[Sunny] Nissan Sunny N13
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
d3mox, Nie wiem
Tak się dziś zaczęło
Tu już E16I na wierzchu, komora pusta
Wpada GA16
Tutaj już praktycznie siedzi
I teraz tak:
Po pierwsze łapa od skrzyni (e16i) wchodzi idealnie na mocowania skrzyni GA16DE tak że bajka.
Tylna poducha od E16i ta na belce też ogólnie pasuje tylko trzeba z silnika E16i zdjąć podmienić jej mocowanie.
Problem leży po stronie pasażera bo z tamtą poduchą to ni w pi%$ę ni w oko
Wybieraki wydaje się że są p&p, ale wszystko wyjdzie w praniu
Trzeba będzie coś wymodzić.
Dziś generalnie wyciągnięty stary silnik i "prawie" wsadzony nowy.
Jutro znowy walczę
Tak się dziś zaczęło
Tu już E16I na wierzchu, komora pusta
Wpada GA16
Tutaj już praktycznie siedzi
I teraz tak:
Po pierwsze łapa od skrzyni (e16i) wchodzi idealnie na mocowania skrzyni GA16DE tak że bajka.
Tylna poducha od E16i ta na belce też ogólnie pasuje tylko trzeba z silnika E16i zdjąć podmienić jej mocowanie.
Problem leży po stronie pasażera bo z tamtą poduchą to ni w pi%$ę ni w oko
Wybieraki wydaje się że są p&p, ale wszystko wyjdzie w praniu
Trzeba będzie coś wymodzić.
Dziś generalnie wyciągnięty stary silnik i "prawie" wsadzony nowy.
Jutro znowy walczę
jak da sie ogarmac to bez wiekszej rzezby to chyba namowisz mnie na drugi projekt:D
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
karol282, No właśnie spawary brak
majchrzok, Rzeźba z łapą w sumie tyle bo w n13 poduszka jest przykręcana do podłużnicy a łapa do silnika, przy ga16 poducha jest przy silniku a mocownie do budy przyspawane.
[ Dodano: 2015-03-27, 17:42 ]
Update
Łapa skrzyni od silnika E16i pasuje
Tutaj wstępne spasowanie poduszki przedniej. Heh najlepsze... To jest fabryczna poduszka tylna z belki z p10 jedno mocowanie ucięte i siedzi jak ta lala tylko, że to taka wersja "alpha".
A tutaj jest ta niszczęsna poduszka prawa. Ogólnie to przerobiłem ori mocowanie z E16i, i dospawałem dzyndzla żeby przykręcić ją do silnika, trzyma się na dwóch śrubach ale myślę, że da radę
Nie ruszyłem niestety półosi, a myślałem, że to dziś ogarnę... Elektryka też nie tknięta. Szczerze to myślałem, że będzie szast prast i po sprawie, a tu nie dość, że to nie pasuje tamto trzeba nacinać to spawać, to jeszcze deszczu do%$bało
Z innej beczki ma ktoś podesłać schematy instalacji p10 GA16DE i n13 E16i? Tylko nie po niemiecku
majchrzok, Rzeźba z łapą w sumie tyle bo w n13 poduszka jest przykręcana do podłużnicy a łapa do silnika, przy ga16 poducha jest przy silniku a mocownie do budy przyspawane.
[ Dodano: 2015-03-27, 17:42 ]
Update
Łapa skrzyni od silnika E16i pasuje
Tutaj wstępne spasowanie poduszki przedniej. Heh najlepsze... To jest fabryczna poduszka tylna z belki z p10 jedno mocowanie ucięte i siedzi jak ta lala tylko, że to taka wersja "alpha".
A tutaj jest ta niszczęsna poduszka prawa. Ogólnie to przerobiłem ori mocowanie z E16i, i dospawałem dzyndzla żeby przykręcić ją do silnika, trzyma się na dwóch śrubach ale myślę, że da radę
Nie ruszyłem niestety półosi, a myślałem, że to dziś ogarnę... Elektryka też nie tknięta. Szczerze to myślałem, że będzie szast prast i po sprawie, a tu nie dość, że to nie pasuje tamto trzeba nacinać to spawać, to jeszcze deszczu do%$bało
Z innej beczki ma ktoś podesłać schematy instalacji p10 GA16DE i n13 E16i? Tylko nie po niemiecku
Ostatnio zmieniony 2015-03-28, 10:15 przez garygary, łącznie zmieniany 1 raz.
n13 ma wspomaganie kierownicy?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
DubSon, Dzięki ale do amknięcia tematu jeszcze mnóstwo rzezy, przede wszystkim wiązki trzeba połączyć, a nie mam schematów
majchrzok, Jeszcze nie, ale na pewno będzie. pompa zostaje z GA16, muszę przerobić mój orginalny przewód ten taki "zasilający" bo jest za długi, u mnie pompa była w miejscu obecnego alternatora, a nad nią od razu zbiorniczek płynu. W GA16 pompa jest z tyłu a zbiorniczek osobno, ale to do ogarnięcia. Tylko, że najpierw chcę zrobić wiązkę a potem resztę
[ Dodano: 2015-03-29, 16:31 ]
Dzisiejszy dzień mija mi mniej więcej tak, no bo schematy mam, ale po niemiecku
[ Dodano: 2015-03-31, 11:46 ]
W końcu zabrałem się za składanie do kupy wiązki elektrycznej, nie było to miłe przeżycie bo nie miałem pojęcia od czego zacząć. Po chwili namysły i zdjęciu peszli zacząłem sprawdzać kabel po kabelku gdzie co idzie i porównywać to z schematem.
Powycinałem wszystkie kable od czujników które zaczynają się na starym ECU i kończą na starych czujnikach, to co zostalo czyli sygnałówki oznaczyłem i opisałem
Na szczęście miałem też pomocnika
Teraz połączyć to co zostało ze starej wiązki, z wiązką od GA16 i powinno być ok, ale ręki nie dam sobie uciąć
[ Dodano: 2015-08-14, 12:24 ]
Mały up, od dłuższego czasu temat stoi w miejscu. Udało się podłączyć pompę paliwa i ECU. niestety nie ma iskry na świecach, nie wiem czy to wina cewki czy złego podłączenia
[ Dodano: 2016-01-15, 18:15 ]
Temat można zamknąć bo n13 na zyletki poszedł kiedyś tam mam w planach kupić jeszcze jednego, tez w 5d wtedy może sr.... "niezbadane są wyroki Pana"
majchrzok, Jeszcze nie, ale na pewno będzie. pompa zostaje z GA16, muszę przerobić mój orginalny przewód ten taki "zasilający" bo jest za długi, u mnie pompa była w miejscu obecnego alternatora, a nad nią od razu zbiorniczek płynu. W GA16 pompa jest z tyłu a zbiorniczek osobno, ale to do ogarnięcia. Tylko, że najpierw chcę zrobić wiązkę a potem resztę
[ Dodano: 2015-03-29, 16:31 ]
Dzisiejszy dzień mija mi mniej więcej tak, no bo schematy mam, ale po niemiecku
[ Dodano: 2015-03-31, 11:46 ]
W końcu zabrałem się za składanie do kupy wiązki elektrycznej, nie było to miłe przeżycie bo nie miałem pojęcia od czego zacząć. Po chwili namysły i zdjęciu peszli zacząłem sprawdzać kabel po kabelku gdzie co idzie i porównywać to z schematem.
Powycinałem wszystkie kable od czujników które zaczynają się na starym ECU i kończą na starych czujnikach, to co zostalo czyli sygnałówki oznaczyłem i opisałem
Na szczęście miałem też pomocnika
Teraz połączyć to co zostało ze starej wiązki, z wiązką od GA16 i powinno być ok, ale ręki nie dam sobie uciąć
[ Dodano: 2015-08-14, 12:24 ]
Mały up, od dłuższego czasu temat stoi w miejscu. Udało się podłączyć pompę paliwa i ECU. niestety nie ma iskry na świecach, nie wiem czy to wina cewki czy złego podłączenia
[ Dodano: 2016-01-15, 18:15 ]
Temat można zamknąć bo n13 na zyletki poszedł kiedyś tam mam w planach kupić jeszcze jednego, tez w 5d wtedy może sr.... "niezbadane są wyroki Pana"