[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zmień chociaż tylną ona jest najistotniejsza i głownie ona podtrzymuje silnik by nie latał przód tył...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no neptune-zapowiada sięciekawa męska rywalizacja-dziś wróciłem z hamowni i porównałem mój wykres LPG z twoim ostatnim wykresem-moc ato ci nie dorównuję bo różnica 14km w piku ale w przedziale od 3000-4500 obr mam moment obrotowy wyższy o nawet...23NM od ciebie...zreszta w ca.łym zakresie od 1500 aż do 5000 jest róznica na plus dla mnie,ale potem masz już tylko lepiej-pewnie zasługa sportowego wydeszku--CZEKAM STRASZNIE NA TĄ KONFRONTACJĘ
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
No ja nie szykuje żadnych niespodzianek na zlot staniemy tak jak jest.
Moja Prima nie ma dołu jest na wąskich rurkach dolotowych na ori przepływce fi 50 i niestrojona ecumasterem takze wg AFR mam baaaaardzo niedolana furke. Może jak kasa pozwoli to wleci dolot fi 80 szeroka przepływka, duze wtryski i strojenie. Myśle ze po takim zabiegu można by osiągnąć na mojej maszynie minimum 165 kucy i 200 nm do tego skrzynia GT i auto by fruwało.
PS. dół masz bardzo ładny musi się fajnie elastycznie jeździć też bym chciał.
Może uda mi się shamić Strzałę w piątek... będzie wiadomo na czym stoję przed zlotem bo ostatnio same problemy były.
Moja Prima nie ma dołu jest na wąskich rurkach dolotowych na ori przepływce fi 50 i niestrojona ecumasterem takze wg AFR mam baaaaardzo niedolana furke. Może jak kasa pozwoli to wleci dolot fi 80 szeroka przepływka, duze wtryski i strojenie. Myśle ze po takim zabiegu można by osiągnąć na mojej maszynie minimum 165 kucy i 200 nm do tego skrzynia GT i auto by fruwało.
PS. dół masz bardzo ładny musi się fajnie elastycznie jeździć też bym chciał.
Może uda mi się shamić Strzałę w piątek... będzie wiadomo na czym stoję przed zlotem bo ostatnio same problemy były.
Nissan Primera SR20DE+T
Jak sobota to na pewno odpadam... w piątek na 90% zdąże chyba, że wyjade z Wawy o 16 ale wątpię
Tak przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów pojawiła się fota
PS... Przydało by się trochę wypucować pod maską
Poza tym wpłynęła nowa oliwa Mobil 5w50, filterek, świeczki BKR6EY i przewody.
Tak przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów pojawiła się fota
PS... Przydało by się trochę wypucować pod maską
Poza tym wpłynęła nowa oliwa Mobil 5w50, filterek, świeczki BKR6EY i przewody.
Nissan Primera SR20DE+T
Powiem Ci ze silniczek w srodku bajera zero jakiegoś skondensowanego oleju czy mazi czysciutko więc oczyszczaczem nie będe zalewał... no i u mnie pełen syntetyk bez dolewek i braków a silniczek 300k.
Lukas hamownia była wynik poprawny ale nie za***isty Wyszło w temeraturze 24 st i sporym nagrzaniu 155,5 kucy i 195,5 nm i z takim setupem pojawię się na zlocie. Okazało się, że jednak trzeba cofnąć troche zapłon na lato Bez strojenia i dolania paliwka chyba nie da rady więcej ogarnąć. Oto wykresik:
Lukas hamownia była wynik poprawny ale nie za***isty Wyszło w temeraturze 24 st i sporym nagrzaniu 155,5 kucy i 195,5 nm i z takim setupem pojawię się na zlocie. Okazało się, że jednak trzeba cofnąć troche zapłon na lato Bez strojenia i dolania paliwka chyba nie da rady więcej ogarnąć. Oto wykresik:
Nissan Primera SR20DE+T
No wynik może być spowodowany wyzsza temperaturką, mniejszą ilością paliwa = 30 zł i możliwe mniejszym ciśnieniem paliwa A może różnicą w hamkach. Nie mam porównania nigdy się nie hamowałem na roznych hamkach z tym samym setupem
Wszak wydaje się ze auto lepiej ciągnie jak kiedys ale to kwestia przyzwyczajenia no i poprawił się niuton w srednich obrotach dzieki czemu jest bardziej elatsyczna Prima no i ten max 195,5 (to czuć) aż chce się dalej modzić
Wszak wydaje się ze auto lepiej ciągnie jak kiedys ale to kwestia przyzwyczajenia no i poprawił się niuton w srednich obrotach dzieki czemu jest bardziej elatsyczna Prima no i ten max 195,5 (to czuć) aż chce się dalej modzić
Nissan Primera SR20DE+T