Strona 14 z 21

: 2014-01-16, 22:46
autor: marlos90
a oczywiście że znajdę taką zaślepkę - możemy się zamienić za piwo ;d

: 2014-01-16, 22:46
autor: Boro1989
Janusz bo się patrzy na drogę a nie na konsoletę :D , w sumie może macie rację , poszukam zaślepki :p

: 2014-01-16, 22:50
autor: janusz
Boro1989 mnie sam taki widok na postoju by denerwował.

W P10 wkurzał mnie brak 4-go przełącznika na konsolecie - tak więc znalazłem jaki tam ma być, po czym zakupiłem takowy i miałem komplet wszystkich 4-rech.
Zresztą w P11 wkurzały mnie braki na tunelu środkowym i je zapełniłem :]

: 2014-01-17, 06:02
autor: Boro1989
mnie w mojej P11stce wkurza wszystko :P ale aby wszystko zrobić musiałbym wygrać w totka albo awansować np, na jakiegoś Generała czy coś :P wtedy myślę że na moje fantazje jego wypłata by starczyła : 8-) 8-) a tak serio , to powoli do przodu :) detalami będę się zajmował podczas blacharki bo niestety w domu słyszę jak mi korniki primerę na parkingu wcinają :P chciałbym się z tym wyrobić do zlotu ale raczej nie dam rady więc myślę że jak na zlocie się zjawię to nagroda za największego chrupka zlotu będzie dla mnie :D , ale kurde kocham ten wóz i to mi nie przeszkadza :P miałem chwile załamania aby ją sprzedać ale to jest jak z żoną, czasem kochasz czasem nienawidzisz :) ale i tak na zawsze będziecie razem :D

: 2014-01-17, 12:21
autor: zuh
A tak swoją drogą to co było zamiast tej zaślepki?

: 2014-01-17, 13:20
autor: Boro1989
była oryginalna zaślepka przerobiona pod LPG :) tutaj ją widać na starym zdjęciu ze starym radiem :P

Obrazek

: 2014-01-17, 13:24
autor: vixo
Chyba chodziło o to co tam powinno być oryginalnie przycisk do czego. Chyba wersja skandynawska i wycieraczki reflektorów

: 2014-01-17, 13:25
autor: Boro1989
a to w sumie nie wiem , ja tam miałem od razu zaślepkę , :) więc akurat na te pytanie nie odpowiem :P

: 2014-01-17, 13:29
autor: janusz
Vixo niestety, ale nie. Wycieraczki na lampach w P11 włączały się tylko wtedy, kiedy były włączone światła i się włączało normalne wycieraczki.
P10 miała osobny przycisk do wycieraczek lamp - mam go :D

A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór ;]

: 2014-01-17, 14:37
autor: Wiooreck
janusz pisze:A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór
Też się kiedyś zastanawiałem, nawet poszukiwałem odpowiedzi w internecie. W G20 była całkiem inna deska, bo tam było 2-dinowe radio i klimatronik, więc włącznik świateł awaryjnych i ogrzewania szyby zainstalowano pomiędzy nawiewami. Pewnie tylko taka zaślepka, żeby było symetrycznie... albo ktoś przewidział montaż systemu ASR w dieslu i właśnie tam miał być przełącznik, z tym że nie doszło to do skutku...

: 2014-01-17, 18:16
autor: zuh
A czemu ASR akurat w dieslu?
Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była. Niby dlaczego? Można była dwa przyciski ustawić na środku.
Jak dla mnie przydałby się tam włącznik podgrzewania lusterek np jak jest w hondach. Często mam z tyłu "czystą" szybe a lusterka są pełne w kroplach wody i musze grzać dodatkowo tylną szybe bo szyba i lusterka są pod jednym przyciskiem.

: 2014-01-17, 18:26
autor: Boro1989
podgrzewanie lusterek możesz puścić w podgrzewanie tylniej szyby i masz z głowy ;)

: 2014-01-17, 18:43
autor: Wiooreck
zuh pisze:A czemu ASR akurat w dieslu
A zasugerowałem się tym, że jest potencjometr zamiast linki od gazu i łatwiej sterować komputerowi ;) Chociaż u was w benzyniakach chyba też jest czujnik otwarcia przepustnicy (?)
zuh pisze:Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była
Dlatego też myślałem sobie kiedyś o tym ASR... Możliwe że plany były i po to zrobili tą zaślepkę. Np w vagach jest w tych okolicach przełącznik ASR/ESP, w oplach z tamtego okresu też był w tych okolicach (w astrze 2 pod popielniczką na dolo), aczkolwiek mazda i toyota chyba miały po lewej stronie kierownicy... Ciężko określić. Ja bynajmniej nie spotkałem żadnego zdjęcia primery w necie żeby tam coś było fabrycznego.

