Strona 2 z 30
: 2010-08-08, 06:05
autor: PumaRST
niezły wynik i fajna "setka" gratuluje
: 2010-08-08, 08:06
autor: Limon
Fajnie wóz ogarnięty
Wynik ładny ale idzie jeszcze urwać coś z zapłonem
Pisałeś że sprzęgło do wymiany ? Już zrobione
: 2010-08-08, 08:40
autor: Pawel18PL
Tak sprzęgło siedzi nowie Aisina cały komplet razem z nowym kołem zamachowym.
[ Dodano: 2010-08-27, 10:50 ]
Wspawawszy tłumik od saaba 9-5 2.3 T zrobiło się cichutko jak nigdy jedynie z gazem w podłodze słychać fajnie :)Wlot i wylot miał te wyżej wspomniane 2,4 cala ale zaraz dalej była zwężka i nie wiem czy ona lipy nie robi....niby auto ciągnie ale nie wiem czy to efekt tego, że widziałem tą zwężkę i tak mi się wydaje, czy auto rzeczywiście ciut straciło.
: 2010-09-09, 17:15
autor: PumaRST
jedź na hamownie to się dowiesz. osobiście uważam że nie zrobi to różnicy a jedynie ze względu na cichość masz takie odczucia no chyba że nagle z 2,4" robi się 1,5" ale jesli masz zwężkę o np.1-2mm nie zrobi to różnicy
: 2010-09-09, 19:47
autor: Pawel18PL
Wiesz co tam była zwężka z 63mm na 50mm i czuje, że zamula tzn ciągnie ale wyraźnie widać, że chciałby szybciej tylko go trzyma wracając od Coobcia jeszcze bez tego tłumiczka nie było tego.
[ Dodano: 2010-09-09, 20:48 ]
PS szukam sprawdzonego nastawnego regulatora ciśnienia paliwa bo kupiłem jeden ale zaraz oddałem ze względu na kiepską jakość wykonania.
: 2010-09-09, 20:54
autor: Coobcio
NA jakiej wysokości jest ta zwężka w środkowym tłumiku w Saabie 9-5
Zawsze mi się wydawało że to pełen przelot fi 60mm...
: 2010-09-09, 22:08
autor: Pawel18PL
Wiesz co ona jest zaraz za flanszą wlotu do tłumika...Może mój jest tak wykonany i tyle, a te co ty widziałeś były ok.Jak byłem u ciebie to mówiłeś, że możesz taki załatwić po dobrej cenie jeśli to by pomogło w odzyskaniu osiągów przy zachowaniu akceptowalnego poziomu głośności to chętnie zrobię moda i podmienię
Fotka tłumika
: 2010-09-10, 07:23
autor: PumaRST
to jednak twoje odczucia moga być prawidłowe.
co ty masz za tarcze sportowe??
: 2010-09-10, 08:14
autor: Pawel18PL
Tarcze kupowałem w tym sklepie, wzór nacięć można sobie wybrać
: 2010-09-10, 09:29
autor: Coobcio
Widzę że to jest zamiennik, w orginalnie nie przypominam sobie by taka zwężka była...
: 2010-09-10, 09:43
autor: Pawel18PL
Daj znać co do ceny na pw ile by kosztował taki tłumi bez tej zwężki.
: 2010-09-10, 11:02
autor: PumaRST
i jak one się spisują??
: 2010-09-10, 11:08
autor: Pawel18PL
Wiesz co mam je jakieś hmm 15~20kkm i jest bardzo fajnie, bicia nie ma, grzać też się nie grzeją powiem ci, że bardzo zadowolony jestem.
[ Dodano: 2010-09-16, 22:20 ]
Kolejny fant przyszedł do montażu mianowicie czujniki ciśnienia i temp. oleju i pojawił się problem.Mianowicie kupiłem niby dedykowaną podstawkę pod do setki i oczywiście nie pasuje.
Fotka poglądowa:
Chodzi o to, że króciec na który wkręcamy filtr jest po pierwsze za długi, a po drugie gwint na nim jest jedynie na samym początku i ta śruba po prawej na fotce nie pasuje, z resztą kto wymieniał ten wie o czym mówię, ale teraz czy dostałem zły model tej podkładki i wystarczy wymienić czy może nie ma czegoś takiego i trzeba szukać innego rozwiązania(np trójnik)??Czy może trzecie rozwiązanie przenieść filtr w inne miejsce całkowicie za pomocą odpowiednich adapterów i przewodów.
: 2010-09-16, 21:40
autor: MacGayver
No chłopaki
Przyznawać się kto zakładał to cudo
: 2010-09-18, 15:40
autor: ciapek
Na pewno wziąłeś gwint 3/4unf-16. ?
: 2010-09-18, 15:59
autor: Pawel18PL
Nie w gwincie problem tylko długości króćca na który nakręcamy filtr.
: 2010-09-18, 16:45
autor: ciapek
Cholera to będę miał taki sam problem, ale piłka do metalu i ogień
PS. jakie zegary zakładasz ?
: 2010-09-18, 17:09
autor: Pawel18PL
Zegary jeśli chodzi ci o markę to autogauge(przepraszam jeśli to jest odbierane jako reklama;]) a jeżeli chodzi ci o to jakie wskaźniki to ciśnienie oleju, temperatura, a w następnej kolejności EGT i Boost(jak przyjdzie pora).Jeżeli chodzi o piłkę do metalu to problem jest taki, że trzeba zdemontować podstawkę pod filtr bo jak ci wpadną opiłki to się zrobi niewesoło...
: 2010-09-27, 11:30
autor: PumaRST
wydaje mi sie że wczoraj około 18:30 widziałem cię jak wjeżdżałeś do Kielc od strony Opatowa. Jeśli mam racje to bardzo ładnie sie prezentuje twoje auto na drodze. Naprawdę fajnie
: 2010-09-27, 11:46
autor: prtp'06
Pawel18PL pisze:Zegary jeśli chodzi ci o markę to autogauge
dupne te zegarki sa
ps. Hehe okazalo sie z Piotrkiem od Ciebie tam, studiuje na jednym roku, pozdro i powodzenia w projekcie
: 2010-09-27, 14:11
autor: Sedric
prtp'06, zależy o których mowa:) Te na silniczkach krokowych są wporządku.
: 2010-09-28, 11:03
autor: Dimon
podj pisze:ładnie widać różnicę w skrzyniach..... twoje foto kontra mój podpis
No ładnie, panowie. Prędkościami może i nie jestem zainteresowany, ale wizualny tuning mam zamiar zrobić, a i pod maską mam zamiar doprowadzić do porządku. Kupiłem samochód od kobiety, a więc po za laniem paliwa i bieżącymi wymianami nic nie było robione. Szkoda że zima nadciąga, a garażu nie mam, a zapaliliście mnie...
: 2010-09-28, 11:48
autor: Pawel18PL
Tak wjeżdżałem tam o tej godzinie:) Wiem prtp że mamy wspólnego znajomego;)
A co do zegarów to zobaczymy jak z nimi będzie, gwarancja jest, tak że w razie czego będę zwracał i tyle.
[ Dodano: 2010-09-28, 12:50 ]
PS prtp twoje wtryski które masz teraz sprawne są? bo z tego co wiem to wkładasz jakieś wydajniejsze a mi by przypasowały twoje bo do 250km wydolą spokojnie.
: 2010-09-28, 12:42
autor: Kubcia
Mialem ten sam problem z tym adapterem pod filtr i go oddalem.
Rozwiazalem go dorabiajac 30cm przewod teflonowy w oplocie stalowym i na koniec jego trojnik, wkrecilem go w orginalne miejsce czujniaka oleju do trojnika orginalny czujnik i z gaugana. temp oleju poszlo w miske olejowa. Pozdro
: 2010-09-28, 13:27
autor: Pawel18PL
Wiesz co mam zamiar rozebrać tą seryjną podstawkę i najzwyczajniej w świecie uciąć ten króciec;] Przy okazji zrobiłbym porting kolektora ssącego i może coś pomodził z przepustnicą.
[ Dodano: 2010-11-05, 19:58 ]
Problem rozwiązany poprzez wkręcenie trójnika w miejsce oryginalnego czujnika, przy czym ni cholery wskaźnik temp. oleju nie chce wskoczyć na 80 stopni zawsze jest koło 60... ktoś ma pomysł co z tym fantem jest nie tak??.PS doszły głośniki Powerbass i alpine
[ Dodano: 2010-12-11, 14:31 ]
Spotkałem Mikołaja:)
[ Dodano: 2010-12-23, 13:44 ]
IC już w domu
: 2010-12-26, 12:00
autor: podj
OOO widzę ,że podstawowe graty do zdobienia kompresora w sr20 już masz u siebie. Temat godny obserwowania. Ic też od re5pect
Wtryski które ma prtp`06 wydolą ponad 260KM. Przecież to 444.
: 2010-12-26, 12:35
autor: Coobcio
PrtP'06 ma wtryski pod listwęod GTi-R czyli top feed, w SR20DE są z bocznym dopływem paliwa... Te co ma PRTP'06 to ja bym z chęcią przymierzył do Saaba jakiegoś
A co do wtrysków do zakompresorowanego SR20DE to mam fioletowe z 200SX S14..
: 2010-12-26, 12:44
autor: Szyman
Misiowate auto się robi
gratuluje i powodzenia w dalszych modach
: 2010-12-26, 14:04
autor: Pawel18PL
Wtryski muszą wystarczyć do doładowania ok 0.8 bo takie ma być docelowo, a potem się zobaczy może zrobię coś na wzór TSI czyli kompresor+turbo
choć z drugiej strony pewnie ciężko by było z trakcją:).Coobcio ja to myślę, że wlecą do mnie wtryski te co bodajże Bombel ma u siebie, kupowane na allego(w kolbuszowej).PS swoją drogą to nie wiedziałem, że w avenirowych silnikach były top feedy chyba że coś mi się pomieszało.
: 2010-12-26, 16:39
autor: Coobcio
Właśnie z kompresorem jest idealne trakcja bowiem wysoki moment pojawia sięna wysokih obrotach...
Przy 0,8 bara z kompresora jakieś 270 może 280Nm będziesz mieć i to gdzieś od 6500obr.min więc z trakcją będzie idealnie
Wtryski 370ccm w połączeniu z podniesionym ciśnieniem paliwa dadzą radę, ew. lepiej by było zapodać 480ccm z Silvi S15...