Strona 2 z 4

: 2015-06-15, 13:28
autor: gizmo
-ten sr20deh to tam nastawieniami ecu się różnią od deha z P11GT(150KM)
-felgi mogą spoko siedzieć http://www.opony.com.pl/ogloszenia/imag ... 287085.png


Vixo Ty to masz wszystko (Handlarz Przedsiębiorca) ,klapy do P11 hb nie masz? :D

: 2015-06-15, 14:09
autor: vixo
Bo ja do starszych generacji mam :p
Takie mam na handel
Obrazek

: 2015-07-18, 19:48
autor: Pmk2
Felgi będą raczej po zimie. Wtedy z nowymi oponkami będzie dobry zestaw.

[ Dodano: 2015-06-15, 23:24 ]
No zawieszenie to minus tego auta, jeśli chodzi o części do modów. Reszta do wyboru do koloru.

[ Dodano: 2015-07-09, 20:54 ]
Klima uzupełniona :) teraz to zupełnie inna bajka w gorący dzień.
W miarę ustawione obroty (chociaż i tak nie do końca jest tak jakbym chciał).

Do tego już umówiona klapa bagażnika na jesień i pewnie też polerkę mi zrobi. Widać, że lakier jej pragnie a jest co polerować :)

[ Dodano: 2015-07-18, 13:14 ]
Kabelki NGK idealnie się wpasowały do całości :)


Obrazek

[ Dodano: 2015-07-18, 17:56 ]
Zastanawiam się też nad korkiem oleju z logo Nismo i to samo do chłodnicy.

: 2015-07-18, 23:52
autor: Ad@mus
Pmk2 pisze:Zastanawiam się też nad korkiem oleju z logo Nismo i to samo do chłodnicy.
wszystko zalezy ile ci to doda mocy ;) z takich drobiazgów lepiej zastanów się nad magnetycznym korkiem spustowym bo jego zalozenie w miske rozumie, wszystkie inne korki to tylko korki ;)

z tego co widze to bardziej bym sie zastanowil nad porzadna separacja filtra powietrza lub poprostu nad powrotem do seryjnej puszki z filterkiem panelowym bo to zdrowie silnika i wieksza moc ;)

: 2015-08-02, 13:26
autor: Pmk2
Ad@mus pisze: magnetycznym korkiem spustowym
a to nie wiedziałem, że takie coś jest :) Jakiś dostawca korków opanowany albo wymiar ??
Ad@mus pisze:z tego co widze to bardziej bym sie zastanowil nad porzadna separacja filtra powietrza lub poprostu nad powrotem do seryjnej puszki z filterkiem panelowym bo to zdrowie silnika i wieksza moc
Wiem, wiem zastanawiam się ciągle czy kupić fujita suchy i go zabudować, czy zwykła pucha i wkładka.

[ Dodano: 2015-08-02, 14:28 ]
Autko dostało nowy filtr paliwa ( męki trochę były, żeby wymienić, ale udało się )
Generalnie podstawowe rzeczy wymienione i już nie trzeba zastanawiać się czy były czy nie były robione :)
Jeszcze tylko przed zimą wymiana na Liqui Moly 5w40 ( w tej chwili Valvoline 10w60 ) i będzie silnik tymczasowo opanowany.

: 2015-08-03, 14:24
autor: bandito
Pmk2, jak tam te Twoje obroty ? co się z nimi działo?

: 2015-08-23, 19:51
autor: Pmk2
Obroty chyba w miarę ok i tak jeszcze głupieją, mimo że poczyściłem co się da :)

Pierwsze były za wysokie ( ponad 1 tys. ), drugie przerywał ( choinka świąteczena na kablach ).
A teraz jest niby git, bo odpalam zimny 1500 i powoli spada. Ale jak jest rozgrzany i po dłuższej jeździe trzyma te ok. 1000, to wystarczy go zgasić chwilę poczekać i widać, że są niżej niż powinny, chwilę silnik pochodzi i powoli wraca do normy, którą ustawiłem. Ale i tak jest o niebo lepiej niż było.

[ Dodano: 2015-08-23, 20:47 ]
jakimś cudem obroty powiedzmy, że opanowane, czasem lekko drgnie. Jedynie jak zimny to jeszcze lekko potrafi przerwać na niskich.

[ Dodano: 2015-08-23, 20:51 ]
To może małe głosowanie ?

A - sprężyny z Almery GTI ( -10mm do seryjnych )

B - sprężyny H&R ( -30mm od seryjnych )

Amory będą seryjne KYB z racji tego, że nic nie ma na podmiankę bez przeróbek.

: 2015-08-23, 20:44
autor: Ad@mus
MTS -50/-40 ! :)

: 2015-08-23, 20:52
autor: Pmk2
Ad@mus pisze:MTS -50/-40 ! :)
Coś podobnego jest teraz, nawet dokładnie nie wiem co. Ale jest tragedia, żeby spokojnie jeździć. Megaaaa twardo.

Tuning max 50km/h zostawiam Golfom :)

: 2015-08-23, 21:38
autor: Ad@mus
twardym musisz być a obniżenie na -50mm pozwala dalej być szybkim,
chyba ze lubisz przez leżącego policjanta przeleciec 120kmh to nawet -30mm nie zakladaj tylko zmien auto na Lade Niva ;)
wysokosc zawiasu to bezpieczenstwo twojej miski olejowej a nie wyznacznik komfortu tak wiec zostaw jak jest i naucz sie z tym zyc

: 2015-08-23, 21:53
autor: Pmk2
Ad@mus pisze:tak wiec zostaw jak jest i naucz sie z tym zyc
że tak napiszę . . . " no way " ;-) Zawiecha jest źle spasowana, amor nie ma żadnej pracy wystarczy lekki dół poprzeczny i już się zastanawiam czy nie jechać po nową szybę.
Jak kupowałem auto nie pomyślałem o sprawdzeniu zawiechy, byłem przekonany, że będzie do wyboru do koloru w kitach obniżających.

