[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nigdy ci nie podpowiadałem być spieka robił z tego saabowego setu tylko serie ładował która bez problemu w znacznie cięższym wozie 450Nm dźwigayapko pisze:Coobcio - nie miałeś racji i nadal nie masz racji co do sprzęgła. Na pewno niepotrzebnie kilka tysi wydałem na to kombinowanie. Taka prawda. To nie są wyrzuty tylko mowie że twoje podpowiedzi były nietrafne
A na obecnym docisku z Viggena to na seryjnej okładzinie i 600Nm przeniesie czego dowodem jest chociażby Saab Miraga...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bombel przeciez mialem 6 lapek spiek clucht master i docisk exedy i wystarczylo go do 250 koni
Coobcio no nie zgodze sie skoro jak mowiles "docisk z Aero to 450 niutonow przenosi a na spieku to juz w ogole 500... zeby procedure startowa to docisk z Viggena, mocniejszego nie ma" i tak dalej...
To co mam teraz zrobic? Mam tarcze organicza z Viggena to mam ja rozwalic zeby przerobic na wieloklin Nissana i nie miec pewnosci ze to mi rozwiaze problemy?
Coobcio mozemy sie zalozyc ze organiczna tarcza tez tego nie przeniesie. Jezeli mam racje to oddajesz mi kase za przerobke, jezeli ty masz racje to ja daje Ci tyle samo czyli koszt przerobki.
Nie chodzi mi o to zeby sie klocic. Jestem sfrustrowany bo wywalilem kupe kasy bez oszczedzania a problem jest jeszcze wiekszy niz byl.
Coobcio no nie zgodze sie skoro jak mowiles "docisk z Aero to 450 niutonow przenosi a na spieku to juz w ogole 500... zeby procedure startowa to docisk z Viggena, mocniejszego nie ma" i tak dalej...
To co mam teraz zrobic? Mam tarcze organicza z Viggena to mam ja rozwalic zeby przerobic na wieloklin Nissana i nie miec pewnosci ze to mi rozwiaze problemy?
Coobcio mozemy sie zalozyc ze organiczna tarcza tez tego nie przeniesie. Jezeli mam racje to oddajesz mi kase za przerobke, jezeli ty masz racje to ja daje Ci tyle samo czyli koszt przerobki.
Nie chodzi mi o to zeby sie klocic. Jestem sfrustrowany bo wywalilem kupe kasy bez oszczedzania a problem jest jeszcze wiekszy niz byl.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Mam nadzieję, że będzie wygrywać i siać postrach Jeśli byś się pojawił na zlocie to nie wyjdę z niego jak nie zrobisz ze mną pokazowego przejazdu.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=220412
Parę Nissanów startowało. Nawet Micra się znalazła
Parę Nissanów startowało. Nawet Micra się znalazła
QG15+
Zastanawiałeś się nad tańszym rozwiązaniem w postaci XTD? U mnie takie sprzęgło przenosiło 500Nm w sporo cięższym aucie na oponie 255.
www.Ecu-Tune.pl
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Rok upalania w znacznie cięższym aucie jakim jest saab 900Ng (Ok 1350KG) + półsliki na Potenza RE070 i zero problemów ze sprzęgłem:
Skoro w znacznie cięższych Saabach na półslikach takie sprzęgło daje radę uciągnąć blisko 600Nm A u Ciebie nie radzi sobie zaledwie z 350Nm to musi być jakiś fuck up...
Sam wspominałeś że grubość spieków masz 7,8mm a tarcza Saaba ma 8,8mm.
Przerabiaj tą tarcze z Viggena i zapomnij o problemie
Skoro w znacznie cięższych Saabach na półslikach takie sprzęgło daje radę uciągnąć blisko 600Nm A u Ciebie nie radzi sobie zaledwie z 350Nm to musi być jakiś fuck up...
Sam wspominałeś że grubość spieków masz 7,8mm a tarcza Saaba ma 8,8mm.
