Strona 11 z 11

: 2016-04-01, 23:59
autor: foo
Yeeeaaabanny sucz! :D

: 2016-04-02, 00:10
autor: Ad@mus
teeee... strit rejser...
ile to paliwa na ulicę do baku się wlewa
?

ps. fajnie się nakręca :)

: 2016-04-03, 11:13
autor: Coobcio
No i polatane było :)
Skoczyliśmy na dwie zetki pobawić się na torze w Jastrzebiu:
Obrazek

Piecełek spisał się na medal, nie grzeje się nie wpiepsza oleju no i zapewnia zdecydowanie większego kopa przy splanaiu maks 10% większym jak fabryczny :)

Dwa moje pierwsze przejazdy:
https://youtu.be/EBt8SaekWis

Heble także dużo trwalsze i odrobinę skuteczniejsze jak te oparte o zaciski z 370Z:
Obrazek

Nic tylko bić teraz na tor Poznań po nowy rekord :)

: 2016-04-03, 18:43
autor: foo
Siłka siłka, ramiona i barki ćwiczyć :D

: 2016-04-03, 19:43
autor: Coobcio
Wspomaganie kierownicy mi wysiadło więc trening był dobry :D

: 2016-04-03, 21:44
autor: foo
Tam na tych 3 szybkich oglądając wyrwało mi się "ajjjjjjj aaaajjjjj" może być ból, coś z tą kierowajką jest nie tak, stawiałem na rozjechaną zbieżność.

Świetna maszyna :)

: 2016-06-12, 14:22
autor: Coobcio
No chłopaki na namawiają mnie bym dotychczasowe Roty zastąpił znacznie lżejszymi Enkei, dokłądnie tymi przód 9,5 cala a tył 10,5 (pół więcej jak teraz mam):
Obrazek

Według przeliczników 1kg masy felgi wpływa na przyspieszenie i hamowanie jak 9kg dla całego auta :D
Tak pi razy oko mogę zdjąć z felg jakieś 7 kg :D !!

Jak pogarniam się z tymi wszystkimi Zetkami co stoją u mnie pod garage to nie przyjmuje kolejnych i za swoją się biorę, taką mini lista prac jaka mnie czeka to:
- mod dolotu (mam przygotowany Fi 89mm z trąbką i chce to w seryjną puszkę wpakować)
- wydech ukulturalnić na tą chwilę 110dB na prostej w Poznaniu
- wsadzic wreszcie pierścienie centrujące do felg :D
- wsadzić lżejsze aluminiowe dystanse po miedzy tarcze hamulcową a piastę
- nawiewy na przednie hamulce
- twardsze sprężyny na przodzie zamontować (kupilem 18kg)
- fotel kierowcy maks do tyłu cofnąć + pedały podosówać
- tylny zderzak przerobić by nie działał jako spadochron...
- dołożyć dużą chłodnice wspomagania
- obniżyć silnik tyle ile się da tak samo przedni stabilizator oraz dyfer

I cała cała masa drobnicy...
A no i już się projektuje nowy upper plenum, w zasadzie projekt wykonany wraz z symulacjami przepływu:
Obrazek
Obrazek

Dzięki temu i większej przepustnicy i nowej rurce dolotowej myślę że wreszcie 400KM się ukaże na naszej hamowni w mojej Rudej Zetce :D

: 2016-06-12, 15:39
autor: majchrzok
fajnie, że nie odpuszczasz. powodzenia :)

: 2016-06-12, 23:36
autor: Coobcio
Takie drobnostki już, typu nowy dolocik na szybko wystrugany:
Obrazek

: 2016-06-13, 07:30
autor: DARO GTI
to nie dolot to je trąbka :)

: 2016-06-28, 08:07
autor: Coobcio
No wolnossaczkiem swym odwiedziłem lotnisko koło Ryk by sprawdzić jak to mnie na ćwiartkę idzie, no planowanej wysokiej 12 nie udało się wykręcić z racji szmacianych opon...
Pamiąteczka z tego wypadu:
https://www.youtube.com/watch?v=WkXw26DDYMw

