasmuconym zaistnialo sytuacja heheh powiem ze nissan zlapal sie 461ps m3 e46 na kompresorze i wcale nie dostal batow :-) wrecz przeciwnie po ogarnieciu wszystkiego bedzie kierownik bmw wachal japonskie spaliny :-) :D :D auta szly rowno a z rolki nissan gora,..
no właśnie dzisiaj przegladałem forum i wszedłem w temat Kosiniaka a tam mega zdziwko :cool: odrazu banan na japie sie pojawił :) ta M3 jest dla mnie kozakiem a to, że Twój Sunny na tym etapie daje mu praktycznie rade to mega re5pect :mrgreen: Ciekawe co bedzie jak obecna moc sie znudzi... Jeszcze raz graty Mega auta!!!
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-26, 19:09

Teraz potrzebna jest konfrontacja we właściwych klasach. Drag, turbo i N/A. Nie wszędzie tak to wygląda. O pojemnościach nie wspomnę. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-26, 19:18

xtomek pisze:Teraz potrzebna jest konfrontacja we właściwych klasach. Drag, turbo i N/A. Nie wszędzie tak to wygląda. O pojemnościach nie wspomnę. :-P
beda baty i tyle ;) ale milo jest m3 hehe,.. oczywisicie teraz dyskusje trwaja ,.. ze kosiniaka ciezka bmka i z pasazerem jechal ,.. koles twierdzil ze projekt bez sensu,.. nie bedzie jechal a jednak jedzie jak jego bmw a wiec dajemy rade a jeszcze duzo przed nami,.. :D Dzieki panowie !!!
Ostatnio zmieniony 2011-06-04, 19:26 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-26, 19:20

No nie zapomnij że to jeszcze na wycofanym zapłonie i na 0.85 bara :P :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-26, 19:20

mazda też dostała od xkarola :-P tylko filmy zniknęły z Youtba :P
wiec dajemy rade a jeszcze duzo przed nami,.. :D Dzieki panowie !! !
Trzymam kciuki :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-03, 20:51

Jak tam ? Dzieje sie coś z sunnym ? Łukasz jeździłeś już wreście swoim wozem ? :mrgreen:

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-06-04, 19:02

HejHej jeszcze nie jezdzilem,dopiero za tydzien pewno,.. wszystkie graty do bezpiecznego poruszania ,sa juz kupione ,. czyli
drugi bak, korektor willwood tylko czekaja na zamontoanie chyba ze maruda juz je wrzucil.No i pasy tez beda :D . Z tej okzjji pare fotek Nissan& Bmw e30 Marudy :-) Zdrowka
Obrazek
Obrazek
Obrazek

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2011-06-04, 19:29

A czy można się spodziewać sunnego 3 lipca w Olsztynie na dajtkach :) ??

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-06-04, 19:48

kuba90 pisze:A czy można się spodziewać sunnego 3 lipca w Olsztynie na dajtkach :) ??
Tego jeszcze nie wiem na 100% ,.. wszystko jednak sklania sie ku temu ze przyjade na te dajtki :-) .A to jest chyba 9 lipca a nie 3-go.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-10, 15:17

Kiedy jazda próbna się odbędzie :) ??
Auto było strojone na pękniętym kolektorze wydechowym, jak go naprawili chłopaki z Auto Kliniki to koniecznie zaobserwójcie boost czy nie przeładowuje za nadto, z tego co pamiętam to doładowanie na wskaźniku Auto Gauge oscylowało w granicach 1,3bara...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

maruda
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-02-26, 19:32
Lokalizacja: Łomża

Post autor: maruda » 2011-06-10, 21:12

Wczoraj wieczorem dopiero kolektor pospawałem. Poprawiłem od razu rozwierciłem flanszę, bo była bardzo tandetnie zrobiona oraz ponacinalem ją , żeby zniwelować naprężenia, które ona sama w sobie stwarzała, byłą wygięta w pałąk i ciągneła kolanka.

Moje odczucia po przejechaniu może 200m, są takie, że samochód dostaje większego kopa z niższych obrotów, szybciej wstaje turbo. Nie wiem jak się ma BOOST bo wczoraj go testowałem wieczorem i nawet nie miałem okazji zerknąć.

Generalnie, wg. mnie lepiej jedzie niż przed spawaniem, może dlatego że go przeładowuje. Jutro sie zobaczy co z tym boostem.

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-06-11, 07:30

Hej wczoraj na szybkiego odbyla sie mala przejazdzka na malym odcinku i w sumie to nawet 3-ki nie było gdzie dokrecic do konca,. hehei tak po przejechaniu ok 1 km mialem juz niebieskich na karku :-/ ale jakos sie dogadalismy hehe nawet bylo smiesznie a ten wydech trzeba bedzie go ciut wyciszyc ,. co do nissana ,. wydawalo mi sie ze nie bedzie diametralnej roznicy miedzy czerwonym ale jest :D nissan zapier... przeokrutnie przeciag niesamowity , zawieszenie super , hebel naprawde daje rade uff jestem pod wrazeniem dzis pojade na boczna droge sprawdzimy boost,.. i nie moge sie znow doczekac .Aj dzieki wielkie chlopaki za ogarniecie nissana jestem mega zadowolony To jest to!!!

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2011-06-11, 08:02

http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 85847.html
wynika z tego ze jednak jest 3 go Lipca :) zapraszam. Z chęcią zobaczę na żywo jak to jeździ :) juz doczekać się nie mogę :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-11, 17:17

To to Git że właściciel zadowolony :mrgreen: Pozdro od Ekipy z Coobcio Garage :-P

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”