: 2014-01-17, 18:54
autor: janusz
Wiooreck ja też szukałem po necie jakiejś fotki co tam mogło być, ale nie znalazłem... Nawet na nissan4u nie ma nic, żadnej wzmianki.

G20 oprócz radia na 2din i przycisków od grania i awaryjnych między kratkami nawiewu miały również pełny klimę w wersji auto. Zresztą wersje na Nową Zelandię i Australię miały czujniki zapięcia pasów.....

: 2014-05-01, 10:59
autor: Boro1989
a więc autko wystrojone przez Bodka swoje już napisałem w dziale jego warsztatu :) tutaj moge tylko dodać że odwalił kawał dobrej roboty! do tego było na prawdę dużo śmiechu, :) jak na kolektor wydechowy z n14gti wynik nie wyszedł zły :) , zmienie na ssac i 200 pęka spokojnie :) teraz primerka legitymuje się mocą 194.5 / 221.7 nm :) jest na prawdę zacnie, dzięki wiekie Bodek! polecam go każdemu !

: 2014-05-19, 21:46
autor: bodek
No w porządku było i miło było poznać! Mam już metę na mazurach przynajmniej :mrgreen:

a wykresik wyszedł taki:

Obrazek

Kolektor z N14GTi blokuje budowanie mocy górą oraz zapłon trzeba puścić przez ecum bo na hamowni wyszło, że nie da się nim sterować w konfiguracji, w której auto przyjechało. Silnik zdrowy to i resztę się ogarnie.

: 2014-05-19, 22:08
autor: Ad@mus
Piękny Pajnt-Bodek, zdolnyś:)
pomimo braku cyferek to sam przebieg mocy jest regularny a moment dostepny od 2000 do 6500-musi byc przyjemnie pomimo tej załamki przy 4krpm

: 2014-05-19, 22:39
autor: bodek
na permanentnym stuku udało się wykrzesać ponad 230nm a nawet jeden pomiar wykazal 240nm (mało wiarygodny) i bez dołka ale finalnie zapłon został cofnięty z łapy w całym zakresie i nie strojony.. taka sytuacja.. ;)

[ Dodano: 2014-05-19, 23:39 ]
żebyście widzieli minę Boro na te 240nm :mrgreen:

: 2014-05-20, 05:58
autor: Boro1989
teraz to ja już wiem jak VE powinno jeździć :D musimy panie bodek ten dołek zniwelować :) ale wiem co czynić, co do zapłonu no niestety został źle ECUM podlączony podczas swapa i dlatego nie reagował na nasze prośby groźby o przesunięcie zapłonu :(

: 2014-05-20, 09:11
autor: MacGayver
nie było wtedy takiej potrzeby na przechodzenie zapłonem przez kompa ;-)

: 2014-05-20, 09:36
autor: Boro1989
ale moim zdaniem jak już ktoś chce aby mu zamontowac ECUM to warto jest podpiąć wszystkie kabelki, nie ważne czy będą potrzebne czy nie.

: 2014-05-20, 20:05
autor: bodek
Jednak zaplon byl puszczony przez in i out ecumastera ale nie ten kabel z wiazki zostal do tego uzyty. Obroty owszem byly zczytywane ale juz sterowania katem wyprzedzenia nie bylo co w ve jest podstawa.

: 2014-05-25, 12:00
autor: Boro1989
spoko Bodek naprawimy to co zostało popsute :) z nowości to została kupiona nowa maska w kolorze i nakładki progowe od P11 GT :) w czerwcu montaż :D , wczoraj mi moja kobitka podsunęła dobry pomysł, po co ładować kupe kasy w N/A aby wykrzesać z 240 koni z niej jak można tą ciężką landarę dmuchnąć :> więc mamy plan na nowy rok :D

: 2014-05-25, 13:14
autor: Ad@mus
Genialne, ale niepraktyczne. Niestety n/a w gazie jest daily carem:) a dmuchane z lpg to juz lipka troche

: 2014-05-25, 13:49
autor: Sajmooon
Ad@mus, nie zgodzę się z tym bo było już 2.0 + T z LPG i dawało radę więc VE+T z LPG mimo wszystko ma sens :)

: 2014-05-25, 14:12
autor: lewy
i jakie ekonomiczne :)

: 2014-05-25, 15:10
autor: Boro1989
panowie a gdzie Wy tutaj widzicie LPG ??:) , po strojeniu u Bodka ta myśl dawno mi przeszła :) myślałem nad LPG w momencie kiedy mi paliła średnio 12.5/100 w trasie :)

: 2014-05-25, 17:07
autor: marlos90
to teraz ile pali? ;>

: 2014-05-29, 08:07
autor: bodek
pewnie typowo, 7-8l/100 w trasie

: 2014-05-30, 19:31
autor: Boro1989
dokładnie tak jak bodek mówi, 7/8 :)