Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Ale ja nie palowalem....tzn palowalem ale na ulicy i w trasie. One miały najechane w sumie pewnie 30 tys. Z czego ja zrobilem 15. Ale od początku hamulce byly z djupy...Mojej matki seryjny foker lepiej hamowal. Najpierw pozbyłem sie tarcz na rzecz ATE Powerdisc, a potem klocków Green Stuff na rzecz TRW. I tyle w temacie. A mikoda po prostu raz ma dobre tarcze a raz zle....kwestia które trafisz.
Troche dziwny temat z tymi tarczami, przymierzam sie do kupna tarcz ale już teraz troche zgłupiałem, a mocno sie zastanawiałem nad własnie takimi mikodami. Bardzo fajne spalanie wyszło
KTR pisze:Troche dziwny temat z tymi tarczami, przymierzam sie do kupna tarcz ale już teraz troche zgłupiałem, a mocno sie zastanawiałem nad własnie takimi mikodami. Bardzo fajne spalanie wyszło
Zależy od stylu jazdy. Możesz się pokusić o ile nie nastawiasz się na ostry street . Zrobisz jak zechcesz- ja wiem, że więcej nie kupię i nie będę polecał. Chyba że na tył.
to, że wcześniej czy puzniej bedzie tutaj jakiś fajny hebel jestem bardziej niż pewny Hehe a ogólnie troche sie zmartwiłem tarczami, bo chciałem zrobić sobie identyczny zestaw jak Modzelitto ale, że tarcze sie poddały to już chyba oleje temat.sorka za ot
Zamiast Mikody kupił bym prędzej speedmaxy nacinane w połączeniu z klockiem ebc green na prawdę dawały by radę w tak mocnym samochodzie jak ma Modzelitto i ogóolnie jest to dobry zesatw
SORY za OT :PP
Zapodał byś jakieś ładne zdjęcia tego chłostacza 'hund'
Tak już na marginesie mówiąc żałuje że pokusiłem się o nawiercane. Z litymi takiego problemu by zapewne nie było, zwłaszcza, że obecne się w ogóle nie pokrzywiły- tylko popękały tak jak na fotkach, które wstawił rex.
BeNeK pisze:Zapodał byś jakieś ładne zdjęcia tego chłostacza 'hund'
hmm no własnie też mnie zastanawiają te nawiercane i nacinane tarcze... czy naprawde jest jakaś mega różnica w hamowaniu w porónaniu z gładka tarcza( w wygladzie to owszem ) tym bardziej w zestawie z nowym płynem i przewodami w oplocie tak jak u Ciebie. Na gładkich tarczach klocek na dłużej przynajmniej starczy
łeeee mało jotdeem ta Twoja almera a tak na serio prezentuje sie super, jedynie te schowane felgi mogły by zostać zastapiąne czymś ciekawszym
Jest cichy zapierdalacz. Ori felgi sa as, nic bym nie zmienial. Jedynie co to ta wlepa pod lewym, tylnym swiatlem psuje calosc i zdradza co tam jest pod macha.
rz pisze:Jest cichy zapierdalacz. Ori felgi sa as, nic bym nie zmienial. Jedynie co to ta wlepa pod lewym, tylnym swiatlem psuje calosc i zdradza co tam jest pod macha.
szerokosci.
rz
co do wlepy zgadzam sie w 100% a ori felgi nie sa złe aczkolwiek strasznie schowane...
np była almera MRC dużo lepiej moim zdaniem prezentowała sie na tej wysuniętej feldze niż na ori..
myślę że Atsy które miałem w sunnym siadły by tu pięknie co do auta to jak dla mnie mega kozak 200+ ps w tak pieknym wozie... cóż chcieć więcej moje następne auto na 90% będzie to alma GTi
no właśnie mam chęć się zaopiekować jakimś GTi-kiem bo sentyment mam straszny i źle mi bez nissana gdybym miał wolną kasę to bym pewnie jechał oglądać tego chrupka: http://allegro.pl/nissan-almera-gti-199 ... 60073.html
ale muszę poczekać aż sprzedam moje obecne auto... VE pewnie z czasem bym włożył brakuje mi tego dźwięku
BaSsGrU nie samym autem człowiek żyje. Auto obecnie zimuje na zamkniętym parkingu, zbieram różne ,,diwajsy" , kasę na wiosennego blacharza i kilka innych istotnych rzeczy