Strona 2 z 19

: 2012-02-09, 12:45
autor: SnepooN
gratki zakupu i szybkiej reanimacji ;-) jakie mody zostana wykonane aby zblizyc sie do tych 170 kuni ?? co do dystansów to jakbyś gdzieś miał na nie namiar to dawaj znać bo też bym z checią wrzucił je do siebie bo raz ze troche poprawiło by to jazde a drugie to ori fele paskudnie chowaja sie w nadkola...

: 2012-02-09, 22:55
autor: Arbuz
MacGayver pisze: nie ukrywam że w moich rękach wyglądał trochę lpeiej :mrgreen:
Hehe bo Ty tego nissana miales do lansu a nie do ścigania ;D.... dupeczki zaliczałeś na tylnej kanapie - do dzisiaj plamy jakies podejrzane ;)

: 2012-02-09, 23:13
autor: Hahkuh
...no i ruszył Arbuz ostro z kopyta - coś czuję, że szybko Sunniacz urośnie w moc :->
Arbuz pisze: Hehe bo Ty tego nissana miales do lansu a nie do ścigania ;D.... dupeczki zaliczałeś na tylnej kanapie - do dzisiaj plamy jakies podejrzane ;)
<hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha>

: 2012-02-09, 23:47
autor: MacGayver
Arbuz pisze:
MacGayver pisze: nie ukrywam że w moich rękach wyglądał trochę lpeiej :mrgreen:
Hehe bo Ty tego nissana miales do lansu a nie do ścigania ;D.... dupeczki zaliczałeś na tylnej kanapie - do dzisiaj plamy jakies podejrzane ;)
bo nie inwestowałem w torby foliowe no i z wrażenia brudziły tapicerkę :-D no dobra, przyznaje się - tak poważnie to z podniecenia ją ubrudziły :hah: Ach te przeciążenia :mrgreen:

: 2012-02-10, 00:24
autor: Kwietas
W Lodzi dawal niezlego czadu. :) A tera bedzie tylko lepiej...
Macu, nie chce sie wtracac, ale czy te plamy nie pojawily sie po pamietnej przejazdzce z pewna grupka osob, ktorym wibracje wydechu masowaly co nieco? :hah: i nie udawaj, ze nie pamietasz! :P

: 2012-02-10, 00:42
autor: MacGayver
Kwietas, a wiesz że możliwe że te osoby się tez do tego mogły przyczynić :mrgreen: Kto jechał wtedy z tyłu? :mrgreen:

W związku z moim kolejnym projektem tak jak rozmawialiśmy Arbuz przez telefon daj znać jak będziecie się organizować na Tor Kielce ;-)

: 2012-02-10, 05:07
autor: Kwietas
Ty jako driver, ja z przodu, Ryba w bagazniku i jeszcze 4 osoby, ale kto to nie pamietam ;)
Arbuz, o ile mnie pamiec to odcinka jest na 8.500 rpm? Pieknie sie ten silnik kreci, a do tego wyje jak szalony ;)

: 2012-02-10, 08:06
autor: PumaRST
MacGayver pisze:W związku z moim kolejnym projektem tak jak rozmawialiśmy Arbuz przez telefon daj znać jak będziecie się organizować na Tor Kielce ;-)
Też dajcie znać ;-)

Arbuz fajne auto i mam nadzieję że w sezonie 2012 uda nam się spotkać gdzieś na oesie. Jeśli mogę coś podpowiedzieć to z tego co wiem sunny zamiata dupą i jedyne rozwiązanie to dorobić grubszy stabilizator - 18-20mm ani dystanse ani sama gleba nie pomagają.

: 2012-02-10, 08:42
autor: Jarzyn
No fakt, zamiata dupą, a już wydmuszka z pustym tyłem i bez koła zapasowego to w ogóle jest zabawna;) Raz na ostrzejszym winklu bez dohamowania lewą się zdziwiłem, jak mi dupa zaczęła bokiem iść ;)
Skąd możnaby wytrzasnąć taki stabilizator gruby na tył?
Pomijam Whiteline z AU, bo ceny kosmos...

: 2012-02-10, 08:50
autor: PumaRST
http://ckmotors.vot.pl/ck/ kontaktujcie się z tym kolesiem, robił mi zawias oraz tylny do mnie. u siebie dorabiał i bazą był ori tył z p10gt który u kowala został rozhartowany dogięty a później ponownie zahartowany. Moja poprzednia wypowiedź bazuje na jego doświadczeniach między innymi z GSMP. Oczywiście jesli znajdziecie kowala u siebie można to zrobić we własnym zakresie.

: 2012-02-10, 09:42
autor: Arbuz
Kwietas pisze: Arbuz, o ile mnie pamiec to odcinka jest na 8.500 rpm? Pieknie sie ten silnik kreci, a do tego wyje jak szalony ;)
Podobno tak, ale kręcę go do 7tys bo jest do wystrojenia wiec dalej to nie ma sensu nic :)...
PumaRST pisze:
MacGayver pisze:W związku z moim kolejnym projektem tak jak rozmawialiśmy Arbuz przez telefon daj znać jak będziecie się organizować na Tor Kielce ;-)
Też dajcie znać ;-)

Arbuz fajne auto i mam nadzieję że w sezonie 2012 uda nam się spotkać gdzieś na oesie. Jeśli mogę coś podpowiedzieć to z tego co wiem sunny zamiata dupą i jedyne rozwiązanie to dorobić grubszy stabilizator - 18-20mm ani dystanse ani sama gleba nie pomagają.
Spotkamy się na pewno ! ;)

A co do zamiatania to niestety wiem :( jest to moj 3 sunny w karierze i ostatnia moja wydmuszka zamiatala dupa co bylo fajne tylko w zieme ( czułem się jak w tylnim napedzie, dupa nom stop bokiem szła bokiem :D )

Rozmawialem juz z Czajnikiem i ogarnie mojego sunnego ale niestety zbieram $$$ bo rozpocząłem ogarnianie mechaniczne :)

Pozdrawiam

: 2012-02-10, 20:40
autor: sergiej
wracajac do tematu to jak ty arbuz zamierzasz teraz korzystac z tylnego siedzenia jak chcesz je wyrzucic ...:P przemysl to lepiej i jak juz wymyslisz to pomysl o dobrym gwincie mysle ze wtedy tez mniej by dupa zamiatala ...

chociaz ponoc almera to juz calkiem inne auto :)

[ Dodano: 2012-02-10, 20:41 ]
w tym roku juz sie raczje pozbede swojego gwintu moze chcesz podjac i wyremontowac o ile podejdzie do sunnego

: 2012-02-11, 20:11
autor: Arbuz
Witam ;)

Dzisiaj zrobilem szybki serwis zawieszenia, wraz z ustawieniem zbieżności ;)

Myjka również sunnego nie ominęła a oto efekty :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
sergiej pisze: [ Dodano: 2012-02-10, 20:41 ]
w tym roku juz sie raczje pozbede swojego gwintu moze chcesz podjac i wyremontowac o ile podejdzie do sunnego
Jeśli podejdzie to na bank sie dogadamy :)

: 2012-02-11, 20:27
autor: Jarzyn
Tył nie podejdzie oczywiście, w Almie jest belka, zupełnie inny zawias z tyłu.

: 2012-02-11, 20:31
autor: MacGayver
Co tu są za springi? bo to nie jest seryjna jego wysokość :->

: 2012-02-11, 21:23
autor: Modzelitto
BTB wkładał podajże MTS'y

: 2012-02-12, 11:20
autor: Arbuz
Modzelitto pisze:BTB wkładał podajże MTS'y
Dokładnie tak ;)

: 2012-02-12, 12:59
autor: MacGayver
jak to się prowadzi na tych springach? bo myślałem o nich żeby do Micry takie włożyć

: 2012-02-12, 13:10
autor: Arbuz
MacGayver pisze:jak to się prowadzi na tych springach? bo myślałem o nich żeby do Micry takie włożyć
No to nie jest to co bym oczekiwał :)...ale nie ma co wymagać od spręzyn za 400zł :)...

Jesli chcesz tak sobie lekko usztywnić to polecam, ale ja pakuje inny zawias ;)

: 2012-02-12, 16:08
autor: Limon
Jesli chcesz latać po torze to tylko i wyłącznie gwint, coobcio ma kayabe agx w twardosci na maxa i na ułeży autko jest za miekkie robiąc efektowne przechyły boczne ;]

Jaki plan modów na 170 kucy?

: 2012-02-12, 16:51
autor: Jastrząb
Wychodziły Kyaba AGX dla sunny ?? patrzę w katalog i dla N14 oraz N15 nic nie ma. Ultra SR, Excel-G są ale AGX nie widzę.
Ps. czy do n15 Gti też da się wrzucić AGX ??

Ps2. soory za micro OT

: 2012-02-12, 16:56
autor: Modzelitto
Jastrząb pisze:Ps. czy do n15 Gti też da się wrzucić AGX
Podłączam się pod pytanie ;-)

: 2012-02-12, 17:39
autor: Limon
Coobcio ma kayabe agx dedykowana do gti-r, a co do n15 to niewiem.

: 2012-02-12, 22:58
autor: MacGayver
przód wiadomo podejdzie do N15, problem pojawia się z tyłem

: 2012-02-12, 23:07
autor: Limon
Jeśli ktoś jest zainteresowany poważnie to ma na sprzedaż gwint do almery n15 intraxa w igła stanie ;)

: 2012-02-14, 10:34
autor: 6aszter
wielkie gratulacje za projekt, wszystkie mody na duży plus, czekam na dalsze efekty :roll:

: 2012-02-16, 12:29
autor: Arbuz
Limon pisze: Jaki plan modów na 170 kucy?
1. Dolot ze stożkiem z dostarczeniem zimnego powietrza
2. 4-2-1 + wydech
3. Większa przepływka
4. Strojenie Ecumasterem
5. Modzik rozrządu lub ewentualnie jak to nic nie da to inne wałki.

Nie ukrywam że podsumowałem sobie koszta jakie za soba niesie pomodzone SR20DE na +/- 170 koni i zastanawiam sie czy nie ogarnac go tylko zeby smigal ( dolot + mod rozrzadu + wymiana mojego kompa bo cos nie tak to smiga ) i sprzedac moje SR20 i wsadzic VE ;) - ale to plan ewentualnie na kolejny okres zimowy :)

Myśle też co chyba nikogo nie dziwi pozbyć sie wagi w nissanie, ale w tym temacie juz jestem ugadany z Czajnikiem także napewno bedziecie na bieżąco z informacjami :)

: 2012-02-16, 16:24
autor: Pawel18PL
Arbuz pisze:
Limon pisze: Jaki plan modów na 170 kucy?
1. Dolot ze stożkiem z dostarczeniem zimnego powietrza
2. 4-2-1 + wydech
3. Większa przepływka
4. Strojenie Ecumasterem
5. Modzik rozrządu lub ewentualnie jak to nic nie da to inne wałki.

Nie ukrywam że podsumowałem sobie koszta jakie za soba niesie pomodzone SR20DE na +/- 170 koni i zastanawiam sie czy nie ogarnac go tylko zeby smigal ( dolot + mod rozrzadu + wymiana mojego kompa bo cos nie tak to smiga ) i sprzedac moje SR20 i wsadzic VE ;) - ale to plan ewentualnie na kolejny okres zimowy :)

Myśle też co chyba nikogo nie dziwi pozbyć sie wagi w nissanie, ale w tym temacie juz jestem ugadany z Czajnikiem także napewno bedziecie na bieżąco z informacjami :)
Przy tych modach może być cięzko o 170 km....

: 2012-02-16, 19:22
autor: BTB
Na tym silniku wyszlo 157kuni a jedyne co jest zrobione w tym momencie to wydech 2.5cala (kolektro seria ;) wiec trzymam kciuki za ARbuza ;)

: 2012-02-16, 19:36
autor: Pawel18PL
No ja miałem:
przelot 2.5 cala
SSAC
strojenie smt6
szeroka przepływka
mod rozrządu
stożek
zapłon
po tym wszystkim wyszło 160 koni ;) dawno dawno temu jak to był jeszcze mac`a wóz to przy podobnych modach też miał 160 koni ;) więc chyba hamownia coś oszukała...