No chłopaki na namawiają mnie bym dotychczasowe Roty zastąpił znacznie lżejszymi Enkei, dokłądnie tymi przód 9,5 cala a tył 10,5 (pół więcej jak teraz mam):
Według przeliczników 1kg masy felgi wpływa na przyspieszenie i hamowanie jak 9kg dla całego auta
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Tak pi razy oko mogę zdjąć z felg jakieś 7 kg
Jak pogarniam się z tymi wszystkimi Zetkami co stoją u mnie pod garage to nie przyjmuje kolejnych i za swoją się biorę, taką mini lista prac jaka mnie czeka to:
- mod dolotu (mam przygotowany Fi 89mm z trąbką i chce to w seryjną puszkę wpakować)
- wydech ukulturalnić na tą chwilę 110dB na prostej w Poznaniu
- wsadzic wreszcie pierścienie centrujące do felg
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
- wsadzić lżejsze aluminiowe dystanse po miedzy tarcze hamulcową a piastę
- nawiewy na przednie hamulce
- twardsze sprężyny na przodzie zamontować (kupilem 18kg)
- fotel kierowcy maks do tyłu cofnąć + pedały podosówać
- tylny zderzak przerobić by nie działał jako spadochron...
- dołożyć dużą chłodnice wspomagania
- obniżyć silnik tyle ile się da tak samo przedni stabilizator oraz dyfer
I cała cała masa drobnicy...
A no i już się projektuje nowy upper plenum, w zasadzie projekt wykonany wraz z symulacjami przepływu:
Dzięki temu i większej przepustnicy i nowej rurce dolotowej myślę że wreszcie 400KM się ukaże na naszej hamowni w mojej Rudej Zetce
![:D](./images/smilies/biggrin.png)