Strona 14 z 21
: 2014-01-16, 22:46
autor: marlos90
a oczywiście że znajdę taką zaślepkę - możemy się zamienić za piwo
![;d ;d](./images/smilies/zeby.gif)
: 2014-01-16, 22:46
autor: Boro1989
Janusz bo się patrzy na drogę a nie na konsoletę
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
, w sumie może macie rację , poszukam zaślepki
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
: 2014-01-16, 22:50
autor: janusz
Boro1989 mnie sam taki widok na postoju by denerwował.
W P10 wkurzał mnie brak 4-go przełącznika na konsolecie - tak więc znalazłem jaki tam ma być, po czym zakupiłem takowy i miałem komplet wszystkich 4-rech.
Zresztą w P11 wkurzały mnie braki na tunelu środkowym i je zapełniłem
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
: 2014-01-17, 06:02
autor: Boro1989
mnie w mojej P11stce wkurza wszystko
![:P](./images/smilies/razz.png)
ale aby wszystko zrobić musiałbym wygrać w totka albo awansować np, na jakiegoś Generała czy coś
![:P](./images/smilies/razz.png)
wtedy myślę że na moje fantazje jego wypłata by starczyła :
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
a tak serio , to powoli do przodu
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
detalami będę się zajmował podczas blacharki bo niestety w domu słyszę jak mi korniki primerę na parkingu wcinają
![:P](./images/smilies/razz.png)
chciałbym się z tym wyrobić do zlotu ale raczej nie dam rady więc myślę że jak na zlocie się zjawię to nagroda za największego chrupka zlotu będzie dla mnie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
, ale kurde kocham ten wóz i to mi nie przeszkadza
![:P](./images/smilies/razz.png)
miałem chwile załamania aby ją sprzedać ale to jest jak z żoną, czasem kochasz czasem nienawidzisz
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
ale i tak na zawsze będziecie razem
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2014-01-17, 12:21
autor: zuh
A tak swoją drogą to co było zamiast tej zaślepki?
: 2014-01-17, 13:20
autor: Boro1989
była oryginalna zaślepka przerobiona pod LPG
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
tutaj ją widać na starym zdjęciu ze starym radiem
![Obrazek](http://img156.imageshack.us/img156/5403/85375023.jpg)
: 2014-01-17, 13:24
autor: vixo
Chyba chodziło o to co tam powinno być oryginalnie przycisk do czego. Chyba wersja skandynawska i wycieraczki reflektorów
: 2014-01-17, 13:25
autor: Boro1989
a to w sumie nie wiem , ja tam miałem od razu zaślepkę ,
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
więc akurat na te pytanie nie odpowiem
![:P](./images/smilies/razz.png)
: 2014-01-17, 13:29
autor: janusz
Vixo niestety, ale nie. Wycieraczki na lampach w P11 włączały się tylko wtedy, kiedy były włączone światła i się włączało normalne wycieraczki.
P10 miała osobny przycisk do wycieraczek lamp - mam go
A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
: 2014-01-17, 14:37
autor: Wiooreck
janusz pisze:A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór
Też się kiedyś zastanawiałem, nawet poszukiwałem odpowiedzi w internecie. W G20 była całkiem inna deska, bo tam było 2-dinowe radio i klimatronik, więc włącznik świateł awaryjnych i ogrzewania szyby zainstalowano pomiędzy nawiewami. Pewnie tylko taka zaślepka, żeby było symetrycznie... albo ktoś przewidział montaż systemu ASR w dieslu i właśnie tam miał być przełącznik, z tym że nie doszło to do skutku...
: 2014-01-17, 18:16
autor: zuh
A czemu ASR akurat w dieslu?
Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była. Niby dlaczego? Można była dwa przyciski ustawić na środku.
Jak dla mnie przydałby się tam włącznik podgrzewania lusterek np jak jest w hondach. Często mam z tyłu "czystą" szybe a lusterka są pełne w kroplach wody i musze grzać dodatkowo tylną szybe bo szyba i lusterka są pod jednym przyciskiem.
: 2014-01-17, 18:26
autor: Boro1989
podgrzewanie lusterek możesz puścić w podgrzewanie tylniej szyby i masz z głowy
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
: 2014-01-17, 18:43
autor: Wiooreck
zuh pisze:A czemu ASR akurat w dieslu
A zasugerowałem się tym, że jest potencjometr zamiast linki od gazu i łatwiej sterować komputerowi
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Chociaż u was w benzyniakach chyba też jest czujnik otwarcia przepustnicy (?)
zuh pisze:Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była
Dlatego też myślałem sobie kiedyś o tym ASR... Możliwe że plany były i po to zrobili tą zaślepkę. Np w vagach jest w tych okolicach przełącznik ASR/ESP, w oplach z tamtego okresu też był w tych okolicach (w astrze 2 pod popielniczką na dolo), aczkolwiek mazda i toyota chyba miały po lewej stronie kierownicy... Ciężko określić. Ja bynajmniej nie spotkałem żadnego zdjęcia primery w necie żeby tam coś było fabrycznego.