: 2015-08-23, 22:50
autor: foo
Odboje na amortyzatorze sprawdzałeś czy masz skrócone? Tomuś w swoim sedanie miał -60/-40 Jamex'a i fajnie to hasało, później poszły do SPOKOJnego i kocur wyszedł na 17' jak byk...

Obrazek
Obrazek

: 2015-10-20, 20:54
autor: Pmk2
W następny weekend ( powiedzmy sobota 31.10.2015 ) będzie zmiana oleju.

Zestaw:

- płukanka LM Engine Flush Pro-Line
- olej LM Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40
- filtr Mann lub Knecht
- korek magnetyczny

Zobaczymy co z tego wyniknie.

: 2015-10-20, 21:52
autor: Ad@mus
filterek manna

: 2015-10-20, 22:15
autor: janusz
Ad@mus x2, filtr MANNa

: 2015-10-20, 22:23
autor: Ad@mus
ze zaworkiem :D

: 2015-10-21, 17:12
autor: Pmk2
No to zakupię MANN-FILTER.
Generalnie dzięki Januszowi zniknął problem z obrotami <oklaski>
Zostaje powoli coraz mniej rzeczy do zrobienia.

: 2015-10-22, 09:06
autor: Ad@mus
Pmk2 pisze:Generalnie dzięki Januszowi zniknął problem z obrotami
a mi to pomóc nie potrafił :)
a co było??

: 2015-10-22, 09:10
autor: janusz
Ad@mus, bo Ty miałeś/masz taki bajzel, że nie wiadomo za co się zabrać. Podejrzewam, że nadal masz coś niepodpięte, albo źle podpięte.

: 2015-10-22, 10:27
autor: Ad@mus
janusz, moje wrota stoją otworem... ile razy mam cię zapraszać :D przyjedź na weekend i przekonaj mnie że się nie mylę :D

: 2015-11-24, 22:26
autor: Pmk2
Ad@mus pisze:a co było??
Po prostu kazał mi olać wszystkie poradniki i zrobić tak:

- odłączyć klemy na ponad 24h
- po tym czasie podłączyć je
- odpalić auto i nie robić nic, aż do momentu włączenia wiatraków

Dzięki temu ustabilizowało się wszystko i auto się dobrze "nauczyło"

Mi przez te wszystkie poradniki i manuale komp oci**** i nie potrafił się uspokoić.

[ Dodano: 2015-11-24, 22:26 ]
Autko u lekarza :) Przegub zrobił <papa2>

: 2015-11-24, 22:29
autor: janusz
Pmk2, przegub czy wałek półosi?

: 2015-11-26, 17:06
autor: Pmk2
Kurcze jeszczę nie mam potwierdzenia tego o czym gadaliśmy.
Wrzuciłem auto znajomemu i pewnie jeszcze nie zajrzał :) ( miał trochę przed warsztatem autek )
Jak ruszy dam znać.

[ Dodano: 2015-11-26, 17:06 ]
Okazuje się, że robił tylko sklep mu złe przeguby dawał :) na 5 żaden nie pasował, nie wiem jak to sprawdzali mu :) niby jutra mają mu dać dobry :)

[ Dodano: 2015-11-26, 17:07 ]
PS. całkiem całkiem

Obrazek

Obrazek

: 2015-11-27, 16:22
autor: bandito
Co do przegubów to nie wiem czy nie daremne jest szukanie zamiennik do GTI.

: 2015-11-27, 17:19
autor: Zielkq
W pierwszej chwili miałem wrażenie "o! impreza. A nie, jednak nie" :D

: 2015-11-27, 17:25
autor: bolek_WL
Zielkq, zabrakło złotych felg :mrgreen:

: 2015-11-27, 17:26
autor: Pmk2
Zielkq pisze:W pierwszej chwili miałem wrażenie "o! impreza. A nie, jednak nie"
No mocno podobne :)

Ogólnie jaja. Przegub zmieniony. . . . . a auto nie chce odpalić :) Auto stało z 1.5-2 dni nie odpalane.
Iskra jest, paliwo patrzałem przy filtrze paliwa jest ( no chyba, że za małe ciśnienie ) pompę niby słychać przy przekręceniu na zapłon ( plus podwójnie tyknięcie przekaźnika - tak powinno być ? )

: 2015-11-28, 11:43
autor: foo
N15 4d w takim kolorku jest mega ciekawą propozycją :)

Ale, cóż z tego, jak z 8 sztuk byłem oglądać, to tak pogniłe i pordzewiałe, że śmiem wysunąć teorię, że ze wszystkim N15 w sedanie, w najlepszej kondycji blacharskiej były egzemplarze czerwone hehh 8-)

: 2015-11-28, 14:34
autor: Pmk2
No ten kolor fajny jest. Jestem ciekaw co u mnie wyjdzie po polerce, ile kolor odzyska. Aczkolwiek chętnie bym przemalował, ale szkoda mi kasy na to :) wolę w mechanikę włożyć.

Ten kolor też dobrze leży
Obrazek



Co do mojego - uwalona pompa paliwa.

: 2015-11-29, 00:53
autor: killer2000
mógł byś coś więcej powiedzieć o tym przegubie co Ci mechanik wymienił jaki zamiennik