[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
GRZECHu, chyba nie wiesz o czym piszesz, wymiana walkow w maximie to gruba robota!! Lekko liczac dniowka schodzi + czekanie az zaschnie silikon na deklu. Zeby miec dobry dostep z gory trzeba wycagnac plyn od wspomagania i odsunac zbiorniczek, odkrecic wspomaganie, pompe klimy, alternator, miske olejowa, kolektor ssacy, druga oslone rozrzadu, porozpinac rozrzad, nastepnie to samo w odwrotnej kolejnosci. Do tego schodzi mase czasu na zeskrobywanie starego silikonu.GRZECHu pisze:Szalony kiedy wałki planujesz testować? Weź je może na zlot, Coobcio wezmie pare śrubokrętówhamownia też będzie
Ludziska!!! Dzięki za miłe słowa, wielce one motywują do kolejnych prac
Coobcio, filmiki oczywiście będą jak obiecałem. Jeśli zaś chodzi o wałeczki, to fajnie jeśli poprawiłyby górny zakres i wtedy faktycznie zabawa z odcinką byłaby uzasadniona, bo widać że mocy mu nie brakuje górą. Jest oczywiście tylko jedno pytanie, na ile te wałki które mam zamiar władować poprawią górny zakres?!
Pewność była by po zainstalowaniu wałków JWT... jednak trzeba się liczyć z wolnymi obrotami, jak w linku poniżej. Mam wielką nadzieję, że te które mam zamiar założyć od Maximy VQ35 nie spowodują takich obrotów, chyba bym tego nie zniósł
JWT cams
Coobcio, filmiki oczywiście będą jak obiecałem. Jeśli zaś chodzi o wałeczki, to fajnie jeśli poprawiłyby górny zakres i wtedy faktycznie zabawa z odcinką byłaby uzasadniona, bo widać że mocy mu nie brakuje górą. Jest oczywiście tylko jedno pytanie, na ile te wałki które mam zamiar władować poprawią górny zakres?!
Pewność była by po zainstalowaniu wałków JWT... jednak trzeba się liczyć z wolnymi obrotami, jak w linku poniżej. Mam wielką nadzieję, że te które mam zamiar założyć od Maximy VQ35 nie spowodują takich obrotów, chyba bym tego nie zniósł
JWT cams
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Ale za to jaki ladny dziwke bys mial na gorze
http://www.youtube.com/watch?v=xxuh5mAsXRw
Te walki co masz sa duzo mnie agresywne wiec nie ma takiej opcji zeby az tak popsuly wolne obroty.
http://www.youtube.com/watch?v=xxuh5mAsXRw
Te walki co masz sa duzo mnie agresywne wiec nie ma takiej opcji zeby az tak popsuly wolne obroty.
Z tego co wiem wałki od vq35 nie pasują p&p do vq30, zębatki są tam bardziej odsadzone, a ten filmik maximy to z mojego konta:D
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wystarczyło by ciut podnieść wolne obroty i ECU masterem je podrównać chodziło by jak seria 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wypadałoby w końcu napisać, że wałki od VQ35 zawitały w mojej VQ30 Czy na długo , to się jeszcze okaże
Skrócona fotorelacja
Po pierwszych spostrzeżeniach mogę stwierdzić, iż na korzyść zrobił się jedynie dźwięk wydechu.... prawie całkowicie zniknął bass i został jedynie warkot wrrrryyy... wryyyy
Na tym jednak koniec pozytywnych wieści
W porównaniu do tego co było po zmianie kolektora i Coobcia strojeniu, teraz jest D..a
Auto dostało muła w przedziale 1500-3500, powyżej 4500 coś tam zaczyna jechać, ale bez fajerwerków.
Z piątkowej konfrontacji z Maximą Dylsona wynika, że auto jeździ jak przed założeniem kolektora... tzn. znowu z Dylsonem idziemy łeb w łeb... powiedziałbym nawet, że dołem nawet delikatnie mi ucieka. Jedną dziwną rzecz zaobserwowaliśmy, iż szliśmy równo można powiedzieć do końca 2 biegu, natomiast po wrzuceniu 3 zacząłem mu dopiero odjeżdżać( byłą to niestety tylko jedna próba z 3 biegiem do końca i być może jakoś szybciej wrzuciłem bieg
)
Teraz pozostaje mi tylko poczekać aż Coobcio podstroi maszynę.... być może po wymianie wałków deko się rozjechał AFR
Podsumowując...... jak na razie nie jestem zbytnio zachwycony tym co dały wałki....ale zdaję sobie sprawę, że ktoś musiał być pierwszy i sprawdzić jak będzie, wypadło na mnie
Co prawda na maxima.org bardzo pozytywnie pisali o wałkach, które założyłem i generalnie w tej konfiguracji miał się poprawić cały zakres, począwszy od dołu a skończywszy na górze.
Trzymajcie ludziska kciuki aby była to prawda i kolejny szlak w VQ30 w Polsce był przetarty
Skrócona fotorelacja
Po pierwszych spostrzeżeniach mogę stwierdzić, iż na korzyść zrobił się jedynie dźwięk wydechu.... prawie całkowicie zniknął bass i został jedynie warkot wrrrryyy... wryyyy
Na tym jednak koniec pozytywnych wieści
W porównaniu do tego co było po zmianie kolektora i Coobcia strojeniu, teraz jest D..a
Auto dostało muła w przedziale 1500-3500, powyżej 4500 coś tam zaczyna jechać, ale bez fajerwerków.
Z piątkowej konfrontacji z Maximą Dylsona wynika, że auto jeździ jak przed założeniem kolektora... tzn. znowu z Dylsonem idziemy łeb w łeb... powiedziałbym nawet, że dołem nawet delikatnie mi ucieka. Jedną dziwną rzecz zaobserwowaliśmy, iż szliśmy równo można powiedzieć do końca 2 biegu, natomiast po wrzuceniu 3 zacząłem mu dopiero odjeżdżać( byłą to niestety tylko jedna próba z 3 biegiem do końca i być może jakoś szybciej wrzuciłem bieg
Teraz pozostaje mi tylko poczekać aż Coobcio podstroi maszynę.... być może po wymianie wałków deko się rozjechał AFR
Podsumowując...... jak na razie nie jestem zbytnio zachwycony tym co dały wałki....ale zdaję sobie sprawę, że ktoś musiał być pierwszy i sprawdzić jak będzie, wypadło na mnie
Trzymajcie ludziska kciuki aby była to prawda i kolejny szlak w VQ30 w Polsce był przetarty
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Strojenie Strojeniem wydaje mi się że najlepiej tu by było pójść w rególowane koła rozrządu...
Hamownia na zlocie będzie to sprawdzimy co tam się pozmieniało i jak wypadnie to na dle Dylsona...
Głowa do góry jesteśpierwszą osobą która tak grubo ją moduje - 3.0 V6 Power
Hamownia na zlocie będzie to sprawdzimy co tam się pozmieniało i jak wypadnie to na dle Dylsona...
Głowa do góry jesteśpierwszą osobą która tak grubo ją moduje - 3.0 V6 Power
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z regulowanymi kołami jest właśnie problem, bo adapterki z różnymi kątami mógłbym dorobić, ale dostać się do wałków w Maximie, to niestety kupę roboty jest
Jednak, tak jak piszecie, wytrwałość i głowa do góry musi być ....... w sumie to ja mam tak, że po niepowodzeniu danego dnia mam doła, a na następny dzień jak się z tym prześpię to już jest OK
Jednak, tak jak piszecie, wytrwałość i głowa do góry musi być ....... w sumie to ja mam tak, że po niepowodzeniu danego dnia mam doła, a na następny dzień jak się z tym prześpię to już jest OK
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Na razie nie ma czego gratulować, bo oczekiwania były, że będzie lepiej a nie gorzej 
Generalnie moja praca jaką włożyłem, to demontaż góry, kolektora itp. oraz przygotowanie i włożenie wałków na miejsce, resztę robił znajomy mechanik( miał co robić). Kąt aby przyspieszyć wałki ssące, to 178(oczywiście zależy od której strony patrzymy)
Generalnie moja praca jaką włożyłem, to demontaż góry, kolektora itp. oraz przygotowanie i włożenie wałków na miejsce, resztę robił znajomy mechanik( miał co robić). Kąt aby przyspieszyć wałki ssące, to 178(oczywiście zależy od której strony patrzymy)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wałki przyspiesza się w tą samą stronę w którą kręci się silnik, mam nadzieję że się nie pomyliłeś 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
lukasgt, właśnie wszystko zależy od którego VQ35( Maxima, Altima, 350Z, G35 itp) ..... dlatego aby się tego ustrzec, to wybrałem w sumie jedne z najmniej agresywnych wałków, na których nie powinno być jakiegoś strasznego szału na górze ale z kolei nie powinien paść dół.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Zapodaj filmik jak gada teraz:D Wałki są p&p 
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