Przerabiaj tą tarcze z Viggena i zapomnij o problemie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Spoko, spoko . Najpierw odpisze wszystkim a pozniej medialna relacja z przygotowań i samych zawodów na Bemowie, jestem wam ją winien
Kenet ziemia się trzensie na tyle że jak przejeżdzam na booscie koło moherowych beretów to mnie pozdrawiają wszystkie uniesioną pięścią w góre jakby krzyczały " DAJ MU" ( tak na prawde nie wiem co krzyczą bo wydech je zagłusza)
Pawel18PL Jeżeli bede na zlocie ogolnopolskim to jak najbardziej zapraszam na prawy, a w zamian chce co-drive twoim popsutym odkurzaczem
Modzelitto trzeba było nie dawać tych wyników są co najmniej kompromitujące nie ma co się denerwować trzeba naprawiać
prtp'06 370 Nm to dla mnie za mało niestety, to ma wytrzymywać ok 600Nm jeżeli chce ładować z procedury startowej i ganiać łapą po biegach jak DSG
chester XTD byłoby dobrym rozwiązaniem ale nie było na niego czasu czekać a i uznałem że sety Nissanowe za mało mogą znieść i chciałem przejść na większą średnice tarczy, czyli większe możliwości
kamil12 oczywiście że nie myślałem że będzie łatwo, ale niestety za bardzo wierze w siebie i innych, jestem nieskromny i inne takie wady. Moje cechy charakteru złożyły się na ogólną porażke... taka prawda
ostatnio skonczyłem opisywać co sie działo w środe wiec czas na czwartek
gruba robota zaczęła się ok.16 kiedy przyjechałem z zestawem sprzegła. Ogólnie 3 razy do 19.30 zejmowaliśmy skrzynie bo zawsze coś
komplet sprzegła wyglądał tak
Było mało czasu to zrobiłem zdjęcie zamachu jak już było na silniku
docisk od Saaba okazał się na tyle wysoki że haczył o skrzynie ale i z tym sobie poradziliśmy
Jak już zamach się kręcił to najpierw spadło łożysko oporowe z wieloklinu ( za duży ruch łapy sprzęgłowej), a później pękła linka sprzęgła. Na szczęście o lince pomyślałem już rano i na piątek o 8 rano była do odbioru w wołomińskim IC.
Z łożyskiem oporowym poradziliśmy sobie w następujący sposób ( sory za brak zdjęć) :
Jak kupiłem listwę paliwową top feed od asmo666 to dostałem aluminiową przekładkę miedzy połówki kolektora. Nie wiem po co.. ale się nie przydała do kolektora, a że ich otwory były trochę większe niż 45mm ( średnica słoneczka centralnej sprężyny docisku). takim sposobem dotoczyliśmy sobie aluminiowy 8mm dystans, ładnie zaklepany w ori obudowe.
mowa była to tej przekładce
ja z nudów odświeżyłem oryginalne osłony termiczne, coby się troche błyszczało
Piątek
z rana poskaładaliśmy wszystko tak żeby można było stroić auto na hamowni i ruszyliśmy do RedRace.pl
Najpierw trzeba było zobaczyć czy wtryski podają paliwo -> tak sprawdzaliśmy
http://youtu.be/ksKuYZipE9I
Później pierwsze odpały i nie dokręcona klema akumulatora spaliła nam EcuMastera.
Dzięki szybkiemu ogarnięciu Limona i Coobcia załatwiliśmy drugi od Remka, a Marcin z POJECHALI.pl przelutował MAPsensor.
Auto pochodziło trochę na wolnych obrotach po czym trysnęło fontanną benzyny z pękniętego przewodu paliwowego ( walbro gs342 okazuje się wydajne)
Zaraz taki sam znaleźliśmy i zaczęło się prawidłowe strojenie
343,5 konia to mało dla mnie, a i tak sprzęgło dawało ciała i prze nie nie dało sie wystroić prawidłowo samochodu, dlatego w sobote o 18 zapadła decyzja o zmianie docisku na odpowiednik Viggena.
CDN
Wynik już został pokazany jednak zapewniam że to nie koniec power-up.