: 2014-01-17, 18:54
autor: janusz
Wiooreck ja też szukałem po necie jakiejś fotki co tam mogło być, ale nie znalazłem... Nawet na nissan4u nie ma nic, żadnej wzmianki.
G20 oprócz radia na 2din i przycisków od grania i awaryjnych między kratkami nawiewu miały również pełny klimę w wersji auto. Zresztą wersje na Nową Zelandię i Australię miały czujniki zapięcia pasów.....
: 2014-05-01, 10:59
autor: Boro1989
a więc autko wystrojone przez
Bodka swoje już napisałem w dziale jego warsztatu
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
tutaj moge tylko dodać że odwalił kawał dobrej roboty! do tego było na prawdę dużo śmiechu,
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
jak na kolektor wydechowy z n14gti wynik nie wyszedł zły
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
, zmienie na ssac i 200 pęka spokojnie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
teraz primerka legitymuje się mocą 194.5 / 221.7 nm
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
jest na prawdę zacnie, dzięki wiekie Bodek! polecam go każdemu !
: 2014-05-19, 21:46
autor: bodek
No w porządku było i miło było poznać! Mam już metę na mazurach przynajmniej
a wykresik wyszedł taki:
Kolektor z N14GTi blokuje budowanie mocy górą oraz zapłon trzeba puścić przez ecum bo na hamowni wyszło, że nie da się nim sterować w konfiguracji, w której auto przyjechało. Silnik zdrowy to i resztę się ogarnie.
: 2014-05-19, 22:08
autor: Ad@mus
Piękny Pajnt-Bodek, zdolnyś:)
pomimo braku cyferek to sam przebieg mocy jest regularny a moment dostepny od 2000 do 6500-musi byc przyjemnie pomimo tej załamki przy 4krpm
: 2014-05-19, 22:39
autor: bodek
na permanentnym stuku udało się wykrzesać ponad 230nm a nawet jeden pomiar wykazal 240nm (mało wiarygodny) i bez dołka ale finalnie zapłon został cofnięty z łapy w całym zakresie i nie strojony.. taka sytuacja..
[ Dodano: 2014-05-19, 23:39 ]
żebyście widzieli minę Boro na te 240nm
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 2014-05-20, 05:58
autor: Boro1989
teraz to ja już wiem jak VE powinno jeździć
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
musimy panie bodek ten dołek zniwelować
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
ale wiem co czynić, co do zapłonu no niestety został źle ECUM podlączony podczas swapa i dlatego nie reagował na nasze prośby groźby o przesunięcie zapłonu
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
: 2014-05-20, 09:11
autor: MacGayver
nie było wtedy takiej potrzeby na przechodzenie zapłonem przez kompa
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
: 2014-05-20, 09:36
autor: Boro1989
ale moim zdaniem jak już ktoś chce aby mu zamontowac ECUM to warto jest podpiąć wszystkie kabelki, nie ważne czy będą potrzebne czy nie.
: 2014-05-20, 20:05
autor: bodek
Jednak zaplon byl puszczony przez in i out ecumastera ale nie ten kabel z wiazki zostal do tego uzyty. Obroty owszem byly zczytywane ale juz sterowania katem wyprzedzenia nie bylo co w ve jest podstawa.
: 2014-05-25, 12:00
autor: Boro1989
spoko Bodek naprawimy to co zostało popsute
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
z nowości to została kupiona nowa maska w kolorze i nakładki progowe od P11 GT
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
w czerwcu montaż
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
, wczoraj mi moja kobitka podsunęła dobry pomysł, po co ładować kupe kasy w N/A aby wykrzesać z 240 koni z niej jak można tą ciężką landarę dmuchnąć
![:>](./images/smilies/ostr.gif)
więc mamy plan na nowy rok
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
: 2014-05-25, 13:14
autor: Ad@mus
Genialne, ale niepraktyczne. Niestety n/a w gazie jest daily carem:) a dmuchane z lpg to juz lipka troche
: 2014-05-25, 13:49
autor: Sajmooon
Ad@mus, nie zgodzę się z tym bo było już 2.0 + T z LPG i dawało radę więc VE+T z LPG mimo wszystko ma sens
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2014-05-25, 14:12
autor: lewy
i jakie ekonomiczne
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2014-05-25, 15:10
autor: Boro1989
panowie a gdzie Wy tutaj widzicie LPG
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
:) , po strojeniu u Bodka ta myśl dawno mi przeszła
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
myślałem nad LPG w momencie kiedy mi paliła średnio 12.5/100 w trasie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
: 2014-05-25, 17:07
autor: marlos90
to teraz ile pali?
![;> ;>](./images/smilies/chytry.gif)
: 2014-05-29, 08:07
autor: bodek
pewnie typowo, 7-8l/100 w trasie
: 2014-05-30, 19:31
autor: Boro1989
dokładnie tak jak bodek mówi, 7/8
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)