Strona 13 z 29
: 2010-09-26, 18:17
autor: zuru82
Czekamy na zdjątka i czasy po powrocie z imprezy
P.S
To w kreatorze hamowaliście? Auto jedzie lepiej, a na wykresie mnie? To jakaś lipa
: 2010-09-26, 21:06
autor: xtomek
Autko do poprawki. 14,8 to nie to, czego się spodziewaliśmy. Kazda ingerencja bez strojenia nie prowadzi do niczego dobrego. Już rezultaty z hamowni były zastanawiające. Tak więc kolejna wizyta u Coobcia nas czeka. Szkoda tych zawodów w Lublinie.
: 2010-09-26, 21:22
autor: Kenet
Czyli na hamowni wyszło dobrze. Musicie szukać przyczyny. Pozdr
: 2010-09-26, 23:22
autor: zuru82
Ja slyszalem ze juz na hamowni było nie zbyt ciekawie....moze po zmianie przepustnicy, powinniscie sie przejechac z lapkiem i sonda w wydechu chodziaz kawaleczek. xkarol cos mowil ze silnik glosniej pracuje...oby wszystko bylo OK.
Zrobcie porzadne strojenie + AFR sprawdzic i bedzie dobrze
Nowe oponki kleily chociaz męsko?
: 2010-09-27, 08:08
autor: Coobcio
Przepustnicę gazu wraz z górną połowką kolektora ssącego przełożyliśmy z mojego Sunnego... pewno auta miały innaczej ustawione TPS-y i stąd mogło nie być idealnie z AFR, obstawiam nawet do 2-3 KM różnicy...
Jak wrócę z działaczki to zajrzymy, szkoda że odrazu tego nie zrobiliśmy ale zbyt śpieszno na hamownia nam była a na drodze wydawało się że auto pięknie idzie.
Swoją drogą i tak najlepsze czasy robi się w Rykach
[ Dodano: 2010-09-27, 09:29 ]
Chłopaki z Saab Klub Polska nagrali przejazd xKarola:
http://www.youtube.com/watch?v=08hKw6ypFR4
: 2010-09-27, 13:19
autor: xkarol
No nic, czekamy na Coobcia az wroci na spokojnie z dzialencji i podleci sie zobaczyc AFR ... Jak ekipa serwisowa ogarnie material to wrzuce kilka filmow i fotek
Kiedy bedziesz w Wwa Coobcio ?
: 2010-09-27, 13:32
autor: prtp'06
Spokojnie, pierwszy raz jechales w LBN takze nie masz punktu odniesienia, cala zima do przepracowania i w przyszlym roku 13stka peknie
swoja droga moze Ulez w ten weekend na zakonczenie sezonu ?
: 2010-09-27, 13:42
autor: xkarol
Co do opon, to bardzo pozytywnie ... dawaly rade ... Dzieki za mile spotkanie z chlopakami na miejscu
latalismy w grupie sobie i bylo bardzo milo
W ten weekend niestety mam szkole .. ale napewno jeszcze w tym sezonie jakis track-day bedzie grany i bedzie okazja do spotkania.
: 2010-09-27, 13:51
autor: KTR
no szkoda, ze nie było lepszego czasu ale nie ma co gadać Prima lata i to niezle, widać efekt placebo istnieje patrzac na montaż przepustnicy i wykrecone czasy
fotele macie kozak i ładnie sie komponuja z całym wnetrzem
gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów?? miło było poznać
pozdro
: 2010-09-27, 14:23
autor: Kenet
Karol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?
: 2010-09-27, 16:12
autor: prtp'06
w ten łikend ost. runda
: 2010-09-27, 19:06
autor: xkarol
KTR pisze:gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów??
Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania
A powrot do Wawy zajal mi 4 godziny z godzinnym obiadkiem w karczmie "bida" ok 10 KM od LBL POLECAM alez maja dobra szame i mega porcje
Karol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?
Licze na jakies Track-day-e organizowane przez Frodo i ekipe, oraz AK Krolewski ... ;P Zaluje ale nie dam w zadna strone w ten week pojechac
: 2010-09-27, 19:40
autor: Coobcio
Z jakaś męską bumą się ciąłeś wyła jakby jakiś kompresor miała...
Ps. już jestem w wawie to można wpadać na sprawdzenie AFR i ew. podstrojenie...
: 2010-09-27, 21:05
autor: prtp'06
xkarol pisze:Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania
/
warto bylo, szczegolnie dla pojedynku Trela - Jankowski
: 2010-09-29, 23:24
autor: xkarol
A tu na szybko pare fotek;] Od Simon'a:
1. To taki szybki modzik by Simon...mianowicie brak wspanialego spojlera;]!
2. xkarol w drodze powrotnej na linie startowa
3. xkarol vs. czarny sunny
4. xkarol ostatni przejazd dnia!