: 2016-06-28, 09:47
autor: Ad@mus
Biorę bonusa :D Hu* tam z Zetką :D

jakie ty masz laczki ze taka lipa? Z profila sobie coś naruchaj

: 2016-06-28, 10:37
autor: foo
Pamiątka ładna, ale żeby szewc bez dobrych butów do takiego tematu podchodził ;)

: 2016-06-28, 13:01
autor: Ad@mus
Bonus ma dobre buty :D

: 2016-06-29, 11:25
autor: Coobcio
No i ostatni raz na głośnym wydechu - pamiatkowy przejazd przez tunel:
https://www.youtube.com/watch?v=qxcVC4LyQvs

: 2016-06-29, 14:42
autor: Ad@mus
Coobcio, to chyba ten sam filmik :roll:

: 2016-06-30, 11:01
autor: Coobcio
nie no jak - ten powyżej to przejazd przez tunel :P

: 2016-06-30, 12:58
autor: Ad@mus
wcześniej mi kierowało na filmik z Bonusem :D

: 2016-07-12, 11:00
autor: Coobcio
No to Ruda w Rykach znowu zawitała:
Obrazek

No i laczki zmienione i czasiki poprawione, pierwsza setunia po 4,6 sek sie pojawia :)
Obrazek

No i wreszcie 12-stka na ćwiartkę i tym samym załapałem się do grona 12stkowych zetek, które osobiście budowałem:
Obrazek

No i 12,991 choć przejazdów miałem parę i jeden zdecycowanie lepszy - czekam co to pojawi sie na liście SCS :D
Obrazek

Wreszcie na trasie sobie pocisnąłem sprzęta i muszę przyznać że przyjemnie się nią leci, jest fajnie miło i elastycznie, teraz najwyższy czas wykręcić coś poniżej 1:50 na Poznaniu :D
A jedyna zmianę jaką wprowadziłem to R888 na tyle w rozmiarze 275.40R18 no i zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył...
Za to efektowniej wygląda :P
Obrazek

: 2016-07-12, 12:03
autor: Ad@mus
Coobcio pisze:zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył...
po za dolotem zmieniales tez wydech? Poprzednio dolot na stozku teraz na airboxie z panelem?

Teoretycznie to taki dolot mógł poprawić a nowy wydech pociągnął wynik w dół ? Wykres momentu powinien tez się poprawić na tłustym dolocie :)

: 2016-07-12, 22:20
autor: foo
Brawo ty!

: 2016-07-13, 12:35
autor: Coobcio
Dolot zabrał 1 czy 2 konie ale za to bardzo fajnie wygląda - no wystrugałem go z myślą o większej przepustnicy :D
Wydech nie zmieniany - właśnie się robi nowy, oparty o dwa tłumiki przelotowe jeden 50cm a drugi 60cm - też raczej nie wpłynie na moc a na to że na Poznaniu nie będą się czepiać :P

Tak więc walki z mocą ciąg dalszy ale już na tą chwilę mimo że tylko ośka to takiego R34 GTR-a w tyle by zostawiło :)

: 2016-07-13, 12:43
autor: Ad@mus
nie no panie, ma to ileś tam koni ale na filmie z acceleracji widać jak pięknie się kręci :)

Ja silnika bym już nie modził, tylko ten wydech ciszej i dalej w koła opony zawias etc :)

torówka zacna

: 2016-07-13, 13:00
autor: Coobcio
Kręci się do 8000obr.min - hehe zamyka fabryczną szafę :P
https://www.youtube.com/watch?v=ZrSbB6vWpEU

Pocieszający jest fakt że kręci czasy niemal o pół sekundy lepsze jak kultowy Nissan GTR R34, wiadomo że porównuję do seryjnego zamulonego pedałka...