Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-01, 21:48

Dzisiejszy dzień "ziomowania" zaowocował nowymi fotkami Primerki z pod garażu Cooobcia :) Lepiej widać wszystkie okleiny teraz i tym razem nie były robione z telefonu :P

Fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


A przy okazji po drodze wystroiliśmy dziś, takiego o to pięknego Forda :)

Obrazek

Może moce w nim nie były wielkie, ale za to auto mega zadbane i doinwestowane :)


P.S
Czekamy teraz na poniedziałek i na resztę frutów, aby Cooba mógł dalej pójść z robotą. No i jeszcze po drodze ta nieszczęsna półoś a potem dalej lecimy z projektem... :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-01, 21:55

Fordzik w sumie nie taki słaby potem z chłopakiem mierzyliśmy go na stoperze to zawrote 7,5-7,7 do setki mu wychodziło, poprzednio niby 8,3-8,5... :P

Ps. Nad primerką Twoją czuwam spokojnie :)
Jutro od rana będę walczyć by wymienić w niej półoś hehe bo żadnego dupowozu oszczędnego nie ma innego pod garage :P

No i przede wszystkim mam nadzieję że już Intercooler listonosz łaskawie przyniesie...

Z dupereli to dorobić nowe mocowanie pod zbiorniczek wyrównawczy oraz mocowanie filtra powietrza i jakaś obudowa do niego...
I na deserek hamowanko w kreatorze mocy, szkoda że to inercja i nie ukaże pełnego powera doładowanego SR20VE ale zawsze jakiś coś tam pokaże - przynajmniej zabawę zapłonem :P

Liczę że 300KM pęknie po wymianie FMICA i na przyspieszonym wałku ssącym :D :D :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-01, 21:55

A blachę Coobcia pod maskę, jak szopen. dostaleś?
U nas w środe bedzie troche inaczej wyklejone :-P
Pozdro
p.s.
jutro projekcik wysłę do Coobcia. A mialy być jeszcze podkładki pod tablice ;(
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-01, 22:34

Na razie nic mi o tym nie wiadomo, żeby blachę miał dostać pod maskę ;) Zresztą do GTka damy jak skończymy i będzie profi, a nie w połowie roboty :P

A to pokaż swój projekcik...u mnie miało docelowo być delikatnie obklejone, przynajmniej na razie.

Coobcio już wie, że nie odbieram auta, dopóki nie będzie męskiego i bezpiecznego 301 KM i tak ok. 340-350 Nm na hamowni minimum ;P hehe W tym tygodniu wszystko się okaże jak to nam wyjdzie....będziemy walczyć, aby było bez druta, bezpiecznie i w miarę męsko - jak na dziadkowy dupowóz :D hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-01, 23:00

Juterkiem pokażę projekcik.
Niezły dziadkowóz się szykuje. 300 he,he :->

Ło to mnie biega odnośnie blachy:

Obrazek

Wiecej u szopena w temacie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-08-02, 07:40

Coobcio pisze:Mogła np. półoś rąbnąć na samym przejeździe kolejowym i mogł najdeżdżać pociąg - oj trzeba by było szybko się zebrać i pchać wóz :D
mi kiedys w sunnym wachy zabraklo na torach tramwajowych ...i na chwile zatrzymalem ruch tramwaju zanim sie z 3d 5ciu chlopa wynurzylo i wypchnelo go na stacje ...500 m zabraklo :)

[ Dodano: 2010-08-02, 08:41 ]
xtomek pisze:
To z Żabkiem mnie rozwaliło Widzę, że większe straty w Peugeocie z samego holowania niż w Primerze z awarii
Kiedys Coobcio mnie holował czerwoną z Ursynowa do garage :-P Wysiadłem mokry, ale nic sie nie urwalo :-D Bez wspomagania, makabra. Ze wspomaganiem, to 50 km z połowy trasy z Ułęzu do Wawki, za czarną xkarola to była frajda :-P
a mnie kiedys szwagier holowal na trasie gorzow wlkp.-świdwin ...180 km ...przez moment pobilismy rekord predkosci na holu ...nie powiem ile ten glupek jechal bo mi wstyd ... po dojezdzie do domu poszedlem spac tak mnie glowa od skupienia bolala :) ale na lawecie zaoszczedzilem :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-02, 08:43

Obrazek

Przyszła nareszcie paczka z FMICem z www.FMIC.pl :P
Dziękować za gratisową wysyłkę :)

PS. Intercooler spory ale myślałem że ciut większy, no niby te 5cm wyższy jak u Bombla - zawsze coś...

Tak więc do działa chciałbym go dzisiaj zamontować i wymienić tą półoś ale nie wiem od czego by tu zacząć czy od przyjemności czy od przymusu :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-02, 09:35

Coobcio pisze:Obrazek

Przyszła nareszcie paczka z FMICem z www.FMIC.pl :P
Dziękować za gratisową wysyłkę :)

PS. Intercooler spory ale myślałem że ciut większy, no niby te 5cm wyższy jak u Bombla - zawsze coś...