5. No i RUDA w zacnym towarzystwie;]
: 2010-09-29, 23:37
autor: Michalllo
Pisząc że Ruda w zacnym towarzystwie nie miałeś chyba na myśli tego BMW
: 2010-09-30, 12:44
autor: KTR
Michallo a niby czemu nie??
ta E30 była z kompresorem i niezle smigała
: 2010-09-30, 16:50
autor: SnepooN
widze że na fotki i moj sunny sie załapal
ruda jak na takie cicho ciemne auto naprawde grubo zapina a to nie był szczyt jej możliwosci
ps. podeślij mi swoj mail na pw to wyśle Ci foty od moich znajomych rudej w akcji .
: 2010-09-30, 23:54
autor: Coobcio
Bez tylnego spoilera Primera nabrała lekkości - o wiele ciekawiej się prezentuje, jeszcze jakieś fajne ultra lekkie kółka zapodać i będzie mistrzunio
: 2010-10-01, 20:04
autor: xtomek
Wróciłem z Monachium, Coobcio i cegła cośta tam dzisiaj zmajstrowały u rudzielca??? AWACSA w międzyczasie rozbierałem na części pierwsze
,
: 2010-10-02, 01:11
autor: Coobcio
Maszyna została podstrojona, chodzi całkiem przyjemnie ale mam wrażenie jakby te koła ciut ją zmuliły - przydała by się krótsza skrzynia biegów...
Ps. paliwa trochę brakowało AFR w granicach 13,4-13,1 tak więc z 5-7NM pewno doszło i po 3-4KM... Tak gdzieś obstawiam.
: 2010-10-03, 21:24
autor: xtomek
Dzisiaj na C z Bodkiem prawie równo. Sporo piachu było. 2 razy xkarol na przodzie, a raz Bodek. Różnice o pół długości samochodu. Pozdro dla całej ekipy, która się zebrała
: 2010-10-03, 21:43
autor: bodek
No warunki do startu słabe bo zapiaszczona droga ale z rolki Sunny jednak ciutkę szybszy
Fajnie, że udało się dziś spotkać. Mam pogląd na realne czasy mojego wozu. Mocy nie ma co porównywać bo auta innej wagi. Primka podaje aż miło. Dzięki za spota i pewnie do następnego
: 2010-10-04, 15:49
autor: xtomek
Najgorszy jest powrót falowania na małym gazie do 2500. Autko gania, ale na dłuższą metę, tak jeździć się nie da. Negocjujemy z Coobciem dalsze mody na bazie czarnego Sunny. Moze być ciekawie w klasie N/A.
: 2010-10-04, 23:36
autor: Coobcio
Przepustnicę trzeba dotrzeć... pasta lekkościerna załatwi sprawę... Choć przyznam się że po ostatnim cieniowaniu ośki nie ustawiłem idealnie motylka w osi lewo prawo to za pewne przez to tak się dzieje...
A co do modów to czuję że będzie grubo
W budzie sunnego udało mi się wycisnąć 229KM i 225Nm, Buda primery przez to że mieści dłuższy wydech zawsze ciut więcej tych Nm wychodzi...
Jak się uda dobić do 235Nm to będzie istna masakra i poziom z wielkim trudem dostępy dla kultowych Hond Prelude z mega kultowym silnikiem 2,2 VTi
: 2010-10-05, 18:12
autor: xtomek
Ostatnie przymiarki;
Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.
Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:
1.Przejście na wałki N1 i talerzyki
2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie
3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...
4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...
5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice
6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...
Powinno się udać w przyszłym tygodniu.
: 2010-10-05, 18:31
autor: bodek
No to na grubo widzę. Trzeba Sunny szykować co by nadal był z przodu
: 2010-10-05, 18:32
autor: xtomek
: 2010-10-06, 07:16
autor: PumaRST
na ebay.com jest kolektor ssący z N15 VZR N1 nie wiem czy coś wam pomoże ale mówie że mi sie rzucił w oczy.
Powodzenia w modach
: 2010-10-06, 07:47
autor: zuru82
xtomek pisze:Ostatnie przymiarki;
Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.
Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:
1.Przejście na wałki N1 i talerzyki
2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie
3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...
4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...
5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice
6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...
Powinno się udać w przyszłym tygodniu.
Grube plany widzę
Ciekawe ile by to wszystko kosztowało
hehe. Myślę, że nie opłacalne względem przyrostów KM i NM. Już taniej będzie uturbić