[Sunny] N14 GA16 - "Dogonić SR20" :))
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jak tam panie, jeździ już ta maszyna?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
a silnik? ogarnięty już?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Troszku się naszukałem tematu
Skrzynia finalnie skręcona i siedzi jak ma
Walka z łapami nieziemska, u Elvisa robiliśmy swap skrzyni niedawno (brak 5tki),
to poszło w miarę gładko, a ja dzisiaj walczyłem sporo..
ale stara zasada 'nic na siłę, delikatnie młotkiem' sprawdziła się doskonale
Zostało skręcić do kupy resztę i można stawiać na koła, a dalej?
No dalej, to już tylko to co lubię robić przy tym parchu, czyli:
tjuningu ciąg dalszy
(dzięki Benkowi)
Pierwszą rzeczą jest podpięcie szerokopasmówki i dalej już pompka i regulator.
Co wyjdzie? Spodziewajcie się njusów niedługo
No i nie dość, że Joe ściąga mi 4-2-1, to jeszcze zamówiłem
takie cudo, na które czaiłem się z rok i w końcu wznowili produkcję
Będzie lekka przebudowa wydechu wg. własnego pomysłu.
Co się naczytałem o wydechach to moje, efekty poznamy
po finalnym strojeniu i hamowaniu tego trupa.
Pozdro!
Skrzynia finalnie skręcona i siedzi jak ma
Walka z łapami nieziemska, u Elvisa robiliśmy swap skrzyni niedawno (brak 5tki),
to poszło w miarę gładko, a ja dzisiaj walczyłem sporo..
ale stara zasada 'nic na siłę, delikatnie młotkiem' sprawdziła się doskonale
Zostało skręcić do kupy resztę i można stawiać na koła, a dalej?
No dalej, to już tylko to co lubię robić przy tym parchu, czyli:
tjuningu ciąg dalszy
Pierwszą rzeczą jest podpięcie szerokopasmówki i dalej już pompka i regulator.
Co wyjdzie? Spodziewajcie się njusów niedługo
No i nie dość, że Joe ściąga mi 4-2-1, to jeszcze zamówiłem
takie cudo, na które czaiłem się z rok i w końcu wznowili produkcję
Będzie lekka przebudowa wydechu wg. własnego pomysłu.
Co się naczytałem o wydechach to moje, efekty poznamy
po finalnym strojeniu i hamowaniu tego trupa.
Pozdro!
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
vixo, to może polubisz to?
http://www.youtube.com/watch?v=Lb2ZozBm ... e=youtu.be
Dzisiaj pojeździłem "w koło komina", bo nie mam tłumika
http://www.youtube.com/watch?v=Lb2ZozBm ... e=youtu.be
Dzisiaj pojeździłem "w koło komina", bo nie mam tłumika
-
Mariusz.b86
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Zamontowana sonda szerokopasmowa i pompa paliwa (replika Walbro).
Wykorzystałem oba wyjścia analogowe z kontrolera LC-1, jedno do wskaźnika DB,
drugie do ECU jako sonda wąskopasmowa
Przed wymianą pompy AFR przy niskich stałych obrotach potrafił dojść do 19-20
Teraz wygląda to tak jak na filmie:
https://picasaweb.google.com/1119625571 ... 8421442978
Pojeździłem przed chwilą i AFR jest w miarę bezpieczny (mówię o jeździe na pierwszym i drugim biegu z gazem w podłogę). Max co osiągam podczas stałej jazdy to ~14.5,
Podczas przyspieszania od 12 do 13.5 i tylko przy odpuszczaniu gadu dochodzi do ~16.8
Ktoś już przede mną zaglądał do pompy: brak jednej śrubki od klapki,
śrubki od mocowania pływaka połowa z innej parafii, dwie różne opaski
na wężykach paliwowych, koszyczek od pompy otwarty z jednej strony
Syf spod klapki

Oczyszczone

Smok i stara pompa - miało prawo nie trzymać ciśnienia

stara versus nowa

Jako, że nowa jest mniejsza trzeba było zrobić co nie co by nie miała za bardzo luzu
Tak wygląda gotowa do wrzucenia w bak

sznikers99, mają wysłać w tym tygodniu
Wykorzystałem oba wyjścia analogowe z kontrolera LC-1, jedno do wskaźnika DB,
drugie do ECU jako sonda wąskopasmowa
Przed wymianą pompy AFR przy niskich stałych obrotach potrafił dojść do 19-20
Teraz wygląda to tak jak na filmie:
https://picasaweb.google.com/1119625571 ... 8421442978
Pojeździłem przed chwilą i AFR jest w miarę bezpieczny (mówię o jeździe na pierwszym i drugim biegu z gazem w podłogę). Max co osiągam podczas stałej jazdy to ~14.5,
Podczas przyspieszania od 12 do 13.5 i tylko przy odpuszczaniu gadu dochodzi do ~16.8
Ktoś już przede mną zaglądał do pompy: brak jednej śrubki od klapki,
śrubki od mocowania pływaka połowa z innej parafii, dwie różne opaski
na wężykach paliwowych, koszyczek od pompy otwarty z jednej strony
Syf spod klapki

Oczyszczone

Smok i stara pompa - miało prawo nie trzymać ciśnienia

stara versus nowa

Jako, że nowa jest mniejsza trzeba było zrobić co nie co by nie miała za bardzo luzu
Tak wygląda gotowa do wrzucenia w bak

sznikers99, mają wysłać w tym tygodniu
Widze profesjonalne trytki do montazu 
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."


