[ Primera] P11 SR20DE `97
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Miałem u siebie tak że jak włączyłes światło pm to wszystko wracało do fabryki a w klapie świeciło tylko mocne włókno z lewej strony klapy 
Czyli jak oryginalnie, tylko żarówka dwuwłóknowa święciła
Czyli jak oryginalnie, tylko żarówka dwuwłóknowa święciła
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
-
Mariusz.b86
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
W klapie masz dwuwłóknowe takSeba WWA pisze:jak włączam przeciwmgłowe, to świeci się nadal pozycja, co potęguje efekt świecenia
ogólny efekt jak z fabryki
Pozycję w klapie to słabsze włókna tak
Stopy w klapie to mocniejsze włókna tak
PM to mocniejsze wkołno z lewej strony klapy tak
Jeśli odpowiedzi na wszystkie pytania brzmią "tak" to nie mam wiecej pytań
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Seba WWA ładny wynik
Okrągłe cyferki są ładne
Mi wywaliło ostatnio 261111km
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_





