[ Primera] NadiRa Red P10 Invitation
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wtryski niestety nie podpasują, a po zmianie kolekotra i wałków podniesienie ciśniania paliwa mile widziane...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No właśnie miałem się pytaćCoobcio pisze:Wtryski niestety nie podpasują, a po zmianie kolekotra i wałków podniesienie ciśniania paliwa mile widziane...

Dziś wleciały nowe kółeczka i pokrywa dostała nowy kolor: prześwit nie najgorszy, mimo 195/50R15, ale gleba wskazana.
(będą jeszcze dekielki ala Nismo





Z optyki już niemalże koniec modów


Ostatnio zmieniony 2010-11-03, 19:10 przez NadiR, łącznie zmieniany 6 razy.
Bardzo ładne P10, dobry pomysł z tymi białymi felgami
pozdrawiam 


Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Dop. pod koniec maja maluję.xkarol pisze:Odnosnie tego srodka zderzaka czarnego kiedys tez myslalemaz z ciekawoscia poczekam jak to wyjdzie u Ciebie
Fajnie ze poskladales wszystko do kupy
Dziś sobie testowałem co nieco max speed i jest lepiej

Z mocą 90km, V-max był 180-185, teraz po. zm. tylko na 73c i -egr 198-199 poszła


No tak, zegarowo to by sie zgadzalo. Ja swoją srebrną 1,6 też coś koło tego licznikowo robiłem. Ale ona była na gąźniku. Natomiast moje gratulacje za wygląd
Prima red is prima!!! Pod maseczką też ładnie. Pozdro

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
przed kolektorem i wałkiem ssącym na katowickiej 202 km/h - nawet fotacz jest gdzieś pamiątkowy..po zmodowaniu nie badane ale 200 było nie raz
[ Dodano: 2010-05-05, 20:05 ]
[ Dodano: 2010-05-05, 20:05 ]
odcinki brakuje? coś dziwne bo w moim paździerzu 90 coś km/hsergiej pisze:...ale za to na 2 biegu 110 kmh
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hej hej kolego !
Ale bieda u mnie w Garage żadnego regulatora nie znalazłem a przekonany byłem że go mam a tu same gołe listwy z wtryskami ale bez regulatorów...
Ps. przypomnę na czym u ciebie problem polega, że seryjny regulator nie trzyma parametrów masz w całym zakresie średnio o 0,5 bara zaniżone ciśnienia, po zaciśnięciu powrotu twoja pompa bez problemu daje nawet i 4 bary na wolnych...
Jedyne w jaki sposób mogłem CI pomóc na te chwilę to tak:
viewtopic.php?p=72640#72640
Pss. jak chesz z czasem coś grubiej modzić to polecam to:
http://www.allegro.pl/item1074634699_re ... _estd.html
To jest chinol ale nie pęka w nim mębrana jak w tych bedziewiowatych i identycznie wyglądających F1Z które wykończyły już nie jeden silnik...
[ Dodano: 2010-06-22, 00:07 ]
A i na koniec dodam że na żywo twoja Primera niesamowicie się prezentuje, jak sunny mi się znudzi i będę chciał jakiegoś Torowca sobie zbudować to właśnie najbardziej pasuje mi buda P10 w sedanie
Ale bieda u mnie w Garage żadnego regulatora nie znalazłem a przekonany byłem że go mam a tu same gołe listwy z wtryskami ale bez regulatorów...
Ps. przypomnę na czym u ciebie problem polega, że seryjny regulator nie trzyma parametrów masz w całym zakresie średnio o 0,5 bara zaniżone ciśnienia, po zaciśnięciu powrotu twoja pompa bez problemu daje nawet i 4 bary na wolnych...
Jedyne w jaki sposób mogłem CI pomóc na te chwilę to tak:
viewtopic.php?p=72640#72640
Pss. jak chesz z czasem coś grubiej modzić to polecam to:
http://www.allegro.pl/item1074634699_re ... _estd.html
To jest chinol ale nie pęka w nim mębrana jak w tych bedziewiowatych i identycznie wyglądających F1Z które wykończyły już nie jeden silnik...
[ Dodano: 2010-06-22, 00:07 ]
A i na koniec dodam że na żywo twoja Primera niesamowicie się prezentuje, jak sunny mi się znudzi i będę chciał jakiegoś Torowca sobie zbudować to właśnie najbardziej pasuje mi buda P10 w sedanie

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Chciałbym coś grubego bo szkoda mi jej sprzedawać ze względu na bdb stan techniczny i blacharski przede wszystkim.
No nic, zobaczymy, nie wiem czy szukać jakiejś używki, co by sprawna była, bo sam tego nie sprawdzę, jakie ma ciśn.
Teraz zmieniam przednie heble na Mikody nacinane + kl. Nisshinbo, jak mi kasę wypłacą bo mi Foką gość przód lekko przestawił - zderzak, belka, grill, maska lampa. Oj te P10 ki to nie do zajechania faktycznie
Będziemy Coobcio w kontakcie bo ja się w tym miesiącu być może pojawię w Wawie więc nie miał bym sumienia Ciebie nie odwiedzić
No nic, zobaczymy, nie wiem czy szukać jakiejś używki, co by sprawna była, bo sam tego nie sprawdzę, jakie ma ciśn.
Teraz zmieniam przednie heble na Mikody nacinane + kl. Nisshinbo, jak mi kasę wypłacą bo mi Foką gość przód lekko przestawił - zderzak, belka, grill, maska lampa. Oj te P10 ki to nie do zajechania faktycznie

Będziemy Coobcio w kontakcie bo ja się w tym miesiącu być może pojawię w Wawie więc nie miał bym sumienia Ciebie nie odwiedzić

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będę mieć dla Ciebie regulator sprawny jak już wpadniesz do wawki 
Ew. wpadaj z tym nastawnym to coś ponad serię ustrugamy

Ew. wpadaj z tym nastawnym to coś ponad serię ustrugamy

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W końcu ogarnąłem ten nieszczęsny reg. waszki.Coobcio pisze:Będę mieć dla Ciebie regulator sprawny jak już wpadniesz do wawki
Ew. wpadaj z tym nastawnym to coś ponad serię ustrugamy
Niestety ten, który zakupiłem od Ciebie Macgayver miał pękniętą membranę i problem nie zniknął tak jak Ci pisałem, że szarpie na 1. Paliwo się cofało z listwy podciśnieniami i pewnie było jeszcze mniejsze ciś. niż 2,5 co Coobcio zmierzył. Poza tym jednym z wężyków lało się na silnik..nie wiem czy go rozsadziło od tego cofania się czy był już po "1szej młodości".
Teraz już wszystko ok, miałem brać nastawny AutoGuage, ale dop. po kpl. wydechu.
Wykastrowałem Prime BRC SQ 24

ps. paczka Bombel dojechała cała i zdrowa.
Oliwić ten stożek czy oliwiłeś go ( w sumie jest czysty) bo mam zestaw K&N..
Dałem 2800, ale robota profi, wlew pod klapką itp. 
Dod. w cenie serwis na pol roku gratis, 2 letnia gwarancja.
Tylko za filtr bede placil.
Graty: reduktor Genius 1500 i wtryski pomarańczowe.
Pali mi teraz tak 9l, ale myślę, że jak się wsio ladnie ułoży to 8,-8,5 zejdę
Zapodam fotkę jutro jak dolocik wystrugam.

Dod. w cenie serwis na pol roku gratis, 2 letnia gwarancja.
Tylko za filtr bede placil.
Graty: reduktor Genius 1500 i wtryski pomarańczowe.
Pali mi teraz tak 9l, ale myślę, że jak się wsio ladnie ułoży to 8,-8,5 zejdę

Zapodam fotkę jutro jak dolocik wystrugam.
NadiR, jak bedziesz potrzebował jakieś filterki to spoko ja mam serwis już 3 lata gratis i za żadne klamoty nie płacę a jak przechodziłem z 1.6 na GTi to nawet wtryski z niebieskich wymienili mi na gwarancji
a powiem Tobie że nawet mniej spala jak ten GA16 


z NISSANEM od 2006r. 
GTI
"jedyna taka" sprzedana

GTI

jestes w blędzie bombel..
Ja np. mam wystrojony gaz tak aby ekonomicznie i tanio sie poruszać w szczegolności na trasie.
Odcinka gazu ustawiona na 3500 obr. tak aby mnie nie korciło kręcić silnika na wysokich na LPG.
Trasa - 7l gazu
Miasto - 10l gazu
Mieszany - 8,5-9l gazu
Ostatnia trasa 36l gazu zatankowałem ponad 460km przejechałem. Utrzymywane obroty 2600 - 2800 prędkość 100-90km/h
Ja np. mam wystrojony gaz tak aby ekonomicznie i tanio sie poruszać w szczegolności na trasie.
Odcinka gazu ustawiona na 3500 obr. tak aby mnie nie korciło kręcić silnika na wysokich na LPG.
Trasa - 7l gazu
Miasto - 10l gazu
Mieszany - 8,5-9l gazu
Ostatnia trasa 36l gazu zatankowałem ponad 460km przejechałem. Utrzymywane obroty 2600 - 2800 prędkość 100-90km/h