Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] NISSAN SUNNY GTI-R SR20DET

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-10-14, 22:16

1:50-2:00
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-10-16, 15:30

Ali-En pisze:1:50-2:00
Dla niektórych 1:4.... :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-10-25, 11:05

Zawieszeniem miałem zajmować się później ale przypadkowo dzisiaj wjechał nowy fant :-D

Tein Supper Street + EDFC do regulacji twardości
Obrazek

Obrazek

Zobaczymy jak się sprawdzi.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-10-25, 22:31

A widzialem ten zawias na ebay ;) Fajny fajny ;) Przyda sie ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-01, 10:19

SR20VE + T robi jednak robotę, to jest jednak przyszłość rozwoju rodziny silników SR20 w Polsce :)

Jakieś chińskie turbo T3 i przy doładowaniu 0,5 narastającym do 0,72 przy ostatnim strojeniu wygenerowało mi coś takiego:
Obrazek

Jakby ciut podnieść odcinkę o te 500-600obr.min albo doładowanie podnieść do tych 0,8-0,82bara to myślę że spokojnie 350KM by było :) :) :)

Filmik (oglądajcie nie za głośno by dzwięk zmiennej fazy nie uszkodził wam głośników albo co gorsza słuchu) :
http://www.youtube.com/watch?v=jXB_Sl9P ... e=youtu.be

Tak więc moim zdaniem VET w GTI-R to idealne połączenie po pierwsze mniejsza turbo dziura będzie a po drugie dojdzie jeszcze sporo powera :)
Hehe a jeszcze można wałki przestawić :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-11-17, 16:34

I jak tam zawias zamontowany? Czy wóz już zimuje w garażu? ;-)

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-11-17, 19:03

Limon pisze:I jak tam zawias zamontowany? Czy wóz już zimuje w garażu?
Zawias w samochodzie. Geometria zrobiona. Wrażenia pozytywne. Lecz test będzie dopiero na jakimś Ułężu. Pewnie trzeba będzie jeszcze pobawić się z regulacją.

Samochód na razie zimuje, ponieważ cały czas nie mogę się uporać z małymi problemami technicznymi.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-11-18, 02:02

A co tam masz za problemy techniczne? Coś z elektroniką?

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-11-18, 13:08

Limon pisze:A co tam masz za problemy techniczne? Coś z elektroniką?
Elektronika jest ogarnięta. Cos nam świruje ciśnienie oleju. Na razie nie wiadomo o co chodzi ale zobaczymy.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-11-18, 14:44

michalbtl pisze:
Limon pisze:A co tam masz za problemy techniczne? Coś z elektroniką?
Elektronika jest ogarnięta. Cos nam świruje ciśnienie oleju. Na razie nie wiadomo o co chodzi ale zobaczymy.
Zapewne chodzi o panewki korbowodowe na korbach"Orzeł" to norma...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-01, 22:28

Na Nowy Rok zrobię mały up :-)

Niestety albo i stety silnik SR20VET wyjechał z Nissana.

W związku z tym, że silnik VET sprawiał kłopoty w zamian wjedzie seryjny DET.

Nowy/następny silnik jest w zasadzie seryjny. Dostał delikatne mody.

Szlif wału. Panewki. Szpilki głowicy. Uszczelka metalowa. Wtryski 630. Zmodyfikowany został układ olejowy na bardziej prosty. Usunięte zostało ITB. Jest jedna przepustnica.

Na tą chwilę silnik jest uzbrojony i w 99% gotowy do wsadzenia do samochodu.
Cały osprzęt pozostaje ten sam.


Jeżeli chodzi o VET to do tematu może kiedyś powrócę. Na tą chwilę chce by samochód zaczął jeździć a później się zobaczy, co dalej.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-01, 22:34

Jakie kłopoty były z VE ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-01-02, 04:38

VE chętnie przygarne :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-02, 08:55

Pawel18PL pisze:Jakie kłopoty były z VE
Z VE nie było kłopotów.

Kłopot był ciśnieniem oleju. Mam już jakąś tam koncepcje, ale na razie odpuściłem VET bo uznałem że cały silnik będzie pewniejszym rozwiązaniem. DO tematu może powrócę. Chociaż teraz biorąc pod uwagę własne doświadczenia w użytkowaniu samochodów w imprezach typu Ułęż itp nie wiem czy jest sens się bawić w VE i jakieś mocno rozległe mody. Przede wszystkim mam nadzieje, że teraz na oryginalnym silniku będę mógł sam sprawdzić jak samochód się zachowuje i co może. A mocy jak będzie brakować to szybko się ją zorganizuje.
vixo pisze:VE chętnie przygarne
Bardzo prawdopodobne, że będę pozbywał się materiałów z VE. Więc jak coś to napisze Ci na PW.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-02, 11:10

Mógłbyś nieco przybliżyć co się działo z tym ciśnieniem oleju ?? Byłbym wdzięczny.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-02, 21:33

Pawel18PL pisze:Mógłbyś nieco przybliżyć co się działo z tym ciśnieniem oleju Byłbym wdzięczny
Chwilowo znkało :-D :-P :-o :mrgreen:

[ Dodano: 2013-01-17, 20:38 ]
Oto wynik wstępnego strojenia. Trzeba jeszcze pare drobnych tematów poprawić i będziemy atakowac więcej. Ale to już pewnie bliżej wiosny.
330KM i 390 Nm
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-20, 00:57

No i pięknie już poziom serii po wydechu i FMIC-u z podniesionym do 1,3 bara doładowaniu jest... tylko trochę spora turbodziura... Jaka turbinka ??

