Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Maxima] Maxima Szalonego

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-05-01, 06:48

Nie czepiam sie bo fura na codzien robi szal, szacun. Sluszna koncepcja nie przesadzona na zewnatrz

Pytanie tylko jedno : co sie dzieje z wykresami na 4600 obr. ? Dziwna czkawka
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-01, 07:03

I to jest realny wynik :) Gratulacje :) Teraz Maxi może nie mieć sobie równych :D

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-01, 08:20

No wykresik przyjemny ;). Zobaczymy co pokaże Maxi na zlocie :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-05-01, 08:23

yapko pisze: Pytanie tylko jedno : co sie dzieje z wykresami na 4600 obr. ? Dziwna czkawka
Kolektor ssący ma zmienną długość i generalnie taki przeskok będzie w momencie przełączania ...może nie tak drastyczny jak na wykresie, bo powinien się przełączać przy około 5000-5100, a na powyższym wykresie miałem ustawione właśnie 4600. Mogłem ustawić 5000 i zrobić kolejny pomiar, jednak nie było zbytnio czasu a pod maską panował już totalny żar ... jak widać po temperaturze zasysanego powietrza ;)
Generalnie hamowanie miało na celu jakiś tam pogląd co w trawie piszczy przed kolejnymi kosmetycznymi modami :)
Czasu do Zlotu mało, więc koniec bidolenia i do dzieła :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-01, 08:24

Coś jakby zmienna faza kolektora ssącego się za wcześnie przestawiała, z tego co pamietam optimum było na 5000obr.min a tu jakby od 4500 sie załaczała...
Tak czy siak 250KM to jest juz fajny wynik :)
Hehe Tak gdzies z 55KM ponad serie w wolnossaku :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

mody19933
aktywny forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-05-04, 12:49
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: mody19933 » 2012-05-01, 08:26

Moc konkretna,szacun :mrgreen: ale powiedzcie mi na jaka moc sie patrzy moc na silniku czy moc według normy?
P.S Musisz mnie przewiesc:)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2012-05-01, 10:24

Wynik zacny.

Na kresce na zlocie stanę, a co tam :mrgreen:
Baty zbiorę, ale przynajmniej będę miał motywację do modów :mrgreen: 8-)
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-05-03, 22:21

ja zacząłem powoli ogarniać sprawę dolotu z naszymi nowymi stożkami i chyba mam już rozwiązanie, niby to o którym rozmawialiśmy żeby był plastik ale już bardziej się w ten temat wgryzłem i wszystko pomierzyłem ;-)

i założyłem gruszkę od sterowania zmienną fazą, żeby mieć pewność że się sama nie otwiera :-P

p.s. akumulator już przekręciłeś? :->
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-05-04, 07:09

widzę,że każdy szlifuje doloty z plastiku :-P ;-)

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-05-04, 07:45

Gratulacje wyniku!
Szalony pisze:chyba, że mierzycie w wysokie 13 to wtedy poza moim zasięgiem będziecie :-)
przy obecnym setupie może nie, ale jak zrzucisz trochę KG to kto wie ;) o ile pamiętam to jeszcze się u Ciebie dało zapłonem dopieścić :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-04, 09:43

Szalony prędzej czy później coś czuję że kompresor zawita :)
Ostatnimi czasy stałem się posiadaczem zestawu kompresora Procharger do 350Z z uszkodzonymi kołami zębatymi, do tego mam dostęp do odlewni aluminiowej a ty jesteś sztuk mistrzem od frezowania toczenia i wszelakiej rzeźby artystycznej w metalu - może by coś zdziałać ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-04, 09:44

Coobcio nie kuś go :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-04, 09:46

Na takim kompresorze C-2 przy doładowaniu niespełna 0,5bara w 350Z robią miedzy 380-400WHP w zalności od strojenia czyli okolica 450KM na silniku...

To to cudo:
http://www.topendpower.pl/p/pl/pch-pro- ... 03-06.html

Szalony call me :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-05-08, 01:14

Coobcio pisze:Szalony prędzej czy później coś czuję że kompresor zawita :)
Hehe....... mówiłem zawsze, że Maxima jako wóz na co dzień będzie wolnossakiem ;)
Żeby jednak zacząć myśleć o turbo czy kompresorze, trzeba mieć możliwość modyfikacji zapłonu, dlatego poczyniłem małe kroki :)
Walka z zapłonem już trochę trwa i teoretycznie po małych kombinacjach jest szansa na przyspieszanie i opóźnianie zapłonu w DET3. Na razie jednak tego nie sprawdzę, ponieważ trochę za SZALAŁEM :D

Niedawno zakupiłem GReddy e-mange Ultimate, który ponoć radzi sobie z zapłonem bez problemu. Aby nie ciąć wiązki w samochodzie, postanowiłem dorobić przejściówkę między komputer a wtyczkę wiązki i właśnie na ów przejściówce robić cięcia, lutowanie i ogólny "kablosz-motosz" ;) Jak to u mnie bywa wszelkie prace trwały w godzinach 1-3 w nocy i tym samym zajęły mi kilka dni. W niedzielę nadszedł moment aby odpiąć DET2 i podłączyć GReddyego. Najgorszy był moment odpalenia samochodu( mimo, iż wszystko sprawdziłem chyba z 4 razy;) ) Ogólnie wszystko gra, odpalona zmienna długość, sprawdzone czy działa regulacja zapłonem, ustawiona procedura startu :-) Pozostaje teraz wystroić ładnie AFR(auto jest dosyć przylane) oraz pobawić się zapłonem. Zanim jednak to nastąpi muszę przesunąć aku. i zrobić porządny odizolowany dolot z większą przepływką. Jednym słowem mówiąc.... kolejne szlaki przetarte :hah: Do zlotu mało czasu, a wypadałoby jeszcze zawitać do Stolicy :->
Podziękowania wielkie dla Lombardo, który podarował mi wiązkę oraz komputer :)


