: 2014-04-03, 22:55
Pisząc RGB miałem na myśli kontekst dostępności kolorów, a nie rodzaj diody Co do diod RBG jako takich, to ograniczenie ilości ich powinno ułatwić sprawę, upchnąć 10 zwykłych to już wyzwanie, a kreślić kolejne 2 ścieżki do każdej - no i jak tym sterować chcąc rozszerzyć podświetlenie o panel kierowcy, pasażera, lusterka, dimmer deski, halogeny, konsole. Tu się kroi post w dziale tuning optyczny
Oki, up Standardowo - po zmianie kół - dopieszczenie zbieżności i kątów.
Podziękowania dla rz, od którego zakupiłem listwę i przepustnicę. Dodatkowo kolega wciąż upiera się, że kolektor stanowi integralną część obu wcześniej wymienionych hehehe - dzięki za ten bonus, nie zostanie to zapomniane.
Zarzekałem się, że oLO nie będzie miał audio... wytrzymałem pół roku i stwierdziłem, że musi coś grać. Zrobiłem myk ograbiając Balerona z JVC, które służyło dzielnie od czasów foowooza przez 5 lat, a Ashin dostała Sony z juesbe. Głośniki wybrałem wg. kryterium najniższej wagi, okazało się, że również najniższej taniości z taniości wśród 165mm, no i pro Mimo ceny - brzmią jako tako, połowy z tego co grają nie wymagałem od nich.
Montaż, również z dbaniem o najniższą wagę , bez dystansów, ale chociaż z taśmą gąbkową do okien na tył kosza głośnika.
Z ciekawszych, to T1R przestały wystarczać, pojeździmy zobaczymy. Pierwsze km po montażu jestem zadowolony ze startów i hamowania, dobrze klei - sprzęgło dojechałem Yesssss można w końcu szykować następne zabawki.
Natomiast totalnie rozczarowany jestem tą oponą w zakrętach... mam nadzieję, że ułożą się - nie to spróbuję zwiększyć ciśnienie z obecnych 2.3 bara, może coś to poprawi - ktoś ma tę gumę, jakieś sugestie? Za wcześnie wymagam od niej? Na dziś dzień, po przejechaniu 25km to przedziwna opona hehehe, Baleron na profilu 65 lepiej trzyma na zimówkach, liczyłem na adrenalinę, a otrzymałem kilkukrotne zeszmacenie "pływającym", uciekającym przodem...
Resorak na parkingu wygląda tak Foty w lepszej jakości będą, jak uzbieram na nowy aparat, hehhh niestety poprzedni z R.I.P'ował się podczas sesji chromianych pokryw...
Oki, up Standardowo - po zmianie kół - dopieszczenie zbieżności i kątów.
Podziękowania dla rz, od którego zakupiłem listwę i przepustnicę. Dodatkowo kolega wciąż upiera się, że kolektor stanowi integralną część obu wcześniej wymienionych hehehe - dzięki za ten bonus, nie zostanie to zapomniane.
Zarzekałem się, że oLO nie będzie miał audio... wytrzymałem pół roku i stwierdziłem, że musi coś grać. Zrobiłem myk ograbiając Balerona z JVC, które służyło dzielnie od czasów foowooza przez 5 lat, a Ashin dostała Sony z juesbe. Głośniki wybrałem wg. kryterium najniższej wagi, okazało się, że również najniższej taniości z taniości wśród 165mm, no i pro Mimo ceny - brzmią jako tako, połowy z tego co grają nie wymagałem od nich.
Montaż, również z dbaniem o najniższą wagę , bez dystansów, ale chociaż z taśmą gąbkową do okien na tył kosza głośnika.
Z ciekawszych, to T1R przestały wystarczać, pojeździmy zobaczymy. Pierwsze km po montażu jestem zadowolony ze startów i hamowania, dobrze klei - sprzęgło dojechałem Yesssss można w końcu szykować następne zabawki.
Natomiast totalnie rozczarowany jestem tą oponą w zakrętach... mam nadzieję, że ułożą się - nie to spróbuję zwiększyć ciśnienie z obecnych 2.3 bara, może coś to poprawi - ktoś ma tę gumę, jakieś sugestie? Za wcześnie wymagam od niej? Na dziś dzień, po przejechaniu 25km to przedziwna opona hehehe, Baleron na profilu 65 lepiej trzyma na zimówkach, liczyłem na adrenalinę, a otrzymałem kilkukrotne zeszmacenie "pływającym", uciekającym przodem...
Resorak na parkingu wygląda tak Foty w lepszej jakości będą, jak uzbieram na nowy aparat, hehhh niestety poprzedni z R.I.P'ował się podczas sesji chromianych pokryw...