[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie czepiam sie bo fura na codzien robi szal, szacun. Sluszna koncepcja nie przesadzona na zewnatrz
Pytanie tylko jedno : co sie dzieje z wykresami na 4600 obr. ? Dziwna czkawka
Pytanie tylko jedno : co sie dzieje z wykresami na 4600 obr. ? Dziwna czkawka
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Kolektor ssący ma zmienną długość i generalnie taki przeskok będzie w momencie przełączania ...może nie tak drastyczny jak na wykresie, bo powinien się przełączać przy około 5000-5100, a na powyższym wykresie miałem ustawione właśnie 4600. Mogłem ustawić 5000 i zrobić kolejny pomiar, jednak nie było zbytnio czasu a pod maską panował już totalny żar ... jak widać po temperaturze zasysanego powietrzayapko pisze: Pytanie tylko jedno : co sie dzieje z wykresami na 4600 obr. ? Dziwna czkawka

Generalnie hamowanie miało na celu jakiś tam pogląd co w trawie piszczy przed kolejnymi kosmetycznymi modami

Czasu do Zlotu mało, więc koniec bidolenia i do dzieła

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coś jakby zmienna faza kolektora ssącego się za wcześnie przestawiała, z tego co pamietam optimum było na 5000obr.min a tu jakby od 4500 sie załaczała...
Tak czy siak 250KM to jest juz fajny wynik
Hehe Tak gdzies z 55KM ponad serie w wolnossaku
Tak czy siak 250KM to jest juz fajny wynik

Hehe Tak gdzies z 55KM ponad serie w wolnossaku

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Wynik zacny.
Na kresce na zlocie stanę, a co tam
Baty zbiorę, ale przynajmniej będę miał motywację do modów

Na kresce na zlocie stanę, a co tam

Baty zbiorę, ale przynajmniej będę miał motywację do modów


Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
ja zacząłem powoli ogarniać sprawę dolotu z naszymi nowymi stożkami i chyba mam już rozwiązanie, niby to o którym rozmawialiśmy żeby był plastik ale już bardziej się w ten temat wgryzłem i wszystko pomierzyłem
i założyłem gruszkę od sterowania zmienną fazą, żeby mieć pewność że się sama nie otwiera
p.s. akumulator już przekręciłeś?

i założyłem gruszkę od sterowania zmienną fazą, żeby mieć pewność że się sama nie otwiera

p.s. akumulator już przekręciłeś?

-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Gratulacje wyniku!
o ile pamiętam to jeszcze się u Ciebie dało zapłonem dopieścić 
przy obecnym setupie może nie, ale jak zrzucisz trochę KG to kto wieSzalony pisze:chyba, że mierzycie w wysokie 13 to wtedy poza moim zasięgiem będziecie


100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu

--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szalony prędzej czy później coś czuję że kompresor zawita 
Ostatnimi czasy stałem się posiadaczem zestawu kompresora Procharger do 350Z z uszkodzonymi kołami zębatymi, do tego mam dostęp do odlewni aluminiowej a ty jesteś sztuk mistrzem od frezowania toczenia i wszelakiej rzeźby artystycznej w metalu - może by coś zdziałać

Ostatnimi czasy stałem się posiadaczem zestawu kompresora Procharger do 350Z z uszkodzonymi kołami zębatymi, do tego mam dostęp do odlewni aluminiowej a ty jesteś sztuk mistrzem od frezowania toczenia i wszelakiej rzeźby artystycznej w metalu - może by coś zdziałać

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na takim kompresorze C-2 przy doładowaniu niespełna 0,5bara w 350Z robią miedzy 380-400WHP w zalności od strojenia czyli okolica 450KM na silniku...
To to cudo:
http://www.topendpower.pl/p/pl/pch-pro- ... 03-06.html
Szalony call me
To to cudo:
http://www.topendpower.pl/p/pl/pch-pro- ... 03-06.html
Szalony call me

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe....... mówiłem zawsze, że Maxima jako wóz na co dzień będzie wolnossakiemCoobcio pisze:Szalony prędzej czy później coś czuję że kompresor zawita![]()

Żeby jednak zacząć myśleć o turbo czy kompresorze, trzeba mieć możliwość modyfikacji zapłonu, dlatego poczyniłem małe kroki

Walka z zapłonem już trochę trwa i teoretycznie po małych kombinacjach jest szansa na przyspieszanie i opóźnianie zapłonu w DET3. Na razie jednak tego nie sprawdzę, ponieważ trochę za SZALAŁEM

Niedawno zakupiłem GReddy e-mange Ultimate, który ponoć radzi sobie z zapłonem bez problemu. Aby nie ciąć wiązki w samochodzie, postanowiłem dorobić przejściówkę między komputer a wtyczkę wiązki i właśnie na ów przejściówce robić cięcia, lutowanie i ogólny "kablosz-motosz"




Podziękowania wielkie dla Lombardo, który podarował mi wiązkę oraz komputer

LINK przedstawia kilka zdjęć z prac... komu jednak się nie chce zaglądać, to wrzucam kilka poglądowych zdjęć








└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Nie pomieszały Ci się te kartki z manuala 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nawet nie wiesz ile nie wiesz o akcjach szalonegoMacGayver pisze:przyznam się że wiedziałem o tej akcji trochę wcześniej ale siedziałem ciiicho

