Strona 2 z 2

: 2011-07-30, 17:33
autor: Michalllo
He he :) No to w końcu Dylson coś zaczął modzić dalej w Maxi chwali się chwali :)
Szalony zasłużyłeś na pomógł jak najbardziej tym bardziej że po modach dostałeś baty :D

: 2011-07-30, 18:11
autor: Drejk
No Szalony zrobił kawał dobrej roboty :)
Dylson powinieneś sobie sprawić naklejkę "Tuned by Szalony"
Wtedy jeszcze mocy przybędzie ;P
hehe.
A tak na poważnie to furka się prezentuje. Szkoda że nie zdążyliście zrobić zabiegu ze zderzakiem.

Pozdrawiam.

: 2011-07-30, 21:44
autor: Coobcio
Hehe Szalony chyba nie był do końca przekonany co do tych zabiegów a tu proszę, trafił się smiałek i piękne efekty są :D

Ciekawe jak to na hamowni by wyszło :) ??

: 2011-07-30, 22:13
autor: Michalllo
No z wykresu wynikało że moc do odcinki idzie w górę wiec przesuniecie odcinki to był słuszny krok :)

: 2011-07-30, 22:19
autor: urbanxxx
Ciesze się że moja praca nie poszła na marne :-)

: 2011-07-31, 09:22
autor: Szalony
Dokładnie.......... pierwszym testerem był urbanxxx i efekty jakie to daje to widziałem 2 tygodnie temu ;-) . Urban przy odcince miał trochę oporów ze strony CE. U Dylsona robiliśmy praktycznie już na pewniaka, a jedyna niewiadoma to przy jakich obrotach będzie odcięcie, gdyż urbanxxx nie ma obrotomierza :-) Zapłon u Dylsona jest przyspieszony delikatnie i myślę, że na dniach ustawi tak jak ma urbanxxx :mrgreen:

Michalllo ....... trzeba czasem dostać "baty" aby zobaczyć co dana modyfikacja daje (czego się nie robi dla wiedzy :-P )..... jakby nie było są teraz 2 maximy szybsze od mojej :-> ;-)

: 2011-07-31, 13:55
autor: Wieshaq
Szalony pisze:jakby nie było są teraz 2 maximy szybsze od mojej
:D Uważaj na czarną Micrę :mrgreen: Sorki za małe OT ale nie mogłem się powstrzymać :D


No to teraz chłopaki przyjedźcie do Wawki na hamownie bo mocno jestem ciekaw jak to będzie wyglądać na wykresie.

: 2011-07-31, 14:39
autor: GRZECHu
Gratulacje i chwal się Dylson wykresem :) jaki w końcu kwarc poszedł? 15.3 ?

: 2011-08-01, 05:46
autor: dylson
Nie mam wykresu. Kwarc wlecial 15,3

: 2011-08-01, 06:44
autor: bombel
NO to chyba jeszcze MAxima zostanie u Ciebie? :)

: 2011-08-02, 19:17
autor: dylson
bombel pisze:NO to chyba jeszcze MAxima zostanie u Ciebie?
No wlasnie nie wiem co z nia zrobic, chyba dam jej jeszcze szanse i zazimuje u mnie :-)

: 2011-08-08, 18:50
autor: Lombardo88
dylson, jak się pomyka z przyspieszonym zapłonem na co dzień? :-)

: 2011-08-09, 07:43
autor: dylson
Zaplon duzo nie poszedl do przodu a przesuniecie odcinki go cofa wiec teraz jest na zero albo delikatnie przyspieszony wiec roznicy duzej sie nie czuje. Jak nastepnym razem bede jechal do szalonego zeby zrobic jakas kosmetyke auta to sie go bardziej dowali :mrgreen:

: 2013-06-03, 12:29
autor: dylson
Po zlocie chyba w przeciwienstwie do wszystkich jestem zadowolony z wyniku na hamowni zlotowej (moim zdaniem dobrze pokazywala) oraz 1\4 mili. Moc auta wzrosla do 229.2km (szkoda, ze zabraklo do 230 :) ) a niuton niestety delikatnie zmalal do 278,9nm.
Obrazek
Na jednym wykresie mevi caly czas wlaczone na drugim zalacza sie prz ok 6000. Dalo mi to obraz kiedy najlepiej przelaczac zmienna dlugosc.
Co do 1/4 ustanowilem swoj rekord czasem ET 15,2, pozostaje jednak niedosyt, ze nie udalo sie zrobic wysokiej 14.
Obrazek

: 2013-06-03, 12:39
autor: Tomek g35c
Gratuluję wyników...
ale dziwi mnie trochę max przędkość 153 km/h...
Ja przy lepszym o niewiele czasie przejazdu miałem max 152 km/h...
Trochę to dziwne prawda ?? :shock:

: 2013-06-03, 13:46
autor: dylson
Podobno fotokomorki mierzace predkosc na mecie przeklamywaly.

: 2013-06-03, 20:18
autor: Lombardo88
super,że maxi "trzyma" moc :) idealny przykład,że modyfikacje w vq nie niszczą silnika, tak jak i lpg w sumie ;)

: 2013-06-03, 21:38
autor: Neptune
Z tymi czasami to też mnie zastanawiało że robiłem strasznie porównywalne czasy o setne sekundy. Tak czy inaczej najlepszy czas wykręciłem przy najniższej prędkości (różnica nawet 8km a czas ten sam). Wynika z tego raczej że wszytsko zależy od startu. Tomek szedł bez buksa na początku ale Dylson nadrabiał i podganiał pewnie na wyższych prędkościach. Na liczniku przebijałem 180 kiedy P10 nie robi jakoś wielkich przekłamań względem GPSu bynajmniej a na mecie wychodziło ok 170. 4 bieg ciągnąłem dobre 50 metrów.

Pozdro dla Dylsona, fura dawała radę ;)

: 2013-06-03, 21:52
autor: Medall
dylson pisze:Po zlocie chyba w przeciwienstwie do wszystkich jestem zadowolony z wyniku na hamowni zlotowej (moim zdaniem dobrze pokazywala)
Biorąc pod uwagę moją serię jestem przekonany że pokazywała dobrze ; ) Sierra też ładnie wydmuchała.

: 2013-06-04, 13:07
autor: Szalony
Dylsona Maxima to chyba jedyny wóz z którym mam przyjemność się konfrontować na każdym Zlocie. W sumie to nigdy nie dążymy do tego na siłę, po prostu tak wychodzi :)

Moc praktycznie wyszła taka jaką obstawiałem... Gratki :)

: 2013-06-04, 13:10
autor: dylson
Ciekawi mnie czy niut mogl zginac przez usuniecie tej puszki z dolotu?

: 2013-06-05, 07:50
autor: Szalony
dylson pisze:Ciekawi mnie czy niut mogl zginac przez usuniecie tej puszki z dolotu?
Przecież ten pomiar 3 lata temu był robiony chyba już na rurce ode mnie i stożku przy wywalonej puszce :)

: 2013-06-05, 09:51
autor: dylson
Ten pomiar byl robiony w 2009 nawet na wykresie jest napisana data 2009.06.12 a dolot rok pozniej modyfikowalismy.

Re: [ Maxima] Maxima a32 dylsona - 223km/285nm

: 2018-06-12, 20:03
autor: dylson
Auto do sprzedania w całości lub na części. Aktualne zdjęcia. Wszystko sprawne, rdza gratis.
https://photos.google.com/share/AF1QipN ... lmbDg1VHpB

Re: [ Maxima] Maxima a32 dylsona - 223km/285nm

: 2018-06-18, 20:34
autor: Dreams
to jeszcze jezdzi ?? ile chcesz za calosc ? jak silnik ?

Re: [ Maxima] Maxima a32 dylsona - 223km/285nm

: 2018-06-19, 16:00
autor: dylson
Zależy, ale za całość ok 3tys do jakiś negocjacji, idzie ogniem jak za dobrych lat :)

Re: [ Maxima] Maxima a32 dylsona - 223km/285nm

: 2018-06-19, 21:28
autor: Dreams
w wekend podjade i obejrzę daj namiary na siebie na pw