[ Primera] P11.144 by MichałB86
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Rzeczywiście u mnie tarcza z tyłu ma 278 mm a z przodu 280 mm. Ale co ciekawsze tłoczek ma 34 mm jak w sunny gti, a sama tarcza w sunny jest mniejsza.
Dlaczego Tak jak pisze Rysiu83 taki setup w P11/P11.144
Primera dostała rozpórkę wyprodukowana przez użytkownika forum Foo
Po montażu mała przejażdżka koło domu i jest miło . Nie obyło się bez dziwnych spojrzeń pieszych przy ostrzejszym wchodzeniu w zakręty Tak to teraz wygląda:
Dlaczego Tak jak pisze Rysiu83 taki setup w P11/P11.144
_____________________________________________________________________________________________________________________________Rysiu83 pisze:Tak jest..W P11 były warianty 2..przód 257 i 258mm z tyłu a także 280mm przód i 258mm-278 mm tył.
Primera dostała rozpórkę wyprodukowana przez użytkownika forum Foo
Po montażu mała przejażdżka koło domu i jest miło . Nie obyło się bez dziwnych spojrzeń pieszych przy ostrzejszym wchodzeniu w zakręty Tak to teraz wygląda:
I oby tak dalej Serdeczności i szerokości!MichałB86 pisze:Nie obyło się bez dziwnych spojrzeń pieszych przy ostrzejszym wchodzeniu w zakręty
Oj to prawda...BaSsGrU pisze:tak powinny wyjeżdżać z fabryki
A podziękował No taka profi mega mega na tip top z estetyką jak mi się marzy, to będzie jak uskładam na TIG'a, papier jest, umiejętności są, ale sensowny sprzęt to niestety droga zabawka jak na hobbystyczne przeznaczenie. No nie od razu "coś tam" zbudowano, pewnie kiedyś. Teraz też myślę daje radebombel pisze:Profi ta rozporka
Proszę mnie nie obrażać hihi To zupełnie dwie różne koncepcje, moja nie jest wzmocnieniem karoserii, a masą dodaną przeciwstawną i usztywniającą kolumny amortyzatora...SCOOTER pisze:Trochę podobna do ori.
@Ryba
THX, z otwartą jedną flanszą - gotowe. Drugi koncept do P10 w trakcie, ale obawiam się, że kartka A4 to mało na flanszę po stronie łapki trzymającej maskę... a co za tym idzie, niestety kwota, tak czy siak - zobaczymy
Pozdr,
foo
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Powinno być 140 Km i 180 Nm seryjnie. Na zlocie był nieszczelny wydech przy łączniku. Kiepska przepływka. Teraz trzeba usunąć katalizator. Niestety kiepski układ wydechowy jest w primerze wejście przy łączniku 43 wyjście 47 a na końcowym koło 50 trzeba teraz to poprawić. I będzie dobrze. Najważniejsze że wykres jest teraz taki jak powinien byćSeba WWA pisze:no to wiem, to jak było przed modyfikacjami skoro teraz wrócił do serii
ważne że fura lata jak trzeba i bez awaryjnie
małymi krokami do przodu
sam kat po tylu latach jest puszka pandory zjadajacym nie rzadko ~10ps
masz juz moda rozrzadu i odetkany oddech wiec wywal kata a jak jest siano to kpl wydech zrob
jakby cos to mam kolektor wydechowy z p11 GT i chetnie odstapie
masz juz moda rozrzadu i odetkany oddech wiec wywal kata a jak jest siano to kpl wydech zrob
jakby cos to mam kolektor wydechowy z p11 GT i chetnie odstapie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW