
[ Primera] Primera P11 NissanDreams SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ale Wam tu wyobraźnia działa
Nic z tych rzeczy. Za dużo mocy naraz byście chcieli
Małymi krokami jak najwyżej
Na pokładzie zawita:
-skrzynia z P11 GT
-do tego szpera
-nowe sprzęgło Aisin
-porting i polerka kolektora wydechowego
Aktualnie walczyłem z tym ostatnim. Spasowanie głowicy i kolektora seryjnie jest straszne. Uszczelka do głowicy pasowała idealnie a w kolektorze było około 1.5mm dookoła nadmiaru materiału. O chropowatości odlewu nie wspomnę
Zajęło to trochę czasu ale w efekcie doszlifowałem idealnie kolektor do uszczelek, do tego poszerzenie całych kanałów i polerka.
Tak to wyglądało przed:


A tak po:










Na pokładzie zawita:
-skrzynia z P11 GT
-do tego szpera
-nowe sprzęgło Aisin
-porting i polerka kolektora wydechowego
Aktualnie walczyłem z tym ostatnim. Spasowanie głowicy i kolektora seryjnie jest straszne. Uszczelka do głowicy pasowała idealnie a w kolektorze było około 1.5mm dookoła nadmiaru materiału. O chropowatości odlewu nie wspomnę

Tak to wyglądało przed:


A tak po:







- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Racja racja, dolotowego, zmęczenie całego dnia pracy nad kawałkiem "amelinum" robi swoje
Krótko mówiąc, kolektor dolotowy to element nad któremu należy poświęcić trochę czasu
Na pewno dużym plusem jest złożenie kolektora z dwóch elementów, ułatwia to trochę pracę
Miejmy nadzieję że hamownia będzie hojna ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)



![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
nie chce sie czepiac bron boze i chce pomoc ale slyszalem, ze ze wzgledow bezpieczenstwa i osiagow kolektora ssacego nie powinno sie polerowac... poszukajcie info dokladniejszego sami w google bo pisze z tel. i nie mam jak... cos chodzi o ile dobrze pamietam o osadzanie sie mieszanki na scianach kolektora
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
lustra nie powinno się robić ale problem o którym piszesz dotyczy raczej ganizkowców - niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylęPawel18PL pisze:nie chce sie czepiac bron boze i chce pomoc ale slyszalem, ze ze wzgledow bezpieczenstwa i osiagow kolektora ssacego nie powinno sie polerowac... poszukajcie info dokladniejszego sami w google bo pisze z tel. i nie mam jak... cos chodzi o ile dobrze pamietam o osadzanie sie mieszanki na scianach kolektora

Dark Shadow
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wszystko ładnie gładko błyszcząco ale nie spodziewał bym się mega efektu. Na pewno lepiej tak jak bez dotykania bo spasowanie otworów w głowicy i kolektorów jest fatalne.
Zobaczymy ogólnie jaki tam wynik się osiągnie ale Coobcio jeszcze chłopakom wałki chyba zmieniał. Warto by było jeszcze przepustnice powiększyć reszta w zasadzie ogarnięta jak wydech czy dolot.
Zobaczymy ogólnie jaki tam wynik się osiągnie ale Coobcio jeszcze chłopakom wałki chyba zmieniał. Warto by było jeszcze przepustnice powiększyć reszta w zasadzie ogarnięta jak wydech czy dolot.
Nissan Primera SR20DE+T
Mega efekt nie będzie na pewno, ale ziarnko do ziarnka...
To już za nami więc później nie będzie trzeba wyciągać kolektora. Jest na zew to jest łatwiej. No nie powiem że wałki by się przydały, ale z montażem nie będzie kłopotu więc jak tylko będzie decyzja Dreams'a to wkładamy
Nie można wszystkiego na raz. Ciekawe ile wyjdzie na aktualnym setupie


jak zwal tak zwal lecz widze w Twojej pracy profesjonalne podejscie do tematu obysmy mieli w warsztatach samych takich MacGayverówMacGayver pisze:Mega efekt nie będzie na pewno, ale ziarnko do ziarnka...
There are no impossible things to do . There're only things which need more time. 
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0

http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
A ja czekam na hamkę:)
jestem ciekawy ile te ziernka dadzą
co do portingu, powiekszenie kanałów = lepsze warunki pracy silnika, a to = lepszy przeplyw mieszanki = poprawa parametrow silnika
co do polerki kanalow po portingu, zaszkodzic nie zaszkodzi ale robilem to w fordowskim zetecu i mega poprawy nie bylo wiec struktura i wykonczenie nie ma takiego wplywu jak powiekszenie kanalow,
chropowatosc karterow to tak jak wyzej w gaznikowcach jest wskazana ze wzgledu na lepsze odparowanie mieszanki/paliwa
nie moge sie doczekac mojego SRa:)
jestem ciekawy ile te ziernka dadzą
co do portingu, powiekszenie kanałów = lepsze warunki pracy silnika, a to = lepszy przeplyw mieszanki = poprawa parametrow silnika
co do polerki kanalow po portingu, zaszkodzic nie zaszkodzi ale robilem to w fordowskim zetecu i mega poprawy nie bylo wiec struktura i wykonczenie nie ma takiego wplywu jak powiekszenie kanalow,
chropowatosc karterow to tak jak wyzej w gaznikowcach jest wskazana ze wzgledu na lepsze odparowanie mieszanki/paliwa
nie moge sie doczekac mojego SRa:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Macu dałbyś radę złożyć skrzynię z b13/n14 gti na 4 i 5 biegu z SLX 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx