no wreszcie pasuje zaktualizować temat bo bardzo sporo się podziało w ostatnim czasie w aucie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do rzeczy:
-Największa zmiana to wstawienie klatki zgodnie z zał. J; projekt klatki własny - w tym przypadku postawiłem przede wszystkim na bezpieczeństwo i klatka jest mocno rozbudowana i wszystko z najgrubszych możliwych rur.
-mocowania foteli wykonane zgodnie z zał. J z mocnych profili dodatkowo usztywnionych profilem który łączy mocowania
- Fotele Bimarco Dakar FIA2020 - fotele są małe ale dla osoby o mojej posturze są idealne (175cm i 72KG)
- pasy RRS 6pkt FIA 2020
- powycinane wzmocnienia blachy dla odelżenia budy
- przerobiony wydech - 2,25" na jednym tłumniku przelotowym
- zmienione sprężyny z tyłu na MTSa, względem seryjnych siadło ok 5 cm niżej
- pompa paliwa z A32 VQ30DE
- panel startowy + Shift light
Dzisiaj autko było hamowane i wyszło całkiem pozytywnie: 168 KM i 193 Nm - nie wiem co mam za komputer ale odcięcie przy 7700 RPM jest.
Roboty jeszcze sporo przede mną a w planach zostało jeszcze:
- pomalować mocowania foteli
- poukładać wiązkę
- założyć hebel
- obicia drzwi
- hydrauliczny ręczny + korektor siły hamowania
- szyby tył z PC
- wycięcie wlotów powietrza w masce i zrobienie z tego chłodzenia kolektora ssącego
Przy silniku:
- przerabianie kolektora ssącego na większą przepustnice
- przepływomierz bez zwężki
- sprzęgło spiek
- lekkie koła pasowe
- strojenie (SMT6) chociaż coraz bardziej przemawia do mnie SA
- planowanie głowicy + powiększenie kanałów + ewentualne przeróbki głowicy w zależności co z nią wyjdzie
-w dalszych planach to przełożenie główne 5,08 + szpera
Auto ogólnie staram się przygotowywać zgodnie z zał. J by uniknąć jakichkolwiek problemów na BK więc jeszcze roboty a roboty a budżet się kończy...
![:(](./images/smilies/smutny.gif)