Tak więc do działa chciałbym go dzisiaj zamontować i wymienić tą półoś ale nie wiem od czego by tu zacząć czy od przyjemności czy od przymusu :P
No no :D Męski ICek :) Z pewnością mega różnica będzie i tak, z tym co mam obecnie ;)

Zacznij może od półosi, bo co po reszcie, jak nawet nie stestujesz, bo auto nie jeździ.

Zadzwoń może do tej Góraszki i spytaj o spawanie wydechów etc...jakie ma ceny facet i jak z terminami. Aaaaaa i o uszczelke za pamięci się dowiedz odprężąjącą :)

P.S
Trzeba się zastanowić jak z tym aku w bagażniku, bo tak latać to nie może ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-02, 13:57

zuru82 pisze:Zacznij może od półosi, bo co po reszcie, jak nawet nie stestujesz, bo auto nie jeździ.
Praca wre, 2in1 :mrgreen: śliczniutki ten icek :lol: będzie się działo ...
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-02, 17:00

Niezłe jaja z tą półosią ;) IC męski z tego co rozmawiałem z Coobciem to juz zamontowany w aucie ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-02, 17:24

Gites jest, ale obawiam sie ze beda rury wystawac spod zderzaka

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-02, 18:30

bombel pisze:Gites jest, ale obawiam sie ze beda rury wystawac spod zderzaka
Hej....dlaczego tak myślisz Bombel?

Ja mam nadzieje, że nie będzie druta i rury będą mniej widoczne niż teraz. Coś jak u Ciebie, albo lepiej ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-02, 18:33

zuru82 pisze:Hej....dlaczego tak myślisz Bombel?
Bo u mnie jest nizszy a rury sa tak na styk

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-02, 19:02

bombel pisze:
zuru82 pisze:Hej....dlaczego tak myślisz Bombel?
Bo u mnie jest nizszy a rury sa tak na styk
Hmm no zobaczymy. Kuba porobił sporo zdjęć i ma wrzucić na forum. Generalnie to wcześniej też wystawało lekko, nigdzie nie haczyłem, bardziej chodzi o estetykę. Jak auto ma być gdziekolwiek "pokazywane" to albo ładnie, albo wcale :)

Generalnie myślę, co z tą półosią :-/ No i aku w bagażniku latające jak na razie :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-02, 19:06

zuru82 pisze:No i aku w bagażniku latające jak na razie :P
U mnie spiete pasami i trzyma :D

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-02, 19:25

zuru82 pisze:No i aku w bagażniku latające jak na razie :P
Tym bym sobie głowy nie zaprzątał .. rozwiązań jest kilka ... zarówno budżetowe jak i na wypasie. :mrgreen: wszystko zależy od zasobności Twojego portfela ;-).
Mam pewien pomysł lecz dziś zapomniałem polukać jak to może być u Ciebie :-|
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-02, 23:21

Spokojnie spokojnie 3/4 czasu garażowego poświeciłem twej Primce, reszta zeszła się na strojenie 3 autek...

Wracając do tematu, poniżej foto półosi która tradycyjnie pękła pod odważnikiem:
Obrazek

FMIC.pl przed zamontowaniem zderzaka:
Obrazek
Obrazek

FMIC.pl od góry:
Obrazek

Makro śrubka:
Obrazek

FMIC.pl ze Zderzakiem
Obrazek
Obrazek

POD MASKĄ:
Obrazek
Obrazek

Do w pełni szczęścia zabrakło mi kolanka fi60mm o kącie 45 stopni i musiałem zdrutować na starym drucie... czyli 50>60>70mm...
Chcę obciąć kawałek 50mm a na odcinek 60mm założyć wspomnione kolanko i połączyć z dołem...

Tak czy siak poprawa jest ogromna !!
Doładowanie bez zmian... Turbo dziura w zasadzie bez zmian tak jakoś łagodniej na boost wchodzi, auto pracuje dużo ciszej już nie słuchać tego przyjemnego dla ucha świstu turbiny i zasysu ze stożka...

Przy doładowaniu 0,8 bara na II biegu zrywa trakcję na zawołanie i to bez korekt paliwa czy grzebania w zapłonie, oj będzie można teraz podjechać do przodu z zapłonikiem na chwilę obecną miejscami jest on po cofany nawet o 12 stopni :P

Do pełni szczęścia poza kolankiem dobrze by było coś zrobić z seryjnym wydechem i dopieścić zapłonik na rolkach :cool:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-03, 06:30

Elegancko siedzi nasz nowy FMIC :D Podoba mi się, nie to co ten mały pedalski ICek z diesla ;) hehe

Troszkę kosmetyki się przyda mu jeszcze i będzie ładnie :) Jak już mamy FMICA na miejscu i półoś złożoną, możemy się zająć bardziej przyziemnymi modami, jak wycieraczki czy dmuchawa :P hehe.

Ciekawe jak zapłonik teraz zniesie, no i co pokaże hamownia.


