[ Primera] P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ad@mus, auto od tygodnia stoi w garażu Żeby to auto jeździło jak należy, to do zrobienia jest jeszcze sporo. Z przodu do wymiany są jeszcze tuleje przednie dolnych wahaczy, wymiana oleju, sprawdzenie zbieżności, trzeba zrobić upgrade hebla, naprawić ABS, pospawać do końca wydech i może w końcu to auto zacznie jeździć jak należy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo, odszczurzanie to mało powiedziane
Co do oleju w silniku to obecny jest dosłownie czarny....... Wolę nie wiedzieć jaki glut zostanie zlany po płukance
Ale mała ciekawostka według papierów, które widziałem to ten DEH ganiał na początku 15W40, potem 10W40, a obecnie siedzi w nim 5W40 Tylko szkoda, że to 5W40 jest od castrola....... Po odpale HLA klepie jak powalone i korci mnie, żeby je wyciągnąć i przepłukać, ale to może przy następnej okazji
Co do oleju w silniku to obecny jest dosłownie czarny....... Wolę nie wiedzieć jaki glut zostanie zlany po płukance
Ale mała ciekawostka według papierów, które widziałem to ten DEH ganiał na początku 15W40, potem 10W40, a obecnie siedzi w nim 5W40 Tylko szkoda, że to 5W40 jest od castrola....... Po odpale HLA klepie jak powalone i korci mnie, żeby je wyciągnąć i przepłukać, ale to może przy następnej okazji
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Primerka opuściła garaż po 2 tyg walki. Wielkie podziękowania dla janusza i Zielkq'a za udostępnienie garażu i walkę z inwencją poprzednich właścicieli
Co się działo wczoraj:
Co się działo wczoraj:
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 12:07 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.
To zdjęcie,m gdzie jest pokazany śrubokręt z hmmmm plasteliną, to jest powód, dla którego olej należy wymieniać regularnie, oraz dlaczego nie warto zalewać castrola i innych tanich, tandetnych oliw z marketu.
Ogólnie w silniku jest sporo syfu, ale spokojnie opanujemy to i wyciszymy, bo na chwilę obecną to ten silnik rzęzi i klepie jak jakaś stara ku...wa.
Jak zdjąłem czepek, to się przeraziłem tym, co zobaczyłem na nim - Vesp proszę o foto.
Ogólnie to po wizycie w ZielkqGarage auto zaczęło jeździć i hamować, przestało skrzypieć, także praca wspomagania się poprawiła. Jeszcze muszę powalczyć z tulejami na wahaczach dolnych..............
Ogólnie w silniku jest sporo syfu, ale spokojnie opanujemy to i wyciszymy, bo na chwilę obecną to ten silnik rzęzi i klepie jak jakaś stara ku...wa.
Jak zdjąłem czepek, to się przeraziłem tym, co zobaczyłem na nim - Vesp proszę o foto.
Ogólnie to po wizycie w ZielkqGarage auto zaczęło jeździć i hamować, przestało skrzypieć, także praca wspomagania się poprawiła. Jeszcze muszę powalczyć z tulejami na wahaczach dolnych..............
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vesp, no cóż szkoda, bo widoki były zacne......
Myślę, że w tym, lub następnym tygodniu, znów coś pomodzimy - ponaprawiamy.
_________________________________________
Dziś trochę pogrzebali - zamontowali rezonator, którego brakowało (niestety, ale fot brak), oraz zaślepka na podszybiu (też fot brak) - podziękowania Mario za fanty. No i została zmieniona oliwa - silnik w końcu przestał klepać i jęczeć jak stara ku...a. Fotki z tego akurat są, ale to niech sam Vesp napisze wrażenia
Oczywiście podziękowania dla Zielkq za wsparcie.
_
Myślę, że w tym, lub następnym tygodniu, znów coś pomodzimy - ponaprawiamy.
_________________________________________
Dziś trochę pogrzebali - zamontowali rezonator, którego brakowało (niestety, ale fot brak), oraz zaślepka na podszybiu (też fot brak) - podziękowania Mario za fanty. No i została zmieniona oliwa - silnik w końcu przestał klepać i jęczeć jak stara ku...a. Fotki z tego akurat są, ale to niech sam Vesp napisze wrażenia
Oczywiście podziękowania dla Zielkq za wsparcie.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W Zielkqowym garażu wymiana wyrobu olejo-podobnego i filtra (który był dokręcany młotkiem):
Nawet po podgrzaniu opalarką nie chciało spłynąć
Nawet po podgrzaniu opalarką nie chciało spłynąć
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 12:06 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.
Lukasgt, a co się ma rozszczelnić? To nie jest polonez ani fiat.
DEH w mojej padace po płukankach zaczął mniej oleju spalać
Ad@mus, tak, zalaliśmy Comme. Co do filmiku, to jeszcze trochę trzeba poprawić, żeby to nienagannie pracowało
DEH w mojej padace po płukankach zaczął mniej oleju spalać
Ad@mus, tak, zalaliśmy Comme. Co do filmiku, to jeszcze trochę trzeba poprawić, żeby to nienagannie pracowało
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ta kuweta to już wrocławska legenda...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No i jest pięknie W sumie na tej desce rozdzielczej to i tak było więcej sprawnych żarówek niż u mnie. U mnie była sprawna jedna, no może dwie żarówki
Na dniach, jak dobrze pójdzie, będą kolejne mody, bo fanty już są
Na dniach, jak dobrze pójdzie, będą kolejne mody, bo fanty już są
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dziś chwilę powalczyliśmy z zawiechą z przodu (na razie jedna strona) i nie ma już negatywu Jutro dalsza część walki no i foto
Przednia tuleja dolnego wahacza była wyrąbana i to dość zacnie
Przednia tuleja dolnego wahacza była wyrąbana i to dość zacnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Klima - 2x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Obieg - 2x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Panel nawiewu - 2x 5mm 12V/100mA (wcisk)
Awaryjne - 1x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Podgrzewanie szyby - 2x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Schowek nad popielniczką - 1x 3mm 12V/50mA (wąsy do lutowania, powinna być 4mm 12V/100mA)
Ze wszystkich żarówek ściągnięte niebieskie osłonki.
Zostały do zrobienia regulacja jasności podświetlenia deski (spalona żarówka) i wymiana diody na inny kolor w regulacji reflektorów (biała, obmyślam jak osiągnąć kolor podobny do światła z żarówek, może pomarańczowa...).
Dzisiejsza walka:
Ściąganie dolnego wahacza które ponownie potwierdziło "jeżeli Janusz zaczyna klnąć to zaraz mu się uda". 3h walki i się udało, jak widać tulejki w podobnym stanie co od górnych:
Obieg - 2x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Panel nawiewu - 2x 5mm 12V/100mA (wcisk)
Awaryjne - 1x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Podgrzewanie szyby - 2x 3mm 12V/50mA (wąsy)
Schowek nad popielniczką - 1x 3mm 12V/50mA (wąsy do lutowania, powinna być 4mm 12V/100mA)
Ze wszystkich żarówek ściągnięte niebieskie osłonki.
Zostały do zrobienia regulacja jasności podświetlenia deski (spalona żarówka) i wymiana diody na inny kolor w regulacji reflektorów (biała, obmyślam jak osiągnąć kolor podobny do światła z żarówek, może pomarańczowa...).
Dzisiejsza walka:
Ściąganie dolnego wahacza które ponownie potwierdziło "jeżeli Janusz zaczyna klnąć to zaraz mu się uda". 3h walki i się udało, jak widać tulejki w podobnym stanie co od górnych:
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 12:04 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.
Puchacz, hai
Dziś zakończyliśmy mordęgę z zawieszenie. Nie ma już negatywu z przodu.
Wielkie podziękowania dla Lestanta i Berny'ego za pomoc.
Dziś zakończyliśmy mordęgę z zawieszenie. Nie ma już negatywu z przodu.
Wielkie podziękowania dla Lestanta i Berny'ego za pomoc.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, a zobacz co jest umieszczone w tej maszynie To jest maszyna do zmiany opon w ciężarówkach Ogólnie to chcieliśmy pójść na łatwiznę i zrobić sobie prasę - nie wyszło
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, trochę poznałeś moją metodologię działania i moje pomysły - więc takie rzeczy nie powinny Cię dziwić
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Niedzielne modzenie, drugi wahacz i stabilizator:
Na poli wydaje się znacznie stabilniejszy w zakrętach, może i subiektywne odczucie ale było warto
Janusz, Lestant i Berny, wielkie dzięki za pomoc
Na poli wydaje się znacznie stabilniejszy w zakrętach, może i subiektywne odczucie ale było warto
Janusz, Lestant i Berny, wielkie dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 2018-02-13, 12:01 przez Vesp, łącznie zmieniany 1 raz.