W tych wozach z seryjnym motorem super sprawdza się GT2871r z małą dupką:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-20, 09:27

Turbina gt2871r. Ta która jest do 420km.

Musze poprawic pare drobiazgów typu aktuator, map sensor, szczelność i będzie lepiej.
Na tą chwile ważne że silnik odpalił, został wystrojony i się nie poddał. :-D

Poza tym nie chciaem od razu atakowć na siłę więcej bo lepiej na spokojnie sprawdzić czy wszystko ok.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-20, 09:29

michalbtl pisze:został wystrojony i się nie poddał.
No naraszcie :)
A ja dalej stópki do 2giej korby w tym swoim zapasowym nie znalazłem...

Teraz już tylko będzie z góki oby moc i bezawaryjność była z nami, Powodzenia i informuj o nowych kreskach :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-01-20, 12:51

Rozumem, ze taka moc to z sr20det?
NISSAN PULSAR GTI-R

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-20, 20:48

BANIAK pisze:Rozumem, ze taka moc to z sr20det?
Tak z sr20det. Silnik jest w zasadzie seryjny. Panewki ma ACL'a, uszczelke i szpilki. Aktualny setup jest w pierwszym poście.

Tak jak pisałem to bylo wstepne strojenie więc pewnie docelowo będę chciał żeby było w okolicach 380KM.

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-01-20, 21:45

Myślę, że takiej mocy przy dłuższym upalaniu mogą nie wytrzymać seryjne tłoki! No chyba że jest kucizna!
Tak było u mnie! Pękły pułki w tłokach. :-(
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-01-20, 22:03

BANIAK pisze: Pękły pułki w tłokach. :-(
Pułki pękają od zapłonu.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-01-21, 22:21

Zapodaj jakieś aktual foto :)
NISSAN PULSAR GTI-R

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-22, 11:51

BANIAK pisze:Myślę, że takiej mocy przy dłuższym upalaniu mogą nie wytrzymać seryjne tłoki! No chyba, że jest kucizna!
Tak było u mnie! Pękły pułki w tłokach.
W pierwszym silniku, który oryginalnie był w aucie tez miałem pękniętą, pułke. Moc była seryjna. W moich rękach samochód nie był upalany zbyt mocno i długo, bo w zasadzie od razu przystąpiłem do roboty.
Może w takim razie moc zrobimy mniejszą..... W zasadzie to nie zależy mi aż tak bardzo na KM. Do wiosny chce samochód przygotować tak żeby pojechać parę razy na jakiś Ułęż itp. Jak będzie mi odpowiadał na torze to przede wszystkim popracuje jeszcze nad zawieszeniem. Czyli rozpórki, stabilizatory, itp. A później jak będzie trzeba to zrobi się kucizne i głowice z wałkami itp. Chociaż szczerze powiem że jak na razie nie widzę sensu w GTIR atakowania jakiś kosmicznych parametrów bo przede wszystkim trzeba nauczyć się jeździć.
Jeżeli jednak nie będzie mi odpowiadał na torze to idzie do sprzedaży. A doinwestuje konkretnie EVO.
BANIAK pisze:Zapodaj jakieś aktual foto
W przyszłym tygodniu będę brał się za porządki w środku itd., więc coś zapodam.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-01-22, 12:23

michalbtl pisze:Może w takim razie moc zrobimy mniejszą.....
ostrożnie z zapłonem nawet kosztem sporej Mocy. tłok płynie od kiepskiej mieszanki a półki padają od zbyt ostrego zapłonu i spalania stukowego które też moze rozwalić denko tłoka.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-01-22, 13:25

neptun wrzucił turbo to najpierw panewki mu pozszły a potem półki
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-01-22, 18:59

PumaRST pisze:ostrożnie z zapłonem nawet kosztem sporej Mocy. tłok płynie od kiepskiej mieszanki a półki padają od zbyt ostrego zapłonu i spalania stukowego które też moze rozwalić denko tłoka.
W tej sytuacji jedynie mogę zdać się na doświadczenie i wiedze osoby, która stroi samochód. Czyli BRT. Specjalnie nie naciskam na jakieś wyniki, więc mam nadzieję, że wszystko odbywa się bezpiecznie. Ale pogadam na ten temat.
killer2000 pisze:neptun wrzucił turbo to najpierw panewki mu pozszły a potem półki
Ale pewnie cos nie tak było ze smarowaniem albo silnik już miał dosyć. Te silniki mają już prawie 20 lat. Dlatego uważam, że podnoszenie mocy powinno rozpoczynać się od sprawdzenia stanu silnika w tym panewek.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-23, 03:51

michalbtl pisze: Do wiosny chce samochód przygotować tak żeby pojechać parę razy na jakiś Ułęż itp. Jak będzie mi odpowiadał na torze to przede wszystkim popracuje jeszcze nad zawieszeniem. Czyli rozpórki, stabilizatory
Popieram widzimy się na upalańsku - kolejny GTi-R :)
Hehe szkoda że nie czarny ale fajnie czerwony będzie się wyróżniać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-02-14, 00:10

No więc finalne strojenie dało następujące efekty. 363km/433nm.
Było nawet więcej ale na razie zostaje tyle.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”