LINK przedstawia kilka zdjęć z prac... komu jednak się nie chce zaglądać, to wrzucam kilka poglądowych zdjęć ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-08, 06:01

Ładna kabelkologia :) To kiedy ten kompresor?? :D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 06:20

Nie pomieszały Ci się te kartki z manuala :P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-05-08, 06:30

No gratulacje Szalony! Pewnie dużo niutona ugrasz tym zapłonem, bo na ostatnim wykresie coś chyba lekko uciekło.

Pachnie 13-nastką :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-05-08, 08:28

przyznam się że wiedziałem o tej akcji trochę wcześniej ale siedziałem ciiicho :mrgreen: Powiem szczerze że robi wrażenie, moja wizja pierwszego miejsca odchodzi gdzieś w głąb :mrgreen: Ja już powoli ogarniam podpięcie dolotu, dorobię tylko rurę i będzie śmigać :-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 08:53

MacGayver pisze:przyznam się że wiedziałem o tej akcji trochę wcześniej ale siedziałem ciiicho
Nawet nie wiesz ile nie wiesz o akcjach szalonego :-P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-05-08, 09:19

Z karteczkami starałem się trzymać porządek i robić wszystko krok po kroku :)

Na 13 się nie nastawiam, bo ugrać 0,7s odcinka, zapłonem i dolotem będzie ciężko. Niutonem natomiast się nie przejmuje, bo byłem na zupełnie innej hamowni niż poprzednio, do tego dopiero za 4 razem udał się pomiar i temperatura zasysanego powietrza w kolektorze miała 30stopni. Nie ma co jednak rozpaczać bo niuton który jest spokojnie wystarcza do codziennej jazdy, a przy 1/4 i tak w tym przedziale się nie jedzie ( za wyjątkiem 1 biegu, w którym zresztą i tak przydałoby się mniej niuta)

Odpowiadając na pytanie Bombla......... kompresor na razie nie jest w planie :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-08, 09:21

Tylko czekać na dalsze efekty ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 09:28

To co Szalony będzie te 14,2 ?? czy inaczej obstawiasz??
PS będziesz przed lotniskiem wyjmował tapicere??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2012-05-08, 11:38

Szalony może nie będzie tak ciężko z tym 0.7s, obstawiam że zapłon jak ogarniesz to będzie duży przyrost Nm w zakresach gdzie tego potrzeba.
Pawel18PL pisze:PS będziesz przed lotniskiem wyjmował tapicere??
Wystarczy że 2dni przed zlotem będzie pościł i równowartość tapicery wagowo będzie :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2012-05-08, 18:02

gratulacje Szalony !!! aj były emocje czy zagra maszyna, ale jak widać się udało ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 18:04

GRZECHu pisze:Wystarczy że 2dni przed zlotem będzie pościł i równowartość tapicery wagowo będzie
Akurat ;] grill i znów jakieś wymyślne banany z czekoladą będą grane ;]
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-08, 18:15

Były zaje*****te :D Mam nadzieję że i w tym roku spróbuje ten specjał :D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-08, 18:24

Ja to nie wychodzie z podziwu jak Ty to pamiętasz :D
Rybowa:Gdzie jest Ryba??
x:Tam leży :D
A czy ten greddy ma funkcję coś a`la zmniejszenie boostu w turbo wozach żeby ograniczyć moment na 1 biegu ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-10, 00:16

No no dzieje się :)
Jest pełna kontrola paliwa, zapłonu, możliwość przesówania odcinki i wiele innych ciekawych, procedura startu i chyba kontrola ruszania też na zasadzie ograniczania mocy po przez wyłączanie poszczególnych cylindrów...

Nic tylko doładować tą bestię :D
Niebawem przetestuję kompresor w podobnym silniku i będzie wiadomo czy to dobre czy lepiej w turbo iść :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-05-20, 00:00

Jak ogarniesz kompresor i będzie smigał, to zaraz się zjawie u Ciebie obadać jak to jedzie :)

Kolejny ciężki tydzień za mną..... oczywiście standardowo prace wykonywane w godzinach 22-3 :shock:
Na pierwszy ogień poszły hamulce: wyczyszczone i przesmarowane wszystkie tłoczki, prowadnice zacisków, nowe klocki na przód, nowy płyn hamulcowy oraz przewody w stalowym oplocie. Przy okazji na zdjęciach można dostrzec nowe gumki na stabilizatorze :->

Obrazek


Następnego dnia wziąłem się w końcu za dorobienie pierścienia do koła pasowego, które zakupiłem na ebayu niekompletne prawie rok temu. Po zamontowaniu, znowu się muszę uczyć jeździć :-)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na deser zmajstrowany nowy dolocik zakończony stożkiem AEM, niestety jeszcze ze starą mniejsza przepływką.
W przyszłym tygodniu jak czas pozwoli, to odizoluję stożek od grodzi.

Obrazek


Zapomniałbym o najważniejszym modzie......... zmieniłem dzisiaj koła na letnie :mrgreen:
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-20, 00:52

w pyte mniejsze jest to kolo pasowe od seryjnego pewno troche mocy sie odzyska :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”