Strona 2 z 2

: 2015-03-26, 19:43
autor: garygary
d3mox, Nie wiem ;)


Obrazek
Tak się dziś zaczęło
Obrazek
Tu już E16I na wierzchu, komora pusta
Obrazek
Obrazek
Wpada GA16 :-D
Obrazek
Tutaj już praktycznie siedzi
Obrazek

I teraz tak:

Po pierwsze łapa od skrzyni (e16i) wchodzi idealnie na mocowania skrzyni GA16DE tak że bajka.

Tylna poducha od E16i ta na belce też ogólnie pasuje tylko trzeba z silnika E16i zdjąć podmienić jej mocowanie.

Problem leży po stronie pasażera bo z tamtą poduchą to ni w pi%$ę ni w oko :roll:

Wybieraki wydaje się że są p&p, ale wszystko wyjdzie w praniu

Trzeba będzie coś wymodzić.

Dziś generalnie wyciągnięty stary silnik i "prawie" wsadzony nowy.
Jutro znowy walczę :mrgreen:

: 2015-03-26, 19:50
autor: bombel
Do tego podstawowe mody, czyli kolektor 73C, walki z GA16DS i mod rozrządu i bedzie ze 110 KM

: 2015-03-26, 19:54
autor: garygary
Bombel to jest od Vixa z primery sri, dzięki Vixo:D tak że kolektory już są :) wałki w swoim czasie na razie $$$ tyle nie ma

: 2015-03-26, 19:55
autor: vixo
To jest mocniejsza wersja GA także kolektor jest

: 2015-03-26, 21:21
autor: majchrzok
jak da sie ogarmac to bez wiekszej rzezby to chyba namowisz mnie na drugi projekt:D

: 2015-03-26, 22:43
autor: karol282
Zaraz mi się przypomina ten tekst "sku@#$n, jak on tam wlazł ?!" :mrgreen: garygary, powodzenia przy walce z elektryką to będzie w sumie najgorsze, a z tą łapą to jak masz spawarę i wizję w głowie to ogarniesz bez problemowo za jednym posiedzeniem ;)

: 2015-03-27, 07:37
autor: garygary
karol282, No właśnie spawary brak :/
majchrzok, Rzeźba z łapą w sumie tyle bo w n13 poduszka jest przykręcana do podłużnicy a łapa do silnika, przy ga16 poducha jest przy silniku a mocownie do budy przyspawane.

[ Dodano: 2015-03-27, 17:42 ]
Update

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Łapa skrzyni od silnika E16i pasuje
Obrazek

Tutaj wstępne spasowanie poduszki przedniej. Heh najlepsze... To jest fabryczna poduszka tylna z belki z p10 :D jedno mocowanie ucięte i siedzi jak ta lala :) tylko, że to taka wersja "alpha".
Obrazek

A tutaj jest ta niszczęsna poduszka prawa. Ogólnie to przerobiłem ori mocowanie z E16i, i dospawałem dzyndzla żeby przykręcić ją do silnika, trzyma się na dwóch śrubach :roll: ale myślę, że da radę :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Nie ruszyłem niestety półosi, a myślałem, że to dziś ogarnę... Elektryka też nie tknięta. Szczerze to myślałem, że będzie szast prast i po sprawie, a tu nie dość, że to nie pasuje tamto trzeba nacinać to spawać, to jeszcze deszczu do%$bało :shock:

Z innej beczki ma ktoś podesłać schematy instalacji p10 GA16DE i n13 E16i? Tylko nie po niemiecku ;)

: 2015-03-28, 09:46
autor: DubSon
yeah, jeśli E16 ma identyczne mocowania co E13, to jestem w domu :))
Gratulacje swapa! :)

: 2015-03-28, 09:55
autor: majchrzok
n13 ma wspomaganie kierownicy?

: 2015-03-28, 10:10
autor: garygary
DubSon, Dzięki ;) ale do amknięcia tematu jeszcze mnóstwo rzezy, przede wszystkim wiązki trzeba połączyć, a nie mam schematów ;(

majchrzok, Jeszcze nie, ale na pewno będzie. pompa zostaje z GA16, muszę przerobić mój orginalny przewód ten taki "zasilający" bo jest za długi, u mnie pompa była w miejscu obecnego alternatora, a nad nią od razu zbiorniczek płynu. W GA16 pompa jest z tyłu a zbiorniczek osobno, ale to do ogarnięcia. Tylko, że najpierw chcę zrobić wiązkę a potem resztę :)

[ Dodano: 2015-03-29, 16:31 ]
Dzisiejszy dzień mija mi mniej więcej tak, no bo schematy mam, ale po niemiecku :shock:
Obrazek

[ Dodano: 2015-03-31, 11:46 ]
W końcu zabrałem się za składanie do kupy wiązki elektrycznej, nie było to miłe przeżycie bo nie miałem pojęcia od czego zacząć. Po chwili namysły i zdjęciu peszli zacząłem sprawdzać kabel po kabelku gdzie co idzie i porównywać to z schematem.

Obrazek

Powycinałem wszystkie kable od czujników które zaczynają się na starym ECU i kończą na starych czujnikach, to co zostalo czyli sygnałówki oznaczyłem i opisałem

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na szczęście miałem też pomocnika

Obrazek
Obrazek

Teraz połączyć to co zostało ze starej wiązki, z wiązką od GA16 i powinno być ok, ale ręki nie dam sobie uciąć :razz:

[ Dodano: 2015-08-14, 12:24 ]
Mały up, od dłuższego czasu temat stoi w miejscu. Udało się podłączyć pompę paliwa i ECU. niestety nie ma iskry na świecach, nie wiem czy to wina cewki czy złego podłączenia ;/

[ Dodano: 2016-01-15, 18:15 ]
Temat można zamknąć bo n13 na zyletki poszedł :roll: kiedyś tam mam w planach kupić jeszcze jednego, tez w 5d wtedy może sr.... "niezbadane są wyroki Pana" :mrgreen: