Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-01-13, 10:25

Bez tlumika to zrobisz czy bedziesz na ta dodatkowa rure montowal tlumik? Jesli wydluzenie ukladu da efekt to moze zastosowac taki tlumik nie pamietam nazwy ale chodzi w nim o to, ze rura zawija i jeszcze raz przechodzi przez koncowy tlumik.
O cos takiego
Obrazek

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-01-13, 11:08

TWIN LOOP ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-13, 19:41

Nie wiem czy zapodanie rury poza końcowym tłumikiem coś da bo według mnie tu chodzi o zjawiska falowe a im dalej od głowicy tym te zjawiska słabsze. Mimo wszystko próbować zawsze warto. Moim zdaniem lepiej by było rurę przedłużyć przed końcowym tłumikiem ale tu robi się rzeźba...
Przedłużenie wydechu stosował też Maciek z Mineralnej jako wygłuszacz przy hamowaniu. To było chyba 3 cale ale za to dłuuuższe niż 1 metr.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-14, 22:00

ale u niego ten tłumik raz że miał większą średnicę jak reszta układu wydechowego a dwa niezbyt szczelne to było...

u mnie idealnie wsadzę w koncówkę rurę alu fi 65mm :P

Jeszcze jak poczytałem na zachodnich forach mogę nieco bardziej pokręcić wałeczkiem wydechowym :D

Tak więc jak sprowadzę z działki sunnego może do 230KM idzie dobić :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-14, 22:03

Co tam w temacie? Będą jeszcze jakieś mody N/A czy idziesz w turbo?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-14, 22:26

hehe ale ktoś mnie wywąchał :P
Wczoraj zbudziłem auto z zimowego snu - przerwę chyba ze 3 miechy miał a dzisaj nim wróciłem z Kazimierza Dolnego do domu :)
Skoro jest pod ręką to coś będę w nim modyfikować i z mieniać, na razie N/A po głowie chodzi mi porządny kolektor ssący, dodatkowo motywuje mnie 85mm przepustnica gazu z Q45 :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Świrek
wiem o czym pisze
Posty: 53
Rejestracja: 2010-02-27, 14:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Świrek » 2010-03-16, 22:47

Jestem pod wrażeniem tego co zrobiłeś. Może w przyszłości udzielisz mi paru cennych wskazówek to i ja ożywie moje GTi :)

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 00:12

No to mocy przybywaj, zapodałem koło pasowe na wał, lżejsze od seryjnego o dobre 1,5kg do tego napęd od strony altenratora wyraźnie mniejszy coby spowolnić jego obroty...
Pasek musiałem dać w miejsce 840mm 800mm to o czymś świadczy, mimo to alternator na wolnych ładuje 14,5 V :)
Tak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co do wrażenia z jazdy to na pewno na I biegu poprawiło się przyspieszenie a poza tym w całokształcie też chyba lepiej idzie, dowodem na to mogą być obejchane dzisiaj następujące auta:
- Audi S4 - zmodowane na 360KM
- Ford FOCUS RS II - seria 305KM
- Honda CIVIC z B18C14 na kompresorze blisko 300KM ale tylko do końca 3ciego biegu się braliśmy...
- Mazda taka jakaś śmieszna 323 w sedanie 2.0 Turbo w której podniosłem doładowanie i wystroiłem dzięki czemu objerzdza Mazdę 3 MPS 270KM

Jedyne co mnie pojechało to Ford Mustang GT i to z ko bitą za kierownicą... Wydaje mi się że jakby koło mnie nie siedział hmm warzący trochę osobnik to też bym dał mu radę :)
Ostatnio zmieniony 2010-03-31, 01:02 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-31, 00:27

Pięknie Sunny ryczy i zapiernicza konkret. RSa mocno odstawiłeś?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 00:33

Na końcu 3 biegu jakieś 2,5-3długości był w tyle...
W drugą stronę z rolki jechaliśmy na I od 40km/h przy ok 180km/h mnie przegnił ale ja i tak już nogę z gazu zciągniętą miałem...

Szkoda że się nie sprawdziliśmy między sobą...
Ps. Tą moją czerwoną starą almerkę GTi bardzo pojechałeś ?, tam chłopak jechał z panną na pokładzie oraz miał seryjny wydech i katalizator moc ok. 155KM i 190Nm a mimo to jakoś sobie to radzi...

No następny krok to u mnie będzie jakiś dolot, bowiem ciągle na papierowym filtrze latam :D
A puki co odwiedzę hamownię by sprawdzić co te koła pasowe mi przyniosły :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-31, 07:58

Kurde ja też na filtronie latam i szkoda mi silnika żeby jakiś zaciągający piasek szit założyć pod maskę.

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-31, 08:08

Spoko było tylko żadna honda nie chciała się brać :p

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-31, 09:40

Coobcio pisze:- Audi S4 - zmodowane na 360KM
- Ford FOCUS RS II - seria 305KM
- Honda CIVIC z B18C14 na kompresorze blisko 300KM ale tylko do końca 3ciego biegu się braliśmy...
- Mazda taka jakaś śmieszna 323 w sedanie 2.0 Turbo w której podniosłem doładowanie i wystroiłem dzięki czemu objerzdza Mazdę 3 MPS 270KM
No to grubo :shock: Jednak niska masa moze zdzialac cuda :-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-31, 18:36

scribler pisze:Spoko było tylko żadna honda nie chciała się brać :p
Jedna się wzięła. Zobaczymy dyno i wszystko będzie jasne.
Moje 227 Nm w N/A pewnie padnie z kretesem. :papa:
Pozdro od rudej :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-31, 19:20

hehe ale musieli miec miny panowie w tych swoich drogich autkach ... tak sie zastanawiam czy sunny dalby rade wanklowi z rx8 :) ?? bo kiedys przy wodce z takim bananowcem gadalem na temat jego auta :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 19:31

RX8 to 230KM to żałosny wóz taka 270konna Mazda MPS robi z nią co chce a ja z kolei to samo robię z taką MPS... Więc nie ma co nawet mojego auta ustawiać z nią na kresce bo szkoda mi sprzęgła i opon...

