Spokojnie spokojnie 3/4 czasu garażowego poświeciłem twej Primce, reszta zeszła się na strojenie 3 autek...
Wracając do tematu, poniżej foto półosi która tradycyjnie pękła pod odważnikiem:
FMIC.pl przed zamontowaniem zderzaka:
FMIC.pl od góry:
Makro śrubka:
FMIC.pl ze Zderzakiem
POD MASKĄ:
Do w pełni szczęścia zabrakło mi kolanka fi60mm o kącie 45 stopni i musiałem zdrutować na starym drucie... czyli 50>60>70mm...
Chcę obciąć kawałek 50mm a na odcinek 60mm założyć wspomnione kolanko i połączyć z dołem...
Tak czy siak poprawa jest ogromna

Doładowanie bez zmian... Turbo dziura w zasadzie bez zmian tak jakoś łagodniej na boost wchodzi, auto pracuje dużo ciszej już nie słuchać tego przyjemnego dla ucha świstu turbiny i zasysu ze stożka...
Przy doładowaniu 0,8 bara na II biegu zrywa trakcję na zawołanie i to bez korekt paliwa czy grzebania w zapłonie, oj będzie można teraz podjechać do przodu z zapłonikiem na chwilę obecną miejscami jest on po cofany nawet o 12 stopni
Do pełni szczęścia poza kolankiem dobrze by było coś zrobić z seryjnym wydechem i dopieścić zapłonik na rolkach
