Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] [N14] Sunny 2.0 GTi-R Revision2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Rzeznik
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 15:43
Lokalizacja: KNZ/ŁDZ/Piotrków

Post autor: Rzeznik » 2010-01-22, 23:14

ech aż się przypomniała ekstradycja :D :D auto powinno dostać certyfikat wystawiony przez Olgierda Halskiego jako zdatne do służby hehehe :D
Ogromne gratki za robotę, pod wrażeniem każdego etapu jestem, a i Twój zapał jest niesamowity, ja osobiście bym chyba wymiękł. Jeden z najładniejszych sunniaczy jakie kiedykolwiek widziałem :D

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2010-01-22, 23:43

Gratuluję świetnie odnowionego i dobrze dopicowanego auta :) temat konkret oby więcej takich ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Lukash_185
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-01-12, 23:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: Lukash_185 » 2010-01-30, 13:43

Jeszcze tylko turbo do tego i bedzie zabijaka :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-30, 15:11

Jakby co to mam większą część turbo układanki, kolektor, turbina, downpipe, część dolotu i wtrsyki, tak więc zastrzyk mocy można by sobie fundnąć :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-04-07, 19:06

Tommy jak tam dalsze prace :?:
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-07, 21:59

Milczenie jest złotem, ale .... sam się przymierzam do VET. Daj głos :lol:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-04-12, 14:33

na razie fundusze i inna większa inwestycja nie pozwala na większe modyfikacje. Ale co się odwlecze... ;D

[ Dodano: 2010-05-27, 10:02 ]
No i udało się, dzięki Osie i kilku zabiegom, zaczął jeździć na PB. Wymagało to wymiany ECU. na razie raczkuje, po kilku latach nie jeżdżenia na PB zapomniał jak to się robi :P Trzeba jeszcze wymienić czujnik temperatury i będzie już wszystko ok. Nareszcie ruszę z projektem do przodu. :D

Niestety po drodze wynkły pewne niezbyt miłe sprawy. Słychać rozrząd i panewki, klekocze też coś przy zaworach. Przed zlotem się już nie wyrobię, ale po myślę, że to wszystko naprawię. Pojawiły się też luzy na półosiach i nie wiem czy nie będzie konieczna wymiana skrzyni...

Hamulce też wymagają regeneracji bo prowadniczki dostały luzów.

Tak to się ma na dzień dzisiejszy. Dolocik zmodyfikowany bo zdjęciu blosa. Fotki umieszczę niebawem :D

Pozatym w sobotę spodziewam się już pomalowanej tylnej klapy. Nareszcie bo juz minęło tyle czasu że szok. Oczywiście fotki wstawię ;)
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-27, 09:07

No to dobrze, że do przodu udało się pójść. ;-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-27, 09:13

TomyDDC pisze:Słychać rozrząd i panewki, klekocze też coś przy zaworach.
Bedziesz remontowal czy szukasz drugiego silnika?

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-05-27, 09:54

Raczej remontował bo mnie taniej wyjdzie. mam mechanika, który mi remont za free zrobi. Kwestia tylko części.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-05-27, 15:50

ooo to może jednak kreska na zlocie się uda :mrgreen:
a tak poważnie rzecz biorąc dobrze ze już auto na pb śmiga :)
co do części to się ogarnie coś w dobrych cenach nie załamuj się :->
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-27, 20:48

powoli,pomalutku ale w dobrym kierunku ;-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-05-28, 12:55

W niedzielę przwidziana jest przekładka i zbrojenie nowej tylnej klapy. Potem jeszcze kosmetyka i na zlot :D

Po kilku dniach jeżdżenia na PB widać wyraźną poprawę. Coraz równiej pracuje, tak jakby się uczył. Na zlocie wpadnie czujnik (dzięki Mańkowi-ol) i sprawdzimy jak będzie. Jeśli będzie dobrze to zlot będzie ostatnim wyjazdem na LPG. Po zlocie uwówam instalację i wreszcie silnik odetchnie.

W bagażniku zrobi się miejsce na audio i projekt Revision2 znów odżyje :D
Osa pisze:co do części to się ogarnie coś w dobrych cenach nie załamuj się
Nieomieszkam skorzystać :D

[ Dodano: 2010-06-01, 09:51 ]
No i klapa już zamontowana, dopasowana i oznakowana :D

Obrazek

na razie fotka taka jaka jest ale niegługo pojawią się ładniejsze :D
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-06-01, 10:46

No i git oznaczenia :-D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-06-02, 16:09

Obrazek Obrazek

Obrazek

Oto 3 kolejne już ładniejsze fotki tuż przed zlotem. Widać wlepy i klapę w całej okazałości :D
DDC-Performance

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-02, 20:43

Aleś odpicował brykasa, ale sliczniak :-D Czy pamiętasz jak z wiśnią spoty robiłeś?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-02, 21:18

Prze piękna maszyna :)
Kurcze jak ja bym ją miał to któryś ze swoich aut bym sprzedał i wrzucił do tej niepozornej budy SR20VE i zaturbił je :evil:

Do zobaczenia na zlocie !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2010-06-03, 13:43

No śliczności proszę ja ciebie :)
Ech, może kiedyś w końcu sprawię sobie takiego sunny, ktoś chętny na foowooz :D

Jak wyżej napisano, motorownie jakąś sensowną wrzucić i ideał 8-) Pozdro!

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-06-06, 18:25

Wóz doinwestowany ale trochę zajadły ;-) Po doświadczeniach zlotowych wiem z reala, że nie wymiękasz :-) Tak trzymaj stary! Dojechało się?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-06-06, 18:34

Miejmy nadzieję że nie stracisz zapału do tego auta bo szkoda po takim nakładzie pracy byłoby się poddać. Zwłaszcza że to chyba jedyny GT-ik w tej budzie na nz.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 20:55

Panew się uciszyła spokojnie chłopak dojedzie do domu :D
Jedyne co to po drodze zaczęło coś głośno pykać i nie panew a potężne zwarcie na przewodzie zapłonowym miedzy cewką a kopułką - zmacanie go skutecznie ożywiło mnie do dalszej podróży :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-06-06, 23:17

Dojechałem, nie poddaję się, jutro po południu zamierzam pojechać do brata i zaczniemy go dłubać, rozbierzemy od spodu i zobaczymy co jest grane. Panew odezwała się pod Radomiem, delikatnie ale już zaczęła stukać. Faktycznie przewód strzelił porządnie. :D

Z tego miejsca chciałem podziękować Bodkowi, Coobciowi, Mańkowi-OL, Szalonemu, Dylsonowi, Zecikkowi, Romankowi, Johnemy Fellowowi, Miśkowi-OL, Osie, Masowi i wielu innym za pomoc w utrzymaniu przy życiu w czasie zlotu tego Auta. A działo się :D

Wnioski: Nie dokręcać za mocno świec :D
Szczęście że ukręciła się tak a nie inaczej bo by i wykrętak nie pomógł.

To było naprawdę miłe że tyle osób pomogło.

Jutro umieszczę wykres z hamowni i poproszę o ewentualny opis i co mogę zrobić aby go poprawić.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-06, 23:23

Tomy, trzymaj się bo jak widziałe twoje autko i prace jaką nad nim wykonałeś to jestem pełen podziwu :)

Pozdro od Łódzkiej :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 23:44

W czwartek będę w Kazimierzu Dolnym to mogę Ci dowieść jakąś parę ładnych nominalnych panewek...

Ps. sama wymiana przewodu WN obstawiam że tak samo jak u Lukasa doda CI ok 4KM... i tyle samo Nm...

A co dalej możesz zrobić to Moda Rozrządu ale przede wszystkim sprawdzić jakie ciśnienie daje CI pompa paliwa przy odpiętym podciśnieniu na regulatorze paliwa i czy czysta jest przepływka :)

Zresztą z miłą chęcią wykonam dla Ciebie Moda rozrządu w zamian za blaszkę do mojego Sunnego VVL - już ty wiesz jaką :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-06-07, 10:44

Obrazek

Oto obiecany wykres.

Coobcio powiedz, bo wiem że już robiłeś coś takiego. Ile maksymalnie mogę roztoczyć przepustnicę u siebie, żeby nie wyszło nic? Mam tokarza więc zrobienie czegoś takiego to kwestia chwili.

Drugie pytanie, czy przepływomierz mogę umieścić zaraz przed przepustnicą, dalej poleciałbym rurą 80mm średnicy do stożka. Czy to dobry zabieg? Czy Fi 70 jak jest i przepływka przy samym filtrze?
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-07, 10:55

JA u siebie roztoczyłem obudowę przepustnicy do 70mm po czym wbiłem w nią rurę aluminiową fi 70mm o ściance 2mm - ogólnie dostępna... Motylek za tym ma 66mm i jest toczony pod kontem - na fotkach w moim topicu widać...

Jak pan go toczył to przykręcił motyla do pręta drewnianego uciętęgo pod kątem 15 stopni, a na początku jak jeszcze miałem ta mosiężną blaszkę to zrobiłem w niej dwa otworki - tak samo jak w serii są rozmieszone i właśnie dzięki nim się go przykręciło do tego drewnianego pręta...

A jak nie chesz się bawić aż tak to wystarczy jak roztoczysz seryjną obudowę do 63,5mm - to maks by nie było prześwitów... do tego seryjną ośkę możesz wycieniować albo obciąć jej połowkę jak to zrobiłem u Siebie :D

Co do przepływki to może być ona przy przepustnicy ale istotne jest by ODMA i rura wolnych obrotów były miedzy nimi.

[ Dodano: 2010-06-07, 11:57 ]
A jest jedna dupa - seryjna przepływka ma przelot FI 50mm a przepustnica znacznie większy tak więc zmiana przepustnicy na większą nic nie zmieni poza lepszą reakcją na gaz...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-06-07, 12:45

Więc przydałaby się przepływka bez zwężkowa, ale nie wystroi się chyba tego u mnie bez ECUMastera :/

Taką przepłuwkę umieściłbym w rurze nierdzewnej na stałę i wtedy dowolna średnica. Mógłbym zrobić coś na kształt przepływomierza zwężkowego o większych gabarytach ale tego chyba najstarsi górale nie wiedzą jak to poprawnie wykonać :/

[ Dodano: 2010-06-07, 13:52 ]
Jeszcze mi taki patent wpadł do głowy, żeby zrobić rurę dolotu z podwójnym płaszczem. Tzn 2 Rury, jedna w drugiej i między nimi jakiś materiał izolujący temperaturę. Powietrze by się mniej nagrzewało. Co wy na to?
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-06-07, 13:00

TomyDDC pisze:Powietrze by się mniej nagrzewało. Co wy na to?
To chyba kibel rura by lepiej pomogła :D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-07, 13:08

Ja u siebie zrobiłem to w ten sposób że do alu rury fi wew 67,5 dospawałem płytkę do której przykręca się oryginalny wkład przepływomierza Hitachi. Wszystko działa sprawnie wstępnie bez strojenia ale na ciśnieniu paliwka 4,5-5 bar. Wg wstępnych pomiarów polepsza się troszkę góra (troszke łagodniej opada wykres) ale najbardziej odczuwalna jest szybsza reakcja na gaz.
Tylko chce teraz to wystroić i zobaczymy jak to wyjdzie.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-06-07, 14:20

No właśnie ciśnienie wypadałoby zmierzyć. Qrcze ta przepływka robi niezłe przewężenie w dolocie :/
DDC-Performance

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”