Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] NadiRa Red P10 Invitation

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-13, 22:03

Wtryski niestety nie podpasują, a po zmianie kolekotra i wałków podniesienie ciśniania paliwa mile widziane...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-14, 16:24

Coobcio pisze:Wtryski niestety nie podpasują, a po zmianie kolekotra i wałków podniesienie ciśniania paliwa mile widziane...
No właśnie miałem się pytać ;) także się podniesie i reg. zapoda.


Dziś wleciały nowe kółeczka i pokrywa dostała nowy kolor: prześwit nie najgorszy, mimo 195/50R15, ale gleba wskazana.
(będą jeszcze dekielki ala Nismo :mrgreen: )

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek





Z optyki już niemalże koniec modów :mrgreen: oprócz jeszcze tylnego spoilera od GT i polakierowania przedniego zderzaka/odświeżenie oraz taki podobny środek:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-11-03, 19:10 przez NadiR, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2010-04-14, 22:01

Bardzo ładne P10, dobry pomysł z tymi białymi felgami :) pozdrawiam :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-04-14, 22:35

NadiR, biała fela to teraz na czasie świetnie ten zderzak będzie się prezentował ;-)
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-04-19, 17:49

Odnosnie tego srodka zderzaka czarnego kiedys tez myslalem :) az z ciekawoscia poczekam jak to wyjdzie u Ciebie :) Fajnie ze poskladales wszystko do kupy :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-24, 22:46

xkarol pisze:Odnosnie tego srodka zderzaka czarnego kiedys tez myslalem :) az z ciekawoscia poczekam jak to wyjdzie u Ciebie :) Fajnie ze poskladales wszystko do kupy :)
Dop. pod koniec maja maluję.


Dziś sobie testowałem co nieco max speed i jest lepiej :)
Z mocą 90km, V-max był 180-185, teraz po. zm. tylko na 73c i -egr 198-199 poszła :) , czyli można i trzeba grzebać ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-27, 18:30

Ładnie ją przeciągnąłeś:P A jak tam uszczelki troszkę piszczało :P ?

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-27, 19:04

Ryba pisze:Ładnie ją przeciągnąłeś:P A jak tam uszczelki troszkę piszczało :P ?
Nawet nie jękła :mrgreen: wsio ok :)

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-04-27, 21:01

Ja swoja byłą P11 1.6 SLX też bujnąłem do 200km/h na A1 :) i też nie piszczało :) Tyle że od 180 do 200 to było jakies 10 min ;p

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-02, 20:48

Strach wyprzedzać jakichś niemiaszków ;-) Jak na 1,6 to to 180 powinno być max. :?:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-05, 09:31

xtomek pisze:Strach wyprzedzać jakichś niemiaszków ;-) Jak na 1,6 to to 180 powinno być max. :?:
180 jest przy serii.... mi poleciała (nie wiem 102-104 teraz ma) o zegarowych 18-19km więcej :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-05, 17:32

No tak, zegarowo to by sie zgadzalo. Ja swoją srebrną 1,6 też coś koło tego licznikowo robiłem. Ale ona była na gąźniku. Natomiast moje gratulacje za wygląd :-D Prima red is prima!!! Pod maseczką też ładnie. Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-05-05, 18:56

no ja alka 190 na prostej ...a potem obrotek staje w miejscu i brakuje pary zeby szla dalej :( ...ale za to na 2 biegu 110 kmh :)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2010-05-05, 19:03

przed kolektorem i wałkiem ssącym na katowickiej 202 km/h - nawet fotacz jest gdzieś pamiątkowy..po zmodowaniu nie badane ale 200 było nie raz

[ Dodano: 2010-05-05, 20:05 ]
sergiej pisze:...ale za to na 2 biegu 110 kmh :)
odcinki brakuje? coś dziwne bo w moim paździerzu 90 coś km/h
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-05-05, 19:33

no wszyscy sie dziwia jak moja ala pozno odcina ...7500 wyciaga :) no moze troche mniej ale grubo ponad 7000

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-05-05, 20:27

Wy te skrzynie długie macie. :-P

NadiR może z nami do Czech zajedziesz. Może chociaż z jedno 1,6 pojedzie.:-) Chyba, że sie zbroisz lisie na Ogólnopolski.

Poza tym mam do Ciebie biznes.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-05-07, 14:18

No teraz walek od DS już jedzie i coś tam zmęczy się jeszcze ;)
Muszę zadzwonić do Katoda i go zapytać czy miałby czas na odprężenie się od pracy :mrgreen:

ps. wal śmiało ;)

[ Dodano: 2010-05-11, 23:19 ]
Wałek DS dojechał, mam nadzieję, że to ssący :)

ps. jak mierzyłem krzywkę "na chłopski rozum" to ma 40mm....


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-21, 23:06

Hej hej kolego !
Ale bieda u mnie w Garage żadnego regulatora nie znalazłem a przekonany byłem że go mam a tu same gołe listwy z wtryskami ale bez regulatorów...

Ps. przypomnę na czym u ciebie problem polega, że seryjny regulator nie trzyma parametrów masz w całym zakresie średnio o 0,5 bara zaniżone ciśnienia, po zaciśnięciu powrotu twoja pompa bez problemu daje nawet i 4 bary na wolnych...

Jedyne w jaki sposób mogłem CI pomóc na te chwilę to tak:
viewtopic.php?p=72640#72640

Pss. jak chesz z czasem coś grubiej modzić to polecam to:
http://www.allegro.pl/item1074634699_re ... _estd.html

To jest chinol ale nie pęka w nim mębrana jak w tych bedziewiowatych i identycznie wyglądających F1Z które wykończyły już nie jeden silnik...

[ Dodano: 2010-06-22, 00:07 ]
A i na koniec dodam że na żywo twoja Primera niesamowicie się prezentuje, jak sunny mi się znudzi i będę chciał jakiegoś Torowca sobie zbudować to właśnie najbardziej pasuje mi buda P10 w sedanie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-06-22, 07:33

Chciałbym coś grubego bo szkoda mi jej sprzedawać ze względu na bdb stan techniczny i blacharski przede wszystkim.

No nic, zobaczymy, nie wiem czy szukać jakiejś używki, co by sprawna była, bo sam tego nie sprawdzę, jakie ma ciśn.

Teraz zmieniam przednie heble na Mikody nacinane + kl. Nisshinbo, jak mi kasę wypłacą bo mi Foką gość przód lekko przestawił - zderzak, belka, grill, maska lampa. Oj te P10 ki to nie do zajechania faktycznie ;)


Będziemy Coobcio w kontakcie bo ja się w tym miesiącu być może pojawię w Wawie więc nie miał bym sumienia Ciebie nie odwiedzić ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-23, 12:36

odwiedzaj stolicę koniecznie-i wracaj do siebie z podniesioną mocą!!
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-06-23, 15:40

NadiR pisze:Teraz zmieniam przednie heble na Mikody nacinane + kl. Nisshinbo
Dobrą robotę robią tarcze TRW w połączeniu z Ferodo Premier. Jak na zestaw za 280zł to hamują naprawdę przyzwoicie.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 21:37

Będę mieć dla Ciebie regulator sprawny jak już wpadniesz do wawki :)
Ew. wpadaj z tym nastawnym to coś ponad serię ustrugamy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-03, 19:34

Coobcio pisze:Będę mieć dla Ciebie regulator sprawny jak już wpadniesz do wawki :)
Ew. wpadaj z tym nastawnym to coś ponad serię ustrugamy :)
W końcu ogarnąłem ten nieszczęsny reg. waszki.
Niestety ten, który zakupiłem od Ciebie Macgayver miał pękniętą membranę i problem nie zniknął tak jak Ci pisałem, że szarpie na 1. Paliwo się cofało z listwy podciśnieniami i pewnie było jeszcze mniejsze ciś. niż 2,5 co Coobcio zmierzył. Poza tym jednym z wężyków lało się na silnik..nie wiem czy go rozsadziło od tego cofania się czy był już po "1szej młodości".

Teraz już wszystko ok, miałem brać nastawny AutoGuage, ale dop. po kpl. wydechu.
Wykastrowałem Prime BRC SQ 24 :) i na dniach wystrugam jakiś dolot.

ps. paczka Bombel dojechała cała i zdrowa.
Oliwić ten stożek czy oliwiłeś go ( w sumie jest czysty) bo mam zestaw K&N..

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-03, 20:54

NadiR pisze:Oliwić ten stożek czy oliwiłeś go ( w sumie jest czysty) bo mam zestaw K&N..
Był prany i oliwiony, ale jak naoiliwisz to nic mu sie nie stanie :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-10-03, 23:22

ja mam u siebie SQ24 niby złego słowa nie można powiedzieć ale osobiscie nie założył bym chyba tej instalacji :) (cena np wtrysków w porównaniu do innych troche powala :oops: )
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-04, 20:53

Dałem 2800, ale robota profi, wlew pod klapką itp. :P
Dod. w cenie serwis na pol roku gratis, 2 letnia gwarancja.
Tylko za filtr bede placil.
Graty: reduktor Genius 1500 i wtryski pomarańczowe.
Pali mi teraz tak 9l, ale myślę, że jak się wsio ladnie ułoży to 8,-8,5 zejdę :p

Zapodam fotkę jutro jak dolocik wystrugam.

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-10-04, 21:02

NadiR, jak bedziesz potrzebował jakieś filterki to spoko ja mam serwis już 3 lata gratis i za żadne klamoty nie płacę a jak przechodziłem z 1.6 na GTi to nawet wtryski z niebieskich wymienili mi na gwarancji :-P a powiem Tobie że nawet mniej spala jak ten GA16 ;-)
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-05, 06:00

Jak moge coś powiedzieć, to gazu musi palić dużo więcej jak benzyny. CZy podczas strojenia sprawdzają Wam AFR czy tylko na oko?? Stąd najczęściej sie biorą problemy, bo każdy chce by palił mało

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-05, 12:22

Będę na dniach bo po 1000k km kazał się mi zjawić.
Wiesz, ile dla 1.6 110konnego powinien wynosić :) ?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-10-05, 15:28

jestes w blędzie bombel..

Ja np. mam wystrojony gaz tak aby ekonomicznie i tanio sie poruszać w szczegolności na trasie.

Odcinka gazu ustawiona na 3500 obr. tak aby mnie nie korciło kręcić silnika na wysokich na LPG.

Trasa - 7l gazu
Miasto - 10l gazu
Mieszany - 8,5-9l gazu

Ostatnia trasa 36l gazu zatankowałem ponad 460km przejechałem. Utrzymywane obroty 2600 - 2800 prędkość 100-90km/h

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”