P.S
Zostanie nam tylko wydech i uszczelka odprężająca w przyszłości kiedyś :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-03, 06:45

Coraz mniej niepozorne auto sie robi :D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-03, 07:20

No pięknie to wyszło ;) Półoś szok, przecież to taki świeży wóz :-P

Coobcio atakuj tam te 300 kucy i pamietaj sklep młotkiem ten MBC miedziane na patencie żeby sobie tam nie napompował prawie 1.5 bara jak ostatnio :mrgreen:

P.S Co z dmuchawą się dzieje :->

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-08-03, 07:34

Limon pisze:Półoś szok, przecież to taki świeży wóz :-P
A jaka kupiliscie?? Ja dostałem taka bez gumy i w tym gdzie zwykła pęka był spory nadlew

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-03, 07:41

Niewiem jaką Coobcio kupił :-D ja na razie przebywam nad morzem :-P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-03, 07:42

Używaną kupił kolega i dowiózł z Legionowa...
Ta miała gumę - szlifierką ją wyciąłem i sprawdziłem ubytki, no ok 1mm rura ją zjadła stara przegniła była na jakieś 0,5cm tak wiec jest szansa że ta znacznie więcej zniesie...

Co do nawiewu to pewno rezystor dmuchawy poszedł bo tylko 4rty bieg chodzi - same bolączki ją trapią typowe dla primery a w sumie moc ciutkę w ponad serię tylko 2x... + jakiś drobny chaczyk :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-03, 09:13

moc ciutkę w ponad serię tylko 2x... + jakiś drobny chaczyk :P

Niezły żarcik :evil: Gratki za wytrwałość. !!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-03, 13:45

Miałem okazję być przy finiszu składania primy - oto ostatni brakujący element puzli :mrgreen:
Obrazek

Na dolocie nie ma już zwężki a ją zastąpiło piękne niebieściutkie kolanko :D
Powiem szczerze: to auto nie jeździ ... ono lata :shock:
Żuru chyba musisz iść zrobić licencje pilota na to auto :hah:

A tu "przyłapany" w drodze na hamownię :hihi:
Obrazek
Koniecznie trzeba jeszcze ogarnąć chłodzenie silnika auta 8-)
Nie mniej jednak robi wrażenie - GRATULACJE !
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-08-03, 14:05

OJEJ jakie ładne słonko w Wawie a w Łodzi teraz leje :/

Musze kurcze podskoczyć do Wawki i zobaczyć jak się hamuje takie męskie wozy :mrgreen: Czekamy na wynik ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-03, 14:11

Szymeq pisze:Miałem okazję być przy finiszu składania primy - oto ostatni brakujący element puzli :mrgreen:
Obrazek

Na dolocie nie ma już zwężki a ją zastąpiło piękne niebieściutkie kolanko :D
Powiem szczerze: to auto nie jeździ ... ono lata :shock:
Żuru chyba musisz iść zrobić licencje pilota na to auto :hah:

A tu "przyłapany" w drodze na hamownię :hihi:
Obrazek
Koniecznie trzeba jeszcze ogarnąć chłodzenie silnika auta 8-)
Nie mniej jednak robi wrażenie - GRATULACJE !
To pięknie :) Zobaczymy jak wyjdzie w praniu wszystko.

Co do grzania się, to Cooba twierdził, że się nie grzeje auto....a jednak ;) Jak coś to wiatraki 2sztuki przywiozłem Kubie, można spróbować jakoś drugi zamontować. Nie mam pomysłu jak mu zrobić chłodniej, tanim kosztem :-/
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-03, 14:19

zuru82 pisze:Co do grzania się, to Cooba twierdził, że się nie grzeje auto....a jednak
Przy normalnej jeździe jest oki - natomiast robi się ciepło jak auto dostaje cugu, włączanie ciepłego nawiewu niewiele pomaga - pozbywanie temperatury trwa długo. Jednak ten IC zasłonił spora powierzchnię. Kuba ma pomysł ;-) ale niech sam opisze jak wróci z hamowni :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-08-03, 14:59

A to oryginalnie primera ma jeden wiatrak czy drugi po prostu zostal wyjety bo nie bylo na niego miejsca?

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-03, 15:16

Szymeq pisze:
zuru82 pisze:Co do grzania się, to Cooba twierdził, że się nie grzeje auto....a jednak
Przy normalnej jeździe jest oki - natomiast robi się ciepło jak auto dostaje cugu, włączanie ciepłego nawiewu niewiele pomaga - pozbywanie temperatury trwa długo. Jednak ten IC zasłonił spora powierzchnię. Kuba ma pomysł ;-) ale niech sam opisze jak wróci z hamowni :mrgreen:
Hmmm to nie dobrze jak się tak grzeje :-/ Ciekawe jaki patent ma Coobcio ;) Myślę, żęby spróbować włożyc drugi wiatrak który położyłem w Garażu - jest on dużo bardziej płaski, więc może jak trochę potniemy obudowę to wejdzie i ten drugi.
A to oryginalnie primera ma jeden wiatrak czy drugi po prostu zostal wyjety bo nie bylo na niego miejsca?
Seryjnie były 2 wiatraki, ale po zrobieniu orurowania, ledwo wszedł jeden ;) Niestety....
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”