Relacja z Bemowa za jakiś czas
Mam nadzieje że sie podobał wam postęp samochodu jaki można osiągnąć w tydzień ganiania przy nim
Kenet ziemia się trzensie na tyle że jak przejeżdzam na booscie koło moherowych beretów to mnie pozdrawiają wszystkie uniesioną pięścią w góre jakby krzyczały " DAJ MU" ( tak na prawde nie wiem co krzyczą bo wydech je zagłusza)
Pawel18PL Jeżeli bede na zlocie ogolnopolskim to jak najbardziej zapraszam na prawy, a w zamian chce co-drive twoim popsutym odkurzaczem
Modzelitto trzeba było nie dawać tych wyników są co najmniej kompromitujące nie ma co się denerwować trzeba naprawiać
prtp'06 370 Nm to dla mnie za mało niestety, to ma wytrzymywać ok 600Nm jeżeli chce ładować z procedury startowej i ganiać łapą po biegach jak DSG
chester XTD byłoby dobrym rozwiązaniem ale nie było na niego czasu czekać a i uznałem że sety Nissanowe za mało mogą znieść i chciałem przejść na większą średnice tarczy, czyli większe możliwości
kamil12 oczywiście że nie myślałem że będzie łatwo, ale niestety za bardzo wierze w siebie i innych, jestem nieskromny i inne takie wady. Moje cechy charakteru złożyły się na ogólną porażke... taka prawda
ostatnio skonczyłem opisywać co sie działo w środe wiec czas na czwartek
gruba robota zaczęła się ok.16 kiedy przyjechałem z zestawem sprzegła. Ogólnie 3 razy do 19.30 zejmowaliśmy skrzynie bo zawsze coś
komplet sprzegła wyglądał tak
Było mało czasu to zrobiłem zdjęcie zamachu jak już było na silniku
docisk od Saaba okazał się na tyle wysoki że haczył o skrzynie ale i z tym sobie poradziliśmy
Jak już zamach się kręcił to najpierw spadło łożysko oporowe z wieloklinu ( za duży ruch łapy sprzęgłowej), a później pękła linka sprzęgła. Na szczęście o lince pomyślałem już rano i na piątek o 8 rano była do odbioru w wołomińskim IC.
Z łożyskiem oporowym poradziliśmy sobie w następujący sposób ( sory za brak zdjęć) :
Jak kupiłem listwę paliwową top feed od asmo666 to dostałem aluminiową przekładkę miedzy połówki kolektora. Nie wiem po co.. ale się nie przydała do kolektora, a że ich otwory były trochę większe niż 45mm ( średnica słoneczka centralnej sprężyny docisku). takim sposobem dotoczyliśmy sobie aluminiowy 8mm dystans, ładnie zaklepany w ori obudowe.
mowa była to tej przekładce
ja z nudów odświeżyłem oryginalne osłony termiczne, coby się troche błyszczało
Piątek
z rana poskaładaliśmy wszystko tak żeby można było stroić auto na hamowni i ruszyliśmy do RedRace.pl
Najpierw trzeba było zobaczyć czy wtryski podają paliwo -> tak sprawdzaliśmy
http://youtu.be/ksKuYZipE9I
Później pierwsze odpały i nie dokręcona klema akumulatora spaliła nam EcuMastera.
Dzięki szybkiemu ogarnięciu Limona i Coobcia załatwiliśmy drugi od Remka, a Marcin z POJECHALI.pl przelutował MAPsensor.
Auto pochodziło trochę na wolnych obrotach po czym trysnęło fontanną benzyny z pękniętego przewodu paliwowego ( walbro gs342 okazuje się wydajne)
Zaraz taki sam znaleźliśmy i zaczęło się prawidłowe strojenie
343,5 konia to mało dla mnie, a i tak sprzęgło dawało ciała i prze nie nie dało sie wystroić prawidłowo samochodu, dlatego w sobote o 18 zapadła decyzja o zmianie docisku na odpowiednik Viggena.
CDN
Wynik już został pokazany jednak zapewniam że to nie koniec power-up.
