

Jak zwykle trzymamy kciuki za Ta....ki projekt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
może jutro się uda..sergiej pisze:no mam nadizeje ze sie pojawisz i na lasztowni na tym kawalku prostej przewieziesz
Daikin/exedy o ile jeszcze siedzi to samo.lukasz84 pisze:Jarzyn pisze:A co to za spiekol jest w ogóle? I jak się jeździ z trzylistkowym ?? to co to za sprzegło w końcu jest? fajny ten twoj nissan.PozdroPosiadasz najbardziej męskie sprzęgło w przednionapędowym Nissanie w Polsce Gratki ziom
Teraz tylko większa suszarka i więcej boostu oraz strojenie
tu może się okazać ze bedzie musiał użyć amortyzatorów do N15 po lifcie ktore mają dłuższą obudowe miedzy dolnym osadzeniem sprężyny a mocowaniem do zwrotnicy.bodek pisze:Kombinacja ze zwrotnicami... mierzyłeś już je, przykładałeś jedną do drugiej? Nie bardzo widzę, że będą pasować i że nie zmienią się chociaż kąty ale nie jestem w temacie i mogę się mylić.
Przy tym modzie miana rozstawu na 4X114,3 jest nieunikniona.Tarcze z N16 280mm.dylson pisze:A tarcze jakie kupisz? Chyba ze bedziesz bawil sie w zmiane rozstawu z 5*114,3 na 4*114,3.podj pisze:Do zwrotnic z N16 możemy dopasować zaciski cztero-tłoczkowe z s14/s14a/300xz. Należy wtedy przetoczyć tarcze z 280mm na 275,5 mm.
Jest dokładnie tak jak piszesz z tym ,że:dylson pisze:Tylko, ze tarcza z n16 ma chyba 22mm grubosci a ta z s14 30mm, taka drobna rozniaca.podj pisze:Tarcze z N16 280mm.