majchrzok, dopływ jest obok aku spod nadkola wpadnie tam jeszcze flex
Zielkq, faza testu
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
po zimie planuje na ten wzór zrobic boxa z włókna zamykanego na motylki
[ Dodano: 2016-11-21, 09:53 ]
Up, przed zimą zabrałem się za czyszczenie krokowca. Do tego korzystajac z okazji, że zostal mi kawalek maty elringa dorobilem sobie uszczelki.
Krokowca czyscilem jakoś na początku wiosny, ale zdążył zebrac syfu że hej.
Tak wyszly uszczelki. Na marginesie mata kosztowala 20pln, a uszczelki z niej dociete siedza juz pod przepustnica, termostatem i przy krokowcu.
Przy okazji po montażu krokowca skrecilem śrubę od regulacji obr i zamknalem na maxa przepustnice srubka, zeby porzadnie wyregulowac obroty.
I teraz tak, przepustnica zamknieta, tps ustawiony na 0,4V krokowiec zamknięty prawie na maxa obroty na cieplym ok 400 500obr , po odlaczeniu tps skacza na 1200 i po chwili wracaja na jakies 700obr po ustawienie krokowcem na 900 i podlaczeniu tpsa ttrzyma dalej 900.
Problem zaczyna sie po wylaczeniu silnika, mianowicie po krotkim postoju jak odpale silnik i zrobie rundke az sie nagrzeje to obroty trzymaja 900 ale oc jakis czas spadaja na 300, drazni mnie to wiec pytanie czy to moze byc wina uszkodzonego tppsa?
Zaznacze, że wszystko szczelne krokowiec, przepustnica, dolot. Nie mam sondy w ogóle, ale to raczj nie jej wina. Ma ktos jakis pomysł?