Ps. Dziś był u mnie Osa i skubaniec koło na wał korbowy ma jeszcze mniejsze jak moje, alternator jeszcze wolniej będzie się obracać :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-03-31, 20:03

no tak myslalem ze rx8 to sie nadaje ale jej wlasciciel jak zobaczyl twojego sunnego to je wysmial ...a ja pod wplywem %% strasznie sunego bronilem :) gosc nie wierzy w to ze jakies auto z 91 roku moze go objechac heheh ... do tego jego wankl pali od cholery !!!!

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-31, 20:30

właśnie RX8 to klasa nie dal sunny VE--poprostu jest za wolna..miałem ze 2 lata temu ogromną radoche ganiać sie20km w trasie z takąmazdą swojąstarszą p10 tką,no i wiem jedno--miała kiepściutką elastyczność mimo biturbo--a przeganiał mnie tylko na podwójnych ciągłych i przejściach dla pieszych[jakiś pirat nie kierowca]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-31, 20:31

lukasgt pisze:no i wiem jedno--miała kiepściutką elastyczność mimo biturbo
RX8 nie ma w ogóle Turbo :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 21:13

Dobra nie róbmy tu OT... Mogę się z Tą mazdą ustawić w każdej chwili dla funu żeby filmiki ponagrywać i wrzucić na youtubla żeby panu trochę ponaprzykrzać jaki to ma wolny wóz...
Podejrzewam że RX8 ma podobne a nawet jest ciut wolniejsza jak 350Z wiec takie osiągi to wstyd i chańba dla pseudo sportowego auta...

Ps. w necie poczytałem jakie to czasy robi, taka Rx8 ta 230KM to jest super rywal ale dla mojej dawnej czerwonej almerki GTi która na chwilę obecną zmulona jest do 164KM...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-31, 21:24

No nie taka zmulona :D dla mnie jeździ i to nieźle a co już mi szukasz rywala do pojechania ? :p

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-03-31, 22:16

Eeeeehhhhh te nissany z VE fajna sprawa, az mnie kusi tylko $$$ brak :/ a jesli chodzi o ta Mazde to dane:
http://www.autoweb-france.com/fiches-te ... rmance.php

7,4 do paki i 15,6 na cwiartke hahhahahahahahahahaaa
nawet e36 328 go zje :mrgreen:

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-04-01, 07:39

no faktycznie slabe to auto ... podejrzewam ze mlodego zura almerka tez mu da rade niedlugo ale juz koniec OT

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-04-02, 09:19


Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-07, 14:41

No po ciężkim dniu startuje na hamownię, poza lekkim i mniejszym kołem pasowym na wale wleciał jeszcze jeden modzik - chcąc nie chcąc, jak wrócę to pochwalę się wykresem a jak będzie słaby to się nie pochwalę :P

Trzymać tam kciuki, od 9:00 rano na nogach - chyba jeszcze nigdy o tej porze się nie garażowałem tzn. tak wcześnie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-07, 18:00

garażuj... i dawaj wyniki. info o rudej masz na e-mailu pełniejsze niż na PW. Za Twoje VVL trzymam kciuki, bedzie ....prawie 250KM. A jak wiesz, to jest moje niespełnione marzenie w N/A. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-04-07, 18:02

No wynik już jest 229 kucy i 225 nm ;) Czekamy na wykresik ;) Gratulacje Coobcio juz prawie 230 złamane xD :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-07, 18:05

No i operacja zakończona sukcesem :)
Wynik dzisiejszej hamowni to 229KM - przybyło 4KM oraz 225Nm przybyło 2Nm, troszkę mi jeszcze brakuje do xTomków jeśli chodzi o Nm :)

Oto i wykresik:
Obrazek

A co się zmieniło od ostatniego razu:
- koło pasowe lekkie i małe
- skróciłem prowadnice zaworowe po stronie ssącej oraz dokonałem portingu na łącznieiu gniazd zaworowych z odlewem głowicy, który przyznam szczerze jest wyjątkowo nie chlubnie wykonany...

Zresztą popatrzcie sami:
Obrazek
Na tej fotce widać że kanał nie idzie równo z gniazdem zaworowym, hehe także widać jak skróciłem prowadnice zaworowe...

A na fotce poniżej już wszystko do siebie dopasowane:
Obrazek

Na pocieszenie dodam że w stosunku do pomiaru gdzie osiągnąłem 225KM i 223Nm było o wiele cieplej na hamowni tak więc pewno zimą 230KM pęknie i 227Nm pewno też ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-07, 18:07

Weż się wreszcie za moje kunie w rudej, GRATULACJE !!!Nasze 214KM to obciach ale Twoje 225Nm coraz bliżej :-P Ratuj się kto może :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-04-07, 18:30

Po odwiedzinach dziś i spędzeniu z Coobciem troche czasu :) daję fotki jak Coobcio składał wszystko do kupy oto efekty pracy :
Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”