Relacja z Bemowa za jakiś czas
Mam nadzieje że sie podobał wam postęp samochodu jaki można osiągnąć w tydzień ganiania przy nim
lektura na niedziele
Wczoraj 3 razy zdejmowaliśmy skrzynie żeby wszystko pomierzyć i w 3 osoby myśleliśmy nad rozwiązaniem problemu " Sprzęgło"
będzie kilka wykresów, tabel, zdjęć i wniosków - wszystko mniej lub bardziej czytelne, ale mam nadzieje że zrobi się z tego małe kompedium wiedzy
zaczynamy od pomiarów wspartych rysunkami
ad.1 położenie centralnej sprężyny docisku po dokręceniu do zamachu na różnych tarczach
X (mm) l.. spiek ..l viggen l. spiek-2 .l. spiek-1
------------------------------------------------------------------------
dociski ..l .. 34.3 .. l .. 32.5 .. l .. 36.2 l .. 35.3
------------------------------------------------------------------------
słoneczko l .. 34 .. l .. 33.3 .. l .. 41 ...l .. 37.1
prosze się nie śmiać, nie jestem mistrzem Painta, a chce wyjaśniać jakoś
Własnie dlatego wybraliśmy opcje spiek-1 czyli albo zeszlifować okładziny o 1mm, albo dać dystans między docisk a zamach. W domowych warunkach cieżko się piłuje ceramiczne okładziny i na pewno nie na równą płaszczyzne, wiec wycieliśmy piękne podkłądki ( 6szt.) z blachy milimetrówki.
dobre druciarstwo, nie ?
a teraz małe wykresy do rozważań
ad.1 siła docisku, a naciąg sprężyny centralnej (grubość tarczy)
ad.2 sprawność okładzin spiekowych, a ich grubość
Troche są niekompletne wykresy wiec jak ktoś chce uzupełnić cokolwiek to zapraszam
Wniosek z tych dwóch wykresów - trzeba tak dobrać grubość okładzin żeby suma dwóch osi X była max
wyprzedam pytanie dlaczego nie daliśmy podkładek 2mm - musielibyśmy znowu przerabiac łożysko oporowe, bo linki sprzęgła by nie starczyło żeby zaczepić za łapę
Wczoraj już robiąc pierwsze 100m była zauważalna różnica w pracy sprzęgła. troche poganialiśmy, a że było już po 22 to nie chcieliśmy ciszy nocnej zakłócać i grzecznie pojechałem obejrzeć KSW ( Materla prawie poleciał, ale się przebudził)
Dziś troche ogarnąłem i polecieliśmy poganiać ze Złotym Sprzęgło nadal się dociera ale każdy bieg moge pociągnąć do końca bez uślizgu i przebić na kolejny.
Kolega mnie spotkał i strasznie chciał się przejechać na prawym. Nie wziął poprawki na przeciążenia i szarpanie budą przy shiftach. Wynik - musieliśmy się zatrzymać na komende STOP żeby kolega sobie rzygnął
CDN
Wczoraj 3 razy zdejmowaliśmy skrzynie żeby wszystko pomierzyć i w 3 osoby myśleliśmy nad rozwiązaniem problemu " Sprzęgło"
będzie kilka wykresów, tabel, zdjęć i wniosków - wszystko mniej lub bardziej czytelne, ale mam nadzieje że zrobi się z tego małe kompedium wiedzy
zaczynamy od pomiarów wspartych rysunkami
ad.1 położenie centralnej sprężyny docisku po dokręceniu do zamachu na różnych tarczach
X (mm) l.. spiek ..l viggen l. spiek-2 .l. spiek-1
------------------------------------------------------------------------
dociski ..l .. 34.3 .. l .. 32.5 .. l .. 36.2 l .. 35.3
------------------------------------------------------------------------
słoneczko l .. 34 .. l .. 33.3 .. l .. 41 ...l .. 37.1
prosze się nie śmiać, nie jestem mistrzem Painta, a chce wyjaśniać jakoś
Własnie dlatego wybraliśmy opcje spiek-1 czyli albo zeszlifować okładziny o 1mm, albo dać dystans między docisk a zamach. W domowych warunkach cieżko się piłuje ceramiczne okładziny i na pewno nie na równą płaszczyzne, wiec wycieliśmy piękne podkłądki ( 6szt.) z blachy milimetrówki.
dobre druciarstwo, nie ?
a teraz małe wykresy do rozważań
ad.1 siła docisku, a naciąg sprężyny centralnej (grubość tarczy)
ad.2 sprawność okładzin spiekowych, a ich grubość
Troche są niekompletne wykresy wiec jak ktoś chce uzupełnić cokolwiek to zapraszam
Wniosek z tych dwóch wykresów - trzeba tak dobrać grubość okładzin żeby suma dwóch osi X była max
wyprzedam pytanie dlaczego nie daliśmy podkładek 2mm - musielibyśmy znowu przerabiac łożysko oporowe, bo linki sprzęgła by nie starczyło żeby zaczepić za łapę
Wczoraj już robiąc pierwsze 100m była zauważalna różnica w pracy sprzęgła. troche poganialiśmy, a że było już po 22 to nie chcieliśmy ciszy nocnej zakłócać i grzecznie pojechałem obejrzeć KSW ( Materla prawie poleciał, ale się przebudził)
Dziś troche ogarnąłem i polecieliśmy poganiać ze Złotym Sprzęgło nadal się dociera ale każdy bieg moge pociągnąć do końca bez uślizgu i przebić na kolejny.
Kolega mnie spotkał i strasznie chciał się przejechać na prawym. Nie wziął poprawki na przeciążenia i szarpanie budą przy shiftach. Wynik - musieliśmy się zatrzymać na komende STOP żeby kolega sobie rzygnął
CDN
Ostatnio zmieniony 2012-05-13, 20:51 przez yapko, łącznie zmieniany 5 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O Czyli wóz podaje
Strojąc go jedynie na hamowni nie miałem okazji przejechać się nim na drodze
Fajnie że sprzęgło ogarnięte, dotrze się to jeszcze mocniej będzie chwytać i będzie można powalczyć o jakąś męską moc
Strojąc go jedynie na hamowni nie miałem okazji przejechać się nim na drodze
Fajnie że sprzęgło ogarnięte, dotrze się to jeszcze mocniej będzie chwytać i będzie można powalczyć o jakąś męską moc
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Szach jeśli pojawisz się na zlocie próbkę możliwości na prawym Obiecuje będę na czczo
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Fajnie że poprzedni post się spodobał
Paweł18L mi dwa razy nie trzeba powtarzać ze chcesz się przelecieć. Niestety nie bedzie takiej okazji, bo...
Ogłaszam przerwe
ten samochod nie ma sensu jezeli nie będzie sprzęgła twin plate. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Nie pojadę też do Rudnik na drugą rundę SSS. Nie przyjadę na zlot ogólnopolski. Nie widzę sensu...
przerwa do nie wiem kiedy, ale z rolki mogę się łapać. W to auto nie będzie ładowana kasa, poza benzyną, dopóki nie będzie gotowca sprzęgła konkretnej firmy który wszystko zniesie
Paweł18L mi dwa razy nie trzeba powtarzać ze chcesz się przelecieć. Niestety nie bedzie takiej okazji, bo...
Ogłaszam przerwe
ten samochod nie ma sensu jezeli nie będzie sprzęgła twin plate. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Nie pojadę też do Rudnik na drugą rundę SSS. Nie przyjadę na zlot ogólnopolski. Nie widzę sensu...
przerwa do nie wiem kiedy, ale z rolki mogę się łapać. W to auto nie będzie ładowana kasa, poza benzyną, dopóki nie będzie gotowca sprzęgła konkretnej firmy który wszystko zniesie
yapko, przyjedź na ogólnopolski dla integracji, nie musi to być przyjazd żeby szaleć na lotnisku Napijesz sie, a reszta Cię naprostuje cobyś se jaj nie robił i ogarnął to co zacząłeś i skończył z ostatnim elementem potrzebnym do całości
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
yapko, znajdz opis almery GRE na SR i skopiuj jego sprzęgło. Moim zdaniem nie kombinuj z wynalaskami bo to nie ma sensu. Kup dobre a nawet bardzo dobre do SR. Sumarycznie takie rozwiązanie jest tańsze - choć w twoim przypadku to trudno o tym mówić. Swoją drogą czemu nie zrobiłeś odrazu spieka u Radzikowskiego na podstawie ori tarczy i docisku??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
kamil12 spoko, nie poddaje się to tylko mała przerwa
Pawel18L na ogolnopolski nie jade bo nie mam kasy, wole pracować i zarabiać milion monet na coś sensownego.
Tak się wykręcam, bo mam słabą głowe joke, chętnie bym wypił z wami
PumaRST dobre sprzęgło do SRa łatwo znaleść o ile jest to RWD lub AWD (240mm). Wszystkie FWD mają 215mm średnice tarczy i dzwony skrzyni nie pozwalają na dużo więcej. Dlatego chciałem większą średnicę która bez wiekszej rzeźby wchodzi do mnie.
Radzik powiedział mi taką cene że mi oczy się szeroko otworzyły (przy czym nie dawał gwarancji że wytrzyma). Bracia Wróbel powiedzieli że na takie parametry jak ja chce to 215 nie ma szans. Dlatego postanowiłem kombinować
Dziś w nocy zdejme skrzynie ( ktoś liczy który to raz ? ) i rano zawioze sprzęgło do Wróbli i niech oni coś mądrego powiedzą, bo tyle osob mi powiedzialo "nie wiem" że masakra
Auto na 1.0 bara ma 311 koni na kołach
Pawel18L na ogolnopolski nie jade bo nie mam kasy, wole pracować i zarabiać milion monet na coś sensownego.
Tak się wykręcam, bo mam słabą głowe joke, chętnie bym wypił z wami
PumaRST dobre sprzęgło do SRa łatwo znaleść o ile jest to RWD lub AWD (240mm). Wszystkie FWD mają 215mm średnice tarczy i dzwony skrzyni nie pozwalają na dużo więcej. Dlatego chciałem większą średnicę która bez wiekszej rzeźby wchodzi do mnie.
Radzik powiedział mi taką cene że mi oczy się szeroko otworzyły (przy czym nie dawał gwarancji że wytrzyma). Bracia Wróbel powiedzieli że na takie parametry jak ja chce to 215 nie ma szans. Dlatego postanowiłem kombinować
Dziś w nocy zdejme skrzynie ( ktoś liczy który to raz ? ) i rano zawioze sprzęgło do Wróbli i niech oni coś mądrego powiedzą, bo tyle osob mi powiedzialo "nie wiem" że masakra
Auto na 1.0 bara ma 311 koni na kołach
Wielkość sprzęgła to jedna z subtelnych różnic między silnikiem a avenira i Gti-r`a. Takie coś pewnie by załatwiło sprawę na długo :
Spec Mini Twin X-Trim 90-01 Infiniti G20 Nissan NX Sentra SR20DET-Fwd SN57MT3
Moduj kolego, idziesz w dobrym kierunku
Spec Mini Twin X-Trim 90-01 Infiniti G20 Nissan NX Sentra SR20DET-Fwd SN57MT3
Moduj kolego, idziesz w dobrym kierunku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szczep seryjnych organicznych okladzin z Saaba Viggena które masz i po problemie i to podejrzewam aż do zamknięcia wydajności obecnej turbosprężarki albo korbowodówyapko pisze:Dziś w nocy zdejme skrzynie ( ktoś liczy który to raz ? ) i rano zawioze sprzęgło do Wróbli i niech oni coś mądrego powiedzą, bo tyle osob mi powiedzialo "nie wiem" że masakra
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
podj triple plate ! wow ! dzięki za namiar, ale... SPRZEGŁO OD DZIŚ DZIAŁA ! ! !
W sprawie twojego sprzegła Ryba wiadomo że bedzie niedługo. easy
Coobcio nie
Teraz moge ruszać jak chce na jakich oponach chce ! i to na 1.1 bara. Dmuchniemy 1.4 bara, ustawimy zapłon po ludzku i samochod bedzie gotowy na 2 runde SSS Rudniki k. Częstochowy
Dreams come true miejmy nadzieje że powalcze.
Ciesze się jak przedszkolak na koncercie Majki Jeżowskiej
W sprawie twojego sprzegła Ryba wiadomo że bedzie niedługo. easy
Coobcio nie
Teraz moge ruszać jak chce na jakich oponach chce ! i to na 1.1 bara. Dmuchniemy 1.4 bara, ustawimy zapłon po ludzku i samochod bedzie gotowy na 2 runde SSS Rudniki k. Częstochowy
Dreams come true miejmy nadzieje że powalcze.
Ciesze się jak przedszkolak na koncercie Majki Jeżowskiej
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży