Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Mój Sunny N14 GTi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-11-03, 15:42

Grubo widać :), ale ten filtr na odmę wyrzuć i zostaw seryjną rurkę skierowaną w dół np.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-04, 10:09

Mathoos pisze:Auto przyjechało z Niemiec w 2006 roku jako seryjne GTi. Około 2008/09 zostało założone turbo w jakiejś firmie w Warszawie
Hehe z Kivim i Maćkiem grabowskim robilismy ten turbo zestaw jeszcze dla ERES-a to piewszy w polsce Turbo Sunny był :)
Turbinka z subaru imprezy GT, wtryski paliwa z 200SX S14 co ciekawe nawet jeszcze te same wskaźniki pozostały :)
O ile mnie pamięć nie myli to jeszcze był dołożony nastawny regulator paliwa auto gauge a w baku siedzi pompa paliwa z lancera EVO...
Pamietam fajnie się to odpychało, maks co tam można było w to dmuchać na bezpiecznie to 0,6 bara.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-12-22, 10:29

Hej, postanowiłem trochę odkopać temat. Ostatnimi czasy troszkę się pozmieniało.
Wpadły nowe amortyzatory na przód KYB excel-g oraz zrobiłem troszeczkę porządku pod maską. Jak to przed zimą został wymieniony olej oraz filtry.

Obrazek

Wyczyściłem również cały dolot razem z IC'kiem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
IC już na miejscu
Obrazek
Psykawka :mrgreen:
Obrazek

A to już finałowy wygląd
Obrazek

I teraz najlepsze, CZarny doczekał się w końcu pomiarów. Jestem naprawdę bardzo mile zaskoczony wynikiem. Dodam że przy pomiarach ciśnienie dochodziło do 0,5 bara.

Obrazek

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-12-22, 10:49

Ładnie pięknie, ale ten filtr na odmę to wywal i zostaw sryją wolną rurkę.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-12-22, 10:59

No ładnie wyszło, niezła konkurencja dla bombla, szopena i yapko :mrgreen: trzeba na wiosne zrobic mega spota, mamy z Coobciem dostęp do drift boxa i pomierzyć wozy :mrgreen: :-)

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-12-22, 11:18

Oj na drift boxa to i ja bym sie z checia załapał :D ładny wynik powodzonka ;-)
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-12-22, 13:46

Gratuluję fajnego wyniku:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-12-22, 15:56

Nareszcie się doczekałem wykresu :-> Świetny wynik jak na 0.5 Bar :) Jednak bardzo niska temp. otoczenia przy pomiarze. Powodzenia w modach.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-12-22, 16:36

Właśnie też mnie to zdziwiło bo obaj macie po 0,5 bara a różnica kolosalna, aż taki wpływ ma temp. przy turbowozach?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-23, 00:04

Wyszło rewelacyjnie :)
Jak widać suszarka z Subaru imprezy żadkospotykana TD05 robi tutaj super robotę :)
No i auto mierzone na obciążeniówce a nie jak reszta chłopaków na inercji :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-23, 06:25

Jak na 0,5 bara to zajebi**** Gratulacje

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-12-23, 07:04

Super, już niedługo nie tylko Coobcio będzie miał w osiągnięciach 3xx pod machą :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2010-12-30, 10:41

:-D Dzięki za pozytywne opinie.
Ostatnio jednak coś jest nie tak, co jakiś czas zaczyna się dławić. Najczęściej w jednym punkcie temperatury pracy, tak przed osiągnieciem swojej normalnej temperatury. Nie gaśnie ale przez jakieś 20 sekund mogę jechać na 1500 obr, a kiedy chce przyspieszyć dławi się i dupa, a po tym czasie wszystko wraca do normy. I dodam że nie zawsze to występuje, od trzech dni normalnie jeżdżąc zdarzyło mi się to trzy razy. Pomocy koledzy bo ja zgłupiałem.

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2010-12-30, 18:23

Sprawdzałeś alternator? miałem identyczne objawy i to była jego wina. Później już auto nie odpalało:)

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2011-01-07, 19:30

Alternator zregenerowany mimo że wcale nie było z nim tak źle, jedna szczotka się trochę przycinała. Ale niestety problem nie zniknął. A może świece już padają, mam ngk z ciepłotą 6.
Czas chyba wymienić na jakieś cieplejsze np 7. Co wy na to?

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-01-07, 22:22

Mathoos pisze:Alternator zregenerowany mimo że wcale nie było z nim tak źle, jedna szczotka się trochę przycinała. Ale niestety problem nie zniknął. A może świece już padają, mam ngk z ciepłotą 6.
Czas chyba wymienić na jakieś cieplejsze np 7. Co wy na to?

A jaki masz? ori czy MM?


Ja Tobie powiem, że mi też altka naprawili - wym. reg. napięcia, szczotki, diody.
Wsio ładnie pięknie ładował, na aku było ponad 14 V, pulsowanie świateł i brak mocy zniknęło , aż się zesrał na autbanie i 500zł w plecy a lawetę.

Wym. na ori Nissanowski o przebiegu ponoć 100k km i jak ręką odjął - światła aż się bielsze zrobił i wsio hula.

Morał taki, że Magnetti Marelli się do niczego nie nadaje i nawet naprawiony jest zepsuty.

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2011-01-07, 22:44

Alternator Hitachi nissanowski, ładowanie ponad 14 także wygląda że ok

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-01-08, 00:21

hmm sprawdź przepływkę i czujnik temperatury jakoś nie widzę powiązania problemu z ładowaniem
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Mathoos
nowy na forum
Posty: 15
Rejestracja: 2010-08-15, 11:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mathoos » 2011-02-25, 00:48

"Czarny" przeszedł dzisiaj gruntowne strojenie oczywiście by Coobcio. SMT6 został zastąpiony EcuMasterem, wyrzucony przepływomierz, strojenie na MapSensorze plus korekcja dawki po czujniku temperatury wody. Auto w końcu chodzi tak jak powinno. Wielki szacun :-) dla Kuby za pomoc w ogarnięciu auta. Ale niestety z wielkim bólem serca auto dalej na sprzedaż :sad:
Cena na PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”