[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no właśnie na tym valvoline VR1 5W50 jeżdżą teraz u mnie dwa auta no i złego słowa powiedzieć nie mogę a z tych co podałeś jest zdecydowanie najtańszy... to i zmiana co 3-5 tys tak nie boli
ciekawi mnie jeszcze jak to jest z poborem oleju w tych VE kiedyś jak rozmawiałem z Yarkoo to mówił że śmiga na syntetyku i nie pobiera nic... nasuwa mi się na myśl maksyma hondziarzy "VTEC musi wypić" 
hehe wiedziałem ze tak bedzie
dobrze takie ciekawostki poczytać po krótkiej nieobecnosci na forum, VE do saniacza trzeba wkładać i bedzie Klasa
z przyczepnościa to bym kombinował tak jak gadalismy, ale nie tylko dlatego ze mam chetke na toyo
no to ciekawe jak bedzie u nas z tymi hundami w tym sezonie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pamiętam jak adam (dawy sunny Rossiego) pojechali na S pościgać się trochę z Hondawmi, wiadomo że wszytkie objeździli, nad autem się znęcali w 4 osoby w dobre póltorej godziny i oleju nic nie ubyło a Hondziaże co ok 5-6 przejazdów 1/4 milowych dolewki robili i tu mowa o świerzych autach CTR roczniki 2003-2004... 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
z oponkami musisz troszkę poczekać na rozwój sytuacjihehe wiedziałem ze tak bedziedobrze takie ciekawostki poczytać po krótkiej nieobecnosci na forum, VE do saniacza trzeba wkładać i bedzie Klasa
z przyczepnościa to bym kombinował tak jak gadalismy, ale nie tylko dlatego ze mam chetke na toyo
no to ciekawe jak bedzie u nas z tymi hundami w tym sezonie
w najbliższym czasie okaże się czy wejdzie jeśli tak to na pewno posłuchaszkubek pisze:MRC mam nadzieje ze VE wejdzie do suniacza i kiedyś posłucham sobie jak to pieknie gra powyzej 5000rpm
no to nieźle jak tak co SR-ka to SR-kaCoobcio pisze:Pamiętam jak adam (dawy sunny Rossiego) pojechali na S pościgać się trochę z Hondawmi, wiadomo że wszytkie objeździli, nad autem się znęcali w 4 osoby w dobre póltorej godziny i oleju nic nie ubyło a Hondziaże co ok 5-6 przejazdów 1/4 milowych dolewki robili i tu mowa o świerzych autach CTR roczniki 2003-2004...
a propo mojego DE to niedawno dostał świeżą oliwkę + filtr oleju K&N Gold performance


To te produkty?Coobcio pisze: zwłaszcza że nie mamy dostępu do olejów RED Line... i Royal...
http://www.innochem.pl/
http://www.2brally.pl/redlineoil/index.php?main=prod
Może przez jakiegoś pośrednika by się dało?
Dobry też jest jeszcze Millers na bazie 3 estrów lub Midland ze Szwajcarii
... każdy prawdziwy syntetyk to albo baza estrów albo PAO.
ten silnik został zalany i miał mały remont ale ogólnie Nissanowe silniki oleju nie chlejąMRC pisze:oby każdy VE był w takim stanie jak trafił się rossiemu
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe ja za jakies 3 godzinki będę w wawie, tak więć zanabywaj właściwy olej i wpadaj się, maszynę ogarnie wystroi i odrazu zmieni oliwkę, może na dwa VE podskoczymy na hamkę - ja jestem ciekaw co wyjdzie na hamce w Kreatorze Mocy 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No więc stało się VE zawitało na pokład mojego auta
a moje SR20DE pojedzie na pomorze i będzie napędzać ładną setkę GTi
Swap odbył się w autoR chłopaki sprawnie uwinęli się z tematem i po niespełna kilku dniach motorownia zawitała na pokład
tak to wygląda:


Auto odpalone na seryjnym ECU... teraz trzeba to wszystko wystroić, brakuje mi jeszcze wtyczki do przepływki tej szerokiej myślę że pod koniec tyg. będę miał już wszystko potrzebne do sklepania nowego dolotu tak więc będzie można wjechać ze strojeniem...
tak przy okazji, fotka "winter edition" opcja lato jeszcze nie ogarnięta

Swap odbył się w autoR chłopaki sprawnie uwinęli się z tematem i po niespełna kilku dniach motorownia zawitała na pokład
tak to wygląda:


Auto odpalone na seryjnym ECU... teraz trzeba to wszystko wystroić, brakuje mi jeszcze wtyczki do przepływki tej szerokiej myślę że pod koniec tyg. będę miał już wszystko potrzebne do sklepania nowego dolotu tak więc będzie można wjechać ze strojeniem...
tak przy okazji, fotka "winter edition" opcja lato jeszcze nie ogarnięta

Ustrojstwo trzeba dopieścić i dopiero na rolki. trochę do zrobienia jeszcze jest. Nie samym motorem autko jedzie 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ostatnio zmieniony 2010-04-06, 19:44 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
no zapewne to by była najlepsza opcja może zapodasz jakieś dokładne foto jak to jest wklejone
? i co to za rura ? pcv z hydraulicznego
? xtomek, a jak wrażenia u Ciebie CAI vs krótki dolot ? bo chyba wcześniej miałeś w nadkolu a teraz w komorze...
[ Dodano: 2010-04-06, 20:37 ]
MacGayver, profilaktycznie poproszę na PW cenę i średnicę z góry dzięki !
[ Dodano: 2010-04-06, 20:37 ]
MacGayver, profilaktycznie poproszę na PW cenę i średnicę z góry dzięki !
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to teraz śmigaj maszyną, będziesz latał na wzbogaconej mieszance tak więc dobrze się silnik oczyści z nalotu powstałego po długim staniu...
Dolot koniecznie ogarnij inny, bo seria to kupa straszna i blokuje moc do ok 175KM...
Przepływka gruba Fi80mm i niech chłopaki z AutoR z kwasa jakąś ładna 3" nierdzewkę ci do niej puszczą.
Ja w Kazimeirzu Dolnym będę w sobotę po zawodach w Ułęży i pewno w niedzielę po zawodach na torze w Radomiu i pewno trochę w poniedziałek tak więc masz czas
Dolot koniecznie ogarnij inny, bo seria to kupa straszna i blokuje moc do ok 175KM...
Przepływka gruba Fi80mm i niech chłopaki z AutoR z kwasa jakąś ładna 3" nierdzewkę ci do niej puszczą.
Ja w Kazimeirzu Dolnym będę w sobotę po zawodach w Ułęży i pewno w niedzielę po zawodach na torze w Radomiu i pewno trochę w poniedziałek tak więc masz czas
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak to wyglądało:
Z krótkim dolotem wyszło +8KM i +13Nm. Ale to może zasługa wałków SR16VE. Jeszcze Coobcio ich nie regulował. No i przepustnica do wymiany. Rura Alu malowana. Mam jeszcze jedną taką w zapasie z Logo Coobcia
Polecam.
Pozdro
Z krótkim dolotem wyszło +8KM i +13Nm. Ale to może zasługa wałków SR16VE. Jeszcze Coobcio ich nie regulował. No i przepustnica do wymiany. Rura Alu malowana. Mam jeszcze jedną taką w zapasie z Logo Coobcia
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-04-06, 20:35 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Co wałków nie regulował masz je ustawione tak jak u Yarko czyli optymalnie, inne ich ustawienie to albo strata Nm albo KM - jedno kosztem drugiego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jak to co trzeba zapodać większą i rozfrezować pod nią kolektor ssący 
U Siebie mam FI 66mm, dała w połączeniu z portingiem kolektora ssącego 6KM i 6Nm...
U Siebie mam FI 66mm, dała w połączeniu z portingiem kolektora ssącego 6KM i 6Nm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:

Już wszystko ogarnięte, auto wystrojone na przepływce z P11 bez drutowania z rurkami, plastikami itd... do tego dorzucona została grubsza rura dolotowa też z P11 oraz stożek
Auto odpycha się nawet całkiem przyjemnie, za to najbardziej mnie zaskakuje niesamowicie idealny stan tego sunnego, w środku absolutna cisza, nic nie puka nie stuka, wiatru nie slychać co świadczy pieknie o uszczlkach i o bezkolizyjności wozu no kurde MIÓD
Z racji tego że u siebie na działce ogarniałem auto a konkretnie u kolegi Franciszka to nie mialem dostępu do swojej wiertarki z końcówką do dremlowania - by z dolotu się usunęło wystające rurki od odmy i wolnych obr. no i zmodowało przepustnice coby do końca się otwierała...
Tak czy siak czekamy co powie MRC o jeździe z nowym serduchem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM