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Z karteczkami starałem się trzymać porządek i robić wszystko krok po kroku 
Na 13 się nie nastawiam, bo ugrać 0,7s odcinka, zapłonem i dolotem będzie ciężko. Niutonem natomiast się nie przejmuje, bo byłem na zupełnie innej hamowni niż poprzednio, do tego dopiero za 4 razem udał się pomiar i temperatura zasysanego powietrza w kolektorze miała 30stopni. Nie ma co jednak rozpaczać bo niuton który jest spokojnie wystarcza do codziennej jazdy, a przy 1/4 i tak w tym przedziale się nie jedzie ( za wyjątkiem 1 biegu, w którym zresztą i tak przydałoby się mniej niuta)
Odpowiadając na pytanie Bombla......... kompresor na razie nie jest w planie

Na 13 się nie nastawiam, bo ugrać 0,7s odcinka, zapłonem i dolotem będzie ciężko. Niutonem natomiast się nie przejmuje, bo byłem na zupełnie innej hamowni niż poprzednio, do tego dopiero za 4 razem udał się pomiar i temperatura zasysanego powietrza w kolektorze miała 30stopni. Nie ma co jednak rozpaczać bo niuton który jest spokojnie wystarcza do codziennej jazdy, a przy 1/4 i tak w tym przedziale się nie jedzie ( za wyjątkiem 1 biegu, w którym zresztą i tak przydałoby się mniej niuta)
Odpowiadając na pytanie Bombla......... kompresor na razie nie jest w planie

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
To co Szalony będzie te 14,2
czy inaczej obstawiasz??
PS będziesz przed lotniskiem wyjmował tapicere??

PS będziesz przed lotniskiem wyjmował tapicere??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Szalony może nie będzie tak ciężko z tym 0.7s, obstawiam że zapłon jak ogarniesz to będzie duży przyrost Nm w zakresach gdzie tego potrzeba.

Wystarczy że 2dni przed zlotem będzie pościł i równowartość tapicery wagowo będziePawel18PL pisze:PS będziesz przed lotniskiem wyjmował tapicere??

100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu

--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"

-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
AkuratGRZECHu pisze:Wystarczy że 2dni przed zlotem będzie pościł i równowartość tapicery wagowo będzie
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja to nie wychodzie z podziwu jak Ty to pamiętasz
Rybowa:Gdzie jest Ryba??
x:Tam leży
A czy ten greddy ma funkcję coś a`la zmniejszenie boostu w turbo wozach żeby ograniczyć moment na 1 biegu

Rybowa:Gdzie jest Ryba??
x:Tam leży

A czy ten greddy ma funkcję coś a`la zmniejszenie boostu w turbo wozach żeby ograniczyć moment na 1 biegu

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no dzieje się 
Jest pełna kontrola paliwa, zapłonu, możliwość przesówania odcinki i wiele innych ciekawych, procedura startu i chyba kontrola ruszania też na zasadzie ograniczania mocy po przez wyłączanie poszczególnych cylindrów...
Nic tylko doładować tą bestię
Niebawem przetestuję kompresor w podobnym silniku i będzie wiadomo czy to dobre czy lepiej w turbo iść

Jest pełna kontrola paliwa, zapłonu, możliwość przesówania odcinki i wiele innych ciekawych, procedura startu i chyba kontrola ruszania też na zasadzie ograniczania mocy po przez wyłączanie poszczególnych cylindrów...
Nic tylko doładować tą bestię

Niebawem przetestuję kompresor w podobnym silniku i będzie wiadomo czy to dobre czy lepiej w turbo iść

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak ogarniesz kompresor i będzie smigał, to zaraz się zjawie u Ciebie obadać jak to jedzie 
Kolejny ciężki tydzień za mną..... oczywiście standardowo prace wykonywane w godzinach 22-3
Na pierwszy ogień poszły hamulce: wyczyszczone i przesmarowane wszystkie tłoczki, prowadnice zacisków, nowe klocki na przód, nowy płyn hamulcowy oraz przewody w stalowym oplocie. Przy okazji na zdjęciach można dostrzec nowe gumki na stabilizatorze

Następnego dnia wziąłem się w końcu za dorobienie pierścienia do koła pasowego, które zakupiłem na ebayu niekompletne prawie rok temu. Po zamontowaniu, znowu się muszę uczyć jeździć




Na deser zmajstrowany nowy dolocik zakończony stożkiem AEM, niestety jeszcze ze starą mniejsza przepływką.
W przyszłym tygodniu jak czas pozwoli, to odizoluję stożek od grodzi.

Zapomniałbym o najważniejszym modzie......... zmieniłem dzisiaj koła na letnie

Kolejny ciężki tydzień za mną..... oczywiście standardowo prace wykonywane w godzinach 22-3

Na pierwszy ogień poszły hamulce: wyczyszczone i przesmarowane wszystkie tłoczki, prowadnice zacisków, nowe klocki na przód, nowy płyn hamulcowy oraz przewody w stalowym oplocie. Przy okazji na zdjęciach można dostrzec nowe gumki na stabilizatorze


Następnego dnia wziąłem się w końcu za dorobienie pierścienia do koła pasowego, które zakupiłem na ebayu niekompletne prawie rok temu. Po zamontowaniu, znowu się muszę uczyć jeździć





Na deser zmajstrowany nowy dolocik zakończony stożkiem AEM, niestety jeszcze ze starą mniejsza przepływką.
W przyszłym tygodniu jak czas pozwoli, to odizoluję stożek od grodzi.

Zapomniałbym o najważniejszym modzie......... zmieniłem dzisiaj koła na letnie

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
w pyte mniejsze jest to kolo pasowe od seryjnego pewno troche mocy sie odzyska 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM