Strona 13 z 29

: 2010-09-26, 18:17
autor: zuru82
Czekamy na zdjątka i czasy po powrocie z imprezy :)


P.S
To w kreatorze hamowaliście? Auto jedzie lepiej, a na wykresie mnie? To jakaś lipa :-/

: 2010-09-26, 21:06
autor: xtomek
Autko do poprawki. 14,8 to nie to, czego się spodziewaliśmy. Kazda ingerencja bez strojenia nie prowadzi do niczego dobrego. Już rezultaty z hamowni były zastanawiające. Tak więc kolejna wizyta u Coobcia nas czeka. Szkoda tych zawodów w Lublinie.

: 2010-09-26, 21:22
autor: Kenet
Czyli na hamowni wyszło dobrze. Musicie szukać przyczyny. Pozdr

: 2010-09-26, 23:22
autor: zuru82
Ja slyszalem ze juz na hamowni było nie zbyt ciekawie....moze po zmianie przepustnicy, powinniscie sie przejechac z lapkiem i sonda w wydechu chodziaz kawaleczek. xkarol cos mowil ze silnik glosniej pracuje...oby wszystko bylo OK.

Zrobcie porzadne strojenie + AFR sprawdzic i bedzie dobrze :) Nowe oponki kleily chociaz męsko? :->

: 2010-09-27, 08:08
autor: Coobcio
Przepustnicę gazu wraz z górną połowką kolektora ssącego przełożyliśmy z mojego Sunnego... pewno auta miały innaczej ustawione TPS-y i stąd mogło nie być idealnie z AFR, obstawiam nawet do 2-3 KM różnicy...
Jak wrócę z działaczki to zajrzymy, szkoda że odrazu tego nie zrobiliśmy ale zbyt śpieszno na hamownia nam była a na drodze wydawało się że auto pięknie idzie.

Swoją drogą i tak najlepsze czasy robi się w Rykach :D

[ Dodano: 2010-09-27, 09:29 ]
Chłopaki z Saab Klub Polska nagrali przejazd xKarola: http://www.youtube.com/watch?v=08hKw6ypFR4

: 2010-09-27, 13:19
autor: xkarol
No nic, czekamy na Coobcia az wroci na spokojnie z dzialencji i podleci sie zobaczyc AFR ... Jak ekipa serwisowa ogarnie material to wrzuce kilka filmow i fotek :) Kiedy bedziesz w Wwa Coobcio ?

: 2010-09-27, 13:32
autor: prtp'06
Spokojnie, pierwszy raz jechales w LBN takze nie masz punktu odniesienia, cala zima do przepracowania i w przyszlym roku 13stka peknie ;)

swoja droga moze Ulez w ten weekend na zakonczenie sezonu ? :->

: 2010-09-27, 13:42
autor: xkarol
Co do opon, to bardzo pozytywnie ... dawaly rade ... Dzieki za mile spotkanie z chlopakami na miejscu :) latalismy w grupie sobie i bylo bardzo milo ;) W ten weekend niestety mam szkole .. ale napewno jeszcze w tym sezonie jakis track-day bedzie grany i bedzie okazja do spotkania.

: 2010-09-27, 13:51
autor: KTR
no szkoda, ze nie było lepszego czasu ale nie ma co gadać Prima lata i to niezle, widać efekt placebo istnieje patrzac na montaż przepustnicy i wykrecone czasy :-P fotele macie kozak i ładnie sie komponuja z całym wnetrzem :) gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów?? miło było poznać :)
pozdro

: 2010-09-27, 14:23
autor: Kenet
Karol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?

: 2010-09-27, 16:12
autor: prtp'06
w ten łikend ost. runda

: 2010-09-27, 19:06
autor: xkarol
KTR pisze:gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów??
Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania :) A powrot do Wawy zajal mi 4 godziny z godzinnym obiadkiem w karczmie "bida" ok 10 KM od LBL POLECAM alez maja dobra szame i mega porcje :)
Karol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?
Licze na jakies Track-day-e organizowane przez Frodo i ekipe, oraz AK Krolewski ... ;P Zaluje ale nie dam w zadna strone w ten week pojechac ;/

: 2010-09-27, 19:40
autor: Coobcio
Z jakaś męską bumą się ciąłeś wyła jakby jakiś kompresor miała...
Ps. już jestem w wawie to można wpadać na sprawdzenie AFR i ew. podstrojenie...

: 2010-09-27, 21:05
autor: prtp'06
xkarol pisze:Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania :) /
warto bylo, szczegolnie dla pojedynku Trela - Jankowski

: 2010-09-29, 23:24
autor: xkarol
A tu na szybko pare fotek;] Od Simon'a:
1. To taki szybki modzik by Simon...mianowicie brak wspanialego spojlera;]!
Obrazek
2. xkarol w drodze powrotnej na linie startowa
Obrazek
3. xkarol vs. czarny sunny
Obrazek
4. xkarol ostatni przejazd dnia!
Obrazek
5. No i RUDA w zacnym towarzystwie;]
Obrazek

: 2010-09-29, 23:37
autor: Michalllo
Pisząc że Ruda w zacnym towarzystwie nie miałeś chyba na myśli tego BMW :D ;)

: 2010-09-30, 12:44
autor: KTR
Michallo a niby czemu nie?? :-P ta E30 była z kompresorem i niezle smigała ;-)

: 2010-09-30, 16:50
autor: SnepooN
widze że na fotki i moj sunny sie załapal :) ruda jak na takie cicho ciemne auto naprawde grubo zapina a to nie był szczyt jej możliwosci :->

ps. podeślij mi swoj mail na pw to wyśle Ci foty od moich znajomych rudej w akcji .

: 2010-09-30, 23:54
autor: Coobcio
Bez tylnego spoilera Primera nabrała lekkości - o wiele ciekawiej się prezentuje, jeszcze jakieś fajne ultra lekkie kółka zapodać i będzie mistrzunio :D

: 2010-10-01, 20:04
autor: xtomek
Wróciłem z Monachium, Coobcio i cegła cośta tam dzisiaj zmajstrowały u rudzielca??? AWACSA w międzyczasie rozbierałem na części pierwsze :mrgreen:,

: 2010-10-02, 01:11
autor: Coobcio
Maszyna została podstrojona, chodzi całkiem przyjemnie ale mam wrażenie jakby te koła ciut ją zmuliły - przydała by się krótsza skrzynia biegów...

Ps. paliwa trochę brakowało AFR w granicach 13,4-13,1 tak więc z 5-7NM pewno doszło i po 3-4KM... Tak gdzieś obstawiam.

: 2010-10-03, 21:24
autor: xtomek
Dzisiaj na C z Bodkiem prawie równo. Sporo piachu było. 2 razy xkarol na przodzie, a raz Bodek. Różnice o pół długości samochodu. Pozdro dla całej ekipy, która się zebrała :-D

: 2010-10-03, 21:43
autor: bodek
No warunki do startu słabe bo zapiaszczona droga ale z rolki Sunny jednak ciutkę szybszy :-P Fajnie, że udało się dziś spotkać. Mam pogląd na realne czasy mojego wozu. Mocy nie ma co porównywać bo auta innej wagi. Primka podaje aż miło. Dzięki za spota i pewnie do następnego :-)

: 2010-10-04, 15:49
autor: xtomek
Najgorszy jest powrót falowania na małym gazie do 2500. Autko gania, ale na dłuższą metę, tak jeździć się nie da. Negocjujemy z Coobciem dalsze mody na bazie czarnego Sunny. Moze być ciekawie w klasie N/A. :-P

: 2010-10-04, 23:36
autor: Coobcio
Przepustnicę trzeba dotrzeć... pasta lekkościerna załatwi sprawę... Choć przyznam się że po ostatnim cieniowaniu ośki nie ustawiłem idealnie motylka w osi lewo prawo to za pewne przez to tak się dzieje...
A co do modów to czuję że będzie grubo :D
W budzie sunnego udało mi się wycisnąć 229KM i 225Nm, Buda primery przez to że mieści dłuższy wydech zawsze ciut więcej tych Nm wychodzi...
Jak się uda dobić do 235Nm to będzie istna masakra i poziom z wielkim trudem dostępy dla kultowych Hond Prelude z mega kultowym silnikiem 2,2 VTi :p

: 2010-10-05, 18:12
autor: xtomek
Ostatnie przymiarki;

Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.

Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:

1.Przejście na wałki N1 i talerzyki

2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie

3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...

4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...

5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice

6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...

Powinno się udać w przyszłym tygodniu. :-P

: 2010-10-05, 18:31
autor: bodek
No to na grubo widzę. Trzeba Sunny szykować co by nadal był z przodu :mrgreen:

: 2010-10-05, 18:32
autor: xtomek
;-) :-D :-D :-D

: 2010-10-06, 07:16
autor: PumaRST
na ebay.com jest kolektor ssący z N15 VZR N1 nie wiem czy coś wam pomoże ale mówie że mi sie rzucił w oczy.

Powodzenia w modach

: 2010-10-06, 07:47
autor: zuru82
xtomek pisze:Ostatnie przymiarki;

Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.

Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:

1.Przejście na wałki N1 i talerzyki

2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie

3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...

4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...

5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice

6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...

Powinno się udać w przyszłym tygodniu. :-P
Grube plany widzę :) Ciekawe ile by to wszystko kosztowało ;) hehe. Myślę, że nie opłacalne względem przyrostów KM i NM. Już taniej będzie uturbić :P